29. januar 2013

Jødeforfølgelse på Nørrebro-skoler: “Den her problemstilling er så alvorlig, at den skal italesættes…”

“Den her problemstilling er så alvorlig, at den skal italesættes”, lyder det i en artikel der afslutning fortæller, at 30 procent af indbyggerne på Nørrebro har ‘anden etnisk baggrund’. Nøjagtig ligeså præcist som TV2 News’ Simi Jan der tidligere i dag rapporterede fra Egypten, og fortalte at de unge demonstrerede fordi de var utilfredse med præsident Mursi’s ‘konservative’ lovgivning.

Fra Jyllands-Posten – Jødiske børn rådes til at søge væk fra Nørrebro-skoler.

“Jødiske børn bosat på Nørrebro rådes til at søge ind på folkeskoler i andre bydele i København. Det sker i kølvandet på adskillige episoder med chikane målrettet mod børn med jødisk baggrund på folkeskolerne på Nørrebro.

– … jeg har været nødt til at sige til nogle forældre, at det kan blive svært at have jødiske børn i det her område, fordi der er rigtig mange palæstinensere, siger Lise Egholm, skoleleder på Rådmandsgades skole, til DR. …

Den her problemstilling er så alvorlig, at den skal italesættes fra for eksempel det jødiske samfunds side, fra min side. (Finn Schwartz, Mosaisk Trossamfund)”

Oploadet Kl. 00:09 af Kim Møller — Direkte link58 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/44577/trackback

58 Comments »

  1. Hvor er det dejligt at der bliver gjort noget ved problemet.

    Kommentar by Anonym — 29. januar 2013 @ 00:46

  2. Endnu en grund til at smide perkerne ud.

    Kommentar by Agricola — 29. januar 2013 @ 00:55

  3. Lise Egholm er afgående skoleleder så derfor tør hun nu udtale sig om de uoverskuelige problemer der hærger normale mennesker på Nørrebro,det er fejt af hende men da hun øjensynlig er tilhænger af de Radikales indvandrepolitik har hun hidtil holdt kaje,det er denne slags skabsradikale der er skyld i at Danmark er underlagt Islamtroende indvandere,Danmark er for Danskerne og de skal være her.

    Kommentar by emmagad — 29. januar 2013 @ 01:08

  4. Det er meget uheldigt, at en så stor del af skolelærerne tilhører Radikale/SF/Enhedsliste-segmentet. For skolelærerne ser den såkaldte multikultur på nært hold og har samtidig vores børns fremtid i hænderne. Men på grund af “politisk korrekthed” råber de ikke op over alle problemerne. De kan sagtens se, at den er helt gal, men når bølgerne VIRKELIGT går højt, så foreslår de, at problemstillingen skal italesættes. Det er alt, hvad det kan svinge sig op til på en god dag. Trist. Især for de kommende generationer.

    Kommentar by Vest — 29. januar 2013 @ 01:58

  5. “Den her problemstilling er så alvorlig, at den skal italesættes”

    Så var finn schwartz da noget mere overbevisende som forsvarer for “flygtninge-præsten” Leif Bork Hansen.

    Og nu hvor vi snakker om Leif Bork: Der var en god artikel i dispatch international for nogen uger siden om det første mord på færøerne i 23 år – Det var begået af en Kroat.

    Og så vidt jeg husker lykkedes det netop Leif bork Hansen og “Bedstemødre for Asyl” at få overtalt færingerne til at optage en 10-15 østslavonere/kroater dengang sagen rullede i Danmark – så mon ikke det har været en af Leif Borks elskede asyl-ansøgeres venner, der har været igang oppe på den lille smukke ø?

    Kommentar by upsala — 29. januar 2013 @ 02:13

  6. Ja, hvad kan man forvente?

    Vores politikere, journalister og skolelærer lyver for os.

    Avisoverskrifterne fortæller at vi føler os mere trygge mens jøderne og bøsser må flygte for deres liv og helbred. Vores politikere forærer små 400 millioner kroner til fremmede forbryderstater mens vores handikappede må punge ud for at få gjort rent og blive vasket. Vores ulandsbidrag vokser og vokser samtidigt med at provins Danmark skal køre eller køres flere hundrede kilometer for at blive akutbehandlede.

    Hvornår begynder Danskerne at tænke på Danskerne?

    Kommentar by Santor — 29. januar 2013 @ 03:53

  7. @6 Santor:

    “Hvornår begynder Danskerne at tænke på Danskerne?”

    Nogle af os er begyndt:Danskernes Parti

    Kommentar by Agricola — 29. januar 2013 @ 04:13

  8. Italesættes! hvor jeg bare hader der der “behandler” danske ord.

    Kommentar by hansL — 29. januar 2013 @ 05:01

  9. AFA er vel et sted i nærheden – og man må formode, at de nu er i gang med at forberede en racister-skal-hakkes-til-medister-demo.

    Kommentar by BE — 29. januar 2013 @ 05:26

  10. > 8 hansL
    Når man accepterer at operere på den politiske korrektheds præmisser, er der ikke så mange udtryksmuligheder. Lad mig dog foreslå et par alternativer:
    “Den her problemstilling er så alvorlig, at den skal bortforklares fra for eksempel det jødiske samfunds side, fra min side.”
    eller
    “Den her problemstilling er så alvorlig, at den skal undskyldes fra for eksempel det jødiske samfunds side, fra min side.”
    Måske ikke så meget bedre end “italesættes”-varianten, men dog en smule mere præcise.

    Kommentar by monse — 29. januar 2013 @ 05:33

  11. Det forstår jeg altså bare ikke, for i Martin Krasnik’s “Èn på kalotten” artikel i Weekendavisen 51 21. december 2012, sagde imam Fatih Alev at nogle muslimske unge tror at der står i Koranen, at jøder er svin og aber. Så det hele må vel bare bero på misforståelser!

    Kommentar by A.R. — 29. januar 2013 @ 06:03

  12. Det store spørgsmål er hvem man bør flytte? I Danmark er det desværrre altid ofret der må vige! Vores højt besungne retssikkerhed har den kedelige bivirkning at voldsmanden, mopperen eller bare forbryderen beskyttes på bekostning af ofrets retssikkerhed! Er det egentligt den rigtige måde, at gøre tingene på?

    Kommentar by Robert R — 29. januar 2013 @ 06:03

  13. 30% af Nørrebro er af anden etnisk oprindelse… Tænk over det. Og det er ikke kun jøder der bliver chikaneret af araberne. Hvordan bliver det ikke når det er 50%? 70%? Og hvordan bliver resten af Danmark?

    Kommentar by NulTolerance — 29. januar 2013 @ 07:25

  14. jeg syntes egentlig det er fint at det går så dårligt på nørrebro som det gør, og det gør jeg fordi at nørrebro er som en zoologisk have for resten af landet. et sted hvor man på afstand kan observere hvordan et samfund udvikler eller rettere afvikler sig efterhånden som andelen af muslimer stiger.

    på den måde kan resten af landet følge med i dette eksperiment og ud fra det afgøre om de har lyst til at komme tættere på nørrebro tilstande i deres eget område eller længere fra.

    det er selvfølgelig noget lort for dem der bor der, men hvis man flytter til nørrebro af egen fri vilje, eller bor der i forvejen uden at flytte væk, så er man som regel alligevel enten den frelste småradikale venstreorienterede type med alle de “gode” meninger på andres vegne, og i det tilfælde fortjener man alt det multikultur der kan ramme en, eller også er man bundnaiv. fattigdom er ikke en undskyldning for at blive hængende da nørrebrolejligheder koster kassen.

    under alle omstændigheder skal man ikke regne med at en kommune der kun kan tale om “inklusion” og “mangfoldighed” når bundracistiske muslimer systematisk overfalder ikke-muslimer har tænkt sig at gøre noget som helst ved det.

    Kommentar by per — 29. januar 2013 @ 07:41

  15. De jødiske forældre kan passende sende ungerne på selvforsvarskursus i Israel.
    Og lad os så få smidt Pæstilenserne ud. De fleste arabere er i min erfaring dyr, og jeg ser ingen grund til, at vi skal huse dem. De bringer stort set ikke andet end svineri, vold og bedrag.

    Kommentar by Agricola — 29. januar 2013 @ 08:09

  16. duk op til dette her hvis i vil gøre noget:

    “Konservativ Ungdom i København har som en reaktion på chikanen mod jøder taget initiativ til en tværpolitisk demonstration for religionsfrihed søndag d. 18. februar.”

    http://www.bt.dk/politik/politikere-vil-saette-haardt-ind-mod-chikane-af-joeder

    bliver sgu spændende at se om de overhovedet kan gå i fred hvis de går gennem nørrebro, eller om kbh’s kommune fraråder jøderne at tage jødiske symboler med for “ikke at provokere”. igen..

    og ikke mindst hvordan fascistisk aktion har tænkt sig at forholde sig til at konservativ ungdom + en masse jøder skal gå gennem “deres” bydel. mit gæt er dog at de holder en halv times demonstration på rådhuspladsen og så er det det, jeg tror ikke de tør nærme sig nørrebro.

    Kommentar by per — 29. januar 2013 @ 08:16

  17. Multikultur = de der chikaneres kan jo bare holde sig væk. Det er den ene religiøses ret over den anden. Det er ikke Thors hammer der vanker, men islams sabel. Er islam fittest i Europa? Noget kunne tyde på det. Endda DF er faldet til patten – og i Trykkefrihedsselskabets bestyrelse sidder der nu medlemmer, der går ind for omskæring af små drengebørn.. Trist siger jeg bare. Og uværdigt at stjæle af små børns kroppe. Subtil kannibalisme. På Hillerøds torv fejrer islam nu vejrøveren muhammeds fødselsdag. Ham man – også ikke-muslimer – ikke må tegne. Det ved Kurt Westergaard og Lars Vilks alt om. Folkekirken skal spare – og korset ud af kapeller, siger den tilvandrede kirkeminister – og jøderne jages væk fra folkeskolen. Jeg ækles.

    Kommentar by Liva — 29. januar 2013 @ 08:25

  18. Agricola

    Ligger der noget estimat på hvor mange stemmer Danskernes Parti kan få ved et valg?

    Kommentar by Sigwar — 29. januar 2013 @ 08:27

  19. “- … jeg har været nødt til at sige til nogle forældre, at det kan blive svært at have jødiske børn i det her område, fordi der er rigtig mange palæstinensere, siger Lise Egholm, skoleleder på Rådmandsgades skole, til DR. …”

    Egholm lader ofre i stikken ved at være blød over for dem, der chikanerer. Hun er for svag til at være skoleleder. Eller meget grum. Måske begge dele.

    Hendes eftermæle vil være at hun lød jøder i stikken på Nørrebro.

    Kommentar by Liva — 29. januar 2013 @ 08:29

  20. Jeps – det skal nok hjælpe – lad os italesætte os ud af problemerne fordi som alle véd, så er der en rig islamisk tradition med at løse problemerne ved hjælp af sværdet ordet.

    The time for talking is long past, my friend.

    Kommentar by Vantroende — 29. januar 2013 @ 08:33

  21. Hørte det i nyhederne her til morgen og troede først at det var et indslag fra en ugerevy i 1940érne. Men indslaget var i farver og sendt direkte.
    jamen, hvorfor vågner og reagerer de først nu på dette problem, mange har vidst og fået følt på deres egne kroppe i lang tid.
    Ligefrem og flytte jødiske børn. Ligner det ikke noget vi har set gjort før i historien og flytte jøderne??!!
    For satan da, hvad er det dog, der sker i deres hoveder og i det danske samfund??!!

    Kommentar by Peter — 29. januar 2013 @ 09:11

  22. Hun er som de meningsdannere der har kontrolleret kulturrdebatten i danmark siden 68.
    Det er desværre sådan lærerne, journalisterne og politikerne er blevet formet i gennem årtier.
    Det er et lille land og har du sympatier der er anderledes end deres så bliver du tiet ihjel.
    Det bliver spændene at se om der er nogle der nu tør tone rent flag og sige deres mening om virkeligheden.
    Jeg tror det nu ikke. Apatien har slået rødder for længe siden.
    Det er nemmere at holde kæft og hæve sin gode løn.
    Det er trøstesløse udsigter for jøderne i danmark. De bliver ladt i stikken af dem der burde beskytte dem.

    Kommentar by Frank Hagmann — 29. januar 2013 @ 09:25

  23. @21 Peter:

    “For satan da, hvad er det dog, der sker i deres hoveder og i det danske samfund??!!”

    En muslimsk invasion ad bagvejen.
    De intellektuelle fatter intet, da de gennem opvækst og uddannelse er hjernevasket væk fra at mærke virkeligheden

    Kommentar by Agricola — 29. januar 2013 @ 09:25

  24. #23. Filmen “Funny Games” giver egentlig et ret godt billede på hvor forsvarsløse og uforberedte de “multikulturelle” og “intelektuelle” feel good mennesker, (vestlige samfund), er over for de der ikke har nogen form for skrubler i forhold til at få deres vilje.

    Kommentar by Pbr — 29. januar 2013 @ 09:46

  25. Ja, det bliver ikke sjovt og have et “jødisk klingende” efternavn efterhånden.
    Troede at det ville være rygerne, der ville gå med et mærke efterhånden, men det viser sig og blive jøderne igen igen.
    At sende jødiske børn til andre skoler løser jo ikke problemet, for de skoler bliver også overbefolket i løbet af nogle år af muslimer.
    Og hvad med terror mål eller turen frem og tilbage fra skolen.
    Hvad med de jødiske synagoger? Kan de være i fred?
    DEt er sgu da heldigt, at der er blevet bygget en bro til Sverige, så jøderne er fr for og skulle sejles og smugles over idag.
    For Sverige tager vel stadig imod de flygtende jøder. Eller hvad?
    Jøderne idag, lyshårede, blåøjede imorgen. Og til sidst kristne.

    Kommentar by Peter — 29. januar 2013 @ 09:52

  26. Den afgående skoleinspektør fortjener en slags ros for, at hun overhovedet har deltaget i debatten. Gennem mange år har hun gjort opmærksom på de store problemer, hendes skoledistrikt skal leve med.

    Ligesom flere andre føler jeg træthed og lede ved ordet “italesættes”.

    Kommentar by Crass Børsting — 29. januar 2013 @ 09:56

  27. Anna Vang har klaret ærterne: der kommer flere gårdvagter.

    Tak Anna Gårdvagt

    Kommentar by Frank P — 29. januar 2013 @ 10:50

  28. Fatih El-Abed italesætter her:
    http://politiken.dk/indland/ECE1881871/palaestinensere-forskruede-hoveder-chikanerer-joediske-boern/

    Kommentar by mb — 29. januar 2013 @ 10:56

  29. Smid pestilænserne og alle de andre muslimer ud. Og forbyd islam.

    Kommentar by Nielsen — 29. januar 2013 @ 11:27

  30. Jøderne og danskerne må danne fælles front i den borgerkrig, der bliver uundgåelig i Danmark.
    Mange jøder har i forvejen lært krigskunsten under gentagne ophold i Israel.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 29. januar 2013 @ 11:29

  31. 24

    “Jøderne idag, lyshårede, blåøjede imorgen. Og til sidst kristne.”

    Og homoseksuelle og ateister og kvinder uden tørklæde osv. osv.

    Kommentar by Liva — 29. januar 2013 @ 11:37

  32. hvad sker der med den her blog, nu har jeg prøvet at lave et indlæg 2 gange? nå, men på jp’s hjemmeside står der nu at jøder slet ikke bliver chikaneret på skolerne alligevel, find det selv når jeg nu ikke kan linke til det.

    Kommentar by per — 29. januar 2013 @ 11:47

  33. @32 JP?? 3 overskrifter : Mænd bliver mere syge end kvinder??? Forældre spiser deres børn i Nordkorea??? Og ingen jødeproblemer på Nørrebro??? Er der en linie her, eller er det bare mig?

    Kommentar by Wazzla — 29. januar 2013 @ 12:10

  34. Mærkeligt at dette skaber så megen debat nu – I 2009 sagde skoleleder, Olav Nielsen fra Odense præcist det samme:

    http://politiken.dk/indland/ECE624117/skoleledere-saettes-paa-plads-i-joedesag/

    Kommentar by Jens Hansen — 29. januar 2013 @ 12:18

  35. Midt i al det her halløj, så tilbyder jeg at sejle jøder over sundet uden betaling…. Nåh nej for sa…, det er som at komme fra asken i ilden.
    Ve Europa!

    Kommentar by "skyggen" — 29. januar 2013 @ 12:19

  36. Og Lise Egholm sagde også det samme tilbage i 2009:

    »Hvis der kom en familie ind ad døren, hvor drengen har jødisk kalot, ville jeg i al venlighed sige til familien:

    »Vælg en anden skole. Vælg en skole, hvor der er færre palæstinensere««, siger skoleleder Lise Egholm.

    http://politiken.dk/indland/article623279.ece

    Så man kan godt forstå hun er lidt overrasket nu.

    Kommentar by Jens Hansen — 29. januar 2013 @ 12:20

  37. Hvor er Melchior-brøderne?? Har de ikke en mening om denne forfølgelse af jødiske børn på Nørrebro??

    Kommentar by JensH — 29. januar 2013 @ 12:22

  38. – … jeg har været nødt til at sige til nogle forældre, at det kan blive svært at have jødiske børn i det her område, fordi der er rigtig mange palæstinensere, siger Lise Egholm, skoleleder på Rådmandsgades skole, til DR. …

    Nu er det nok!
    Vi sender MYGGEN ind!

    Med et pladderhumanistisk fordrag og et par pædagog lege.
    Så gå det altsammen. Og jøderne og palæstinenserne bliver perlevenner.

    Kommentar by XXXXX — 29. januar 2013 @ 12:26

  39. @37 JensH

    Jeg er også spændt på om klovneduoen Arne og Bent vil demonstrere. Og hvis de demonstrerer, hvad er det så til fordel for?

    Kommentar by Anonym — 29. januar 2013 @ 13:02

  40. @ 37 JensH

    Jeg er også spændt på om klovneduoen Arne og Bent vil gå i demonstration og i givet fald, for hvad?

    Iøvrigt synes jeg det er et meget større problem, at de stakkels indvandrerbørn endnu engang hænges ud. Jeg er sikker på at Zenia Stampe er enig med mig i, at Anna Mæh Allerslev – som et plaster på såret – bør bevilge 5 mill. til opførelse af et ungdomshus af gode brandbare materialer samt til indkøb af en æske tændstikker.

    Jeg håber således at have italesat problemet.

    Kommentar by Anonym — 29. januar 2013 @ 13:16

  41. #7.JensH
    Hvad kan Arne og Bent sige?
    Specielt Arne kunne ikke få muslimer nok importeret, dan han sad i Folketinget, men de møder op til EID festen i Folketinget – kamæleoner!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 29. januar 2013 @ 13:27

  42. Bare rolig venner. Damagecontrol Radio har en artikel om at der intet jødehad er på på Nørrebroskoler. Der er bare medierne der kører det hele op fordi det sker på Nørrebro.

    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/01/29/132106.htm

    Kommentar by NulTolerance — 29. januar 2013 @ 14:02

  43. I 2006 afholdt Enhedslisten en demonstration i forbindelse med Muhammadkrisen med deltagelse af Danmarks Lærerforenings formand Anders Bondo, der talte under paralen:

    “STOP HETZEN MOD MUSLIMERNE”

    Kan man forestille sig, at Danmarks Lærerforening med Anders Bondo i spidsen, møder op på Randersgades skole og demonstrerer under parolen:

    “STOP MUSLIMERNES HETZ MOD JØDERNE”??

    Selvfølgelig kan man ikke det. Men Danmarks Lærerforening skulle fandme tvinges til det! De har igen og igen bakket op om denne import af uintegrerbare funktionelle analfabeter fra Mellemøsten der forpester tilværelsen i de Danske folkeskoler.

    Kommentar by Anonym — 29. januar 2013 @ 14:41

  44. I 2006 afholdt Enhedslisten en demonstration under Muhammadkrisen med deltagelse af formanden for Danmarks Lærerforening Anders Bondo, der talte under parolen:

    “STOP HETZEN MOD MUSLIMERNE”

    Kunne man forestille sig, at Danmarks Lærerforening og Anders Bondo demonstrerede på Rådmandsgades skole under parolen:

    “STOP MUSLIMERNES HETZ MOD JØDERNE”??

    Selvfølgelig ikke. Men De skulle fandme tvinges til det. Danmarks Lærerforening har igen og igen forsvaret denne import af uintegrerbare funktionelle analfabeter fra Mellemøsten, der forpester tilværelsen i den Danske folkeskole!!

    Kommentar by Erik — 29. januar 2013 @ 14:56

  45. Jeg tager hverken parti med jøder som dansk Folkeparti gør eller for den sags skyld muslimere. Jøderne er ligeså skyldige som muslimerne og Danmark ville være bedst stillet uden disse grupperinger der bekæmper hinanden mens vi står som idioter og skal vælge side. Lad jødelobbyen og deres undersåttere alene om den sag.

    Kommentar by Anonym — 29. januar 2013 @ 15:06

  46. @44

    “jødelobbyen”???!!! Hvilken “jødelobby” mener du vi har i Danmark??? De få tusinde Danske jøder udgør vel næppe nogen magtfuld gruppe (eller “lobby”) i det Danske samfund.

    Derimod har de tilvandrede muslimer via vold og trusler, samt v.h.a. naive politkere, embedsmænd og journalister, efterhånden fået tiltvunget sig en magtfuld position i det det Danske samfund. Bliver der endelig sat fokus på deres negative rolle i vort engang så fredelige samfund, så behøver de bare spille ‘offerkortet’, hvorefter politkere, embedsmænd og journalister med det samme begynder at ynke dem, og forlanger at at Danskerne ‘opfører sig ordentligt’ overfor ‘vore nye medborgere’.

    Egentligt utroligt, at Danskerne bare finder sig i denne behandling, og hvert fjerde år troligt går op og stemmer de selvsamme politkere ind i Folketinget, der så kan sikre det eksisterende embedsmandsværk, samt allokere skattekroner til de MSM, som dagligt udskammer de selvsamme skatteydere som ‘rascister’ og ‘islamofober’. Vi må sgu være en nation af masochister.

    Kommentar by JensH — 29. januar 2013 @ 15:27

  47. Lars Aslan Rasmussen har også lidt at bidrage med:

    – Vi får ingen hjælp fra muslimske organisationer, der mere er en del af problemet end af løsningen. Lad os i øvrigt forestille os, at det forholdt sig omvendt: At muslimske forældre blev advaret mod at benytte en lokal folkeskole, da børnene ellers ville blive chikaneret af jødiske børn.

    – Hvis dette var tilfældet, ville der lyde et ramaskrig, så højt og længe, at samtlige danske imamer(og enhedslistens folketingsgruppe) ville blive indlagt på hospitalet med dårlige lunger. Men når det kommer til chikane og vold mod danske jøder, så er de muslimske organisationer tavse. Hvilket ikke bare er pinligt, det er også skandaløst.

    h t t p ://ekstrabladet.dk/nationen/article1909807.ece

    Kommentar by Hr. Naturli' — 29. januar 2013 @ 15:32

  48. Og lad mig tilføje: Helt forudsigeligt.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 29. januar 2013 @ 15:33

  49. En historie der hurtigt for svinder fra de store medier

    Kommentar by notty — 29. januar 2013 @ 16:49

  50. Skoleleder Lise Egholm siger nu, at problemet med chikane af jødiske elever på Rådmandsgades Skole er stoppet.

    Det var et problem for fire år siden, men det er det ikke længere.
    sakset fra JP

    Kommentar by notty — 29. januar 2013 @ 16:53

  51. Fordi der ikke længere er jødiske elever på skolen?

    Kommentar by Hr. Naturli' — 29. januar 2013 @ 17:24

  52. notty,

    Selvfølgelig er det løst. Efter Lise Egholm, sammen med blandt andre racisterne i El, SF og radigalningene med succes har bedt jøderne om, at holde sig væk, holder de sig væk og der ikke længre noget jøde-problem.

    Kommentar by Hans Und — 29. januar 2013 @ 17:37

  53. Det ender nok med at den danske befolkning, ligesom den amerikanske, engang må bevæbne sig for at beskytte sig selv og familien mod denne invaderende vanvidsmasse af overtroisk gylle. Vesntrefløjen kan jo se at historien fra fortiden nu gentager sig (som vi andre udmærket vidste og advarede imod), men rører de en finger, nej.

    Kommentar by LarsB — 29. januar 2013 @ 18:30

  54. Ligesom muslimerne må genere jøderne, så må vi vel også være frit stillede til at genere muslimerne!!!

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 29. januar 2013 @ 21:07

  55. Kirsten Palmer sagde i går, alt hvad der skal siges i denne sag, for da hun interviewede Rasmus Jarlov på News, sagde hun at det er vel næsten umuligt at gøre noget ved en tusindår gammel konflkit mellem jøder og muslimer. Dét er godt nok noget af en fortalelse at komme med, for at sige det mildt, men sandheden skal jo frem!

    Kommentar by A.R. — 30. januar 2013 @ 05:40

  56. @55 A.R.
    Hvad så med den 1398-årige muslimske angrebskrig mod os europæere (Lilleasien inkl. Konstantinopel, Levanten, Nordafrika, Balkan og Spanien plus korsarernes slavetogter (
    https://en.wikipedia.org/wiki/Barbary_pirates#Barbary_slaves, der også gik ud over Nordeuropa)?

    Kommentar by Agricola — 30. januar 2013 @ 08:10

  57. Når borgerkrigen bryder ud, så må alle politifolk indstille sig på, at det er slut med at bo privat og individuelt, så må de søge tilflugt på samlede politikaserner – for deres egen sikkerheds skyld.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 30. januar 2013 @ 10:29

  58. Jeg er glad for alle jøder i Danmark. De er assmileret og mange går ikke op i, at de er jøder, fordi de ikke er troende eller deres forældre eller bedsteforældre er konverteret til folkekirken.
    De orthodokse jøder er et lille mindretal blandt jøderne, der heller ikke gør en kat fortræd.

    Niels Bohr var jøde. Albert Einstein og Bob Dylan og mange flere bl.a mange Nobelpristagere.

    Der er også kedelige typer f.eks Leon Trotski og Karl Marx :(

    Men jeg byttede gerne samtlige muslimer med jøder hvorsomhelst fra i verden.

    De muslimske lande er efterhånden både ‘Judenrein’ og’Christenrein’.

    Så måske var det på høje tid med en bytter? :)

    Kommentar by A-mad — 31. januar 2013 @ 17:47

RSS feed for comments on this post.