30. juni 2007

Heldigt for damen, at kriminalstatistikken korrigeres for socio-økonomiske forhold

En historie fra mit lokalområde.

  • 30/6-07 (08.19) TV2 tekst-tv: “tre mænd”.
  • 30/6-07 (09.40) Ekstra Bladet: “Tre unge mænd med somalisk udseende”.
  • Oploadet Kl. 18:49 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer
    Arkiveret under:

    15 Comments »

    1. Jeg håber at Allahn er glad for al den kulturberigelse.

      Modsat Allahn, kender jeg muslimernes sande natur.
      Jeg generaliserer, 90% hader Danskerne.

      Kommentar by Anonym — 30. juni 2007 @ 20:04

    2. Håber ikke, at betjentene omtaler sagen overhovedet. For så kommer de på forsiden af aviserne igen.
      http://www.uriasposten.net/index.php?p=4618

      Kommentar by Antisalalfisten — 30. juni 2007 @ 22:39

    3. HVA– er det rigtigt? somaliere? Jeg troede det var jøder eller DFUere

      Kommentar by grønkål — 1. juli 2007 @ 07:52

    4. Et af de (hyppige, efterhånden daglige) tilfælde, hvor man kunne ønske sig, at der havde væren “en urmager” til stede. Og at hans kugler var gået gennem hovederne på de angribende.

      Kommentar by Crass Børsting — 1. juli 2007 @ 09:24

    5. Jeg forstår ikke hvorfor tv2 ikke, som andre mere ansvarlige medier, videregiver signalementer på gerningsmændene. Det kunne jo være at en vaks læser kom i tanke om, at han faktisk havde set 3 somaliere løbe ned ad Langtoftevej som anført. Måske er det lige DET vidneudsagn Politiet mangler for at kunne opklare sagen. Havde der været tale om et par hvide banditter, så havde vi sgu nok både fået skonummer og flugtbilens reg.nummer. FØJ

      Kommentar by Karsten, Objektivist DK. — 1. juli 2007 @ 10:10

    6. Den med at de var af somalisk udseende stod også i JP. Hvor stor er mon sandsynligheden for at det var danskere der lavede det nummer?

      Man kan undre sig over at medierne (Reuters, DDR og TV2) ikke fatter at jo mere de forsøger at skjule de kriminelles etnicitet, jo mere vil de kriminelle blive betragtet som udlændinge/muslimer indtil det modsatte er bevist.

      Men hvis medierne vil bedrive mod-integration, så fred med det, for det rammer kun dem der tror på den multikulturelle utopi i sidste ende.

      Kommentar by CJensen — 1. juli 2007 @ 11:36

    7. @3 Der kan man se hvor meget du tog fejl, hvad Grønært?
      @4 Ikke kugler, så bliver de jo martyrer.

      Næh et SuperSplash vandgevær fyldt med svineblod!

      Kommentar by Dansk Realist — 1. juli 2007 @ 12:46

    8. Hvordan ser en Sønderjyde ud……?
      En sjællænder?

      Hvordan ser en somalier ud?

      Kommentar by Limewoody — 1. juli 2007 @ 13:06

    9. Vi skal naturligvis korrigere for sociale forhold, jeg husker i fattigfirserne, der var kriminaliteten helt vild og afstumpet.
      Gamle damer blev slået ned dagligt, folk blev sparket mens de lå ned flere gange om dagen, ligeledes var der mindst et knivstikkeri dagligt.

      Så når min gamle bedstefar kun bliver overfaldet tre gange og frarøvet sine penge på gaden, på grund af den dejlige berigelse af vores kultur, så er det et tegn på at vi går mod bedre tider.

      For at slet ikke at tale om 1930 og efterkrigstiden, hvor der ikke var til at holde ud at være i Danmark, på grund af alle de farlige fattige, som jo var tvunget til at være kriminelle!

      Kommentar by Thomas Bolding Hansen ( Islamofob ) — 1. juli 2007 @ 15:02

    10. @6

      Dansk, dansk, ikkedansk.

      Det er ikke dansk at gå rundt med kat i munden.

      Kommentar by Dansk Realist — 1. juli 2007 @ 15:04

    11. Lige Præcis Thomas, det er efterhånden ynkeligt at høre den gamle traver af en dårlig undskyldning.

      I min barn/ungdom var grov vold/mord/voldtægt en stor ting det var på (D)DR på forsiderne og nævnt ugen ud…..Nu tja der er det en notits på side 10.

      Det er de mennesker vi har lukket ind der er problemet ikke fattigdom.

      Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 1. juli 2007 @ 16:13

    12. Indsæt HJV.

      Til alle dem som ikke har givet deres til Danmarks forsvar, eller ved derom, så betyder HJV Hjemmeværnet.

      Vi har med uorden i et omfang, som politiet er i skak-mat over, vi må derfor hæve indsatsen, og nedkalde kræftigere sager.

      Disse muslimer er ustyrlige.

      anti-sharia

      Kommentar by anti-sharia — 1. juli 2007 @ 17:40

    13. Mja så er det nok ikke liiige hjemmeværnet der skal tilkaldes, ihvertfald ikke i dens nuværende form, men ideen er såmænd god nok, eksempelvis ville det være god træning for de soldater der skal udsendes samt for de forskellige specialstyrker.

      Kommentar by whodares "islam skaber tabersamfund" — 1. juli 2007 @ 18:32

    14. -> 8

      Det er såmænd ikke så svært, specielt hvis man tør kalde en spade for en spade.
      Mennesket er delt i forskellige subtyper, der alle stammer fra homo sapiens. Disse er africans, caucasians, oceanians, east asians, og native americans. Jeg beklager at måtte bruge de engelske betegnelser, men det går nok alligevel.
      Somalierne tilhører africans, og sønderjyden causacians, og har derfor de dertil hørende træk. Afrikanerne er f.eks meget mørke i huden, har sort krøllet hår, som regel høje og tynde med brune øjne. Sønderjyden er lys i huden, har ofte lyst hår, og andre øjenfarver end brune, selvom disse også kan forekomme. Skal man se efter en somalier er det derfor en dårlig ide at se efter en lys persom med blå øjne, ligesom det vil være et dårligt udgangspunkt at se efter en mørkhudet sønderjyde med sort kruset hår. De findes dog som følge af indvandring.
      Som et lille kuriosum kan nævnes, at hvis man bor i området kan man let se forskel på en koreaner og en thai eller burmeser. Mennesker fra mellemeuropa er også anderledes end os nordboere, og der er stor forskel på ukrainere og russere.
      Tør man se virkeligheden uden politisk korrigerende briller, er det ikke så svært.

      Kommentar by PeterK — 1. juli 2007 @ 22:45

    15. Haha.

      Kommentar by Karsten, Objektivist DK. — 2. juli 2007 @ 09:40

    RSS feed for comments on this post.