17. september 2008

DR Online: “Rocker anholdt med skarpladt pistol”

Selvom indvandrerbander står for langt de fleste episoder i den igangværende kamp om narko-markedet, så er mediernes fokus først og fremmest på rockerne. Et klassisk eksempel på proportionsforvrængningen (fuld længde).

Rocker anholdt med skarpladt pistol
17. sep. 2008 02.48 Indland
En 29-årig mand med tilknytning til rockerkredse er i nat blevet anholdt på sin bopæl på Amager i besiddelse af en skarpladt pistol.

– Vi havde fået et tip om, at det kunne være en god idé at tage ud at besøge ham, siger den centrale efterforskningsleder ved Københavns Politi.

Ifølge politiet har manden tilknytning til rockerkredse, og han vil senere onsdag blive fremstillet i et grundlovsforhør med krav om varetægtsfængsling.

Politiet har øget patruljeringen i København efter flere dages skyderier i en igangværende konflikt mellem rockere og indvandrerbander.

Natten til tirsdag blev syv mænd indvandrerbaggrund anholdt med skarpladte pistoler og maskinpistoler. Seks af dem blev varetægtsfængslet i løbet af dagen, og politiets teknikere forsøger nu at matche deres våben med de seneste skudepisoder.

  • 17/9-08 P1 Morgen – Hvorfor er der bande uro lige nu (om Hells Angels & Bandidos).
  • Oploadet Kl. 17:54 af Kim Møller — Direkte link55 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/6161/trackback

    55 Comments »

    1. Det er helt tråd med det interne røde manifest der sikkert cirkulerer i DR.
      Indvandrere (perkere fra mellemøsten) skal ikke nævnes med etnisk oprindelse og de er pr. definition uskyldige indtil EF domstolen har afsagt dom.

      Alle andre er pr. definition skyldige..

      Kommentar by Onion — 17. september 2008 @ 18:10

    2. Dog har DR’s søster-medie, Politiken, en artikel idag hvor Københavns Politis drabschef roser rockerne for at udvise tilbageholdenhed. Det er ifølge ham Indvandrerbanderne der er de mest aggresive:

      http://politiken.dk/indland/article568801.ece

      Kommentar by JensH — 17. september 2008 @ 18:13

    3. For journalister gælder jo reglen om at hund-bider-mand-overskriften ikke fanger læserens opmærksomhed, det gør mand-bider-hund-overskriften derimod. At indvandere bevæbner sig og skyder på danskere er der sådan set ikke noget nyt i, og der er ikke en overskrift værdigt; nu er der blot kommet en gruppe danskere til, som skyder på indvandere, og _det_ er en overskrift værdigt.

      Kommentar by Asger — 17. september 2008 @ 18:30

    4. SF’s “rockerne ud af byen” var endnu sjovere.

      Jeg kunne forsvoret at have hørt en spæd “RACISME!!!!” anklage imod DF, da DF under den sidste intifada krævede indvandrer-unge væk fra gaden om natten med regulære udgangsforbud.

      Forskellig hudfarve, forskellige rettigheder.

      SF er ergo et racistisk parti.

      Kommentar by DaLi — 17. september 2008 @ 18:36

    5. Selvf er de fremmede de mest aggressive, det er de jo i alle andre af livets områder og der er intet der taler for at de ikke skulle være det når det gælder deres “job” – hashsalg til danske skolebørn.

      Iøvrigt er der kun ét at gøre i den igangværende krig:

      Indsæt de dele af militæret, som ikke er blevet inficeret af fremmede imod begge parter. og hjemsend de fremmede med familier og kamphunde.

      Det er iøvrigt “sjovt” at se politiets hjælpeløshed. En udvidelse af visitationszoner hjælper ikke en skid, fordi de af politiske årsager blive nødt til at visitere fru hansen, imens muhammed fiser lige forbi på en stjålet knallert uden nummerplader med en ak47 på vej imod den nærmeste rockerborg.

      Hvad er idéen ?

      Det arme danske politi kan jo få alle de zoner og bemyndigelser de vil ha’ – dommerne dømmer mildere og mildere og politikkerne vil jo egentlig ikke LØSE problemet.

      De vil bare tale om det.

      Og det ved de fremmede Islamisk trossamfund var i P1 debat, hvor muhammed-bitchen sad og sagde at hvis man kritiserede islamisk adfærd var man imod mangfoldighed (!) og at muslimerne altid gik ind for DIALOG.

      Ja, for så ved de at der ikke sker noget…

      Kommentar by kimpetersen — 17. september 2008 @ 18:40

    6. Politiet ved godt, at de eneste, der kunne finde ud af dialog – er rockerne.
      Nu forsøger de sig så med at invitere dem på en gang kaffe med brød – appelere til deres kodeks, så indvandrerbanderne frit kan fortsætte med deres tyranni – uden at de skal gribe ind der?

      Oveni har indvandreradvokaten, Boserup – sagt, han da meget gerne vil mægle!!! Han ved nemlig, at de kan snakkes til rette, hvis de “deler kagen”!
      (Boserup vil måske lige have en kage også? Iform af sagsomkostninger, som vi skatteydere kommer til at betale – og så omtale)

      http://ekstrabladet.dk/nationen/article1057309.ece

      Nu håber jeg så ikke, at rockerne lige hyrer netop ham. Enhver ved jo, at han fluks vil organisere endnu flere indvandrere til landet – og så bliver det for alvor muntert?

      Kommentar by L. Johs — 17. september 2008 @ 18:41

    7. Udover SOC,SF og de Radigale er problemet at “Islam er SS på
      religion”.
      Det problem går aldrig væk.

      Kommentar by pk — 17. september 2008 @ 18:51

    8. Rolig nu, rolig nu!!! Ifølge den lyserøde panser, Per ‘Pink’ Larsen, så er Danskernes bekymring over at København er omdannet til en krigszone “helt ude af proportioner, ja vi “pise brød til og passe på, at vi ikke skaber hysteri”:

      http://www.berlingske.dk/article/20080917/koebenhavn/80917132/

      Kommentar by JensH — 17. september 2008 @ 19:00

    9. Og når medier beskæftiger sig med bandekonflikten, så er det næsten altid den mellem rockere og indvandrerbander det handler om – ikke den konflikt der hersker mellem forskellige indvandrerbander, til trods for at flere danske byer må ligge område og borgere til voldsomme konflikter mellem indvandrerbander. København har f.eks. oplevet en del skyderier mellem indvandrerbander.

      Men hvad skal medier gøre når det er indvandrerbander der bekæmper hinanden, så kan de ikke trække racismekortet. Surt show for vanetænkningen hos en del journalister og medier.

      Kommentar by Janne — 17. september 2008 @ 19:02

    10. 4

      Dali

      Gad vide hvad SF vil gøre med de indvandrerbander der så fortsat bekæmper hinanden i byerne, når rockerne er smidt ud?

      SF er et komisk listep.. parti.

      Pardon mit fransk.

      Kommentar by Janne — 17. september 2008 @ 19:07

    11. 6

      L. Johs

      Der er en lille afstemning på Ekstrabladet som du linker til og det viser sig på den lille mini-afstemning (jeg ved ikke hvor mange der har svaret) at det er indvandrerbander folk er bange for – men alligevel vil SF og S altså kun have rockere ud af byen. Men mon ikke S og SF er vældig bange for at miste en del politiske tilhængere, hvis de melder klart ud at de ser både rockere og indvandrere som en del af bandeproblemet?

      Hvor S og SF efterhånden snor sig ynkeligt. Utroværdigt.

      Kommentar by Janne — 17. september 2008 @ 19:16

    12. Nu bryder jeg sammen i krampegrin.
      Læs lige her:
      http://www.berlingske.dk/article/20080917/koebenhavn/80917093/

      Nu kan politi, rockere og indvandrere jo så sætte sig og få en “dialog”.
      Hva’ med os, der kalder en bænk en bænk, og sætter sig for at slappe af. Er vi nu i fremtiden aftvunget “dialog”, hvis vi hviler os der?
      Det er ufatteligt, hvad den indvandring gør ved vores kultur!

      Kommentar by L. Johs — 17. september 2008 @ 19:34

    13. 11
      Jamne
      Ja, var lige inde og kigge på afstemningen – og jeg tror faktisk, den afspejler danskernes holdning.
      Som sagt kan man jo gå ind på HA’s hjemmeside og se opbakningen der.

      Den opbakning har kun een årsag: Folket finder sig ikke mere i det tyranni, vi bydes fra indvandrere.

      Kommentar by L. Johs — 17. september 2008 @ 19:40

    14. …ordet “dialog” er for mig efterhånden et synonym til : “giv indvandrere mere”

      Kommentar by L. Johs — 17. september 2008 @ 19:42

    15. Ingen kaffeslabberas her

      http://www.bt.dk/article/20080917/nyheder/80917074/

      Kommentar by L. Johs — 17. september 2008 @ 20:06

    16. 13

      L. Johs

      Det er nu ikke alle indvandrere der er så krævende og vil af med vores kultur og værdier. Mange indvandrere synes godt om vores kultur og vores land.

      Dialog betyder i hvert fald ofte at det er vores kultur, skikke og traditioner der på holde for af hensyn til den aggressive multikultur og af hensyn til islamiseringsønsket som flere politikere og foreninger har så forbandet travlt med at indføre på trods.

      Kommentar by Janne — 17. september 2008 @ 20:10

    17. rettelse for forståelsens skyld:

      Dialog betyder i hvert fald ofte at det er vores kultur, skikke og traditioner der må holde for af hensyn til…

      Kommentar by Janne — 17. september 2008 @ 20:14

    18. Dialog er åbenbart samfundets svar på folk, som er ligeglade med lov og ret og understreger dette med magtanvendelse.

      Kommentar by DaLi — 17. september 2008 @ 20:21

    19. 16
      Janne
      Jeg ved skam godt, at det ikke er “alle” indvandrere, der vil af med dansk kultur.
      Og jeg kan også fortælle, jeg har flere af disse i min omgangskreds.
      Dem har jeg ikke “dialog” med. Dem snakker jeg med – og hygger mig med, hvis du fornemmer forskellen?

      Kommentar by L. Johs — 17. september 2008 @ 20:31

    20. …det er ikke “hudfarve”/tro, der gør mig vred.
      Det er dårlig opførsel!

      …og mangel på respekt overfor det land, der bød dem ind.

      Kommentar by L. Johs — 17. september 2008 @ 20:33

    21. Dialog mellem rocker og indvandrer?
      Den sædvanlige strategi for en løsningsmodel: Indvandrerne er fredet, man lægger sig ikke ud med fremtidens herremænd. Rockerne jages ud af byen og mandsopdækkes. Herefter kan tåberne stå frem og tage æren for, at skyderiet er holdt op.

      Kommentar by Menig 442 — 17. september 2008 @ 21:02

    22. Tja, hvis jeg uvildigt kommer til at opleve, at en Rocker får ramt på en perker, så har jeg ikke set noget, eller hørt noget og derfor ikke kan sige noget!!!

      Kommentar by li — 17. september 2008 @ 21:37

    23. Gem den retfærdige harme til bedre emner: Den enlige rockertype blev anholdt natten til onsdag, men de syv med indvandrerbaggrund blev anholdt allerede natten til tirsdag. Det er derfor, de står lidt henkastet til sidst i historien – der er tale om en opsamling på allerede kendt stof.

      Kommentar by Nils — 17. september 2008 @ 21:57

    24. Jeg græmmes over at bo i et land hvor landsmænd er noget man skider på, og terrorister fra selvmordskulten gør man til helte.

      Kommentar by Fritz — 17. september 2008 @ 23:13

    25. Så skete det!

      Indvandrerbanderne trækker Racismekortet!
      http://www.berlingske.dk/article/20080917/danmark/709170051/

      Men – det er jo ventet. De ved jo, den virker hver gang!
      Men – HA har jo gjort det tydeligt på deres hjemmeside, at det IKKE er race, de går efter.
      Lad os nu se de dhimmierne komme indvandrerbanderne til undsætning.

      Kommentar by L. Johs — 17. september 2008 @ 23:33

    26. HA: Vi er ikke racister….

      http://ekstrabladet.dk/112/article1057370.ece

      Kommentar by Søren Rasmussen — 17. september 2008 @ 23:34

    27. 11.Janne

      Det er sikkert rigtigt S og SF vil gøre meget for at undgå at miste stemmer.

      Men efterhånden har jeg den oplevelse af ret så mange politikere, at de er bange for reaktionerne hos islams muslimer og de er hundeangste for at den oprindelige befolkning skal finde ud af hvor mange med islamisk baggrund vi har her i landet, enten med opholdstilladelser eller med tildelt statsborgerskaber.

      Vi kan heller ikke få det nøjagtige tal for størrelsen af de årlige integrationsomkostninger, for får vi dette tal, altså det reelle tal, vil vi kunne udregne nogenlunde hvor mange mennesker det drejer sig om – og vidste vi hvor mange der lever her vil vi kunne regne ud, hvor stort integrationsbeløbet efterhånden er kravlet op på.

      Tingene hænger sammen.

      Gud ved om HA´erne ved meget mere om ovennævnte end befolkningen gør ?

      Det ville ikke undre mig om de gjorde.

      Kommentar by Vivi Andersen — 18. september 2008 @ 00:00

    28. Politiet er på en opgave, der er umuliggjort af danske dommere, der alt for sjældent holder på en udvisningsdom.
      De har vel mulighed for at udvise, og de burde så gøre det HVER gang de napper en indvandrer med våben.

      Dommerne slipper dem ud på gaden igen – og politiet kan så igen bruge ressourcer på at følge i fodsporet af de selvsamme afskyelige kriminelle indvandrerbander.
      Det må da være frustrerende for politiet?

      Kommentar by L. Johs — 18. september 2008 @ 00:41

    29. …Søren Pind :
      http://politiken.dk/politik/article568728.ece

      Kommentar by L. Johs — 18. september 2008 @ 00:52

    30. Naturligvis er liberalisterne fra Liberal Alliance imod lov og orden:

      http://www.180grader.dk/leder/Leder_Rockerkrig_med_nye_ansigter.php

      Kommentar by Søren Rasmussen — 18. september 2008 @ 07:11

    31. Bemærk iøvrigt hvorledes sagen konsekvent benævnes “Rockerkonflikten”. Nu har jeg jo kun min viden fra medierne og kan derfor ikke have tillid til at den stemmer overens med de faktiske forhold, men det er mit indtryk at det er “Rockerne” der har modtaget håndgranater og projektiler på hjemadressen ikke indvandrerne.

      Det burde derfor retteligt kaldes for “Indvandrerkonflikten”- men det det udtryk kommer vi nok til at spejde forgæves efter.

      Jeg tænker ikke blot på Århus Stiftstidende – en slags østjysk “Dhimmi Tidende” og markedsføringsafdeling for Nikolaj “Nikkelaj” Wammen, der forlængst har kastet sit lod i den ekstreme venstrefløjs og indvandrernes vægtskål – men desværre også den del af pressen, der traditionelt har haft et mere nuanceret syn på tingene.

      Tilsyneladende er JP også begyndt at referere kritikløst fra Århus Stiftstidende, hvilket ikke bidrager til en mere retvisende eller varieret fremstilling af de lokale hændelser.

      Men de er bange er de, for det er jo gået op for dem at det ikke længere “bare” er en bandekrig. Den store interesse for og søgning til AK81 har jo vist sig at stamme ikke blot fra almindeligt uorganiserede kriminelle elementer, men også fra unge med en mere politisk tilgang til tingene.

      Der er vist ingen tvivl om at en del af de folk der i øjeblikket søger til HA, i virkeligheden er folk der føler en enorm frustration over samfundets og egen manglende evne til at modsvare de daglige overgreb som de selv, deres venner og familie, påføres af indvandrerne.

      HA fremstår derfor som moralsk bedre alternativ idet det er den generelle – og måske berettigede – opfattelse at man ikke bliver “pandet ned” af rockerne med mindre man skylder dem penge eller råber efter dem på gaden. Bisser ?, ja. Kriminelle ?, ja sikkert. Men hvis jeg lader dem i fred lader de mig i fred.

      Jeg oplever selv en enorm frustration og afmagt, hver gang jeg hører om et gaderøveri hvor 8-9 milliarder af Stiftstidendes og “Nikkelaj s” indvandrere (“unge”) har basket en skoleelv ned eller røvet 80 årige fru Andersen – ikke for pengene som sådan – men bare for at baske nogen ned og når nu hun går der og er så dansk…. Hvis overhovedet polititet fanger dem, går de bare fri eller feder sig i et af de utallige omkostningstunge og fuldstændigt virkningsløse tilbud, som Nikkelaj og de andre forrædere poster skattekroner i.

      Nu fremstår rockerne jo som de eneste der vil afregne kontant med bærmen og det appellerer utvivlsomt til mange vrede unge danskere – det appellerer ihvertfald til en gammel sur stodder som mig. Nok er nok.

      Denne indvandrerkonflikt er efter min bedste overbevisning den borgerkrig (en miniature) som andre har råbt op om ville komme men hvis realitet jeg selv har betvivlet.. tilgiv mig, jeg er vokset op i 70’erne og har en del venstrefløjspædagogisk tankegods og en infantil tro på muligheden af at tale sig til rette om tingene, som jeg skal have kastet af mig først :-)

      Pressen har set prespektivet og har sammen med “Nikkelaj” valgt side.

      Det har jeg osse.

      Kommentar by Niller — 18. september 2008 @ 09:00

    32. Journaliststuderende udsat for gaderøveri:

      http://jp.dk/indland/aar/article1440710.ece

      Det må føles, som når lynet slår ned i en kirke under højmessen…

      Kommentar by Crass Børsting — 18. september 2008 @ 09:14

    33. 31: Uhh, væmmeligt at de nu angriber journalister. Hvem tror de at de er? At skubbe en journalist omkuld må i nyhedsværdi svare til 1 mord i Danmark eller 1000 døde i Asien. Måske vil dette taskerøveri mod en journaliststuderende blive et vendepunkt i dansk journalistik. Fra nu af vil pressen begynde at være kritisk mod kriminelle, unge drenge…

      Kommentar by Casper | Borgerlig bums — 18. september 2008 @ 09:43

    34. 25

      L. Johs

      Indvandrerbander kan på den måde vende fokus væk fra at de selv er nogle kriminelle skiderikker. Ved at gøre sig til ofre på samme tid med at de opruster, kan de øge deres magt i området og få politikerne til at hjælpe sig med at få rockerne ud af byerne. Socialdemokraterne og SF vil lige som indvandrerbanderne have rockerne ud af byen. Vupti og så har indvandrerbander både fået lokal magt og politisk (hjælp af politikere) og kulturel (macho) magt. Desuden er det ofte sådan at jo mere ballade indvandrerbander laver, jo flere midler til sociale tiltag får de af lokalpolitikere og jo flere dialogbænke og andre foranstaltninger laver politikere i større byer. Hver gang de – indvandrerbander – slår en skid, så kommer hjælpsomme pædagoger og politikere og tørrer dem bagi.

      Få nu smidt de kriminelle indvandrerbander ud af Danmark, hvis det er muligt. Hvis det ikke er muligt, så gør det muligt. Når rockerne er ude af byerne, vil indvandrerbander fortsætte med interne magtkampe og det vil igen gå ud over almindelige borgere i større byer.

      Er der i øvrigt nogen af jer der har set medlemmer med etnisk dansk baggrund i indvandrerbanderne? Jeg har ikke.

      Kommentar by Janne — 18. september 2008 @ 10:05

    35. 22

      li

      Tja, sådan har jeg det ikke. Jeg mener at vold skal anmeldes uanset hvad.

      Kommentar by Janne — 18. september 2008 @ 10:48

    36. For ikke ret lang tid siden blev der foreslået at et af tiltagende i Århus for at hjælpe de stakkels invandrer (muslimer) drenge der af kedsomhed var kriminelle og voldelige , skulle hjælpes med bla. fodbold og dans.

      Kommentar by PB — 18. september 2008 @ 10:56

    37. Med P1 medverkar…

      “Michael Hviid Jacobsen, Lektor i sociologi, Aalborg Universitet”

      Låter illa redan som sådan.

      Kommentar by Matti från Finland — 18. september 2008 @ 11:33

    38. Jeg ved godt at det er et misbrugt og i mange kredse forbudt ord – Perkerne -!

      Men nu bruger de det selv i deres SMS-hvervekampagne, og i daglig omtale af sig selv.

      Og det er egenlig glimrende, for det ord sætter fokus direkte på banditterne, der er unge muslimske fundamentalister, som bruger religionen til at blåstemple deres kriminelle handlinger!
      For angriber man dem, så hyler de op om “racisme” og “diskrimination”!

      Og snakker man om “indvandrerbander” trækker man ALLE indvandrere ind under mistænksomheden, og afleder derved opmærksomheden fra de egentlige syndere – disse (P-ord).
      Nu er det ikke flygtninge/indvandrere fra østlande, Balkan, Asien eller andre steder, der er problemet. Det er udelukkende unge med muslimsk, mellemøstlig, tyrkisk eller pakistansk baggrund.
      Men ordet “indvandrerkriminalitet” er for pressen og politikerne en bekvem camouflagepose at trække over problemet!

      Og foreløbig står anholdelses-point’ene R=1 P=6
      hvor R står for Rockerne!

      Og så synes jeg at dette P-ord der er årsag tlæ så megen censur burde åbnes, så de kriminelle indvandrerbander kan benævnes præcist!

      Kommentar by Dansk Realist — 18. september 2008 @ 12:20

    39. Om jeg fatter at de ikke bruger den mest nærliggende og effektive løsning. Politiet ved jo godt hvem der er medlem af diverse bander, de burde derfor hurtigst muligt have mulighed for at tage hjem til dem, anholde hver og en og smide dem i spjældet indtil de rådner.

      Indtil vi får ordentlige forhold er danskere dagligt ofre for disse banders hærgen, ikke bare når de skyder på hinanden med også deres daglige terror mod befolkningen – og det bliver værre hver evig eneste dag.

      Kommentar by RettenTilSelvforsvar — 18. september 2008 @ 13:12

    40. Jeg mener også, man skal til at kigge nærmere på “dommer-standen” i landet.
      For mig ser det ud til, at de er ret enige om ikke at benytte udvisningsdomme ofte nok.
      Sker det – ankes dommene (hvem betaler for de lange sager?) – og ofte ender det med, at indvandrerbanditten går fri igen.
      Politiet kan nu atter bruge ressourcer til at mandsopdække uslingen. Om jeg forstår, at politiet ikke råber op om det problem? De er pressede, og jeg forstår dem godt.
      Hjælp også politiet ved at udvise – og det uden snik-snak og ankeret.

      34
      Janne
      Ja, jeg er udmærket klar over, at nu hvor racismekortet er trukket af kujonerne i INDVANDRERKONFLIKTEN, står nyttige idioter parat til at hjælpe dem – med nu også rigtig mange DIALOGbænke!
      Vi er til grin som lovlydige skatteborgere.

      Kommentar by L. Johs — 18. september 2008 @ 13:27

    41. 40

      L. Johs

      Men kan indvandrerbander med deres seneste ytringer og adfærd (løbesedler etc.) måske få held med (sammen med politikere) at gøre rockere til racister og dermed måske få rockerne forbudt i Danmark og dermed ikke bare få dem smidt ud af byerne, men helt ud af Danmark? Meget kan forbydes hvis man får held med at stemple det som racistisk.

      Vi ser jo nu hvordan islamister i FN regi forsøger at gøre det frie ord racistisk og dermed forbudt, som Ralf Pittelkov er inde på i Jyllandsposten i dag.

      Der har ikke været særlig meget held med at kaste sig over og dæmonisere f.eks. Dansk folkeparti, så nu er turen kommet til rockerne. Kan man få held til at forbyde dem ved at anklage dem for at være racister. Gad vide hvem de næste bliver der skal have skudt i skoene at de er racister, hvis de ikke makker ret.

      Kommentar by Janne — 18. september 2008 @ 14:09

    42. Må jeg først bemærke at det er herligt, altid at kunne lufte ud og få renset dunsten ud af sit hjem, ved simpelthen at åbne sit vindue og lade frisk morgenlys vælte ind med frisk luft.

      Og på samme måde har jeg det, når jeg åbner urias-vinduet, frisk luft og frisk debat, når dagen er blevet lidt for forplumret at socialistisk dumhed og propaganda. Uanset emnet, så er det altid som frisk luft, sidst på dagen. Hil Urias, hil Kimøller.

      Og så mener jeg for øvrigt at vi bør støtte rockerne i deres kamp for stilfærdig narkohandel i Danmark. Narkohandel vil være der, sålænge vi opdrager vores unge til at fylde sig med stoffer og hellere HA og lign. end tilstande som i udlandet.

      Jeg ved det er hårde ord, der er altid uskyldige ofre i ethvert samfund, bortset fra at hvis man ikke holder sig langt væk fra lortet, så er man i en eller anden forstand medskyldig. Volden og accepten af den, findes i os alle. Og forebyggelse er til enhver tid, billigere, i enhver forstand, end symptombehandling. Gør kriminelle indvandrere til kriminelle udvandrere!

      Kommentar by Tobulisten — 18. september 2008 @ 18:41

    43. 41
      Janne
      Heldigvis har HA været tidligt ude for at sige, de IKKE var racister.
      Og – at udlændinge var velkomne i klubben – de har flere af dem.
      Dog ved vi jo alt om, at når man IKKE vil tolere indvandrersvindel og kriminalitet – så ER man racist!
      Så kan man råbe og skrige op om, at man IKKE reagerer på hudfarve – men på dårlig opførsel.
      Det høres ikke!

      Jeg håber, off. Danmark tager sig sammen – og giver HA luft.
      Også om det så drejer sig om luft til at skære ned i indvandrerbanden.
      Måske vi så kunne komme denne INDVANDRERKONFLIKT til livs?

      Kommentar by L. Johs — 18. september 2008 @ 21:09

    44. Hver gang vi læser ordet indvandrebander skal vi automatisk, hvilket de fleste sikkert også gør, læse muslimske bander / p-bander.

      Desuden mener jeg vi selv skal stoppe med at bruge ordet indvandrebander.

      Vi kan ikke være det bekendt overfor de ikke-muslimske indvandrere.

      I stedet skulle vi skrive muslimske indvandrebander eller muslimske bander.

      41. JANNE

      Får de islamiske medlemslande deres vilje med på Durban 2 mødet har EU allerede redskaberne parate :

      love og regler, der kan sende os i fængsel for f.eks. skriftligt eller mundtligt at sammenkæde islam med terrorisme, anvende bestemte ord, tale/skrive på en racistisk og/eller islamofobisk måde.

      At være Islamofob vil Tyrkiets Erdogan have gjort kriminelt.

      Det vil sige, at hvis myndighederne finder at vi er islamofobe kan vi ryge i fængsel.

      Erdogan var i en tale forleden inde på, at det er en sygelig, mentalt tilstand- som han altså vil kriminalisere.

      Tydligere kan det vel ikke demonstreres, at det er ikke-muslimerne han, UN og EU vil have ram på.

      For eksisterer der islamofobe muslimer ?

      Desuden kan vi risikere at blive sagsøgt, dømt og komme 1-3 år i fængsel også for at skrive/tale på en blasfemisk eller ydmygende måde om “religioner”, læs Islam.

      Der er lagt op til Storebror kommer efter os.

      Vi befinder os i det 21. årh.s udgave af det Orwellianske 1984-samfund.

      Faktisk er det umådeligt uhyggeligt, når man tænker lidt over hvilke konsekvenser Durban2 kan få.

      Men alene den måde EU udvikler sig på er såmænd uhyggeligt nok.

      Kommentar by Vivi Andersen — 18. september 2008 @ 22:01

    45. >44 Vivi

      Det vil være absurd at Durban2 for opbakning. Så ville alle DFere kunne sendes direkte i fængsel. Den er da også fuldstændig ytrings-stridig.

      Måske er der et lille håb om at jo mere rabiat Erdogan bliver, jo mere vil det åbne øjnene hos alm. borgere, for at grænsen er ved at være nået. Lidt som det skingre skrig hos en politiker på talerstolen, afslører personens eget problem… som f.eks. da Gerner tog tørklæde på i folketinget.

      Mage til dum kælling, hun er sgu is kold. Hun brugte hensyn til samfundets svage som brækjern til at støtte islamiseringen, idet hun lagde dem i samme kurv. Totalt usmageligt, og topmålet af hykleri fra venstrefløjens side.

      Men der knækkede hun også sin egen troværdighed og jeg tror hun er helt færdig.

      Man kunne håbe på Durban bye bye, men der er så mange olieaftaler og pengemagt indvolveret, så dem der taler absurd, vel mere er købt og betalt, som luksusludere, hvor anything goes. ( al respekt for luksusludere iøvrigt )

      Bare for at plante en spinkel total illusorisk optimisme, her i optakten til islamo-caust.

      Kommentar by Tobulisten — 18. september 2008 @ 22:33

    46. INDVANDRERKRIGEN
      Læs lige denne artikel – og bemærk venligst sidste afsnit: Indvandrere er utrygge. De aner ikke, hvad rockerne kan finde på!!!

      http://jp.dk/indland/aar/article1442569.ece

      I tidligere afsnit skrives, at der indvandrerne havde kastet 2 håndgranater ved rockerborg.
      Hvem er det lige, der bør føle sig mest utryg? Og hvem er det lige, der har de mest vanvittige metoder?

      Nu MÅ godhedsindustrien vel endnu en gang komme de “utrygge indvandrere” til hjælp?

      Kommentar by L. Johs — 19. september 2008 @ 00:12

    47. Og her ser vi så “The heart of the Matter”
      Der ER KUN ENE OG ALENE tale om et INDVADRERPROBLEM HER (Før rockerne blev iblandet):

      http://jp.dk/indland/krimi/article1202279.ece

      Hvem har set en fordel af at lave dette til et problem for danske rockere? Det kan sågu da kun være halalhipierne?

      HA’ere bliver jo ved med at sige, at de ikke er en del af “Problemet” – men at de føler, de skal tage det beskidte arbejde for os andre i spørgsmålet om det stigende problem med muslimske indvandrerbander.
      HA bliver brugt som syndebukke af politikerne, mener jeg.

      De lyserøde politikere forsøger at gøre det til Rockerkrig – men det drejer sig altså om REN INDVADRERKRIG – kan ses udfra artiklen.

      De danske Rockere skal IKKE rodes ind.
      Politikerne og politiet må være SÅ smadderbange for muslimske indvandrerbander, at de foretrækker at bruge “muskler” overfor danske HA’ere – bare for ikke at miste ansigt?

      HA’ere er problemet= ingen muslimske indvandrerbandeproblem i landet?

      FØJ!

      Kommentar by L. Johs — 19. september 2008 @ 03:41

    48. 44

      Vivi Andersen

      “Tydligere kan det vel ikke demonstreres, at det er ikke-muslimerne han, UN og EU vil have ram på.

      For eksisterer der islamofobe muslimer ?”

      Rigtig god pointe.

      Kommentar by Janne — 19. september 2008 @ 09:07

    49. Elsebeth Gerner Nielsen
      “Men der knækkede hun også sin egen troværdighed og jeg tror hun er helt færdig.”

      Ikke mere færdig end hun fik et pænt job som direktør for designskolen i Kolding med en årsgage i millionstørrelsen.

      Kommentar by PeterK — 19. september 2008 @ 11:39

    50. Til 40 (L. Johs).
      Problemet er ikke dommerstanden men at Folketinget i flere omgange har strammet loven uden at gøre op med Den europæiske menneskerettighedskonvention.
      Jeg har belyst denne problematik på min blog i flere posteringer.
      Klik på linket i mit navn.
      Politikerne har i over ti år vildledt befolkningen ved at vedtage virkningsløse udvisningsregler, hvilket i denne periode er blevet til sølle 106 udvisningsdomme.

      Kommentar by PerH — 19. september 2008 @ 14:37

    51. Det er jo noget helt andet med de stakkels maskinpistol-bevæbnede perkere. Det er jo en del af deres klan-kultur. Skal vi ikke lige spise brød til? Ellers stempler vi jo os selv som nogle værre nazi-svin. :-(

      Kommentar by Anna Lyttiger — 19. september 2008 @ 15:27

    52. 50
      PerH
      Tak for tippet. Kiggede ind på din blog.
      God læsning.

      http://borgerligkritik.wordpress.com/

      Kommentar by L. Johs — 19. september 2008 @ 22:42

    53. Indvandrerbanders pengeafpresning af cafeer og uddeling af dummebøder kaldes for bandekrig.

      http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/09/22/021952.htm

      Kommentar by Janne — 22. september 2008 @ 10:52

    54. Selvom både indvandrere og rockere er anholdt vælger DR kun at vise foto af rockere:

      “Derudover er yderligere 10 personer blevet anholdt, syv rockerrelaterede og tre fra indvandrermiljøet.”

      http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/09/22/100049.htm

      Kommentar by Janne — 22. september 2008 @ 12:21

    55. Rocker taber det her krig selvom de har 600 medlem . indvandre bande er løs .

      Kommentar by Anonym — 9. oktober 2008 @ 02:42

    RSS feed for comments on this post.