30. oktober 2007

Paula Larrain fandt lige et andet parti

Connie Hedegaard gør sig i disse dage umage for at lyde som en konservativ – partiet var lige sluppet af med Gitte Seeberg, og så skete dette her. Man græmmes.

  • 29/10-07 Ekstra Bladet – Paula Larrain opstiller til valget for K.
  • 30/10-07 BT- Paula Larrain fik nej fra Khader.
  • Ifølge B.T.s oplysninger kontaktede Paula Larrain Ny Alliance for omkring halvanden måned siden for at tilbyde sig som folketingskandidat.

    Hun havde dog ifølge B.T.s kilder et enkelt forbehold. I tilfælde af at hun gik videre i det populære TV-show, Vild Med Dans, kunne det blive et problem at stille op, hvis valget blev udskrevet samtidig, lod hun forstå.”

  • 30/10-07 Ekstra Bladet – Paula: – Khader var vild for at få mig.
  • “Det er Naser og Ny Alliance, der har været meget ivrige efter at få mig til at stille op hos dem. Ikke omvendt. Jeg sagde nej til Naser og Ny Alliance i sommeren, og jeg sagde endeligt nej til dem midt i sidste uge. Jeg sidder her med en SMS, hvor jeg til Naser skriver ‘glem det’. Så, sådan er den rette sammenhæng altså.”

  • 30/10-07 Berlingske Tidende – Thomas Larsen: Valgkampens første forsøg på karaktermord.
  • “… det angreb, som partiet netop har indledt på de Konservatives nye trumfkort i København – den tidligere TV-A vært Paula Larrain – er en klassisk negativ kampagne, hvor man med alle midler forsøger at skade en modstander mest muligt.

    Det er således anonyme kilder i Ny Alliance, som har lækket en historie om, at Paula Larrain indtil for få dage siden flirtede med Ny Alliance, og det er anonyme kilder, som siger, at Ny Alliance til sidst blev trætte af Paula Larrain, fordi hun øjensynligt var mere optaget af at deltage i konkurrencen “Vild med Dans” end af at komme i gang med en ny tilværelse som politiker.

    Oploadet Kl. 12:57 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/5125/trackback

    19 Comments »

    1. Paula er en dum bimbo. Jeg har for mange år siden passet hendes omsorgssvigtet søn Sebastian, og i den forbindelse mødte jeg Paula, og aldrdig har jeg set så dullet en kvinde. Ren overflade, intet indhold. Var der nogen som sagde dukke……………….?????? Det siger en hel del om Ny Arrogance og Konservastive, at de har noget at gøre med dulle-paula. Trist, sørgeligt.

      Kommentar by Mea Culpa — 30. oktober 2007 @ 13:07

    2. He – jeg ææææælsker valgkamp!

      Kommentar by nai — 30. oktober 2007 @ 13:26

    3. Jeg behøver vist ikke fortælle, hvad jeg mener om den sag ;)

      Kommentar by Kimpo — 30. oktober 2007 @ 13:31

    4. Men det bliver da spændende at se udfaldet af “karaktermordet”;
      1) efterlades folk med det indtryk at Paula har shoppet lidt rundt indtil hun fandt nogen der gad have hende
      eller
      2) efterlades man med det indtryk at NA har været på desperat kendis-jagt for at finde kandidater, og derefter forsøger med karaktermord på en person der ikke ville stille op

      Personligt kender jeg ikke noget til Paula, men er generelt ikke begejstrede for tendensen med kendis-politikere. Men i den konkrete sag synes jeg at det efterlader et dårligt indtryk om NA (men det havde jeg nu også i forvejen) at de i den grad har været på rundspørge hos alverdens kendisser for at finde kandidater. Det siger vel også et eller andet om dem der er hoppet med om bord; har de bare sådan lige tilfældigvis været enige om alle politiske spørgsmål.

      Kommentar by superman — 30. oktober 2007 @ 14:23

    5. Hvor er det fantasiløst af de Konservative at opstille en kendt TV journalist. Hvad gik der galt?? Er alle kronprinsens eks-kærester allerede blevet opstillet for andre partier?? Hvorfor så ikke prøve med en af af Joakims eks-kærester?? Har Alexandra noget at tage sig til i disse dage??

      Igen fører Nasar Khadar og NA på point….

      Kommentar by JensH — 30. oktober 2007 @ 14:33

    6. Jeg har aldrig i mit liv været så vred som jeg er nu…
      Dette er intet mindre end århundredets SKANDALE! Selv
      Asmaa har mere politik, end det pigebarn Larrain!

      Kommentar by Den Hvide Rose — 30. oktober 2007 @ 16:11

    7. Det siges vi har de politikere vi fortjener. Så slemme synes jeg nu heller ikke vi er, men det er da helt sikkert at man skal have tungen lige i munden når man stemmer nu. Meget få, om nogen, af NA’s kandidater har brilleret med en klar politisk holdning. De der stemmer radikalt, har altid været vant til at de trak en lykkepose med ukendt indhold, så når de nu stemmer på NA er de på kendt grund. Alle andre skal nok tænke over, at Khader gerne vil virke liberale og pege på Fogh som forhandlingsleder, men vil ende med at foretrække HTS som statsminister – og Søvndahl som socialminister, sig selv som integrationsminister, Lykketoft kan vel hives frem som skatte- eller finansminister igen, og Mette Frederiksen som….

      Neeeeej! jeg må ud og have en kop kaffe nu.

      Kommentar by PeterK — 30. oktober 2007 @ 16:18

    8. “- Jeg har det helt fint med Pia Kjærsgaard, siger de konservatives nye superstar, Paula Larrain til ekstrabladet.dk.

      – DF har været gode og loyale over for VK-regeringen. Jeg har det ganske afslappet over for Pia & co., siger Paula Larrain, der dermed nok vil oevrraske en del vælgere.

      – Jeg er ikke enig med DF i et og alt og alle detaljer, men i det store og hele har vi meget at takke Dansk Folkeparti for. De har holdt liv i VK-regeringen i seks år. Det skal vi være taknemmelige over, understreger Paula Larrain over for ekstrabladet.dk ”

      og

      “- Jeg er til Gud, Konge og Fædreland. Lige præcis. Jeg vil satse på værdipolitikken, hvis jeg bliver valgt til Folketinget. Vi skal fravriste DF Danneborgsflaget. De har ikke, skal ikke have eneret på den danske historie. Jeg vil gerne sætte det nationale, vores historie på dagsordenen. Vi skal have ånden tilbage i dansk politik. Uden at jeg vil beskyldes for at direkte at være nationalistisk, siger Larrain til ekstrabladet.dk”

      Kommentar by Anders Kusk — 30. oktober 2007 @ 16:42

    9. Naser Khader er ikke just kendt for at omgå sandheden med respekt. Hvad Paula Laurrain står for ved jeg ikke, men det kan vel næppe blive værre end Helle Sjelle?

      Kommentar by Nikolaj — 30. oktober 2007 @ 16:57

    10. Underholdende citater fra Larrain, men hvis hun seriøst overvejede at melde sig ind i NA, så har hun definitivt undsagt konservativ nationalsindet værdipolitik. Hvad nytter det hun er til “Gud, Konge og Fædreland”, hvis det kun er ord.

      Kommentar by Kim Møller — 30. oktober 2007 @ 16:57

    11. Paula Larrain’s nye show: Vild med Valg!

      Stem på mig med SMS, så danser jeg af glæde så selv en hårdnakket narkobøsse-dommer giver mig 6 (altså tallet).

      Kommentar by Dansk Realist — 30. oktober 2007 @ 17:16

    12. Paula er go’ nok :) Hun burde bare stille op for V i stedet for K:

      “Jo mere danskerne fornægter deres nationale egenart og kultur, des sværere bliver det at integrere indvandrere og flygtningene. Man kan nemlig ikke blive integreret i ingenting, skriver Paula Larrain, der som barn sammen med sin familie kom til Danmark fra Chile…”
      http://www.berlingske.dk/article/20070710/dineord/107101004/

      Kommentar by Lepantos — 30. oktober 2007 @ 17:21

    13. Endnu en af DR-journalisterne, der springer ud som rød!

      Kim, hvor er indignationen? Det her viser jo, at du altid har haft ret.

      Kommentar by Michael — 30. oktober 2007 @ 18:07

    14. -> 13 Michael

      Spar lyrikken. Jeg har ikke på noget tidspunkt skrevet (eller insinueret) at Paula Larrain er ‘rød’. Feel free to quote.

      PS: Søg på ‘Larrain’, katagorien ‘Larrain, Paula’ tager måske ikke alt med.

      Kommentar by Kim Møller — 30. oktober 2007 @ 18:31

    15. Paula Larrain kan slå Helle Sjelle, er det ikke nok?!?!?

      Kommentar by Peter Jacobsen — 30. oktober 2007 @ 21:17

    16. Kim Møller
      #10 – “hvis hun seriøst overvejede at melde sig ind i NA”

      I følge hende var det jo NA der henvendte sig til hende, og så er det jo fair nok at have et møde med et nye parti med en ukendt politik, men dog selverklæret borgerligt. Jeg synes ikke det er helt fair at afskrive hende på den baggrund – hun har naturligvis lov til at undersøge hvad NA dækker over, og derefter fravælge dem til fordel for de konservative.
      Såfremt det er sådan det er foregået…

      Men bevares, det er ikke fordi jeg vil gå i det store forsvar for endnu en kendis-kandidat som jeg ikke umiddelbart har den store fidus til.

      Kommentar by superman — 30. oktober 2007 @ 22:18

    17. Noget kunne tyde på, at NA er kreative på flere områder:

      http://www.seoghoer.dk/Kendte%20DK/naser%20amok.aspx

      Kommentar by Kresten Jensen — 31. oktober 2007 @ 11:22

    18. […] jo gøre det ekstra morsomt at læse den nationalkonservative blog Uriasposten, hvor det gør ondt på Kim Møller, at Paula Larrain på denne måde bringer frygtelig uorden i […]

      Pingback by MONDOFUNZA » Blog Archive » Paula igen — 2. november 2007 @ 13:44

    19. Vågn op, danskere. Her får vi foræret en politiker, der som den første sætter danske værdier på dagsordenen. Gud, konge og fæderland. Det her er en gave, som fortjener vores opbakning.
      At Helle Sjelle og et par andre småpiger så begynder at tude, kan jeg sgu ikke tage mig af. Det her kan sætte Danmark på dagsordenen, så bak op, eller spil kræfterne på at kæmpe i egne rækker ligesom Helle Sjelle.

      Kommentar by Mads — 2. november 2007 @ 14:50

    RSS feed for comments on this post.