13. april 2008

Asmaa Abdol-Hamid anbefaler: Jørgen Bæk Simonsen

Debatten på DR2 havde i sidste uge det islamiske tørklæde som emne, og hvis man ser bort fra ufrivillige perler, så var det reelt spild af tid.

  • 9/4-08 Debatten, DR2 – Tilladelse til tørklæde.
  • Jesper Larsen, DR2: “… det er det foreløbige punktum i en tilsyneladende evig føljeton om kvindelig tilsløring, og ikke mindst dette stykke tekstil.”

    […]

    Asmaa Abdol-Hamid, Enhedslisten: “Nu har jeg hørt ordet islamisme gentagne gange, og jeg simpelthen besluttet mig for – jeg er ikke sur på dig Pia, slet ikke, derimod har jeg købt en gave til dig som jeg gerne vil give dig – Det er en bog om ‘hvad er islam?’, skrevet af Jørgen Bæk Simonsen. Jeg håber at du efter at have læst den bog, vil få et helt andet udgangspunkt at tale om islam og så næste gang vi mødes, så kan vi måske enes lidt mere, så den får du. Den købte jeg lige før jeg kom ind…”

    The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/5714/trackback

    65 Comments »

    1. Hun ligner stadig en indpakket torsk..

      Ahhhh…torsk er jo en meget dansk ting, det er synd at sammenligne dem med hende….en indpakket dadel så..- ja det var bedre..
      En dadel….med tørklæde.

      Kommentar by ONION — 13. april 2008 @ 17:55

    2. Ja, jeg fandt det selvfølgelig også – i lyset af “Vejen til Damaskus” og den debat, der netop har været om den – ganske sigende at det selvfølgelig er denne apologets (mak)værk, Asmaa Abdol-Hamid vælger at gi’ Pia Kjærsgaard.

      (Det er vel nok snarere Rolf Slot-Henriksens “Korankommentaren”, man skal have fat i, hvis man skal have en mere ærlig og reel præsentation af Islam…)

      Du burde vel således næsten benytte lejligheden til at sende Pia Kjærsgaard et eksemplar af “Vejen til Damaskus” som hun så omvendt kan give til Asmaa Abdol-Hamid? ;D

      Kommentar by Anders Peter Johnsen — 13. april 2008 @ 18:17

    3. Dr. Theodore Pennell,”Afghan Frontier, 1909″ har beskrevet Asmaa Abdol-Hamid og hendes lige.

      ” There is no God but Allah, and Mohammed is the prophet of Allah.” Such is the cry which electrifies 250 millions of the inhabitants of this globe.Such is the cry which thrills them so that they are ready to go forward and fight for their religion, and consider it a short road to Paradise to kill Christians and Hindus and the unbelievers.It is that cry which at the present time is echoing and reechoing through the hills and mountain fastnesses of the North-West Frontier of India. It is that cry which the ” mullahs” of Afghanistan are now carrying to montain hamlets and to towns in Afghanistan in order to raise the people of that country to come forward and fight. That is a cry which has the power of joining together the members of Islam throughout the world, and preparing them for a conflict with all who are not teady to accept their religion….And it is especially these Mohammedans on the North-West Frontier of India who have this intense religious zeal – call it what we will, fanaticism or bigotry- but wich, nevertheless, is a power within them overruling every passion.

      Kommentar by Jacob O. — 13. april 2008 @ 19:21

    4. Det jeg blev mest pinligt berørt over var at se Venstres Madam Støjberg stå på den side af bordet sammen med sækkeklovnen.

      Kommentar by Jens Hansen — 13. april 2008 @ 19:36

    5. Venstre ved man vist ikke hvor man har i demokrati kampen

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 13. april 2008 @ 19:43

    6. Nej, de er efterhånden lige så tvetunget og falske som dem de har lagt sig på maven for.

      Kommentar by Madsen — 13. april 2008 @ 20:07

    7. Det må være skønt at være Jesper Hansen. Han kan bare stå der og lege sjov med et “tørklæde” (læs: religiøse mænds og kvinders kontrolredskab mod kvinder), der for millioner af kvinder og piger betyder pisk og mishandling hvis de ikke tager det på hovedet. Det er heller ikke mænd som f.eks. Jesper Hansen, der er vidne til at flere og flere små drenge nu tvinges til at dække sit hovede til for ellers må de ikke forlade sit hjem for at gå i skole. Mænd kan faktisk være bedøvende ligeglæde på deres køns vegne, for det er ikke mænd og drenge, der betragtes som urene og vantro hvis de ikke tager tørklæde på. Det er ikke mænd der splittes op i de rene og de urene ved hjælp af en tørklæde til mænd og drenge. Jesper Hansen kan stå der og være tilskuer til at kvinder i Danmark (som i så mange andre europæiske lande) nu bekæmper hinanden fordi et religiøst symbol har fået så stor og ulækker magt i vores samfund.

      Tak til Dansk Folkeparti og Karen West der så flot støtter op om kvinders og pigers frihedsrettigheder. Gid de bliver ved.

      Kommentar by Janne — 13. april 2008 @ 20:12

    8. Jesper Hansen = Jesper Larsen

      Kommentar by Janne — 13. april 2008 @ 20:13

    9. Havde Asmaa lånt Jesper Larsen den blå hijab til at holde op i DR2 TV studiet og havde Asmaa vist os sit hår (i stedet for at gemme det væk som var det skamfuldt at vise frem) og dermed vist os at hun bare kan tage hijab af og på når det passer hende, så havde Jesper Larsen virket troværdig og mere kritisk i forhold til problematikken og så ville vi alle sammen have troet på at det er frivilligt for kvinder at tage hijab på. Asmaa tager netop ikke hijab’en af når hun forlader sit hjem, ligesom hun heller ikke tog hijab’en af i TV studiet, og dermed er det omsonst at tale om frivillighed i forbindelse med hijab og andre former for religiøs kønsuniform til kvinder.

      Kommentar by Janne — 13. april 2008 @ 20:46

    10. Den islamiske kønsuniform til kvinder, hijab er og bliver et underkastelsessymbol for ideologien islam uanset hvor mange pinlige krumspring islamleflerne – undskyld mit sprogbrug – Pestager og Støjberg foretager.
      Påbud om tilsløring af kvinder finder sit udgangspunkt i koranen i følgende suravers:

      Sura 24:30
      “Sig til de troende mænd, at de skal sænke deres blikke (når de møder andres kvinder) og bevare deres dyd. Dette er renere for dem. Allah er sandelig vel vidende om, hvad de gør”

      Sura 24:31
      Og sig til de troende kvinder, at de (på samme vis) skal sænke deres blikke (når de ser fremmede mænd) og bevare deres dyd og ikke åbenbare deres (naturlige og kunstige) skønhed, undtagen hvad der er åbenbar af den, og at de skal trække deres hoveddække sammen om deres bryster og ikke åbenbare deres skønhed, undtagen over for deres ægtemænd eller deres fædre eller deres ægtemænds fædre eler deres sønner eller deres søstersønner eller deres kvinder eller deres krigsfanger eller deres mandlige tjenere, som ikke besidder nogen kønsdrift, eller børn, som ikke har nogen forståelse af kvinders nøgenhed. Og de skal ikke slå deres fødder sammen 8i dans), så at det, de skjuler af deres skønhed bliver kendt. Og vend Jer til Allah alle smmen, I troende, for at det måske må gå Jer vel”

      Sura 33:59
      “Og du profet, sig til dine hustruer og dine døtre og de troendce kvinder, at de skal trække deres ydrekåber tæt sammen om sig (når de går ud). Deete er det bedste, så de kan kendes, og så de ikke forulempes. Og Allah er tilgivende, barmhjertig”

      Mange muslimske mænd synes at “glemme” nedenstående sura:

      Sura 24:30
      “Sig til de troende mænd, at de skal sænke deres blikke (når de møder andres kvinder) og bevare deres dyd. Dette er renere for dem. Allah er sandelig vel vidende om, hvad de gør”

      Tillad mig at anbefale nedenstående debatmøde om tilsløring af mindreårige piger.
      Det skal blive spændende at høre, hvad vores velfærdsminister, Karen Jespersen har at sige til det emne:

      http://www.kvinderforfrihed.dk/?cat=15

      Kommentar by Johansen — 13. april 2008 @ 21:12

    11. Ad 8
      P.S. Karen Jespersen skal også tale til debatmødet i landstingssalen.
      Det fremgår ikke af programmet, men det er den nyeste opdatering.

      Få dog snart indført det nødvendige forbud mod tilsløring af kvinder i offentlige institutioner.
      Jeg er ved at sprænge i luften over den vigende og eftergivende adfærd overfor det tiltagende pres med islamismens flag her og der og alle vegne i det danske samfund. Incl. i vort folketing og i de verdslige retssale.

      Kommentar by Johansen — 13. april 2008 @ 21:24

    12. Jeg ved ikke helt om denne blog er for eller imod?!
      Der er et banner der støtter V+K og Fogh; og V+K stemte for tørklæde i folketinget.

      Jeg tror jeg holder mig fra denne blog, til den finder sit ståsted.

      Kommentar by Mikael — 13. april 2008 @ 21:36

    13. Til Janne, som skriver:

      Mænd kan faktisk være bedøvende ligeglæde på deres køns vegne, for det er ikke mænd og drenge, der betragtes som urene og vantro hvis de ikke tager tørklæde på. Det er ikke mænd der splittes op i de rene og de urene ved hjælp af en tørklæde til mænd og drenge.

      Forkert! Vi kan sgu ikke være ligeglade, ikke engang mandschauvinister som mig. Tørklædet er et rygmærke som lover vold med døden til følge, hvis jeg skulle falde for en af de sortøjede skønheder. Det er en psykisk voldshandling mod danske drenge. En territorieafpisning som ikke burde tolereres.

      Men vi danskere er så dresserede at vi finder os i alt så længe det er lovligt, og på overfladen er denne magtdemonstration endnu lovlig.

      Kommentar by Kim Poulsen — 13. april 2008 @ 21:45

    14. Det totalt tåbeligt, at sige, jeg tager frivilligt tørklædet på, fordi koranen forlanger det!! Altså frivillig tvang!?
      Sådan noget sludder kan kun komme fra en, som læser koranen bogstaveligt, altså en farlig udemokratisk fanatisk islamist.
      At underkaste sig en 1400år gammel bog, som udokumenteret påstås, at være direkte tale fra en ligeledes udokumenteret fantasi figur allah, kan kun give mening for mentalt retarderede tilbagestående hjernevaskede mennesker.
      Kan vi have tillid, til sådanne uselvstændige mennesker, der lader sig styre af en mildt sagt afstumpet voldelig og kvindefjensk bog.
      Hvis koranens modbydelige krav og morderiske påbud, ufiltrerede rumsterer rundt i den unormale hjernevaskede knold, hvordan kan vi så tillade tillidsfulde poster, til disse stærkt ubehjælpsomme personer, der har lagt deres liv og tilværelse, ukritisk i indholdet på en håbløs sinke bog som koranen og dens besynderlige total idelogi.

      Hvor jeg dog skammer mig over, at der er kvinder, der støtter op om islamisten AASmå, som ukritisk tilbeder en pædofil voldtægts forbryder, analfabet grundlæggeren af idelogien islam, muhammed.

      Hvis disse skændsels kvinder absolut vil støtte den kvindefjenske idelogi islam, så kunne de i det mindste støtte de tilhængere, som IKKE bærer det kvindenedgørende symbol tørklædeindpakningen.
      Her støtter de den værste udlægning af idelogien islam.
      De burde have råbt den fanatiske sinke ASSmå lige ind i hoved, at hun er med til tvangsindpakke millioner af uskyldige kvinder, og hun derfor er en komplet idiot, der kun fortjener foragt og udskamning.
      Andre lidt mere begavede islam-tilhængere, har ikke brug for fordummelses indpakningen.
      ASSmås mentale stadie overgås af enhver over 5år!!ASSmå er et barn ingen kan nå eller forstå…

      Kommentar by li — 13. april 2008 @ 21:50

    15. Jeg havde en elendig oplevelse på Dronnimg Louises bro igår, en stakkels konvertit kvinde, med hendes meget mørke mand, iklædt den totale underkastelses sæk, med bånd om håndledet, så man ikke kunne se hendes synddige arme. Danske konvertiter burde sendes til psykolog, for noget er der galt med dem.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 13. april 2008 @ 22:36

    16. Til 6, 7.
      Senest har Venstre fredet blasfemiparagraffen. Det sker med et klassisk autoritært argument om, at den er rar at have, fordi der skal være grænser for ytringsfriheden. Jeg håber, at de der stemte på udsalgspartiet Venstre har besindet sig.

      Kommentar by PerH — 13. april 2008 @ 22:41

    17. Til 13 (Kim Poulsen).
      Nu afgør du jo selv, om du vil falde for en af “de sorthårede skønheder”. Jeg skulle personligt aldrig nyde noget, gfor tørklædet i sig selv symboliserer bærerens åndelige accept af islam, så medmindre du ville konvertere til islam, ville det være en meget dårlig ide. Og var du alligevel villig til at gå så langt, kunne det jo være ligemeget. Ja tværtimod ville det i givet fald være bekvemt med en tildækket fødemaskine. Jeg har ingen medlidenhed med kvindelige konvertitter, de får hvad de beder om, og fortjener hvad de får med i pakken.

      Kommentar by PerH — 13. april 2008 @ 22:55

    18. Jeg forstår ikke, at Asmaa kan anbefale JBS. Han sagde som bekendt:

      “Islam er ingenting. Den har ingen religiøs kerne. Den består kun af de ting, dens tilhængere gør den til.”

      Blasfemi af værste skuffe.

      Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 13. april 2008 @ 23:18

    19. Tja, PerH. Jeg har også forsøgt at forklare kvindelige bekendte, at jeg selv med min store rationelle ånds kraft vælger om jeg vil falde for en given person, men de fleste kvinder tror ikke på mig. Måske har de for en gangs skyld ret..

      Tørklædekvinder kan og bør kristnes, hvorefter de kan blive levende mennesker. Må dog indrømme at jeg har mit hyr med at omvende Gyllingen og Latifissen :)

      HRC: Asmaa er oplagt en særdeles beregnende type.

      Kommentar by Kim Poulsen — 13. april 2008 @ 23:34

    20. Til 19 (Kim Poulsen).
      Jeg vil nu ikke gå så vidt som at hævde, muslimske kvinder skal kristnes for at blive rigtige mennesker. Men tørklædet og det politiske budskab, som det repræsenterer er mig vederstyggeligt.
      Det, som tørklædet repræsenterer for mig er et et bestemt syn på kvindens primære opgave som fødemaskine og dermed en reduktion af menneskets værdighed til biologisk reproduktion.
      Desværre tror jeg, at nogle kvinder godt kan lide det sådan. Jeg kan ihvertfald ikke tænke mig nogen anden grund til, at så mange muslimske kvinder forsvarrer tørklædet som et værn af kvindens værdighed. Jeg tror ikke , at de to damebloggere du nævner føler sig spor undertrykte. Tværtimod gætter jeg på, at de nyder deres position som bedre og måske endda renere end vantro kvinder.
      Dermed ikke sagt, de er onde, for så meget ved jeg ikke om dem.

      Kommentar by PerH — 14. april 2008 @ 00:03

    21. Hvorfor skal vi altid snakke med Asmaa når det kommer til tørklæde? Can’t she just take a hike?

      Kommentar by Anonym — 14. april 2008 @ 01:02

    22. For en del år siden arbejde jeg på Lego, der var bla. en del Somalier ansat og ved det pakkebånd hvor jeg arbejde, var der en smuk ung somalisk kvinde, som var moderne klædt (som nu unge piger går klædt) og på hovedet bar hun et tørklæde. En dag hvor vi stod alene ved pakkebåndet kom jeg til, direkte at spørge hende om det ikke var irriterende at gå med det tørklæde, hun kiggede sig rundt (for at se om der stod nogle muslimske mænd i nærheden) og svarede: Jo det er irriterende, men jeg SKAL !

      Kommentar by M16 — 14. april 2008 @ 07:19

    23. Konvertitter? Dem havde vi også under sidste krig – det fortrød de bitterligt da vinden vendte. Som det står i den hellige bog: Røvens veje er uransagelige.

      Og så får vi ikke en ordenlig debat om sandfolket og deres indpakkede fødemaskiner, før vi kommer af med Fogh, får ham sendt ned til Strassburg. Røn-Hårlak har lovet ham at lægge låg på alt om islam indtil han er valgt – må det snart ske så vi kan komme videre med VORES land.

      Kommentar by Bodil — 14. april 2008 @ 07:24

    24. Asmaa Abdol-Hamid siger, at hun er politiker. Men hun taler altid om islam.

      Sådan afslører islamisten sig.

      Kommentar by Henrik — 14. april 2008 @ 07:25

    25. Jeg kan ikke forstå, at vi skal hænge os i hvad de lagen tosser har på, jeg syntes faktisk der burde være flere der havde sække over hovedet, feks. Birthe Rønn Hornbech, Mette Frederiksen, Simon Emil Ammitzbøll , Ida Auken, Anne Baastrup m.fl. problemet er, at det er i Danmark de render rundt.

      Kommentar by Fritz — 14. april 2008 @ 07:44

    26. “Jeg ved ikke helt om denne blog er for eller imod?!
      Der er et banner der støtter V+K og Fogh; og V+K stemte for tørklæde i folketinget.”

      Til Mikael

      Banneret taler om “VKO – eller kaos”. Det udsiger ikke specifikt støtte til V+K; det udsiger derimod, at alternativet til VKO er “kaos”. Men vi kan godt blive enige om, at V+K har gjort det ringe på det seneste, og at O er en væsentlig garant for, at det ikke går helt galt.

      Kommentar by Henrik — 14. april 2008 @ 08:52

    27. til PerH: Jeg tror langt langt de fleste tørklædekvinder er bange, ganske uanset hvilken stil de fører sig frem med, dog med f.eks. Asmaa som en mulig undtagelse. Bange for klanens vold eller blot udstødelse fra familien. Tørklædet øger deres tryghed, og vi kan fjerne det ved enten at true dem mere end de trues af deres familier/klaner – eller fjerne truslen fra familier/klaner ved at kue dem, dvs. mænd og familiestrukturer. Under alle omstændigheder kræver det en slags krig at få dem gjort til en del af vore samfund. Alternativerne er deportation af dem eller vores egen gradvise overgivelse til islam.

      Kommentar by Kim Poulsen — 14. april 2008 @ 09:10

    28. Hvor er det sørgeligt at læse jeres kommentarer.

      Må Allah retlede jer alle til Islam.

      Kommentar by Said Bak — 14. april 2008 @ 09:21

    29. @24 Henrik
      Jamen ASSmå ER islamisk politiker.
      Hendes politik kan aflæses i koranen, sharialoven.

      Kommentar by li — 14. april 2008 @ 09:54

    30. Asmaa har det alt for let i selskab med de nyttige idioter, som holder hånden over hende og spiller med på den islamiske galej.

      Asmaa skal udfrittes om, hvad der konkret står i koranen om tilsløring af kvinder. Hun skal redegøre for, hvordan det hænger sammen med ligestilling, at KUN kvinden skal tildække sig for ikke at ægge manden og deraf blive forulempet.
      Hvorfor går tildækningen kun den ene vej? Det er diskrimination af kvinden og et forskruet kvindesyn.

      Hvad nu hvis kvinden blivet ægget af at se en mand uden tildækning. Hvorfor skal manden så ikke tilsløres ifølge koranen?
      Jeg kan se lækre mænd, men jeg har heldigvis nok selvkontrol til ikke at hoppe på dem, endskønt de er utilslørede :-)

      Kommentar by Johansen — 14. april 2008 @ 10:17

    31. Jeg har længe overvejet at gå med autonom-hætte. De danske feministiske kvinder er simpelthen for frastødende. Jeg må beskyttes mod dem ;)

      Kommentar by Kim Poulsen — 14. april 2008 @ 10:32

    32. Ja, kvinder er kvinder værst.
      Sådan har det altid været

      Kommentar by Madsen — 14. april 2008 @ 10:35

    33. 31 Kim Poulsen

      Ja, det ville nok være det ultimative traume for lige netop dig at blive angrebet eller forført af en femist :-)
      Måske du ligefrem ville komme til at holde af feminismen, hvem ved. Kærlighed gør som bekendt blind.

      Kommentar by Johansen — 14. april 2008 @ 10:47

    34. 33
      femist = feminist

      Kommentar by Johansen — 14. april 2008 @ 10:48

    35. Er der andre end mig, der er træt af Kim Møllers evindelige klynken og klagen? Er manden overhovedet i arbejde? Bidrager han til samfundet? Tjener han penge og betaler skat til det land, han tilsyneladende vil gå i døden for? Hvordan har han tid til at finde halvdårlige ude-af-kontekst ciatater fra morgen til aften?

      Lene

      Kommentar by Lene — 14. april 2008 @ 12:29

    36. @ Said Bak
      “Hvor er det sørgeligt at læse jeres kommentarer.
      Må Allah retlede jer alle til Islam.”

      Hvor er det sørgeligt at læse din kommentar. Må din allah retlede dig direkte til Saudibarbarien med en enkeltbillet.

      Kommentar by Rettentilselvforsvar — 14. april 2008 @ 12:35

    37. Said Bak, herinde ved vi sikkert ganske meget om islam, for vi læser bøger, såsom koranen, sirat og andre relevante værker. Vi bryder os ikke om det, vi ser, og har forlængst forstået, at islam ikke er nogen ‘fredens religion’, som det indimellem er hævdet.

      Hvis du mener vi tager fejl, er du velkommen til at fremlægge dokumentation. Men med eksakte kildeangivelser, loyalt citeret fra sammenhængen og i ordentlige oversættelser, tak.

      Hvis din dokumentation skulle være mere overbevisende end den viden, vi i øvrigt har, skal vi nok skifte mening.

      Kommentar by Henrik Ræder Clausen — 14. april 2008 @ 13:47

    38. @28 Said Bak. Nu er det sådan at allah ikke har indflydelse på andre end indoktrinerede individer. Der er ingen retledning i islam – kun vildledning.

      Kommentar by Leh — 14. april 2008 @ 14:21

    39. “Vi må gøre Hitlers arbejde færdigt…”

      Selv moderate muslimer er yderst ekstreme:

      http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/282921:Kirke—tro–Muslimsk-fredsdialog-plettet-af-had-mod-joeder

      Kommentar by Søren Rasmussen — 14. april 2008 @ 15:06

    40. Fin kronik i Kristeligt Dagblad om tørklædet af Søren Kierkegaard-forskeren Birgit Bertung:

      http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/283172:Kronik–Toerklaedet-er-en-blaastempling-af-kvinders-mindrevaerd

      Kommentar by Søren Rasmussen — 14. april 2008 @ 15:07

    41. # 35
      Ved du hvad Lene, det er dog den mest stupide og ÅNDSsvage kommentar, der længe er blevet skrevet herinde.

      Tror du ikke at tørklædet er kommet til at sidde liiiige en anelse for stramt og stoppet blodtilførslen til hjernen.
      Spørg straks den lokale imam om du dog ikke nå løsne det lidt..get real…tsk tsk

      Kommentar by Madsen — 14. april 2008 @ 15:36

    42. 40 Søren Rasmussen

      Tak for linket.
      Rart med en akademisk kvinde med sund fornuft!

      Kommentar by Johansen — 14. april 2008 @ 15:53

    43. #35 Lene: “Er der andre end mig, der”
      Flokmenneske. Hvorfor siger du ikke bare din mening?

      #35: “… Tjener han penge og betaler skat til det land”
      – Du tilhører vel selv det segment, der lige har brændt 144 mio. af borgernes skat af på autonome i København?

      Kommentar by AN — 14. april 2008 @ 15:54

    44. 35

      Lene

      Det er ikke pålagt nogen at læse med på Kim Møllers gode blog. Det er helt frivilligt. Også for dig.

      Kommentar by Janne — 14. april 2008 @ 16:40

    45. 28

      Said Bak

      Jeg tror ikke at din allah har tid. Der er så mange der haler i ham konstant for at omvende den protestantiske verden. Stakkels mand, han må være ved at få stres.

      Kommentar by Janne — 14. april 2008 @ 16:51

    46. Det er vel kun et spørgsmål om tid, før Jørgen Bæk Simonsen bliver imam i en af de rabiate koranskoler, der ligger i grænselandet mellem Afghanistan og Pakistan..

      Kommentar by ONION — 14. april 2008 @ 17:33

    47. 46 ONION

      Så kan han da meget passende komme i praktik først hos Stenings-Pedersen i moskéen på Nørrebro og lære lidt mere om taquya og islamisme :-)

      Kommentar by Johansen — 14. april 2008 @ 18:05

    48. Selvfølgelig læser Asmaa Jørgen Bæk Simonsen. :D

      Kommentar by Højrebladet Komet — 14. april 2008 @ 18:15

    49. >18 Henrik Ræder Clausen

      LOL, godt set.

      Ja, havde det været Pia Kjærsgård, der havde udtalt sig som Jørgen Bæk Simonsen, skulle islamfascisterne nok have vidst, at udlove en dusøre på hendes “vantro” hoved.

      Men når det drejer sig om den vantro og yderst blasfemiske Jørgen Bæk Simonsen, forholder det sig selvfølgelig anderledes, for islamfascisterne ved jo godt, at Jørgen BS er en af “vennerne”, så længe de da har gavn af ham. Dernæst ryger hovedet nok?

      Kommentar by Mackety (Islamologifob) — 14. april 2008 @ 18:46

    50. 46.ONION

      Njae, jeg tror nærmere han bliver tilknyttet al Azhar – hvis han da ikke allerede er med i planlægningen af dette institut.

      28. Said Bak

      dit fromme ønske tror jeg ikke du skal ønske opfyldt !

      For jeg er ikke så sikker på Danskerne på sigt til er til at styre på Arabisk facon .

      Vi ville nok ende med at starte en reformation af Islam, på god Luthers facon .

      Årssagen er ganske simpel, der er en mega stor forskel på den Arabisk psyke og så den Vestlige .

      Tvang har aldrig været Europæernes kop the – og det er altid på sigt endt galt for de, der har forsøgt sig med noget sådant.

      Så kære Said Bak –

      læs lidt på Europas historie om du vil vide rigtigheden af det jeg skriver!

      Kommentar by Vivi Andersen — 14. april 2008 @ 19:04

    51. Vestagers (MF-R) bedste kommentar var:

      “Det ved jeg ikke”.

      anti-sharia

      Kommentar by anti-sharia — 14. april 2008 @ 19:14

    52. 22 M16 hun kiggede sig rundt (for at se om der stod nogle muslimske/STASI mænd i nærheden) og svarede: Jo det er irriterende, men jeg SKAL !

      Svar: Siger DDR nogen noget…?!

      anti-sharia

      Kommentar by anti-sharia — 14. april 2008 @ 19:19

    53. 35 Lene

      Farvel og luk endeligt døren efter dig. Du vil næppe blive savnet for din store samfundsdeltagelse og fædrelandskærlighed.

      anti-sharia

      Kommentar by anti-sharia — 14. april 2008 @ 19:22

    54. Er Asmaa Abdol-Hamid palæstinenser?

      Kommentar by Henrik — 14. april 2008 @ 19:53

    55. Man kan sige om Hamas-drengene, men de snakker lige ud af posen – en af deres imamer erklærer lige ud, at islam agter at erobre korstogs-hovedstaden pavens Rom:

      http://www.foxnews.com/story/0,2933,351242,00.html

      Kommentar by Søren Rasmussen — 14. april 2008 @ 20:39

    56. 51 Henrik

      Det skulle jeg mene, at hun er. Men jeg er overbevist om, at Israel ikke savner hende til at lave mere postyr på Vestbredden og Gazastriben. Der er desværre alt for mange af hendes slags.

      Det forlyder, at den palæstinensiske befolkning i Gazastriben alene siden 6 dags krigen i 1967 er steget fra 240.000 til 1,4 mio.
      Et kæmpe demokratisk problem for Israel, at demografien blandt de muslimske arabere er gået helt amok.
      Eller befolkningsbomben, som de kalder det i Israel. Er just hjemvendt fra en lille tur dernede. Retorikken herhjemme er vand ved siden af den, jeg hørte mellem israelere og pælæstinensere.
      Liebermans højreparti, Israel beiteinu lægger ikke fingre imellem – og godt for det. Der skal være nogen til at trække politikken til højre og tænke sig godt om, inden man afgiver mere jord.

      Kommentar by Johansen — 14. april 2008 @ 21:32

    57. Vi kan lære meget af de muhamedanske fupflygtninge/lykkejægere, det mener ledende politikere fra venstrefløjen og de radigale. Imidlertid glemmer disse islamleflende fjolser at fortælle, hvad det er vi kan lære af disse omkostningskrævende fremmede fra middelalderøsten og omegn.

      Kommentar by Poul — 14. april 2008 @ 21:33

    58. # 52 Søren Rasmussen

      Jo jo, det er meget godt altsammen, men husk hvad Hans Muslimskhed, Jørgen Bæk Simonsen siger: Islam eksisterer slet ikke, for hver enkelt muslim fortolker koranen på hver sin måde.

      Således fortolker din al-Astal koranen på én måde; al-Quradawi på anden; bin Laden på en tredje; Mullah Krekar på en fjerde osv. osv.

      Du kan jo nok se, at der er himmelvid forskel på de forskellige fortolkninger…. Nej, vent…

      Kommentar by Mikael — 14. april 2008 @ 21:37

    59. # 12 Mikael

      Jeg tror jeg holder mig fra denne blog, til den finder sit ståsted.

      Hvis du skulle skifte mening gider du så finde et andet nick, endskønt Mikael så visselig er et prægtigt navn. Men jeg var her først! :-)

      Kommentar by Mikael — 14. april 2008 @ 21:44

    60. #59
      Det er ikke et nick, det er mit navn..

      Så nej!

      Kommentar by Mikael — 15. april 2008 @ 09:13

    61. #26

      Når der står “bloggere for Fogh”, må det vel siges, at være en støtteerklæring.

      Kommentar by Mikael — 15. april 2008 @ 09:38

    62. Ja, men hvad er alternativet?

      Kommentar by Henrik — 15. april 2008 @ 11:11

    63. 62 Henrik
      VK-regeringen er det bedste af to onder. Hellere det end en mareridtsagtig SR-regering, som vi så de i 1990´erne.

      Mit store håb er dog fortsat, at DF bliver fordoblede, så de kan spille en meget større rolle end tilfældet er i dag.
      Der er nemlig kun dette parti, som ikke er multikulturelt og DF kæmper desværre alene mod den pågående islamiseringsbølge og EUrabia.

      Kommentar by Johansen — 15. april 2008 @ 11:37

    64. @ 60

      Så skriv da forhelvede Mikael 2. Barnlige idiot.

      Kommentar by mike — 15. april 2008 @ 11:55

    65. #62
      Hvad med “Bloggere for Pia”?!

      Kommentar by Mikael — 15. april 2008 @ 13:59

    RSS feed for comments on this post.