5. marts 2012

Libyske aktivister smadrer gravplads for allierede krigshelte: “Destroy that cross, they are dogs”

Må dette være et tiltrængt kursus i simpel interessepolitik. Det kan aldrig blive i Vestens interesse, at hjælpe islamister til magten. Fra Daily Mail – Desecrated: The shocking video of Churchill’s Desert Rats’ graves being smashed to rubble… by the Libyans we helped liberate.

A year ago they begged for Britain’s help when Colonel Gaddafi’s tanks encircled their city, threatening annihilation. Now former Libyan rebels in Benghazi – liberated with the aid of the RAF last March – have systematically desecrated the graves of more than 150 British servicemen killed in North Africa 70 years ago.

Headstones at the Benghazi War Cemetery have been torn down and crucifixes smashed with hammers by a mob of extremists, some carrying guns and dressed in combat fatigues. More than 1,000 soldiers and airmen who lost their lives in the desert wars of Montgomery and Rommel are buried at the site in Eastern Libya. …

Footage shows the mob methodically kicking down grave after grave. Some are then smashed with hammers. ‘Destroy that cross, they are dogs,’ cries one hooded rebel. … A few seconds later another extremist says: ‘This tomb has a cross on it – a disbeliever.’ As they discover a Jewish grave bearing the Star of David, one of the men says: ‘Look at what it says on it. There is even Israeli writing . . . in Hebrew.’

And in one of the most disturbing sequences, one protester attaches a ladder to the Cross of Remembrance next to the cemetery. He climbs up it and begins hacking at the memorial with a hammer. Then he shouts: ‘Watch out young people. It’s going to fall.’ The cross is then smashed off.”

(Commonwealth War Cemetery, Benghazi, Libyen, 24. februar 2012; Youtube)

Oploadet Kl. 16:55 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/34995/trackback

17 Comments »

  1. Jamen det er da så strålende at vi “befriede” dem og gjorde plads til den arabiske vinter med tilhørende barbari og islamisme.
    vi i vesten prædiker at vores skinhellige demokrati skal være dagsordenen overalt i verden på samme måde som kommunisterne prøvede at sprede deres verdens revolution med våben,… og islamisterne gør det samme, med vores hjælp.
    Nogle folk er ikke skabt til et styre uden en “fast hånd”, det være så sig en diktator eller en mullah.
    Hvornår lærer vi at holde snotten for os selv og feje for egen dør først?
    Vores egne folk i egen verdensdel er døende og langsomt ved at blive erstattet med fremmede folkeslag og barbari, og alligevel har vi travlt med at bruger ressurcer på at “redde” den tredieverden og udsprede vores forlorne demokrati med våbenmagt.

    Kommentar by J B — 5. marts 2012 @ 17:29

  2. De “frelste” globalister kan sikkert finde en forklaring på fænomenet. Den vil helt sikkert ikke indeholde ord som religionskrig, jihad eller multi-kulti.
    Islam er en krigsideolgi og her er nogle rettroende i arbejdstøjet. Villy Vejrhanes venner i vante omgivelser.

    Kommentar by Iznogut — 5. marts 2012 @ 18:02

  3. Det er tegn på extrem lavintelligens!

    Kommentar by Kristian — 5. marts 2012 @ 18:05

  4. Hvad der dog foregår i disse bæsters hoveder. Hvordan kan man være så afstumpet? Men intet burde overraske. Msm falder i staver over amerikanske soldater der misbruger irakiske krigsfanger, de danske over alverdens danske soldaters mikroskopiske fejl, denne her form for skænding og vandalisering af døde mennesker og deres grave vil sikkert på gå over som en notits i aviserne og medierne.

    Hvad skal fremtiden ikke bringe for denne del af verden? Ørkenerne befolket af barbarer og primitive mennesker, der elsker krig og ødelæggelse og drab, og at erobre ALT der ikke rimer på mohammed.

    De her er så afgjort ikke bare nogle få, men findes i millioner i hele mellemøsten og østafrika.

    Sådan en afsinidig afstumpethed kommer ind med modersmælken, og mon ikke store dele af deres samfund er gennemsyret af disse barbariske skikke og traditioner?

    Forestil jer danske soldater gøre det samme imod libyiske grave med jihadister i. Den sædvanlige dobbeltmoral. Disse barbarer og deres trosfæller kan ikke gøre noget galt, hvorimod vestens soldater kun kan lave fejl og udstilles.

    Kommentar by Endnu en vantro — 5. marts 2012 @ 20:41

  5. Ekstrabladet har fundet undskyldningen og vi kan alle fatte sympati og ånde lettet op.
    Libyerne er “Vrede” pga amerikanske soldaters koranafbrændinger i Afghanistan.
    Jamen så kan vi jo alle klappe i hænderne i forståelse og nikke i takt mens vi taler i kor om hvor forfulgte de stakkels muslimer dog er…

    Kommentar by J B — 5. marts 2012 @ 20:54

  6. Kloakrotter og skadedyr kaldte Gaddaffi dem. Og han havde nok ret. Han kendte dem bedre end andre og vidste at intet andet kunne “befri” dem end en kugle i panden.

    Kommentar by marius — 5. marts 2012 @ 20:55

  7. Næste gang ekstrabladets redaktion bliver gennemhullet af langskæggede jihadister med automatvåben, håber jeg også at de kan tænke rationelt og klart over årsagen, og underlægge sig som sande dhimmier :).

    Det var koranafbrændinger der fik dem til at opføre sig som barbarer. Det kunne slet ikke have noget at gøre med deres indoktrinering i barbariske skikke og traditioner, og deres lyst til at islamificere hele verden? Det var bare en undskyldning som sædvanligt for at opføre sig som hulemennesker, som vi ser jævnligt i den islamiske verden.

    Kommentar by Endnu en vantro — 5. marts 2012 @ 21:13

  8. Det er helt klart et monster vi har sluppet og det kommer vi til at fortryde. Hvorfor lod vi ikke araberne selv klare det? Og selv betale det, hvis de fandt det nødvendigt at gribe ind militært?
    Det kan da aldrig blive vores problem hvordan disse galninge skaber sig.
    Gadaffi endte sit liv med en bajonet op i endetarmen og her ser vi “frihedskæmperne” give niggerne, hvad de fortjener
    http://www.youtube.com/watch?v=L4icorYD_mE&feature=youtube_gdata
    alu akbar min bare.. :(

    Kommentar by anti-marx anno dazumal — 5. marts 2012 @ 22:08

  9. Utak er verdens løn. I hvert fald når man hjælper islamister.

    Kommentar by Fujitsu — 5. marts 2012 @ 23:41

  10. Med tak for hjælpen denne gang!
    Var det nu klogt at bombe løs? Blev det demokrati?
    Gaddafi og mubarak var nogle modebydelige tyraner, så nok vidste vi hvad vi kæmpede mod; Men hvad kæmpede vi for?
    Jeg håber vi har lært at vi skal holde os væk!

    Kommentar by Robert R — 5. marts 2012 @ 23:46

  11. Islam = the religion of evil.

    Kommentar by Sigwar — 6. marts 2012 @ 09:09

  12. Det er vel nok trist.

    Tak til uriasposten for at fortælle denne triste historie videre. Er der nogen, der kan henvise til et sted i MSM, hvor historien er bragt?

    Den kunne have betydning for vores ageren i Syrien.

    Kommentar by Ole — 6. marts 2012 @ 09:46

  13. Når den ene gruppe er ved magten, slår de den anden gruppe ihjel. Og når den anden gruppe er ved magten, slår de den første gruppe ihjel.

    Jeg siger ikke de er aber, men de opfører sig sådan. Heldigvis har jeg sagt fra starten, fingrene væk fra Egypten og fingrene væk fra Libyen. Og nu siger jeg fingrene væk fra Syrien. Lad dem dog slå hinanden ihjel.

    Når oppositionen får magten, så slagter de løs på dem, der støtter Assad. Lad dem bombe, jeg er mere interesseret i min hunds velfærd end hvad der foregår i disse kloakker.

    Lad os være fri for denne uhyggelige pest, som vi er ved at indføre.

    Kommentar by Machiavelli — 6. marts 2012 @ 12:12

  14. OLE : MSM ?????
    Du må være naiv. Nyheder, som denne, er bandlyst på MSM.

    Kommentar by ramses-2 — 6. marts 2012 @ 13:36

  15. Føres der krig mod syrien, føres der også krig mod Iran. (medfører WW3). derfor holder politikerne sig i ro.
    Det bliver israelerne der tager hul på bylden.

    Kommentar by Charles Nielsen — 6. marts 2012 @ 23:30

  16. Der må jo også være grave fra tyskernes ørkenkrigere. Gad vide med dem og de er ødelagte?

    Kommentar by Goofy — 7. marts 2012 @ 10:31

  17. Kommer også snart til din by!

    Kommentar by Slyrgraff — 7. marts 2012 @ 12:03

RSS feed for comments on this post.