10. oktober 2007

Autonom fik lynkursus i nærdemokrati

Fra venstreradikale Indymedia (via en af gratisaviserne). En førstehåndsberetning fra autonome ‘Magnus’.

“Pludselig begyndte politiet at skyde en masse tåregas mod forsamlingen nede i krydset og jeg vælger at gå længere væk op ad hillerødgade. Lige pludselig ser jeg tre sortklædte demonstranter sprinte ud fra en have (det hele foregår meget hurtigt og hektisk), samtidig løber en mand op til døren på huset, åbner den og råber “så er det nu”. De tre sortklædte spænder over hillerødgade og ind ad en lille sti ind til en sidegade, de tre andre mænder tonser efter. Kort efter løber jeg med, da det absolut ikke ser ud som de tre bagerste mænd som forfølger de andre vil invitere dem på boller og urtete. Inde på sidegaden stopper de op, da det umiddeltbart ser ud som om de sortklædte er forsvundet. Men pludselig opdager de en af dem, og straks kaster de sig over ham, tager greb om hans hals samtidig med at de kaster ham mod jorden. Jeg står lige ved siden af, det hele går utroligt hurtigt, jeg kan ikke engang huske om de slår seriøst på ham. Da der ingen andre er at se end mig, de tre naboer og den sortklædte tænker jeg hurtigt over hvordan jeg kan sørge for at han ikke bliver gennembanket. Af en eller anden grund (måske fordi jeg ikke ligner en typisk autonom) ænser de mig ikke rigtig. Jeg begynder så at sige ting som “hvad fanden har i gang i”, “han har ikke gjort en skid” osv. En af dem retter sin opmærksomhed mod mig og begynder at være truende over for mig, han dasker mig på siden af hovedet og siger at jeg bare skal skride af helvede til, hvilket får mig til at råbe på hjælp. På en eller anden måde slipper den sortklædte væk, og nu er det egentlig bare mig og den antastende nabo der har en beef. Heldigvis kommer der både demonstranter og andre naboer til. Manden er stadig truende, han holder bla. stramt om min trøje ved halsen, prikker mig i brysten og siger at jeg er heldig at jeg slipper for tæsk denne gang. Jeg har på dette tidspunkt en følelse af at den opførsel vil jeg fanme ikke finde mig i, samtidig med at jeg overvejer hvor meget jeg kan svare ham igen uden at han smadrer mig. Jeg kalder ham voldspsykopat, spørger ham hvorfor fanden han opfører sig så hjernedødt, at han fanme ikke skal røre mig osv. Eftersom der nu er samlet omkring 15 mennesker i sidegaden stopper han til sidst og går sin vej. Nu begynder de andre naboer så at råde at jeg bare skal smutte. En meget ophidset kvinde råber “skrid, det her er vores private vej, du må ikke være her”. Jeg er stadig chokeret, prøver at falde ned, hvilket dog er lidt svært med den råbende kvinde og nogle ældre mænd der er verbalt aggressive. Jeg siger hele tiden “slap nu af”, “vi skal nok smutte” (der var også kommet nogle andre demonstranter til), “han prøvede jo for fanden at smadre os”, osv.

Tilbage på hillerødgade sætter jeg mig ned og får mig en smøg samtidig med at jeg småsnakker med de andre demonstranter. Vi vælger at gå længere ned ad hillerødgade for at finde en anden sidegade så vi ad den vej kan komme forbi politiafspærringerne og ned til demonstrionen ved genforeningspladsen.

Da vi er kommet til parallelgaden til hillerødgade, der fører ned til genforeningspladsen, ser jeg så kvinden der både påstod at hun boede på sidegaden fra før og at det var en privat vej. Hun står sammen med to andre mænd jeg ikke husker at have set før. Eftersom hun råbte og skreg ad mig mens og efter at jeg blev truet både verbalt og fysisk, siger jeg til hende at hun da er en idiot og at hun ikke engang boede på sidegaden. Derefter vælger en af de to mænd hun står sammen med (en bredskuldret, pumpet fyr med en hvid trøje hvor der bag på med store sorte tal står 33) at gå ud på fortovet til mig. Jeg går baglæns med front mod ham for at se hvad han foretager sig. Lige pludselig gør han udfald mod mig og sparker mig på armen, heldighvis er han ikke så hurtig, så jeg når at trække lidt tilbage så sparket bliver overfladisk. Indeni er jeg dybt chokeret, dybt krænket og fuldstændig målløs over at man skal behandles på denne måde bare fordi man fredeligt demonstrerer for et ungdomshus. Mens jeg hastigt går baglæns, de andre demonstranter (meget klogeligt) forsøgerat trække mig væk og tysse på mig, råber jeg i ren raseri over mandens handlinger, at han da må være totalt hjernedød, at han da er en af de dummeste voldpsykopater jeg nogensinde har mødt. Lidt efter går manden tilbage til der hvor han stod før, men vender straks tilbage, denne gang med et stort baseball bat af træ. Derefter går han i retning af hvor jeg står. Jeg er så vred (det skal lige sige at jeg også er rimelig bange ligesom da jeg først blev antastet) over at han forsøger at undertrykke min frihed, og endda med så voldsomme midler, at jeg igen begynder at svine ham til, samtidig med at jeg går ud på vejen så jeg kan løbe hvis han gør et hurtigt udfald. Han vender heldighvis om lidt efter og går tilbage.

Efter alt dette følte jeg sgu ikke rigtigt at jeg længere havde overskud til at deltage i noget som helst, tog jeg hjem til nogle venner i nærheden og slappede af resten af dagen.

Nu sidder jeg tilbage på og tænker: hvem fanden har jeg til at beskytte mig mod sådanne voldspsykopater? De fleste borgere i danmark ville sikkert svare politiet, problemet er bare har jeg fundet ud af, er at politiet desværre også er mere end glade for at ty til vold for at stoppe mine fredelige handlinger og meningstilkendegivelser.”

Oploadet Kl. 05:12 af Kim Møller — Direkte link41 kommentarer
Arkiveret under:

41 Comments »

  1. You are far away from home, boy.

    Kommentar by Den Gale General — 10. oktober 2007 @ 06:30

  2. Det er nærmest surrealistisk humor. Jeg måtte grine højt flere gange undervejs.

    Kommentar by Mallebrok — 10. oktober 2007 @ 07:05

  3. Ja det er svært at have sympati med autonome i en sådan situation, men jeg synes på ingen måde at selvtægt og vold kan berettiges. Det der er brug for, er en mere konsekvent og håndfast indsats fra politiet af.

    Kommentar by Morten — 10. oktober 2007 @ 07:13

  4. Hvad hulen laver den knold dér?

    Alle autonome der laver demo beder selv om de klø de får. Desværre får de ikke klø nok, så de bliver ved og ved at bede om flere!

    Kommentar by Dansk Realist — 10. oktober 2007 @ 07:23

  5. 3. Morten

    Jeg forstår faktisk udmærket hvad du mener og ville alligevel, hvis jeg var beboer i et område, der får besøg af autonome, ikke regne med hjælp nok til at undgå mit område, hjem, butik, bil eller cykel blive smadret.

    Unge og/eller indvandrere der ikke kan finde ud af at holde sig fra at begå overgreb- det være sig på folks retmæssige ejendom eller vold mod/drab på vantro for ikke at tale om den vedvarende verbale side af sagen – skal nok ikke forvente at den (etniske) Danske befolkning fortsat forholder sig passive.

    Grænsen for hvad almindelige mennesker vil affinde sig med eksisterer.

    Sæt dette sammen med Politiets indsatsområder som bliver stadig mere omfattende, dets faktiske muligheder jvf. bl.a.styrkens størrelse og du har svaret på hvorfor Borgerne – af nød- danner egne vagtværn.

    Om dette er ideelt – nej.

    Men når man fra politikernes side omkalfatrer samfundet som man gør – og resultatet bliver mere vold, flere mord m.m.m. for ikke at tale om de milliarder af årlige ekstra udgifter dette medfører – så forlanger man mere tålsomhed af den lovlydige befolkning end den i længden kan klare.

    Kommentar by vivi andersen (Islamofob) — 10. oktober 2007 @ 08:02

  6. Jeg bor i nærheden af lørdagens demo. Var på dagen ude og gå en tur i området for at følge med og nyde vejret.
    Jeg ligner på ingen måde en autonom – (30 år, sideskildning, ecco-sko, hvid t-shirt… jaja, tilkad modepolitiet).
    Oplevede alligevel at blive overfuset af nogle beboere på Hillerødgade, der hængende ud ad vinduet på 3. sal råbte “dumme svin” og “skrid hjem” efter mig.
    Men det var de eneste, der opførte sig sådan. De fleste naboer stod stille og roligt og fulgte med. Nogle diskuterede fredeligt med små grupper af autonome.
    Jeg var i øvrigt meget imponeret over politiets professionalisme på dagen.

    Kommentar by udlandsdanskeren — 10. oktober 2007 @ 08:21

  7. Ja det er alt for galt, at hans (og jeg citerer) frihed ikke omfatter tilfældige reconnaisance-togter i private husejeres haver, ikke?

    Kommentar by DaLi — 10. oktober 2007 @ 08:33

  8. “for at stoppe mine fredelige handlinger og meningstilkendegivelser”

    Den lader vi lige stå et øjeblik.

    @3 Morten

    Selvfølgelig er det ubehageligt med selvtægt, men når nu politiet ikke har resourcerne til at kontrollere disse autonome voldspsykopater, er det da forståligt at de lokale beboere forsøger at beskytte deres ejendom. De har selvfølgelig set hvordan det er gået for sig på Nørrebro.

    Kommentar by JensH — 10. oktober 2007 @ 08:44

  9. “Efter alt dette følte jeg sgu ikke rigtigt at jeg længere havde overskud til at deltage i noget som helst, tog jeg hjem til nogle venner i nærheden og slappede af resten af dagen”

    Hold da ferie for en vatpind, jeg har sku ikke overskud!

    Nej det tager på energien med al det råberi.

    Kommentar by Per N — 10. oktober 2007 @ 08:49

  10. Jeg var lige ved at sige: Det har han sgu rigtig godt af…

    Kommentar by Janne — 10. oktober 2007 @ 09:06

  11. Jeg har det med ’selvtægt – men’, ligesom jeg har det med ‘ytringsfrihed – men’, jeg bryder mig absolut ikke om det. Jeg må dog erkende at hvis en eller anden sortklædt drønnert vadede rundt i min kones roser, så tror jeg også han ret omgående blev ekspederet ud af haven – efter at have sat roserne på plads igen.
    Da jeg læste hans rørende naive rablerier grinte jeg først, men ved nærmere eftertanke bliver jeg ked af. Han er meget bevidst om ‘min frihed’, men tænker ikke et sekund på andres frihed, og at han er i fuld ganmg med at undertrykke den. Jeg har det lidt ligesom da jeg læste Ida Thuesens bog Femail.

    Der er, som vivi andersen helt rigtigt skriver, ved at ske et skred. Mætningspunktet er nået, rigtige kvinder og mænd gider ikke høre mere vrøvl. Kan i huske ‘forskeren’ der udtalte at plyndringerne efter optøjerne i foråret var ‘en demokratisering af processen’. Gad vide hvad der ville ske hvis nogen ‘demokratiserede’ hans hus, kone eller børn.

    Læs deres hjemmesider, ligesom man skal læse islamiske hjemmesider, for at sætte sig ind i deres tankegang. Det er et helt ukendt univers der åbner sig. Begge parters logik er totalt anderledes end vores, og der foregår logiske kortslutninger hele tiden.

    Kommentar by PeterK — 10. oktober 2007 @ 09:07

  12. Er jeg den eneste der syntes, at de 15 naboer skulle ha hængt ham op i et træ og brugt ham som en pinata?

    Mike

    Kommentar by Onion — 10. oktober 2007 @ 09:13

  13. Til 11.
    Jeg sympatiserer med tanken, men taktisk er det bedst at overlade det til rødfascisterne at eskalere volden. På et tidspunkt ender det nok med, at de kommer til at slå en ihjel, og da er vi nået det mætningspunkt, som fører til effektiv repression.
    Paradoksalt nok har Per Larsen ret i — skønt det nok ikke er på den måde han har ment det — at problematikken kræver en politisk løsning. Og jo det er der sandelig brug for. Hjemmel for politiet til at dræbe uromagerne på stedet, så snart de modsætter sig ordensmagtens lovligt udstedte påbud og minimumsstraffe på flere års fængsel til ballademagerne.
    I Schweitz har venstrefløjens lejesvende forresten også lige muntret sig med voldelig sabotage mod en lovlig manifestation op til valget.

    Kommentar by PerH — 10. oktober 2007 @ 09:25

  14. “Jeg har virkelig prøvet at tænke over hvordan i helvede nogle mennesker kan vælge at agere sådan overfor mennesker som de er uenige med. Det gør mig fanme ked af det og sur at de “tænker” at det klogeste er at smadre folk.” – skriver det autonome r***ul.

    Autonome har i hvert fald intet imod at invadere fredelige studiekredse og dynge flasker og dødstrusler i hovedet på gamle modstandsfolk og andre fredelige mennesker – det har jeg selv oplevet – så min medlidenhed kan han godt skyde en hvid pind efter. :-(

    Kommentar by Anna Lyttiger — 10. oktober 2007 @ 09:25

  15. “… EJ BJÆLKEN I EGET ØJE…”

    ‘Kæft, en hykler.

    Kommentar by DaLi — 10. oktober 2007 @ 09:40

  16. Det er en parodi ikke?

    Jeg ved godt jeg har fordomme, men det det bekræfter skræmmene mange af dem. Æv hvor kan jeg nogen gange ikke lide at have ret i mine fordomme. :(

    fuck hvor er man en tumbe hvis man sviner en agressiv mand til imens han står med et baseball bat.

    Kommentar by Troels — 10. oktober 2007 @ 10:16

  17. Det går aldrig op for ham/hende, at det faktisk har konsekvenser at forstyrre den offentlige orden, at vade rundt uindbudt i folks haver, at kalde folk der ikke har gjort en noget “idioter” og “voldspsykopater” osv.

    En gammeldags røvfuld fra før tugtelsesretten blev afskaffet havde nok ikke været helt af vejen.

    Henrik

    Kommentar by Henrik Krog — 10. oktober 2007 @ 10:53

  18. “Han undertrykker min frihed” får mig til at genkalde en t-shirt idé jeg havde engang: simpelthen order “oppressor” (“undertrykker”) i sort på en hvid shirt.

    Henrik

    Kommentar by Henrik Krog — 10. oktober 2007 @ 11:00

  19. “You can’t have babies.”

    “Don’t oppress me!”

    “I’m not oppressing you, you can’t have babies, you haven’t got a womb.”

    (Life of Brian, efter hukommelsen).

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 10. oktober 2007 @ 11:02

  20. I denne uopdragne knægt har vi socialismen i personliggjort form. Den ultimative sociopati i ekstra koncentreret form…

    …..mig hele min verden fylde, alle andre er blot trædesten på min vej….

    Er der stadig nogen der undrer sig over, at jeg afskyr socialismen?

    Hvad dette lille egocentriske monster er blevet udsat for, er vist en god omgang karma.

    Gid han må blive ramt af endnu mere karma.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 10. oktober 2007 @ 11:36

  21. Husk at rettigheder og pligter mellem borger og samfund som altid er bygget på de venstreekstremes motivanalyser;

    Når rettigheder og pligter mellem borgere indbyrdes kolliderer er konklusionen altid, at den med de mest venstreorienterede ideer’s rettigheder “krænkes” imens hans pligter er “urimeligt” pålagt ham udefra – indgrebet i den anden parts rettigheder forklares med en motivanalyse med henvisning til abstrakt moral eller personlig karaktertræk (“grådighed”, “ondskab” eller “blodtørst”) imens hans pligter (modsat egne naturligvis) gudødemig SKAL overholdes i respekt for det selvsamme demokrati, som førstnævnte part ikke behøver overholde, henvist til dennes overlegne “sag” og dennes moralske overhøjhed, naturligvis.

    Mønsteret går igen på eks. Mavepusteren. Alle Allans indlæg kan let dissekeres efter denne model.

    Sammenhold denne teoretiske dogme faktuelt med demonstrationen og Magnus’s latterlige tudeskrift:
    – Frihed til at demonstrere i Grl er betinget af bl.a. 1) Politiets tilladelse efter rettidig anmeldelse og 2) at den foregår på offenligt areal;
    – Derfor er 1) demonstrationen, i det sekund den overtræder Politiets påbud i.f.m demonstrationens praktiske afvikling, IKKE længere fredelig, men tværtimod et ulovlig opløst, hvilket Politiet skal afvikle med det magtmiddel der proportionelt modsvarer de ulovlige demonstranters kraftanstrengelser, og demo’en er dermed IKKE fredelig som Magnus påstår på dette stadie (Når Politiet siger man ikke må gå længere, så MÅ man ikke gå længere. Basta) … Og derfor er 2) demonstrationsaktivitet på privat grund ikke lovlig demonstration, men tvært imod en krænkelse at ejerens husfred, som skal respekteres med at man – om ikke straks på eget initiativ – så på ejerens påbud ØJEBLIKKELIGT forlader ejendommen. Herved kan Magnus umuligt opleve sin “frihed” krænket når han fjernes fra privat grund, da denne ret slet ikke tilhørte ham på noget tidspunkt, in the first place.

    Kommentar by DaLi — 10. oktober 2007 @ 11:52

  22. @ PerH

    “På et tidspunkt ender det nok med, at de kommer til at slå en ihjel”

    Nørrebro-sagen fra Skt. Hans Torv fik en kvindelig betjent en brosten i nakken og brækken en hvirvel + fik kraniebrud, IIRC.

    Både på Prinsessegade og i Møllegade(IIRC) i år var der kæmpe risiko for at ejendommene dér skulle blive fanget i flammerne, og har talt med en ældre brandmand fra kbh som siger at det er et mirakel at ingen bygninger brød i brand den nat.

    Din profeti kommer nok desværre på et tidspunkt til at blive sand.

    Kommentar by DaLi — 10. oktober 2007 @ 11:57

  23. >Dali

    Det helt store problem er, at så længe vi som samfund ikke erkender at socialismen/kommunismen er en grundlæggende anti-demokratisk og umenneskelig ideologi, så vil vi som samfund heller ikke fuldt ud kunne erkende, at disse unge “aktivister” i virkeligheden er simple gangstere, der ikke fortjener vores respekt og ej heller vores empati.

    Lovbrud skal ikke mødes med dialog. Nej, lovbrud skal mødes med frihedsstraf. Og hvis politiet nægter at gøre deres arbejde og spærre de små ego-monstre inde, så er borgerne i deres forbandet gode ret til at tage sagen i egen hånd. retten til at forsvare sig selv og sin ejendom mod overgreb, er en så grundlæggende egenskab ved det frie samfund, at den helt og aldeles overtrumfer en flok autonomes krav på noget som helst, og i øvrigt også overtrumfer politiets monopol på magtudøvelse. politiet har kun krav på et sådant monopol, så længe de håndhæver det i lovlydige borgeres interesse.

    Magnus og hans medskyldige skal for at sige det rent ud bare klappe kajen i og skruppe af til et sted hvor folk faktisk vil have ham, i stedet for at chikanere ordentlige mennesker.

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 10. oktober 2007 @ 12:13

  24. Skulle lige have luft for min harme….pyyyyyyhhh, hvor man bliver vred, når man ser venstrefløjens utallige voldsspykopater demonstrere socialismens “fortræffeligheder” med “eksemplarisk” stenkastning og “fredelig” indtrængen på privat ejendom.

    Gid fanden havde de røde svin!

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 10. oktober 2007 @ 12:16

  25. Til 22.

    Din profeti kommer nok desværre på et tidspunkt til at blive sand.

    Ja og selv der vil DDR og venstrefløjens apologeter sige, at volden var beklagelig men en forståelig eskalation, fordi myndighederne ikke kunne vente med eller helt undlade at gribe ind.
    Det er synd, men der skal nok lig på bordet, før flertallet for alvor drager konsekvensen og vil give politiet frie hænder i kampen mod rødfascisterne. Det er nok her, at det kan gøre en forskel, om vi har en borgerlig regering.
    Opskriften på en god borgerlig konstallation med solidt flertal i Folketinget er nok dels at Enhedslisten bakker op om Asmaa, og at rødfascisterne fortsætter deres hærgen. Enhedslisten bifalder jo decideret antidemokratiske og voldelige elementer, så en stemme på de røde er de facto en støtte til bøllerne fra det nu hedengangne ungdomshus og terroristerne i FARC.

    Kommentar by PerH — 10. oktober 2007 @ 12:21

  26. Jeg glemte for en god ordens skyld at nævne, at jeg anser det for lige så sandsynligt at Enhedslisten leverer det borgerlige flertal som at tyngdekraften virker imorgen.

    Kommentar by PerH — 10. oktober 2007 @ 12:27

  27. -> #26 PerH

    “at Enhedslisten leverer det borgerlige flertal som at tyngdekraften virker imorgen.”

    Enhedslisten kan ‘levere’ et borgerligt VKO-flertal såfremt de eksempelvis får 1,8 pct. af stemmerne. Med de seneste menningsmålinger in mente, (hvor blokkene ligger meget tæt), kan den slags stemmespild på venstrefløjen blive udslagsgivende i VKO-partiernes favør.

    Kommentar by JensH — 10. oktober 2007 @ 13:17

  28. Hvis ikke de røde voldsfascisters hærgen var så alvorligt og kostbart et problem, kunne man grine sig halvt bevidstløs over klagesangen fra den autonome Magnus.

    Som sagerne står, må man vel bare håbe på, at Magnus & Co. næste gang får så kraftig en dosis af deres egen voldsmedicin, at de vågner op og begynder at se den virkelige verden i øjnene.

    Kommentar by Crass Børsting — 10. oktober 2007 @ 15:06

  29. Det må være en dårlig joke, for ellers har jeg lige læst en beretning fra verdens dummeste voldspsykopat.

    Kommentar by Fritz — 10. oktober 2007 @ 15:14

  30. Egentlig er det så tydeligt som neonskilte på nattehimlen:

    Hvem er det der KRÆVER AT FÅ, og anvender blokader, ulovlig tvang, vold, barrikader, ildspåsættelse, indbrud, hærværk, og væbnede angreb mod politiet (stenkast om benzinflasker) ?

    Er et DF-vælgere?
    Er det K-vælgere?
    Er det V-vælgere?

    Nej det er “aktivister” fra VENSTREFLØJEN. Socialister / kommunister, der enten udfører den slags handlinger. Det være sig i fagpolitisk, økonomi-politisk, eller anden politisk sammenhæng.

    Og disse retsstridige handlinger, alt lige fra blokader mod erhverv, der ikke vil som rødfløjen vil, til autonome voldspsykopater, bakkes op af den samlede venstrefløj + radikale.

    Dette burde illustrere, at en stemme på et af disse partier er en stemme på egoisme, anarki og lovløshed!

    Og samtidig, at en borgerlig stemme vil være en stemme på samfundssind, orden og retssamfund.

    Sørgeligt at Staunings hjertebarn er skamredet og har fået så mange uægte børn!

    Kommentar by Dansk Realist — 10. oktober 2007 @ 15:42

  31. Selvtægt og selvbestaltede tæskehold – nej tak!
    ..men efter at de unge gentagne gange har drevet hærgende gennem gaderne kan jeg ikke fortænkte beboerne i Grøndalskvarteret i at være på dupperne..

    Kommentar by Klavs Jensen — 10. oktober 2007 @ 17:42

  32. Jamen hvor er det dog syyyyynd at terroristspiren fik et par slurke af den medicin de selv ellers ynder at byde uskyldige folk.

    Jeg må nok indrømme at der er en overvejende mulighed for at jeg havde brugt boldtræet…..Flittigt !

    Kommentar by whodares — 10. oktober 2007 @ 18:27

  33. Det er de autonome, nu får de bank. Det har de rigtig godt af…

    Kommentar by Jacob — 10. oktober 2007 @ 18:32

  34. >33 Jacob

    Det er jo logik for Blauenfeldt.

    ;)

    Kommentar by Mackety (Islamofob) — 10. oktober 2007 @ 19:04

  35. Det var en rigtig, rigtig god historie. Jeg holder meget af fortællinger om folk der tør stille sig op og forsvare sig selv og sine egne.
    Det ser efterhånden ud til, at området omkring Grøndalsvænge består af mennesker med mandsmod som ikke lader sig kue (ægte vingementalitet :)
    Den slags mennesker kunne vi godt bruge nogle flere af i Danmark. Så ville det hele se noget lysere ud.

    Kommentar by Holme — 10. oktober 2007 @ 19:07

  36. @31 Klaus Jensen

    Autonomes selvtægt og selvbestaæltede tæskehold uden respekt for lov og orden kan efterhånden ikke bekæmpes med lov og orden, men kun med deres egne midler: selvtægt og tæskehold!

    De skulle have så mange klø, at de vil kunne søge asyl i Sverige uden problemer, da de vil bære de svenske nationalfarver.

    Og hvis deres paramilitære handlinger under demonstrationer som på Nørrebro på någet tidspunkt skulle koste en betjent livet, eller betyde familier på flugt fra en brændende ejendom fordi brandvæsenet ikke kan/må komme frem (hvilket var tæt på på Nørrebro), så vil jeg intet have imod at der blev skudt med skarpt mod demonstranterne for at skade eller om nødvendigt dræbe!
    Den slags bruges i forvejen af venstrefacisternes store forbilleder: venstrefacistiske regeringer i andre lande!

    Kommentar by Dansk Realist — 10. oktober 2007 @ 20:14

  37. @36 Dansk Realist

    Det ville være skidt hvis vi kom dertil. Men Magnus’ historie giver et hint om at det er den vej det vil gå, hvis ikke politiet (og domstolene)
    får vendt skuden.

    Kommentar by Mallebrok — 10. oktober 2007 @ 21:08

  38. skizofreni kære kim. Er vold skidt eller godt?

    Kommentar by Allan — 11. oktober 2007 @ 15:20

  39. @37 Mallebrok

    Ja, jeg er enig. Men politiet kan intet gøre uden politisk opbakning, og den savnes.

    De voldelige psykopater må SOM YDERSTE KONSEKVENS mødes med egne midler i en skrappere udgave. Ordensmagten SKAL sikre befolningens ve og vel, og beboernes sikkerhed.

    @38 Allahn

    Hvorfor spørger du?

    Du ved jo godt, at vold er godt når man kræver sin lovløse ret, men skidt når lov skal holdes.

    Kommentar by Dansk Realist — 11. oktober 2007 @ 15:35

  40. @ Allan

    Kun godt når det støtter dit formål, åbenbart.

    Kommentar by DaLi — 11. oktober 2007 @ 15:54

  41. Pokker i vold med Allahn !

    Kommentar by Dansk Realist — 14. oktober 2007 @ 09:13

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 

 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper