16. april 2015

En gruppe AEH’ere i retten for grov vold mod Nanna & Mads: “Der blev både grint og givet håndslag…”

1. juledag sidste år blev Nanna og Mads fra Vesterbro groft overfaldet af en gruppe andengenerationsindvandrere. Næsten spontant forsøgte journalister at så tvivl om historien, da sagens mandlige offer havde teksten ‘Proud to be danish’ som cover på sin Facebook-profil. Retssagen startede i dag. Ekstra Bladet har historien – Tiltalt for overfald på Nanna: Grinede i retten.

Der blev både grint og givet håndslag, da en gruppe unge mænd i dag sad på anklagebænken, tiltalt for et groft overfald på Nanna Skovmand og Mads Schøllhammer julenat. Enkelte gange under oplæsningen af tiltalen brød også de tilhørende ud i grin – blandt andet da forhold omkring hærværk blev læst op.

En af de tiltalte, en 18-årig somalisk mand, havde nemlig skrevet ‘fuck Pia Kjærsgaard’ på døren i den celle, hvor han har siddet varetægtsfængslet, og i forbindelse med den oplysning kunne tilhørerne ikke holde masken.

[…]

Ifølge 23-årige Nanna Skovmand startede de fire tiltalte med at gå efter hendes kæreste, da de kom gående på Vesterbro julenat. Da hun blandede sig, gik gruppen amok på hende og slog med både cykelkæder og wirelåse. Hun blev desuden væltet omkuld og sparket.”

(Nanna Skovmand fra hospitalssengen, 1. juledag 2014)

Oploadet Kl. 16:49 af Kim Møller — Direkte link18 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/65440/trackback

18 Comments »

  1. ‘Det Danmark du kender’

    Kommentar by Fritz — 16. april 2015 @ 17:00

  2. MSM krummer tæer og lukker øjne, ører og mund… Det kan ikke passe..!!!!! Virkeligheden er slet ikke som vi italesætter den… Som Øzlem sagde i EB studiet med Pape.. (EB/TV) Virkeligheden skabes af måden vi taler om den.. Hvis vi ikke taler om det groteske, så findes det ikke… SYND for dig Nanna Skovmand… Men du er ikke noget offer… !

    Kommentar by ny kommentator — 16. april 2015 @ 17:21

  3. I USA bliver straffen strengere hvis man ikke angre oprigtigt!
    Jeg ved ikke om det er sådan her, men det burde det.
    Jeg ved heller ikke om Nanna Skovmand og Mads Schøllhammer var tilstede i retten, men de må føle sig voldsomt krænket og forudlempet endnu engang.
    Her vil udvisning uden mulighed for genindrejse være på sin plads. Er de danske statsborgere af navn, bør det fratages. Danmark har intet at bruge sådan nogle bavianer til.

    Kommentar by Robert R — 16. april 2015 @ 17:38

  4. For helvede hvor er jeg dog træt af de forbandede skadedyr, og det værste ved det er sgu at man bare ved at den nu står på ferierejser og skiture på det nærmeste behandlingssted for dem, mens mads og nanna sikkert får lov at betale sagsomkostningerne! Og hvis nogen siger ordet “udvisning” i retten råber venstrefløjen “racisme” af dem!!!

    Kommentar by Per — 16. april 2015 @ 17:41

  5. Det skal lige bemærkes at i Danmark er udvisning på
    livstid lig med 10 år,skriver ti år!
    Tak for kaffe…

    Kommentar by ivan johansen — 16. april 2015 @ 17:43

  6. Notér: Denne gadekrig mod dine landsmænd, er en krig erklæret direkte fra Christiansborg. Dér sidder dem, der skal drages personligt til ansvar.

    Kommentar by Josef K — 16. april 2015 @ 17:55

  7. Altså, det nåede da bestemt avisforsiderne, men forestil jer hvis det var Fatima og Mohammuuud der var blevet overfaldet af en flok danskere, så havde man helt klart set mere fordømmelse og afstandstagen.

    Kommentar by Johnson — 16. april 2015 @ 21:33

  8. Havde Nanna Skovmand ikke haft modet i den tilstand til at offentliggøre det på nettet, så ville vi aldrig have hørt om det. Kun i en lille notits.

    HURRA for Nanna og nettet.

    Hvad skete der med journalisten?, der antydede, at de selv var ude om det? Fordi vennen havde et banner Proud to be Danish.

    Mon han gav en undskyldning? Og hvad mente han om terroren, der ramte endnu hårdere måneder senere?

    Kommentar by tavsen — 16. april 2015 @ 21:39

  9. @ 5 Ivan Johannesen
    Hvis de tager til islamisk stat lever de mæppe 10 år.
    Derudover mener jeg livstid er livstid, en stat bør kunne sige: Du hører ikke til her.
    Du må leve dit liv et andet sted.

    Kommentar by Robert R — 16. april 2015 @ 21:41

  10. gad vide om hun kæfter op næste gang,hun oplever noget ubehageligt.når man går i ,muslima,perle/aeh/etc områderne ,så skal man holde styr på sig selv og sin kæft. der kontant afregning ,hvis man er i tvivl. medierne lyver jo om problemerne. der er flere byer i danmark som er totalt forandret ,pga af islamiske mennesker ,jeg vil faktisk sige ødelagt. tak til de skyldige,der i fortiden har taget alle de beslutninger der førte til den forandring af de ramte danske byer. det er så trist ,at i har været med til at smadre ,det danmark der engang var.jeg gad godt vide hvordan folk tænker idag ,som var med til at det gik så vidt. det virker som valget er truffet af folk fra tidligere årtier.
    det føles som om der intet valg er nu. nu skal vi bare tilpasse os hinanden, uanset nationaliteter ,kultur,religion, osv.

    Kommentar by giraffen — 16. april 2015 @ 23:46

  11. Ud med sådanne afstumpede, grimme og hjernedøde afroer! Smut hjem til lianerne! I hører ikke til i civilisationen.

    Kommentar by Dhimmi — 17. april 2015 @ 00:36

  12. Hvis dommeren bruger mere end fem sekunder på at afsige en udvisningsdom, så skal dommeren fratages sit embede, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 17. april 2015 @ 00:44

  13. Send undermenneskene hjem til deres familiers undermenneskelande; De har absolut ingen plads i vor nation. Vi skylder ikke niggernes, perkernes eller andre folkeslags overskudsbefolkninger hverken hjælp eller ophold; At undermenneskene får flere børn end deres lande kan brødføde, er en selvfølgelighed i kraft af deres undermenneskelige udviklingsniveau

    Kommentar by Bredskæg — 17. april 2015 @ 06:15

  14. Hvor er de primitive.

    Kommentar by Liva — 17. april 2015 @ 09:13

  15. Det er jihad igangsat af Marianne Jelved og Helveg Petersen klanen

    Kommentar by A-mad — 17. april 2015 @ 09:23

  16. Kim Møller: “Næsten spontant forsøgte journalister at så tvivl om historien, da sagens mandlige offer havde teksten ‘Proud to be danish’ som cover på sin Facebook-profil.”

    Værre endnu. De forsøgte at gøre ofrene ansvarlige for overfaldet.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 17. april 2015 @ 15:30

  17. Kriminelle udlændinge skal sendes ud af landet, så hurtigt det er muligt. Det vil virke afskrækkende på udlændinge, der overvejer at
    udføre kriminelle handlinger.
    Endvidere er det nødvendigt at indføre et stop for ikke-vestlig indvandring(primært menap-indvandring). Der er ikke brug for dem, og de er en økonomisk og social belastning for samfundet.

    Kommentar by F. Jensen — 17. april 2015 @ 19:04

  18. De såkaldte flygtninge bliver gjort til indvandrere, og det er en fejl. De bør sendes hjem, når situationen i deres hjemland er blevet bedre.

    Kommentar by F. Jensen — 20. april 2015 @ 18:56

RSS feed for comments on this post.