10. marts 2013

Tunesisk islamist: “… må den med de bedste argumenter vinde. Men hvis man modsætter sig os” – JIHAD

Fredag aften sendte DR2 en fransk-produceretdokumentar om Islamisternes kapring af det arabiske forår, og her var der hårde facts om islamiseringen i Tunesien, Egypten og Libyen efter det Vesten tidligere beskrev som demokratisering. En tunesisk islamistleder gav følgende lynkursus i Islam.

Speak: Nu samler salafisterne tropperne. Moncef Ouerghi advarer regeringen. Hvis den ignorerer deres krav, så er jihad, brug af vold, acceptabelt.

Moncef Ouerghi, islamistleder: Hvis vi ikke må udbrede islams principper, så bliver der jihad. Gud skabte verden for mig og for dig. Vi ønsker dialog, og må den med de bedste argumenter vinde. Men hvis man modsætter sig os, så er jihad det næste skridt.

(Les Djihadistes en embuscade, Kamal Redouani, 2013; Trailer)

Oploadet Kl. 23:21 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/45961/trackback

20 Comments »

  1. Men, men, men islam er fredens religion!

    Det siger multikulturalisterne selv og multikulturalisterne tager aldrig fejl.

    Kommentar by Ich bin Allah (Akbar) — 10. marts 2013 @ 23:44

  2. “Gud skabte verden for mig og for dig.”

    Præcis. Og han gav os fri vilje, så hvad giver dig retten til at diktere for andre, hvad der er ret og vrang? Min vurdering er, at du efter din død i værste fald reinkarnerer grundet din dedikation til din vranglære. I bedste fald ryger du lige i den rummelige lokale skraldespand, månen.

    “Vi ønsker dialog, og må den med de bedste argumenter vinde. Men hvis man modsætter sig os, så er jihad det næste skridt.”

    Typisk eksempel på barnagtig, muslimsk pseudorespekt.

    Kommentar by Agricola — 10. marts 2013 @ 23:45

  3. @1 Ich bin Allah (Akbar), 23:44:
    Multikultierne synes at have en våd drøm om at blive bollet i røven til, de pøller ud af munden :-D

    Kommentar by Agricola — 10. marts 2013 @ 23:48

  4. Det er da godt at vi lige har fået at vide, at jihad betyder hård lektielæsning, for det betyder jo ikke hellig krig som djævlekult-medlemmerne selv tror.

    Kommentar by Fritz — 11. marts 2013 @ 05:54

  5. Det er en vigtig lektie: MAN KAN SLET IKKE UNDGÅ AT KOMME I KRIG MED ISLAM – ligegyldigt hvad man gør eller ikke gør.

    Se endelig: “En verden uden islam ville være temmelig fredelig”

    http://snaphanen.dk/2012/06/14/en-verden-uden-islam-ville-vaere-temmelig-fredelig/

    Kommentar by Josef. K — 11. marts 2013 @ 06:47

  6. Sådan, det kalder jeg et rigtigt demokratisk sindelag!

    Kommentar by Robert R — 11. marts 2013 @ 07:18

  7. Vi ønsker dialog, og må den med de bedste argumenter vinde. Men hvis man modsætter sig os, så er jihad det næste skridt.

    Det er da en klar udtalelse, ethvert argument er ligegyldigt. Sygdommen som vi kender den.

    Kommentar by machiavelli — 11. marts 2013 @ 09:27

  8. Religion er som danskernes tro på julemanden.
    Overtro!!!
    Alle religioner burde i dag være sat på museum – forlængst.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 11. marts 2013 @ 09:51

  9. Alle religioner burde i dag være sat på museum – forlængst. Hm!

    I længden kan folk ikke leve af kærlighed og kildevand.

    Kommentar by machiavelli — 11. marts 2013 @ 10:12

  10. BNB: “En gruppe unge kastede søndag aften sten mod bygninger, medborgere og politiet ved Nivå Centret i Nordsjælland. 15 personer blev anholdt.”

    Hvem kan det mon have været? Jøder, næserynkende ældre kvinder fra Østerbro eller hvad? I vanlig Per Larsen-stil udtaler politiet sig meget lavmælt om disse ‘unge lømler’, der sjovt nok altid laver ‘tumult’.

    Kommentar by Henrik Petersen — 11. marts 2013 @ 10:59

  11. Søvndalsk demokrati.

    Kommentar by Nielsen — 11. marts 2013 @ 13:18

  12. En 15-årig dreng, blev overfaldet af fire mænd, da han blev passet op på en nærliggende gade. Overfaldet ryster England.

    Betegnelsen var dog “mænd”. Pressen er syg i roen.

    Kommentar by machiavelli — 11. marts 2013 @ 13:24

  13. Åh nej, ikke åndelig anstrengelse.

    Kommentar by Nils — 11. marts 2013 @ 14:01

  14. Islamistlederens verdensbillede er i bund og grund dybt psykotisk.

    Kommentar by Høgsbro — 11. marts 2013 @ 15:50

  15. Kan man sige, at Mun-chit Qvejshit har læst godt på sine koran lektier ?

    Kommentar by li (islamonausea træt af de Skide/Muhammedaner) — 11. marts 2013 @ 16:05

  16. Tjah – men hvad de laver i deres lande rager ikke os. Omvendt rager det heller ikke muslimerne, hvad vi gør i de ikke-muslimske lande.

    Derfor skal der ske en repatriering af muslimer til de muslimske lande og så skal der etableres et nyt jerntæppe – dennegang mellem den muslimske og den ikke-muslimske verden. Ingen personudveksling, ingen millitærhjælp, ingen udviklingsbistand, ingen vestlige tropper i de muslimske lande, kun lidt samhandel på regulerede betingelser. Hvis de vil lade deres lande synke ned i barbari så er det deres problem – ikke vores!

    Har I et bedre forslag hører jeg gerne om det?

    Kommentar by Sigwar — 11. marts 2013 @ 17:10

  17. Sigwar, jeg har ikke et bedre forslag – det er den eneste rigtige løsning.

    Måske endda om 2000 år har de udviklet sig i en mere positiv retning når de har fået nok af krigeriske galninge, systematisk undertrykkelse og myrderier af uskyldige, hvem ved?

    Kommentar by NulTolerance — 11. marts 2013 @ 18:45

  18. @16 Sigwar,17:10:
    Nej. Jeg støtter dit forslag.

    Kommentar by Agricola — 11. marts 2013 @ 20:48

  19. Der bør være nogle små luger i Jerntæppet. Her tænker jeg bl.a. på arkæologi. Og på kontakten mellem fornuftige, sekulært indstillede muslimer og deres vestlige, privatfinancierede hjælpere. Det vil næppe sinke en mulig positiv udvikling i Islamistan, og samtidig vil det kunne give relativt ufiltrerede informationer om livet bag Jerntæppet.

    Vi kunne allerede nu slippe af med en betragtelig andel af Europas muslimer, hvis vi konsekvent udviste dem for:

    Kriminalitet
    Social bedrageri
    Manglende elementære kompetencer – simple test kan let afsløre analfabetisme og generel uvidenhed
    At udtrykke sympati for f.eks. terror-imamer, sharia eller 9/11-angrebet. Eller besiddelse af f.eks. al-qaeda- eller al-shabab-materiale.

    Indvandrede muslimer, der falder inden for en eller flere af de fire ovennævnte kategorier, udgør måske så meget som 60-70% af massen. Måske mere.

    Og de er de mest belastende. På stort set alle områder i samfundet.

    Her kunne vi starte, samtidig med at der lukkes helt ned for indvandring fra muslimske lande og af personer med muslimske navne. Helt ned.

    Jeg ser heller ingen anden løsning.

    Kun de meget moderate og liberale muslimer, som Naser Khader kan jeg acceptere. Alligevel bekymrer de mig lidt, hvis de opdrager deres børn med nærmest Jesuslignende beskrivelser af den hellige pædofet og ren glansbilledeidyl af islam. Så bliver pakken nok accepteret af de små, og så er de inde i systemet.

    Hvor få muslimer skal vi have, før vi reelt ikke behøver at bekymre os om dem? At ideologien overhovedet er tilstede i landet bekymrer mig meget. Udviklingen taget i betragtning. Og tilstandende i de muslimske lande taget i betragtning. Og historien taget i betragtning.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 11. marts 2013 @ 23:53

  20. Fint med mig, har ikke noget imod Khader, selvom vi politisk ikke er enige.

    Mht. de ekstreme, landsforagterne, de arbejdsløse analfabeter og de kriminelle, de skal ud af landet og det kan kun gå for langsomt. Og der skal ikke tillades moskeer i Danmark.

    Kommentar by NulTolerance — 12. marts 2013 @ 09:54

RSS feed for comments on this post.