11. oktober 2008

Ekstra Bladet: Indvandrerbande tæsker vagter

Ritzaus Bureau valgte at afetnicificere historien, og hverken DR eller TV2 så noget problem i det.

Fra Ekstra Bladet (kl. 17.10) – Indvandrerbande tæsker vagter.

To vagter i Hundige Storcenter blev klokken 16.00 brutalt overfaldet af en gruppe indvandrerdrenge.

– Den ene blev ramt af en sten, og den anden fik flere slag. Da de ligger ned, bliver de både slået, sparket og hoppet på, oplyser vagtchef ved Midt- og Vestsjællands Politi, John Jensen, til ekstrabladet.dk.

Begge vagter er overført til Roskilde Sygehus, hvor de behandles for overfladiske skrammer.

Ifølge ekstrabladet.dk’s mand på stedet, blev vagterne jagtet rundt i centeret, inden de ved udgang 3 bl.a. blev slået med en kæp.”

  • 10/10-08 (21.51) DR Online – Unge overfaldt to center-vagter (Ritzaus Bureau).
  • 10/10-08 (22.13) TV2 Online – Vagter slået ned i Hundige Centret (sign. ‘Dabu’, men er fra RB).
  • Oploadet Kl. 00:43 af Kim Møller — Direkte link42 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/6218/trackback

    42 Comments »

    1. Åhhh..nej
      Nu skal vi nok igen hører på “eksperter” der påstår det er socialt-belastet årsager, og vi straks må overfører 700.875.443,50 kr til integrations-industrien!
      Jeg orker det ikke…
      Ja..ja…det er min skyld!!
      Fordi jeg er tone-døv!
      Jeg stiller mig “frivilligt” op i køen efter 10 timers arbejde, og kaster mine sidste spare-skillinger i den politiske korrekte integrations-industri, så de forbandede indvandre kinerer! og australier! kan blive integreret….

      Alligevel syntes jeg det er syndt for de nedlagte vagtmænd, at de bare skal tage deres godt nedtrampet tøj og gå, fordi Linda Hansens 5’kolonne magtfaktor, har lidt overlast i deres stakkels ben, efter de utallige spark på de politiske ukorrekte vagtmænd!

      Hermed vil jeg ønske Linda Hansen tillykke med sit tøj-show, hun fortjener virkelig en sæk over hoved, som åbenbart er hendes hedeste tøj ønske!!

      Kommentar by li — 11. oktober 2008 @ 02:16

    2. ahh ja, de kære perkere fra Askerød – den mest befængte bydel på Sjælland. – intet nyt i det, vagterne har gennem flere år været nærmest jaget vildt og har haft daglige konfrontationer med de betændte svin. – Jeg savner USA´s løsning, bevæbnede vagter…sådan en 9 mm knaldperle midt på trynen til de svin er god til at opdrage med, men herhjemme bliver deres bistand vel bare sat lidt op i håb om, at de vil holde sig lidt i ro fremover…knaldperler skal der til – og masser af dem…hvis der ikke kan opdrages, så må der udelukkes..

      Kommentar by Onion — 11. oktober 2008 @ 03:19

    3. Tænkte at et ville interessere store dele af den faste læserskare:

      Jörg Haider er død.

      http://politiken.dk/udland/article581704.ece

      Kommentar by William Jansen — 11. oktober 2008 @ 08:36

    4. Der skal ikke bruges flere penge på utilpassede og kriminelle fremmede. Istedet skal de hurtigst muligt sendes ud af landet.

      Kommentar by Poul — 11. oktober 2008 @ 09:45

    5. “Kulturberigerne” fra korantilbederlande er utrolig modige, når de er ca 20 personer mod to.
      Der er iøvrigt behov for lovændringer så “flygtninge” og deres pårørende hjemsendes, når forholdene i hjemlandet er blevet bedre.

      Kommentar by Poul — 11. oktober 2008 @ 11:47

    6. Herre gud.

      Kan de ikke bare ansætte nogen af de “utilpassede unge” som vagter? De unge hænger jo alligevel i centret og slår en proper næve, det kan virke afskrækkende på butikstyve.

      Det er med Nikolaj Lie Kaas’ ord: “En win-win situation.”

      Kommentar by speed — 11. oktober 2008 @ 11:51

    7. På vej mod svenske tilstande? Endnu et voldtægtsforsøg i Århus:

      “Manden (gerningsmanden til den mislykkede voldtægt) betegnes som mørklødet med mørkt, plysset hår. Han var almindelig af bygning, bar mørke cowboybukser og talte dansk uden accent.”

      http://jp.dk/indland/aar/article1483233.ece

      og

      “Ung mand gasset i pirattaxa

      Af JENS EHLERS

      Offentliggjort 11.10.08 kl. 11:25

      En 24-årigs taxatur hjem fra en bytur i Århus endte i tåregas og røveri.”

      http://jp.dk/indland/aar/article1483241.ece

      Kommentar by speed — 11. oktober 2008 @ 12:01

    8. Hvor længe skal vi blive ved at finde os i det her?

      Ritzau har en politisk dagsorden. Den går ud på BEVIDST at sløre ALLE de nyheder, der er negative for indvandrerne. Og det er MANGE.

      Læs en forfatter ved navn Jørgen Misser.

      Så får i løsningen.

      Kommentar by ramses-2 — 11. oktober 2008 @ 12:03

    9. Og det bliver bare ved…

      “Århusianer overfaldet på vej hjem fra byen

      Af ANNI KRISTENSEN

      Offentliggjort 10.10.08 kl. 08:17

      En 31-årig mand fulgte efter tre mænd, der havde overfaldet ham på Strøget i Århus i nat. Derfor lykkedes det politiet at anholde de tre.

      Den 31-årige var på vej hjem fra byen, da han på Clemens Bro blev overfaldet af tre somaliske mænd, der sparkede og slog ham.”

      http://jp.dk/indland/aar/article1482031.ece

      Kommentar by speed — 11. oktober 2008 @ 12:04

    10. Og ved…

      “Unge udlændingene begik gaderøveri

      16-årige dreng fik fredag aften frarøvet penge og mobiltelefoner ved Hasle Skole

      Af Alice Krøger

      En gruppe unge indvandrerdrenge omringede fredag aften kort før klokken 22 en 16-årig dreng og hans kammerat, der gik på Herredsvej ved Hasle Skole.”

      http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081011/AAS/638229076/1143/STIFTEN

      Kommentar by speed — 11. oktober 2008 @ 12:08

    11. DF 90 mandater, eller borgerkrig.

      Kommentar by Fritz — 11. oktober 2008 @ 12:33

    12. Oplysning til provinseksperter:

      DR’s lokale web-redaktion for København har (måske) interessant nyt:

      Skaarup: Betjente skal bare slå løs

      Kommentar by Scavenius — 11. oktober 2008 @ 13:02

    13. Jeg håber at politiet får fat i de mennesker der ikke vil respektere fred og ro på både bibliotek og indkøbscenter i Hundige. (Spilles der for meget multikulturel computerspil og rap og hip-hop musik på biblioteket?)

      Byen Hundige formår ikke at sætte sig i respekt, men lader vold og hærværk være kendetegnet for byen i hele Danmark. Hvor meget har byen egentlig tænkt sig at finde sig i?

      Kommentar by Janne — 11. oktober 2008 @ 13:26

    14. 11

      Scavenium

      Tak for info.

      Jeg hæfter mig ved hvordan DR putter Skaarup ord i munden. Han har så vidt vides ikke sagt at politiet bare skal slå løs på nogen.

      Kommentar by Janne — 11. oktober 2008 @ 13:29

    15. ups

      mente Scavenius

      Kommentar by Janne — 11. oktober 2008 @ 13:30

    16. ->11

      Scavenius: Jeg vil gerne bede dig forklare hvad du mener med “provinseksperter”. Er det sådan helt gammeldags københavnersnobberi, hvor du med et fint gammelt navn/nick (?)/lånte fjer (?) pr. automatik er hævet over den uvidende pøbel udenfor Københavns volde – så højt hævet, at du ikke behøver at argumentere?

      Forklar mig det venligst, Scavenius. Det er da det mindste man kan bede om.

      Artiklen fra DR er, for andre end Scavenius, et lille lærestykke i shaming af Dansk Folkeparti, for begyndere.

      I artiklen bliver Peter Skaarup ikke citeret for at “betjente bare skal slå løs”. Man må derfor formode at dette er en journalistisk sammentrækning af hans synspunkter. Men bemærk, at det ikke ‘bare’ er en sammentrækning, det er en nedgørende afstandstagen fra hvad han siger. “Bare slå løs” sætter Skaarup i bås med de mest primitive bodegasynspunkter.

      Det samme gør sig gældende med anførselstegnene omkring “voldsmonopol”. Jo, det er muligvis et ord han har brugt, men her fungerer anførselstegnene som holden-ud-mellem-fingrene. Faktum er bare, at voldsmonopol ikke er et værdiladet udtryk der har den mindste disse at gøre med Dansk Folkeparti. Det er et helt almindeligt ord i samfundsvidenskaben – hvilket DR ikke gør opmærksom på – eller ikke ved.

      “- De tre betjente reagerer ikke uden grund. Betjente skal helt generelt have mulighed for at sætte ballademagere på plads, siger Peter Skaarup”.

      Dette er hvad Skaarup citeres for. Han taler om politiets arbejdsvilkår, ikke om domstolene. Han påpeger et problem som enhver – undtagen den sofistikerede ‘Scavenius’ i dennes fine saloner – kan iagttage, nemlig at magtudøvelse har en besynderlig tendens til at blive undgået når det drejer sig om venstreradikale. Politiets ledelse har selv for nylig meldt dette klart ud – Skaarup problematiserer derved de konsekvenser dette får – afståelse fra vold/magtudøvelse favoriserer bestemte grupper – det er et valg med tankevækkende politiske konsekvenser.

      Men den klare udmelding fra DR kommer så:

      Den støtte udløser et ramaskrig blandt eksperter og politikere, skriver Politiken. De mener, Skaarup underminerer den respekt for domstolene, som et retssamfund hviler på”.

      Andre end den sofistikerede ‘Scavenius’ ved godt at dette er hund-bider-mand. Er der noget som helst som Dansk Folkeparti kan gøre som ikke udløser “ramaskrig” fra eksperter, politikere og Systemet Politiken? Shaming, shaming, shaming.

      Var dette provinsielt nok til at bekræfte dine fordomme, ‘Scavenius’?

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 11. oktober 2008 @ 13:36

    17. Tænkte at et ville interessere store dele af den faste læserskare:

      Jörg Haider er død.

      http://politiken.dk/udland/article581704.ece

      Kommentar af William Jansen — lørdag 11. oktober 2008 @ 08:36

      Nå tænkte du det, jamen det tænkte du så, og??

      Jeg syntes Jörg Haider var en klaphat med antisemitiske og pseudo nazi tendenser ,den forkerte mand på det rigtige sted, lidt som Villy the Filli Slafen osv.

      Kommentar by PB — 11. oktober 2008 @ 13:41

    18. Jeg går sku efterhånden ind for at genåbne Bergen-Belsen eller noget lignende.

      Denne gang til noget fornuftigt, nemlig en hurtig “pensionering” af samfundets bærme – så som bandemedlemmer, narkohandlere, notoriske svindere, pædofile, kriminelle psykopater og korrupte politikere og embedsmænd.

      Ikke så underligt verden går ad helvede til når vi samler på alt skidtet i pladderhummanismens hellige navn.

      Almindelige lovlydige og venlige mennesker er sku snart en stigmatiseret minoriet ;)

      Kommentar by Tolder (højreorienteret svin) — 11. oktober 2008 @ 14:13

    19. -> #15, Hr. Findsen:

      :-) Pas nu på blodtrykket!

      Hr. Møller: Kognitiv dissonans

      Men jeg ville ikke have skrevet det, hvis jeg ikke troede det var af interesse.

      Iøvrigt er det vist den forkerte tråd – beklager. Havde passet bedre i den foregående.

      Kommentar by Scavenius — 11. oktober 2008 @ 14:20

    20. -> 17 Scavenius:

      Vil du svare på Lars Findsens spørgsmål?

      Eller vil du bare fortsat fremture med infantile smileys når du stilles konkrete spørgsmål?

      Nar

      Kommentar by Nosferatu — 11. oktober 2008 @ 14:42

    21. -> #19, Hr. Nar:

      Må man foreslå herren at læse min kommentar nr. 1 i den tillinkede tråd (og iøvrigt sammenligne tidsangivelserne)

      Det var spørgsmål 1. Spørgsmål 2 (er der ikke kun de to?) anser jeg for at være retorisk.

      Smiley-erne var venligt ment.

      Venlig hilsen Klog, smart og kvik.

      Kommentar by Scavenius — 11. oktober 2008 @ 14:59

    22. Undskyld venligst manglen på præcision: “Smiley-en“.

      Kommentar by Scavenius — 11. oktober 2008 @ 15:05

    23. -> Scavenius:

      Du er lige præcis den type jeg håber en dag får et rigtigt “nærkontakt af 1.grad”-møde med vore muslimske kulturberigere

      Kommentar by Nosferatu — 11. oktober 2008 @ 15:29

    24. Ud af landet med de voldspsykopater, og gerne hånd i hånd med dhimmi danskerne.

      Kommentar by Fritz — 11. oktober 2008 @ 15:40

    25. De rødsnoede korantilbeder-leflere har været et dyrt bekendskab for de danske borgere både økonomisk og socialt. Milliardudgifter til fupflygtninge og lykkeriddere samt omfattende kriminalitet begået af de samme.

      Kommentar by Poul — 11. oktober 2008 @ 15:49

    26. @Janne

      Jeg mener også, at Naser Khader i sin tid blev truet væk fra et foredrag, han skulle have holdt i Hundige, af “utilpassede unge”.

      Når den slags ingen konsekvenser får for gerningsmændene, fortsætter det ikke alene. Det bliver værre.

      Kommentar by speed — 11. oktober 2008 @ 16:02

    27. Og det bliver ved:

      “Familiemedlem sigtet for drab

      Af JENS EHLERS

      Offentliggjort 11.10.08 kl. 12:57 – opdateret kl. 14:52

      En somalisk mand er blevet stukket ihjel i en lejlighed på Gudrunsvej i Gellerupparken i Brabrand.”

      http://jp.dk/indland/aar/article1483283.ece

      Og naboerne mener selvfølgelig, at det er politiets skyld, fordi de ikke tidligere har grebet ind i forbindelse med stridigheder i familien. Og havde de gjort det, havde naboerne sikkert ment, at politiets indgriben var racistisk motiveret indblanding i interne affære.

      Alle de postede episoder har altså fundet sted på mindre end 24 timer. I Århus.

      Hvad sker der?

      Kommentar by speed — 11. oktober 2008 @ 16:09

    28. Skandinavien i dag har den ultimative u-landshjælp.
      Den er så gennemført, at vi ender som et stort Beirut.
      Borgerkrig over det hele.
      Plus; at De Radigale og SF vil skælde os ud for ikke at
      elske vores undergang.
      Jeg vil melde mig ind i en skydeklub.

      Kommentar by pk — 11. oktober 2008 @ 16:20

    29. […] Mere på Uriasposten. Disse to gentlemen har så vidt vides ikke noget med denne affære at gøre To vagter i Hundige Storcenter blev klokken 16.00 brutalt overfaldet af en gruppe indvandrerdrenge. […]

      Pingback by Godt vi har nogen til at værne om sikkerheden - I ved, AFA, 2-3G’ere etc. « Anna Lyttiger — 11. oktober 2008 @ 16:22

    30. “Hvad sker der?”

      Multikulturen sker.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 11. oktober 2008 @ 16:56

    31. Heller ikke Ishøj kan finde ud af at sørge for tryghed og fred for sine borgere. Politikerne er evner ikke at tackle problemerne med banders hærgen:

      http://www.bt.dk/article/20081011/nyheder/81011026/

      Kommentar by Janne — 11. oktober 2008 @ 18:05

    32. @LFPC

      Ja, men Århus er sgu da gået helt amok dette døgn.

      Kommentar by speed — 11. oktober 2008 @ 19:51

    33. 31.Janne

      De politifolk kan ikke ændre på forholdene – for så havde de forlængst gjort det.

      Det, det bl.a. handler om er den måde muslimske forældre opfatter deres drengebørn på.

      Drenge betragtes fra den allerførste levedag som ekseptionelle individer, der skal opvartes og forkæles.

      Desværre tror jeg det kun er begyndelsen på de problemer der venter os.

      Når effekten af EuroMed begynder at sætte ind vil vi til den tid tale om det der sker her og nu, som en relativ fredelig periode.

      Kommentar by Vivi Andersen — 11. oktober 2008 @ 19:53

    34. Bærmen har ikke fattet, at når politiet har tabt kontrollen vil herrefolket også jagte dem.

      Kommentar by Menig 442 — 11. oktober 2008 @ 20:04

    35. ->32

      Og skæbnens ironi at det skete samme dag som sortklædte stormtropper afholdt en opreklameret flop-demo sammesteds for ‘mangfoldigheden’ og ‘tolerancen’. Virkeligheden kan være så pædagogisk en gang imellem.

      Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 11. oktober 2008 @ 20:07

    36. Indvandringen af bekvemmelighedsturister fra korantilbederlande må stoppes. Derudover skal der ske langt flere hjemsendelser af utilpassede, kriminelle og langtidsledige udlændinge.

      Kommentar by Poul — 11. oktober 2008 @ 22:21

    37. Nu kan man endvidere læse, at de patetiske konservative radigale-wanna-be’s vælgere er de mest uenige med Pia Kærsgaard.

      Vi ser vel snart Konservative Udskud marchere med PLO tørklæder og AK47’ere. De har jo en vis tradition for at marchere med de forkerte …..

      #36

      Herregud Poul.

      Hjemsende kriminelle og utilpassede, når man ikke engang vil udvise terrorister. Man evner end ikke at sende horden afviste bekvemmelighedsflygtninge hjem. Årsagen er ikke de fremmede, men vort eget pladderhumanistiske retsystem, der ikke engang kan foranstalte en bare hæderlig afstraffelse af vore egne massemordere, barnemordere, rovmordere og andet udskud.

      Kommentar by Tolder (højreorienteret svin) — 12. oktober 2008 @ 00:37

    38. Nattens kulturberigelse:

      http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-16712103.html?nidk

      Kommentar by Søren Rasmussen — 12. oktober 2008 @ 08:16

    39. Den danske dommerstand bør ses efter.

      Kommentar by L. Johs — 12. oktober 2008 @ 14:12

    40. Eow, fuck spiller i dum for han blev smidt ud så han boller vagten i røven slut

      Kommentar by Sut min pik din kartoffel — 13. oktober 2008 @ 21:22

    41. HAHa så kan de 2 vagter lære det..! de startede selv.!

      Kommentar by bent — 16. oktober 2008 @ 16:05

    42. Der ser ud til at have været god grund til, at vagterne fik en røvfuld.
      http://www.bt.dk/article/20081016/krimi/81016073/

      Kommentar by Fantomas — 16. oktober 2008 @ 16:38

    RSS feed for comments on this post.