19. januar 2012

Nørrebro-rapstjerne i interview: “Jeg håber, nogle dræber Pia K og Morten Messerschmidt.”

Rapperen ‘Kidd’ alias Nicholas Westwood har haft sin gang i venstreradikale miljøer på Nørrebro, og har tidligere fået opmærksomhed ved at undsige demokratiet som institution. Ekstra Bladet kan i dag fortælle, at ‘den kække rapper’ i et interview med bloggen ‘A Machine Life’ indirekte opfordrer folk til at slå Pia Kjærsgaard og Morten Messerschmidt ihjel. Således faldt ordene.

Nichlas ‘Kidd’ Westwood: Pia er fucking klam. Jeg har intet til overs for hende. … Hvis min musikkarriere kommer dertil, hvor jeg skal stå og give hånd til de der mennesker, jeg sværger på mit liv, jeg spytter Pia K i ansigtet, jeg spytter Messerschmidt. De er så ulækre. Det er bunden af bunden. De er virkelig bund af bunden. Det er så pinligt for Danmark, at de findes. Jeg håber, nogle dræber dem. Det har du mit ord på. Jeg håber, nogle dræber Pia K og Morten Messerschmidt.

(Nicholas ‘Kidd’ Westwood under interview med ‘A Machine Life’; Youtube)

“Jeg siger jo ikke, at jeg vil dræbe hende, og jeg opfordrer jo ikke nogen til at gøre det. Jeg siger bare, at jeg håber, at det en dag vil ske.” (‘Kidd’ til Se & Hør, 19. januar 2012)

“Demokrati er ssssåå meget fortiden, skab noget klogere” (‘Kidd’ på Twitter, 28. december 2011)

“… jeg tror ikke på det moderne demokrati” (‘Kidd’ til BT, 19. januar 2012)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/33564/trackback

59 Comments »

  1. Ja, se. Den udtalelse var andre nok blevet dømt for.

    Kommentar by Peter — 19. januar 2012 @ 18:37

  2. Selvfølgelig skal MM død fordi han støtter Israel…… kunstnere…..fri mig for dem

    Kommentar by broholm (ordblind) — 19. januar 2012 @ 18:44

  3. “Hvis min musikkarriere kommer dertil, hvor jeg skal stå og give hånd til de der mennesker”

    Det er vist en meget hypotetisk situation.

    Kommentar by Scarlet P — 19. januar 2012 @ 19:09

  4. Jamen, han skal da politianmeldes set i lyset af at Pia K. før er blevet truet, har livvagter og generelt ikke kan færdes i offentligheden alene.

    Hvem tager sig af anmeldelsen?

    Kommentar by Frank P — 19. januar 2012 @ 19:19

  5. Det er sket: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1694185.ece

    Opfordringer til drab tages seriøst af politiet. Han kan forvente en fortjent straf.

    Kommentar by Frank P — 19. januar 2012 @ 19:24

  6. “Islam er så meget fortiden”
    “Jeg tror ikke på det moderne Islam”

    Kommentar by Carsten Larsen — 19. januar 2012 @ 19:29

  7. det er vidst blevet politianmeldt:
    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/01/19/164630.htm

    Kommentar by Peder Jensen — 19. januar 2012 @ 19:29

  8. Som en kommenterer videoen ..”Lyddreng”? – Troede de kaldte det “Dansedreng”… Eller som de muslimske mænd siger; “Kvinder er til produktion af børn, drenge er til ’sjov’…”

    Kommentar by Paulus — 19. januar 2012 @ 19:35

  9. Det viser med al tydelighed, at vi skal have en blodig borgerkrig.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 19. januar 2012 @ 19:51

  10. “Demokrati er ssssåå meget fortiden, skab noget klogere”. Ser man bort fra hans ejendommeligt feminine sprogbrug, så er jeg nu ikke helt uenig med tossen i dette udsagn. Demokratiet (parlamentarismen) har skabt de forhold, vi i dag lever under. Det ved jeg godt, mange har vanskeligt ved at erkende, men det er nu en gang sandheden.

    Kommentar by Dog of God — 19. januar 2012 @ 19:53

  11. Han er grim.Meget grim.

    Kommentar by Spinner — 19. januar 2012 @ 19:59

  12. “Jeg sværger på mit liv” [sic]. Der kan vist ikke være nogen tvivl om hvilke Nørrebromiljøer han efterplaprer. Der mangler bare et “wolla”.

    Det mest “ulækre” her er måske den kendsgerning at fyren jo bare repræsenterer den mest primitive yderende af et had til DF der er helt mainstream. Mon ikke alle kender oplevelser som denne:

    En kvinde på 57 som er et perifert bekendtskab af mig talte engang om at hun altid havde stemt SF, og altid ville gøre det, for hun havde nu engang valgt sine værdier i livet, og dem skulle man holde sig til. Hun fortalte med harme i stemmen at når hun så Pia K. på tv blev hun så vred at hun næsten var nødt til at slukke. Hun sagde at der “skulle gøres noget ved” DFs indflydelse. Jeg fortalte om en næsten lynchagtig stemning jeg havde oplevet hos nogle helt almindelige unge da jeg engang hjalp med ophængning af plakater for DF. “De (DF) må jo have gjort noget …….” sagde hun, men stoppede så fordi det blev for afslørende.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 19. januar 2012 @ 20:01

  13. Ja, det er naturligvis noget helt andet, når Falkeøje opfordrer til stikkerlikvideringer som under besættelsen.

    Han er jo en af “os”.

    Kommentar by Holgers ven — 19. januar 2012 @ 20:11

  14. Der er kun een, der er ansvarlig for Falkeøjes kommentarer – og det er ham selv.

    Kommentar by Scarlet P — 19. januar 2012 @ 20:15

  15. Indtil retsstaten forsvinder, så gælder samfundets love og regler. Sådan må det være.

    Hvad der sker derefter må guderne vide. Jeg hører selv til en af dem, der er overbevist om at et opgør vil finde sted og at megen blod vil flyde. Mange i DK og over hele Europa vil skulle spørge sig selv om de kan tage et andet menneskes liv.

    Var stikkerlikvideringerne under WWII da forkert?

    Kommentar by Frank P — 19. januar 2012 @ 20:48

  16. Tænk hvis han havde været hvid dansker og havde sagt noget sådan om en radicool møgfisse, eksempelvis Zenia Stampe !!!!

    OG HVOR ER DRC og NIELS ERIK HANSEN ?????

    Her er forøvrigt endnu en rød kernevælger. Taber, dyreplager, misbruger og stensikkert på overførelsesindkomst. Han kunne såmænd tillige være rapper.
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1693203.ece

    Kommentar by Tolder — 19. januar 2012 @ 21:09

  17. Tossen har nu ret i at demokratiet er dumt. Hvis jeg var diktator her i landet, havde han i hvert fald fået lov til at komme ind. DET havde været klogt.

    Jeg har en naiv drøm om at vi vender tilbage til et system hvor de der skaber værdierne også får lov til at bestemme hvad de skal anvendes til.

    Kommentar by Kenny Starfighter — 19. januar 2012 @ 21:14

  18. mangler et “ikke” i ovenstående. (Det var dumt) ;-)

    Kommentar by Kenny Starfighter — 19. januar 2012 @ 21:14

  19. > Pesodyn

    Godt set. Det er den klassiske metode.

    Kommentar by Kim Møller — 19. januar 2012 @ 21:47

  20. Nogen håber noget andet.

    Kommentar by Nielsen — 19. januar 2012 @ 21:55

  21. En Knud Lindholm Lau rejser jo rundt til ungdomsinstitutioner som gymnasier, handelsskoler og efterskoler (hans kalender er booket op i laaaang tid), og fortæller at Pia K. har gang i det samme som nazisterne i 30’erne – Han er jo ekspert i ham Klemperer… Det kan være det er det der har gjort ham Kidd så vred.

    Ham Lau er i øvrigt meget meget efterspurgt. Ingen som ham kan forklare de dumme elever hvad der foregår i samfundet med nazisterne (undskyld DF), gymnasie- og skolelærere elsker ham Lau.

    Kommentar by Frank P — 19. januar 2012 @ 21:57

  22. »Jeg siger, at jeg håber nogen gør det! jeg siger ikke, jeg vil gøre det! Er det ikke ytringsfrihed?« spørger Nicholas Westwood på sin Twitter-profil.

    Du har ytret dig knægt, du kommer straffen. Men det øger sikkert bare din “credibility”.

    Kommentar by Frank P — 19. januar 2012 @ 21:59

  23. Herre gud hvorfor tillægge dette lille fjols nogen som helst karriere ud over hvor han befinder sig nu?

    Han får lov til at stå og stampe i det samme hul som nu – og andet har han ikke at byde på.

    Men fint nok hvis en eller anden myndighed tog fat i ham og gav ham lidt undervisning i pligter og rettigheder, tilladt og ikke tilladt her til lands.

    Kommentar by Vivi Andersen — 19. januar 2012 @ 22:03

  24. Hvordan kan nogen have så dårligt styr på sproget og stadig kalde sig rapper?

    Kommentar by Vagn Henning — 19. januar 2012 @ 22:07

  25. Hvad er straffen for opfordring til dobbelt drab!

    Kommentar by Robert R — 19. januar 2012 @ 22:10

  26. Nu for han sikkert et job på DDR

    Kommentar by Viking — 19. januar 2012 @ 22:19

  27. Tag og følg med på Sydsvenskan.se – det er drønunderholdende:

    http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1601709/Tva-ran-i-Folkets-park—tjej-knivskuren.html

    http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1602599/Tva-knivran-vid-Folkets-park.html

    “Tre nya knivöverfall”

    Gaderøverere på 12-13 år, 150 cm høje!!!! Den totale forråelse sker i Malmø. En kvinde blev skadet ved overfaldet.

    Kommentar by Frank P — 19. januar 2012 @ 22:35

  28. For top 10 for Malmø på Sydsvenskan.se så er 8 af 10 af historierne antageligvis knyttet til multi-kulturens velsignelser.

    Mest läst på Malmö

    * 1 Jakten går på gängpengarna (Gangster-penge, stor politioperation)
    * 2 Tre nya knivöverfall(tre overfald med kniv)
    * 3 Militär inkopplad på bedrägeri (Bedragerisag)
    * 4 ”Vi har fått nog av det destruktiva” (Borgere i oprør over kriminalitet)
    * 5 Bilbrand i Malmö i natt (Biler der bliver brændt af)
    * 6 Rånförsök mot postbil (Røveri mod posten)
    * 7 Misstänkt gängman släppt (Bandemedlem løsladt, man har vel rettigheder – kæmpe våbenfund)
    * 8 En person påkörd av buss
    * 9 Polisbil fick däcken luftade (Hærværk)
    * 10 Två knivmän jagade vaktmästare (Kniv-mænd jagtede vagt)

    Sådan ser hverdagen ud i Malmø… sammenlign evt. med Stiften (Århus) eller Fyens (Odense og Fyn) eller Nordjyske (Aalborg).

    Men det kan komme til at se ud som i Malmø med Radikale Venstre ved roret.

    Kommentar by Frank P — 19. januar 2012 @ 22:44

  29. Typist bevis på, når lavintelligente udtaler sig. At han så gør det til et medie, der bliver lagt på Youtube, nagler jo blot hans uvidenhed om alm respekt for andre, fast. At han så skriver på sin facebook profil, jeg citerer:

    ‘Slap nu af Danmark Okay okay, jeg siger at jeg håber nogen gør det! jeg siger ikke jeg vil gør det! er det ikke ytringsfrihed’

    Så er man da helt tabt bag en vogn, og slog hovedet gevaldigt i faldet, kunne jo fristes til at tro, det var nogen skubbede ham, da han åbnede munden.

    Kommentar by Kristian — 19. januar 2012 @ 22:55

  30. Tag og se: http://www.youtube.com/watch?v=cCiYb6cle-Q

    Manden er jo komplet idiot. Der kommer intet reflekteret ud af hans mund. Han er blank.

    Kommentar by Frank P — 19. januar 2012 @ 23:07

  31. Hej Kim

    Er Tim blevet udelukket eller er han af sig selv gået bort.
    En eller han personen bag denne udvikling;
    http://ekstrabladet.dk/112/article1694128.ece
    Er der nogen der ved hvem denne person er.
    mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 19. januar 2012 @ 23:12

  32. Hrr Frank P. Retstaten er forsvundet; Islam er her jo, grundloven overtrædes hver dag, med usædelighed og meget andet, næsten alle §’er brudt.

    Sådan noget kalder man ikke en retstat. !!

    Kommentar by Charles Nielsen — 19. januar 2012 @ 23:12

  33. Er der alternative links til videoen? Vil gerne se den.

    Kommentar by Frihed — 19. januar 2012 @ 23:15

  34. > Historyman

    Den anholdtes alias var ikke identisk med dem Tim plejer at bruge. Ser på det i morgen, hvis ikke han dukker.

    Han plejer at være aktiv hele natten.

    Kommentar by Kim Møller — 19. januar 2012 @ 23:29

  35. Stakkels dreng. Han minder jo lidt om Breivik.
    Han har helt sikkert sagt det ud fra den bedste overbevisning om, at det var tilladt. Alle danske tv-stationer og adskillige aviser og politiske taler har fået ham til at tro, at det var helt almindeligt anerkendt, at sådan skulle det siges (og gøres).

    Kommentar by Montanus — 19. januar 2012 @ 23:45

  36. Hvis man er rød fascist eller islam fascist, så slipper man afsted med hvad som helst. Loven skal kun ramme dem, der ikke slikker hånden på islam.

    Kommentar by Leif Knudsen — 19. januar 2012 @ 23:55

  37. Jeg kan pludselig forstå hvordan det nul blev stjerne over natten. De rigtige ekstreme holdninger er jo en karrierekanon af format.

    Kommentar by Frikapitalist — 20. januar 2012 @ 00:01

  38. Perker- og niggerficering der udspringer af en laviq-(rap)kultur, som tiltrækker laviqmennesker.

    Kommentar by anonym — 20. januar 2012 @ 06:00

  39. Akkari sagde som bekendt noget lignende om Naser Khader, men Akkari blev ikke dømt. Vel nok fordi han tilhørte salafistsegmentet, som må alt i Danmark.

    Kommentar by Sigwar — 20. januar 2012 @ 10:12

  40. Er der nogen der kender til “Westwoods” etniske baggrund?

    Det er nok ikke andet end en provokation, men fandt dette:

    Kidd vil giftes

    Sagaen om den unge rapper Kidd fortsætter. Fredag aften annoncerede rapperen på sin Twitter-profil ungekidd efter en kvinde til ægteskab:

    Hvem har veninde der er jøde, 20-27 år og søger ægtemand ? Hook mig up”

    Kid vil giftes

    Kommentar by Balder — 20. januar 2012 @ 12:19

  41. “Han er netop blevet meldt til Københavns Politi af Dansk Folkeparti efter i et interview at have opfordret til, at “nogen” slår partiformand Pia Kjærsgaard ihjel.

    Men på statsminister Helle Thorning-Schmidts (S) Facebook-side kan man se et billede af hende og den politianmeldte Nørrebro-rapper Kid ledsaget af teksten:

    – Fik stor street creed derhjemme i går hos pigerne, da jeg havde mødt Kidd.”

    Kristeligt Dagblad 20 januar: Thorning hang ud med politianmeldt rapper

    Kommentar by Balder — 20. januar 2012 @ 14:07

  42. Hvad ville der mon ske hvis nogen havde sagt det samme om muslimer, altså at “Jeg håber, nogle dræber dem. Det har du mit ord på. Jeg håber, nogle dræber muslimerne” og “Jeg siger jo ikke, at jeg vil dræbe dem, og jeg opfordrer jo ikke nogen til at gøre det. Jeg siger bare, at jeg håber, at det en dag vil ske.”?

    Det ville vel udløse en hurtig retssat og dom for trusler og racisme og jeg ved ikke hvad.

    Kommentar by Peter — 20. januar 2012 @ 15:16

  43. Skidt fyr, ham ‘Kidd’. Rigtig skidt fyr. Uhyggelig fyr.

    Kommentar by Liva — 20. januar 2012 @ 17:44

  44. Muslimer er fucking klamme. Jeg har intet til overs for muslimer. … Hvis min karriere kommer dertil, hvor jeg skal stå og give hånd til de der mennesker, jeg sværger på mit liv, jeg spytter de muslimske mænd i ansigtet, jeg spytter de muslimske kvinder. De er så ulækre. Det er bunden af bunden. De er virkelig bund af bunden. Det er så pinligt for Danmark, at de findes. Jeg håber, nogle dræber dem. Det har du mit ord på. Jeg håber, nogle dræber muslimerne.

    Kommentar by Dreng — 20. januar 2012 @ 19:03

  45. Tager jeg fejl i min antagelse at det er sikkert at poste alskens snavs og mindre trusler på Uriasposten, uden at anklagemyndigheden får lyst til at optage en sag? Er det ikke der hvor vi er? At det stadigvæk er sikkert at poste på Uriasposten, praktisk taget uden at skulle stå til ansvar for hvad man skriver på godt og ondt?

    Hvis vi antager at man stadig har ytringsfrihed, og ikke kommer med personlige trusler, så er bla. Uriasposten da stadig frit vil jeg mene.
    Ligesom du som kunstner har frit råderum til at skrive alt mellem himmel og jord. Kidd drengen er der vel ingen der seriøst tror bliver varetægtsfængslet vel? De har vel frit lejde pt, alle de kære venstreorienterede ræverøde kunstnere der bruger Dansk Folkeparti som lokum, og dets medlemmer som verbale skydeskiver.

    Kommentar by Endnu en vantro — 20. januar 2012 @ 19:58

  46. Hvordan kan unge mennesker håbe på nogen folkevalgte bliver dræbt ?

    Lære de ikke om demokrati i skolen , og kan de voksnes “tone” havde noget med hadet at gøre ?

    Ham Kid lyder jo som en der afliver sin hund hvis den skider på tæppet i den aflåste stue . .

    Kommentar by Aglet Xander — 20. januar 2012 @ 23:18

  47. “Lære de ikke om demokrati i skolen”

    Det gør de ganske givet. Med lærere og lærebøger der dæmoniserer Dansk Folkeparti.

    Kommentar by Michael Jensen — 20. januar 2012 @ 23:28

  48. Der ER sket et eller andet skred – men hvor og hvordan ved jeg ikke.

    Ikke hvad jeg har kunnet mindes fra tidligere tid har sproget og anvendelsen af dette været så hårdt og så grimt !

    Desuden virker det også som om der ikke længere eksisterer almindelig respekt for andre mennesker – hverken i tale eller i handlinger.

    Tidligere var nogle af elementerne i opdragelsen af børn også det vi kaldte “Pli og Dannelse”.

    Men dette er forsvundet samme vej som hønsene skraber – og der er vel ikke ret mange unge der aner hvad pli og dannelse omhandler !

    Vi fremtræder efterhånden som en ubehøvlede befolkning hvis største interesser er de der “knald-roman-agtige” fredag/lørdags TV udsendelser som er så ………fordummende.

    Skoleelevernes gennemsnit synker, de voksnes interesse-områder daler også, aviser, blade m.m. er 3. klasses kulørt underholdning : HVAD ER DET DER SKER MED OS ?

    Kommentar by Vivi Andersen — 21. januar 2012 @ 02:30

  49. […] nylige ballade om de angivelige trusler fremsat af internet debattøren 'Tim', samt balladen om rapperen Kidd (Nicholas Westwood), bliver lige som lidt uvæsentlige i sammenligning med hvad denne chefredaktør […]

    Pingback by Atlanta Jewish Times redaktør og Israel-firster Andrew Adler: Israel bør overveje at myrde Obama » Balder Blog — 21. januar 2012 @ 12:04

  50. #47

    På en skole i Odense var der projektuge. Her lavede nogle elever en happening, hvor man ville brænde valgmateriale fra DF af. Lærerne hyldede det og var vilde med “deres nyfundne interesse for demokratiet”, skoleinspektøren greb ind og forbød det. Det blev bare afholdt lige uden for skolens område. Jubel, jubel. Arabisk festdans.

    Lærerne er gak. 85 % stemmer rødt, og de befinder sig midt i problemerne. Derfor er der intet håb. Af alle grupper der dagligt har problemerne tæt på livet, så er det kun politiet der afspejler befolkningens generelle holdning til udlændinge. Men politiet er under pres fra deres lyserøde ledelse, der bosat i Gentofte iværksætter kampagner mod danskernes racisme, såsom stophadforbrydelser.dk

    Flere lærere mener jo også, at det er DF’s skyld (indirekte) at udlændinge ikke opfører sig pænt i skolerne. DF’s daglige had-tale driver jo folk til vanvid. Noget lignende har Johan Reimann også sagt.

    Kommentar by Frank P — 21. januar 2012 @ 13:24

  51. > Frank P

    “På en skole i Odense var der projektuge. Her lavede nogle elever en happening, hvor man ville brænde valgmateriale fra DF af. Lærerne hyldede det og var vilde med “deres nyfundne interesse for demokratiet”, skoleinspektøren greb ind og forbød det. Det blev bare afholdt lige uden for skolens område. Jubel, jubel. Arabisk festdans.”

    Har du nærmere oplysninger om historien du vil dele, evt. via email til undertegnede.

    Kommentar by Kim Møller — 21. januar 2012 @ 16:11

  52. Humlehaveskolen 2005 under kommunalvalget. Jeg har ikke kunne finde noget på nettet. Det er blevet tiet ihjel.

    Kommentar by Frank P — 21. januar 2012 @ 16:56

  53. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Aj5C9wuGAkU

    Klippet hvor Kidd truer Pia K. og Morten M.

    Kommentar by Frank P — 21. januar 2012 @ 17:08

  54. AD #40. KIDDS ETNISKE BAGGRUND:

    Kidd er vist halvt skotte og halvt inder. Jeg må skuffe jer med, at han vist ikke har nogen muslimsk baggrund. Undskyld, undskyld, undskyld.

    TIL ALT DET ANDET LORT:

    Sikke dog noget ufatteligt ringe research af Uriasposten og grænseløs mangel af viden om, hvem man faktisk har at gøre med. Det er en provokatør, der vil gøre snart sagt alt for lidt opmærksomhed, og som ellers bevæger sig på grænsen af racisme, homofobi og sexisme (vist mest af alt for at provokere). Manden har intet klart politisk program og ingen klar politisk holdning. Udtalelsen om hans ønsker om Pia og Messers død er formodentlig udelukkende faldet, fordi der sikkert er nogen i ungdomshusmiljøet (som Kidd røg ud af på røv og albuer af forskellige grunde), som vil synes, at det er en sej udtalelse.

    Kidd har også ytret, at hans “goons” vil “voldtægte” Helle Thorning-Schmidt, og at alle politikere i flæng skal hænges på Nørrebros Runddel. Det er sikkert også muslimsk had mod de gode nationale forsvarere af DF, vi ser der.

    Læs Uwe Max’ indlæg på DenFri, hvis I ønsker dokumentation.
    http://www.denfri.dk/2012/01/har-kidd-taget-den-for-langt/

    Kommentar by John Christmas-Møller (K) — 21. januar 2012 @ 18:05

  55. Sådan lyder en RIGTIG Enhedsliste kernevælger.

    Kommentar by ramses-2 — 21. januar 2012 @ 19:19

  56. Lige en rettelse: Kidd har vist ikke offentligt ytret noget særligt om homoseksuelle. Det er jøde-snak, voldtægtsopfordringer, ungdomshus-bortvisning pga. en adfærd, der faldt feminister for brystet, og sange om at han “laver damer”, som har været del af hans provokative adfærd, som jeg tænkte på, som ikke rigtigt passer så godt ind i, at han skulle være en reflekteret venstreradikal – eller at der skulle lægges noget særligt i hans udbrud.

    Kommentar by John Christmas-Møller (K) — 21. januar 2012 @ 19:48

  57. Så ham i TVet, da han besøgte Clement. Han svedte, som han var i Tunesien en varm sommerdag. Enten var han meget nervøs, eller meget uintelligent. Måske begge dele? Han tågede vildt. Musikken er i øvrigt rædselsfuld.

    Kommentar by Avil Ibrahim — 21. januar 2012 @ 21:47

  58. -> ‘John Christmas-Møller’

    “Sikke dog noget ufatteligt ringe research af Uriasposten…”

    Hvad mener du der er ukorrekt i min postering?

    Kommentar by Kim Møller — 22. januar 2012 @ 01:47

  59. @ John Christmas-Møller (K)

    Ikke at det nødvendigvis er interessant i denne sammenhæng. En person med indisk baggrund kan godt være muslim.

    Kommentar by Dreng — 22. januar 2012 @ 13:23

RSS feed for comments on this post.