16. februar 2009

Et ‘danskersvin’ taler ud

Sidste tirsdag fortalte P4 Østjylland historien om hvordan det er at bo i Bispehaven, hvis man ikke anerkender uofficielle magthavere og tillader sig at anmelde kriminalitet. Dagen efter bragte samme kanal tilfældigvis en historie om hvorledes “det går fremad med at holde utilpassede unge under kontrol i det århusianske boligkvarter Bispehaven”. Cellofan pynter, men slører.

Herunder et citat (og en pointe), som hverken DR, TV2 Østjylland eller TV2 Nyhederne valgte at inkludere i deres nyhedsudsendelser. TV2 Nyhederne fandt så istedet plads til socialdemokraten Ango Winthers brandtale der indledtes med ordene “der skal simpelthen gives nogle tilbud til de her unge mennesker”. Der fik de den. Så kan de lære det.

Jimmy Pedersen: Der bliver ringet på vores dør, omkring ved otte-tiden. Der var der en pige overfor os, som kom ned og fortalte, at der var nogle unge mennesker, som var ved at udøve hærværk på vores bil… Jeg farede ned, for at se hvem det var, og ser egentligt ikke andet end en stor gruppe mennesker, som står lige omkring ved børnehaven – der står og råber stikkersvin, danskersvin efter mig… Jeg er ved at være træt af det, og irriterede over det – at de ikke kan lade ens ting være i fred. At de ikke kender forskel på dit og mit.

(kan kun ses via Beboer chikaneres groft politiet er magtesløse, P4 Østjylland)

Konsekvensløsheden.

  • 7/2-09 Berlingske Tidende – Sparket og gennemtævet – politiet lod gerningsmændene gå.
  • 19/2-09 P4 Østjylland – Beboer chikaneres groft politiet er magtesløse.
  • “… på trods af vidner vil politiet ikke skride ind.

    – Den 14. december fik jeg skudt fyrværkeri ind på min altan, så mit gulv blev ødelagt. Den 1. december fik jeg skudt et kanonslag ind igennem brevsprækken. For 14 dage siden blev jeg beskudt af jord og sten, og i går aftes fik jeg smadret forruden på min bil.

    En 14-årig pige var vidne til hærværket på bilen, men politiet vil ikke udsætte pigen for lignende chikanerier, og de mener ikke, at hendes vidneudsagn vil holde i en retsag.”

    Oploadet Kl. 16:53 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer

    The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/6560/trackback

    27 Comments »

    1. 1. få fat i et dobbeltløbet jagtgevær
      2. sav løbene over, lige der hvor de rammer træet
      3. hav masser af ammunition
      4. tag øde steder hen og lær og bruge geværet
      5. næste gang de forsamler sig og vil dig til livs….LOCK N´ LOAD!!

      Kommentar by Onion — 16. februar 2009 @ 17:22

    2. Danmark går tilbage, men SF går frem.

      Kommentar by pk — 16. februar 2009 @ 17:59

    3. Tja efterhånden tror jeg også mest på Onions løsningsmodel, problemet er bare at selv et oversavet fylder en del i lommen :-D

      Ot ser lige TV2s mikrofonholderi af en af SFs brunskjorter der vil demonstrere imod at VU har dialog med nazisterne, i og for sig en legitim holdning…..Hvis man altså tilhører alle andre end de røde voldsfacister, iøvrigt bør man heller ikke have dialog med kommunister eller andre socialekstremister (hvor nazisterne jo også hører ind under)for de røde var og er ikke et hak bedre end nazisterne nærmere tværtimod siden de har slået mindst 100 mio flere ihjel end nazisterne og det endda i FREDSTID, så lige de hykleriske brunskjorter burde holde kæft i en grad sjældent set.

      Iøvrigt er det også hylende “skægt” at se det hykleri de her udviser, de har alle dage været fortalere for dialog med muslimske terrorister, de støtter rendyrkede terrorgrupper (og nej i røde banditter Farc har intet med en modstandsbevægelse at gøre ej heller de pestilensiske lystmordere)

      Jeg brækker mig snart over de røde medier, tv2 er sgu ikke et hak bedre end DDR og nu skal de skidderikker også ned i borgernes lommer så vi kan betale ekstra for deres propaganda.

      Det bliver en lykkens dag den dag patrioter jævner de to marxistreder med jorden…..man har da lov at håbe !

      Kommentar by Whodares — 16. februar 2009 @ 18:09

    4. 3
      Har du så ikke set den store borgmester Wammen og hans afstand fra VU mødet med tosserne fra Greve?
      Der gør han klart at han ikke vil have ekstreme grupper, der laver ballade og som er så indoktrineret at man ikke kan ændre deres synspunkter i hans by…….hmmmmmmmm hvad by ligger “huset” i? den jydske udgave af hovedekvarteret for den mest voldlige idologi i DK efter Islam???? Så røde wammen vil gerne have autonome der bruger vold til alle meningsudvekslinger (slagvekslinger) med modstanderne i sin by, så længe de bare slutter op om hans borgmester taburet, hykleriet på venstrefløjen vil ingen ende tage.

      Kommentar by Broholm (ordblind) — 16. februar 2009 @ 18:28

    5. Hvorlænge kan det endnu vare, inden danskerne har fået nok og indleder en tiltrængt borgerkrig?

      falkeøje

      Kommentar by falkeøje — 16. februar 2009 @ 19:32

    6. 5 Falkeøje
      Det sker først den dag, der går så meget svindsot bistandshjælpen, at der ikke længere er råd til øl og cigaretter.

      Kommentar by Menig 442 — 16. februar 2009 @ 20:41

    7. Der går nok desværre rigtig lang tid før flertallet af danskerne fatter hvor galt det står til. Jeg giver her et eksempel:

      På TV2/Lorry kunne man her til aften få “fornøjelsen” af Pia Allerslev, som er Venstres spidskandidat til borgmesterposten i Københavns Kommune, som da bestemt ikke mente, at imam Abdul Wahid Pedersen var ekstremistisk. Der skal åbenbart mere end en manglende afstandtagen til stening af kvinder til for, at man er ekstremistisk.

      Dette eksempel blot for at vise at der selv langt i de borgerliges rækker, slet ikke er en forståelse for omfanget af problemerne.
      I stedet rettes fokus på pseudo-diskussioner om hvorvidt en betjent sagde perle eller perker, og på VUs debatmøde med de danske nazister, en heldigvis snart uddød race.

      Kommentar by Henrik — 16. februar 2009 @ 21:21

    8. Jeg bliver så træt af at læse sådan noget her. Chikanerier, politiets passivitet, pressens blinde øje… ad libitum…

      Det eneste “oplivende” er komikeren Ango Winther “der skal simpelthen gives nogle tilbud til de her unge mennesker“. Denne kompromisløse linje vil Nicolai Wammen helt sikkert støtte op om.

      Kommentar by Mallebrok — 16. februar 2009 @ 21:56

    9. Det kommer vel heller nikke som en overraskelse at Karsten Lauritzen heller ikke kan se problemet med en manglende afstandtagen til stening af kvinder.

      Kommentar by PB — 16. februar 2009 @ 21:56

    10. Herregud, de røde og andre med samme holdninger til den islamiske indvandring og huseren skal sgu da nok på et tidspunkt få ørerne i maskinen.

      Det er kun et spørgsmål om tid + demografi.

      Om der går 3, 5 eller 10 år aner ingen, men eet er sikkert, det sker for demografien er så absolut på de inkompatibles side.

      Og det er EU og UN jo forøvrigt også.

      Det bedste vi andre kan gøre i ventetiden er at sætte os godt og grundigt ind i den muslimske psyke, som er noget for sig selv .

      Desuden at skaffe os viden om Islam og dens historie, indsigt i Koranen, Hadith, Sunna og Shariaen.

      Når jeg siger dette til folk jeg snakker islamisering med er der stadig alt for mange der ikke mener det er nødvendigt at anvende tid på ovennævnte områder.

      Men hvordan bekæmpe fjendtligt indstillede mennesker hvis man ikke ved hvordan de er skruet sammen psykologisk set, hvilken historie deres ideologi har samt hvad denne består af og hvilken agenda den har ?

      Værdien af viden om den muslimske psyke er undervurderet.

      Og det er ikke så godt, idet muslimers måder f.eks. at tænke på ikke svarer til den Europæisk, Vestlige.

      Logik, rationalitet,objektivitet og pragmatisme er områder som ikke almindeligvis dyrkes af islams rettroende.

      Ikke fordi de ikke vil kunne dette, men fordi svar på alt, ALT, i dette liv på jorden, er at finde i Koranen og Hadith – så der er ingen grund til kognitive anstrengelser for den enkelte muslim.

      De der har taget de vestlige metoder til sig er bl.a. the Topdogs indenfor The Muslim Brotherhood og det viser de sig vanvittig gode til, når de manipulerer rundt med Vestens politikere og befolkninger.

      De røde danskere skal nok få den islamiske kærlighed til socialistiske Kafir/Kuffar at mærke !

      Kommentar by Vivi Andersen — 16. februar 2009 @ 22:44

    11. Der er alligevel noget syret over det hele.

      Sagen er jo, at hvis politiet fik beføjelser til at håndhæve den danske lovgivning, så var hele Islamo-imperiet, lukket og slukket over en weekend… get my drift?.

      Hovedfjenden er ikke islam, men den korruption og snæver-taburet-synethed der hersker politisk.
      ( muslimer er stemmer! – mange stemmer, f.eks. 20% af Kbh )

      Men lige nu virker det mest på mig som om Islamo-imperiet hovedløst kaster sig ud i sine provokationer for at storskryde sin egen herremands-stupiditet, helt uden omtanke på den store plan.

      Jo flere vanvittige overfald de laver og jo flere dyr de mishandler og jo flere kvinder og børn de smadrer og jo mere racisme mod danskere de udviser, osv, jo hurtigere går det, at flere og flere danskere vågner op.

      Og nok er vores system langsomt, men det er til gengæld ret effektivt, når det vitterligt vil noget.

      Jeg forestiller mig masseanholdelser, masselukninger, interneringslejre og at alle muslimer skal gå med en muhammedtegning synligt på overtøjet…. he he he..

      Derfra kan man så sortere de fra som er blevet afmuslimificeret, stille og roligt. Resten kan fyldes med dansk psykofarmaka til de ikke kan gå. Det vil måske komme til at hedde ,,den danske løsning,, og måske vinde udbredelse i Europa. Vi kan jo godt lære af historien.

      Bare vent til de danske topsocialisters hundevalpe bliver sparket ihjel foran øjnene på dem. Så skal i se et had bruse frem, som salig Hitler ville misunde. Socialister er jo meget følelsesladede mennesker. Hir hir, jeg elsker Hitlerkortet.

      Dette er naturligvis bare et spøgefuldt luftkastel, gnæk gnæk.

      Kommentar by Solipsisyfos — 16. februar 2009 @ 23:38

    12. Det lyder efterhånden som om Danmark er blevet helt anarkistisk. Hvis ikke politiet har tid til at beskytte borgerne og efterforske kriminalitet, hvad man dem da til ? At se godt ud ? Har politiledelsen et rekrutteringsproblem med at rekruttere de forkerte ?

      Hvis politiet ikke mander sig op, kan det let ende med selvtægt, private vagtværn og diverse former for selvforsvar. Er det sådan, borgerne, politiet og politikerne ønsker sig det ? Ser de gerne for sig at leve i beskyttede indhegnede områder, hvor der er portvagt 24 timer i døgnet ? For at leve uden at blive chikaneret fra højre eller venstre.

      Jeg har selv haft tjansen som politikvinde i Canada. Tre-holdsskift med seks nattevagter, fem aftenvagter og kun fire dagvagter. Med tilråb, uvillige tvangskunder og risikoen for et par på bladet, er det ikke de mest misundelsesværdige jobs. Det er jobs som andre jobs, hvor man vel har muligheden for at sige op, hvis jobbet bliver for anstrengende.

      Man kan naturligvis give samfundet skylden for alt, der generer. Men de enkelte har vel et vist ansvar for egne handlinger. Herunder at udvise respekt nok for sine medmennesker, til at de ikke ser sig onde på en.

      Og det hjælper ikke at dæmonisere alle muslimer for, hvad nogle få utilpassede render rundt og laver. De kom til landet på legal vis, og mange af dem under tidligere tiders ansvarsløse socialistisk regeringer. Hold dem endeligt fra magten. De er giftige for landets borgere og retssikkerheden :-(

      Kommentar by Janutte — 17. februar 2009 @ 02:14

    13. Vivi; du har helt ret.

      Desuden mener jeg – med tilbageblik på Cato – at der burde hældes LSD i Zam-zam-brønden ved Ka’abaen i Mecca. Så skal de sgu se Gud i al hans vælde.

      Er der en Arnold Schwartzenegger eller en Sylvester til stede? Eller skal vi have fat i Foley’s Men?

      Kommentar by Anna Lyttiger — 17. februar 2009 @ 07:26

    14. PS: Har selv indtaget LSD i mine unge år, så jeg ved hvad jeg taler om.
      Elsker vi ikke bare Timothy Leary???

      Kommentar by Anna Lyttiger — 17. februar 2009 @ 07:28

    15. 12. Janutte:
      “De kom til landet på legal vis”
      Nej, en meget stor del har fået opholdstilladelse på grundlag af løgnagtige asylansøgninger, som de ansvarlige politiske myndigheder så gennem fingre med eller direkte besluttede at ignorere (Palæstinenserloven i 1992, Blågårds kirke).
      Men sådan var tidsånden i Danmark dengang – ligesom i Sverige idag.
      Jeg vurderer dog, at tidsånden stadig ændrer sig, i realistisk retning, omend meget langsomt, og nogen betaler en pris herfor, jfr. oplægget til denne tråd.

      Kommentar by GB — 17. februar 2009 @ 09:22

    16. @14 Anna Lyttiger.

      Kan du huske, da vi talte om at komme LSD i snapsetingets kaffekander inde på Christiansborg i 1974, se Anker Jørgensen, Svend Auken, Ritt Bjerregård og alle de andre hallunker møde deres store Gud: Løgnen i Frihed, Lighed og Broderskab – det blev desværre heller ikke til noget.

      Og så skal vores muslimske “venner” overhovedet ikke i interneringslejre eller skydes ned med pumpguns – de skal hjem til sandkassen.

      Og 22 unge mennesker dræbt som soldater i Afgahnistan må vel være nok for den pæne Anders Fogh til at få den NATO post.

      Fy for satan!

      Lad os få vores soldater hjem – levende vel og mærke. Den krig kan ikke vindes og intet pluralistisk, vestlig samfund vil nogensinde kunne integrerer muslimer som ligeværdige borgere; muslimerne er simpelthen ikke interesseret i at leve side om side med os vantro eller for den sags skyld efter vores regler.

      Europas kvinder må forstå, især de socialistiske, at der er andet og mere her i livet end det, der foregår mellem benene – man kunne jo fx. risikere at miste det dyrebareste man her: Sin frihed.

      Kommentar by Bodil — 17. februar 2009 @ 09:43

    17. #16. Bodil.
      Helt enig, det er ved at være på tide at få de danske soldater hjem.
      I betragtning af de problemer der er med muslimerne i europa, virker det efterhånden temmelig naivt at forestille sig at Afganistan på nogen måde kan blive demokratisk/civiliseret.Det er Islam der er problemet og det kan kun de Islamiske lande og befolkninger løse, vi kan ikke løse det for dem.

      #12 Janutte.
      “Og det hjælper ikke at dæmonisere alle muslimer for, hvad nogle få utilpassede render rundt og laver.”

      Et af problemerne er så at de så berømte “moderate muslimer” er mildest talt usynlige i opositionen mod Islam’s voldelige forandring af Europas fremtid.

      Kommentar by PB — 17. februar 2009 @ 10:26

    18. Det kan kun ende galt.

      Det er fuldstændigt utænkeligt.

      Disse multikulti psykopater har ødelagt samfundet, de bør blive holdt til ansvar.

      Kommentar by Rolf Krake — 17. februar 2009 @ 19:22

    19. For det første mener jeg bestemt ikke at den store majoritet er kommet på legal vis hvis vi erkender den præmis, for i det store hele har det Danske folk ALDRIG fået et reelt valg mht om vi ville have ødelagt vores land pga elitens nonsens visioner, ALDRIG og så kan Peter Norsk skrive nok så mange læserbreve om grønland FN og fanden og hans pumpestok, vi har reelt aldrig haft et valg.

      Ganske lige som nu og det afskylige EU diktatur, jeg har ALDRIG fået valget, jeg er aldrig blevet spurgt om min generation i det hele taget vil være med i den totalitære hyggeklub ALDRIG, der skulle mindst være en folkeafstemning om medlemskab hvert 10-ende år, se så kunne vi MÅSKE tale om lidt mere demokratiske vilkår, eller nej men det havde været et lille skridt på vejen da .

      Derfor har vi reelt ikke demokrati og folkestyre mere, vi har politikerstyre problemet er bare at stort set alle politikerne og partierne trækker i den samme retning hvad angår EU selv MODSTANDER partiet (det står eller stod der i hvert fald en gang i DFs hensigtserklæring)DF er nu kun “kritiske” ja så kan vi se at alle åbentbart enten med pisk eller gulerod (i DFs tilfælde lidt af hvert, og at folk efter det kan stole på dem er for mig en gåde, men også forklaringen på hvorfor også Danskerne styrter lige lukt i afgrunden)skal tvinges ind i EUrabia retningen.

      Derfor bliver det sværere og sværere at tro på den politiske løsning, når Danskerne endelig vågner helt op og fatter skriften på væggen ja så er det for sent, og få modige mennesker vil måske kæmpe imod indtil de bliver nedkæmpet, og så vænner Dansken sig bare til den nye situation……Vore forfædre ville rotere i deres grave !

      Skal der være håb skal der ske noget i disse år, enten radikalt politisk, eller via aktiv modstandskamp mod værnemager politikerne og deres medskyldige, det er reelt mulighederne kort ridset op !

      Kommentar by Whodares — 17. februar 2009 @ 22:37

    20. GB # 15

      Jeg er og har altid været modstander af palestinenserloven. Men loven er vel lovlig :-O

      Og selv hvis nogen har løjet sig til Danmark, er de stadig legalt i Danmark, med mindre man ophæver deres asyl/opholdstilladelse.

      Kommentar by Janutte — 18. februar 2009 @ 00:24

    21. 20.Janutte

      Ja, men ophævelser af opholdstilladelser og fratagelser af statsborgerskaber vil blive nogle af de faktorer der vil blive taget i anvendelse, når den Europæiske trykkoger er eksploderet og vi efterfølgende skal have ryddet op !

      For dette her går ikke i længden og det gør det ikke fordi europæerne på et tidspunkt vil blive stillet overfor valget mellem at bøje sig for Islam og dens rettroende eller at kæmpe fysisk for at befri os for ideologiens hærgen.

      Jeg tvivler ærlig talt på at hovedparten af europæere vil lade sig gøre til muslimer eller lade sig dhimmisere.

      At der endnu ikke er mere modstand end tilfældet er hænger sandsynligvis sammen med, at for at nå frem til den aktive modstand skal vi først igennem en proces som leder frem til denne.

      Sådan forholder det sig med alt her i livet – og den aktive modstand ingen undtagelse.

      Kommentar by Vivi Andersen — 18. februar 2009 @ 02:11

    22. 14.Anna Lyttiger

      Desværre (?) kan jeg ikke fortælle om mine personlige erfaringer med LSD.

      Men jeg ved hvem Timothy Leary var – og at han nu, efter egne planer, skulle suse rundt derude i rummet.

      Gu´ved om hans aske ikke er svitset op i atomosfæren ?

      Men han var et ret usædvanligt menneske og temmelig underholdende at læse om !

      Kommentar by Vivi Andersen — 18. februar 2009 @ 02:16

    23. 20. Janutte:
      Ja, selvfølgelig er Palæstinenserloven lovlig, da den ikke er blevet underkendt af Højesteret, selvom den er en enkeltsagslov. En Tvind-lov blev vist senere underkendt af Højesteret.
      Men ang. asyl tildelt på basis af løgnagtige ansøgninger siger Poul Andersen i “Dansk Forvaltningsret” fra 1969, s.359: “Det må da antages, at en forvaltningsakt, som er fremkaldt ved en svigagtig erklæring fra den begunstigedes side (…), er ugyldig”.
      Som regel udtrykker retstilstanden blot den sunde fornuft.

      Kommentar by GB — 18. februar 2009 @ 22:07

    24. Vivi # 21

      Stigende voldforbrydelser inkl. voldtægter, skyderier, bandekriminalitet, beskidte tilråb fra fremmede osv. Mon ikke flere og flere vågner til realiteterne ? Men det skal nok gå ud over egne rækker inden, de vågner.

      Folk i Nordeuropa er jo normalt ikke de letteste at ophidse. Men trådt tilstrækkeligt over fusserne, og de HIDSER sig op.

      Kommentar by Janutte — 19. februar 2009 @ 01:06

    25. GB # 23

      Jeg går helt for, at man skal kunne fratage asyl og opholdstilladelse, hvis dette er opnået svigagtigt. Og jeg synes, at det skal være lettere at smide kriminelle udlændinge ud.

      Tidligere nazier jages jo endnu, og der er tidligere Ku Kukilåget Klodshanser, der nu er blevet dømt for forbrydelser begået for mange år siden. Nul forældelsesfrist ved grove svigagtigheder selv om de fremmede har boet i landet i 25 år.

      Mon ikke det er på tide at tage et opgør med den religionsagtige Godhedsindustri ? De skubber jo til fremmedhadet.

      Kommentar by Janutte — 19. februar 2009 @ 01:20

    26. Janutte # 25.
      Jeg tror faktisk, at vi er tæt på 100% enige.

      Min optimistiske bemærkning om retstilstanden som udtryk for fornuft gælder ikke universelt. Jeg hørte sent i aftes i radioen, at EF-domstolen har udtalt, at en asylsøger ikke behøver at være personlig forfulgt for at kunne få asyl i EU. Det er tilstrækkeligt, at forholdene i hans afrejseland er kritiske. Det er noget tilsvarende, FN-organer samt de radikale har sagt siden 1990’erne, og det betyder, at ca. halvdelen af jordens befolkning ville have retskrav på at få asyl i Danmark.
      Dette er jo komplet sindssygt!
      Vi må håbe, at vores retsforbehold i EU holder.
      Der må da blive ballade om det her i vide kredse!

      Kommentar by GB — 19. februar 2009 @ 09:32

    27. GB # 26

      Vi er i hvert ikke enige om det 100% sindssyge i at den halve jordklodes befolkning har retskrav på at opnå asyl i Danmark. Jeg tror snarere det er 3.5 mia % sindssygt.

      Selv de mest lalleglade af Godhedsindustriens tapre tinsoldater vil nok indse det, den dag det for alvor ER gået galt og det er for sent.

      Kommentar by Janutte — 20. februar 2009 @ 01:32

    RSS feed for comments on this post.

    Leave a comment

    Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

    Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

     

    

     

    Vælg selv beløb



    Blogs


    Meta
    RSS 2.0
    Comments RSS 2.0
    Valid XHTML
    WP






    MediaCreeper