8. marts 2009

Hørt under gadekampe i Malmø: “Jag ska knulla din mamma”, “Jag ska knulla hela din familj”

Sverige spillede igår de første tre kampe i deres Davis Cup-match mod Israel, og der var på forhånd anmeldt demonstrationer fra Malmø-arabere/lokale venstreekstremister og svenske nynazister. En broget udemokratisk flok, og det endte ikke overraskende med gadekampe. Nazisterne er her søndag formiddag helt forsvundet fra mediebilledet, måske fordi de ikke var talstærke nok til angreb på ordensmagten.

Fredagens 12-Radioavis lagde ud med lidt præventiv apologi. At tale om ‘Israels krig mod palæstinenserne’ minder til forveksling om titlen på revisonisternes hovedværk om 2. Verdenskrig – David Irving ‘Churchills War’.

Randi Isager, Radioavisen: Davis Cup-matchen har været planlagt meget længe, men efter Israels seneste krig mod palæstinenserne på Gaza, er det blevet en ømtålelig politisk sag. Blandt andet fordi der bor mange palæstinensere i Malmø, mange der har mistet familiemedlemmer i kampene.

Frøken Sverige har videoen.

“Jag ska knulla din mamma”, “Jag ska knulla hela din familj”

Frøken Sverige har også endnu et eksempel på postmoderne historiefortælling. Såvidt jeg kan se er den pixelerede araber ved at tage fotos af de forskansede betjente.

(Expressen & Sydsvenskan)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/6624/trackback

19 Comments »

  1. Det var vist primært automonotone rødfascister, der – heldigvis forgæves – forsøgte at smadre politibilerne.
    Hvilket minder mig om Deadline 22.30 i fredags, hvor en fremtrædende SF’er fastholdt, at demonstrationen ville blive fredelig……

    Hærværk og kulturberigelse har vi da heldigvis også i Danmark:
    http://www.bt.dk/article/20090308/krimi/90308004/

    mvh HP

    Kommentar by hp — 8. marts 2009 @ 11:45

  2. “Blandt andet fordi der bor mange palæstinensere i Malmø, mange der har mistet familiemedlemmer i kampene.”

    Enten er indavlen mere udbredt end vi tror eller også har de ikke fået gravet alle ligene ud af ruinerne endnu!

    Kommentar by Michael Sjøberg — 8. marts 2009 @ 14:57

  3. “der bor mange palæstinensere i Malmø, mange der har mistet familiemedlemmer i kampene.”

    Hører man igen og igen, også i svenske medier. Der er dog aldrig fremvist et eneste eksempel jeg har set.

    Kommentar by steen — 8. marts 2009 @ 15:48

  4. “Israels seneste krig mod palæstinenserne”

    En dødskult har angrebet Israel med terrorraketter i årevis. Derfor svarede Israel tilbage. Desværre døde mange civile palæstinensere, fordi dødskulten brugte dem som skjolde.

    Palæstinenserne burde rette deres vrede mod den kult, der holder dem i et jerngreb og ødelægger fremtiden for dem.
    Hamas ønsker ikke fremskridtet eller at begrave stridsøksen. De vil kun våben, sharia og udslettelse af jøder og staten Israel.

    Kommentar by Johansen — 8. marts 2009 @ 17:41

  5. Jeg kan stadig ikke glemme, at der efter hvad B.T. oplyser, er
    10 mio. Palæstinensere (Arabere) på verdensplan, og at ca. halvdelen
    lever i Den Vestlige Verden.
    Det kan være de har UMMA-drømme om at vil have (eje, besidde)
    Danmark, Sverige, Norge, Tyskland, U.K., Benelux o.s.v.

    #4 @Johansen
    Du tager på besøg i Israel, Jeg ønsker dig alt vel dernede i Israel.
    Husk at tage nogle Israel-billeder, og hold forbindelse med os andre
    gennem snaphanen.dk og uriasposten.net med kommentarer.
    Har du set de smarte netbooks mini-bærbare computere ? :-)
    Med venlig hilsen, og hils Hr. Johansen fra Helge D-H.

    Kommentar by HelgeD-H — 8. marts 2009 @ 18:20

  6. Så skyd da noget tåregas af i stedet for bare at sidde i jeres biler og glo! Politiet burde også få nogle store peberspray-kanoner, så kan man hurtigt opløse sådan en demonstration.

    Kommentar by a-ha — 8. marts 2009 @ 18:20

  7. politiet trak våben! hvor mange skød de ????????????????????.hvad fanden har de våben til ?vatpikkede politikere.

    Kommentar by Anonym — 8. marts 2009 @ 18:21

  8. politiet trak våben! hvor mange skød de ????????????????????.hvad fanden har de våben til ?vatpikkede politikere.

    Kommentar by per — 8. marts 2009 @ 18:24

  9. Fordi de har mistet familiemedlemmer i kampene?
    Hver gang een af dem får en udvisningsdom, viser det sig da, at de absolut INGEN tilknytning har til hjemlandet???

    Kommentar by L. Johs — 8. marts 2009 @ 18:30

  10. @ steen #3

    Tænk på palæstinensernes meget høje fertilitet, som så vidt jeg husker svarer til at hver kvinde får fem børn. Det betyder at en ung palæstinenser har en meget stor familie… Groft forenklet:
    2 forældre
    4 søskende
    8 farbrødre, morbrødre, fastre og mostre
    8 onkler og tanter
    40 fætre og kusiner

    Lad os sige at 5000 palæstinensere blev dræbt, så kan der derfor være 310000 familiemedlemmer til dem, hvilket er omkring 3% af alle palæstinensere.

    NB! Alt dette er “back of the envelope”.

    Det tyder altså på at en del af Malmø-palæstinenserne rent faktisk har familie der døde i konflikten. Men der savnes en forklaring på hvorfor en dræbt fætter man aldrig mødte, og vel knap kendte navnet på, gør at man går amok i en hærværks- og voldsrus. Og selv hvis sådan en forklaring kunne gives, så ville det højst være 3% af Malmø-palæstinenserne, og af dem åbenbart kun de unge mænd, som skulle gå amok. Det stemmer ikke med billederne.

    Kommentar by Mallebrok — 8. marts 2009 @ 23:18

  11. Kald mig racist eller ej. Det rager mig en papand, men – arabernes destruktive adfærd må ligge i deres arvemasse, idet de alle vegne skaber problemer og alle vegne er de lige uduelige.

    Kommentar by Tolder — 8. marts 2009 @ 23:49

  12. Hvilken uskøn sammenblanding af stening, religiøse råb og voldtægtstrusler. Ikke just den form for kulturberigelse vi har brug for.

    Kommentar by Janne — 9. marts 2009 @ 10:01

  13. @11 Tolder
    Jeg tror ikke det er arvemassen, bortset fra de indarvlede handicaps dette medfører. Men mere den fra fødslen af hjernevaskelse med stupid koran-værdier.
    Disse koran-værdier er direkte modbydelige, der medfører et forskruet syn på kvinder, jøder, opdeling af verden i rent og urent og mangfoldige henvisninger til at dræbe anderledes tænkende og opfordring til efterlevelse af skurken muhammeds adfærd osv af disiderede afskulige adfærdsmønster, der forpester ethvert menneskeligt samfund overalt i verden, hvor iSLAM endnu ikke bestemmer!

    Kommentar by li — 9. marts 2009 @ 13:48

  14. Personen, der bliver overfaldet i Malmö af den frådende palæstinenser, der råber: “Jeg knepper hele din familie, Allahu Akbar”, er i øvrigt journalist.

    Se SIAD’s billeddokumentation af det væmmelige optrin:

    http://www.siad.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=343:voldelig-demonstration-imod-tenniskamp&catid=39:historie

    Kommentar by 174-3 — 9. marts 2009 @ 17:57

  15. @12

    “Hvilken uskøn sammenblanding af stening, religiøse råb og voldtægtstrusler. Ikke just den form for kulturberigelse vi har brug for.”

    Ja, det er sandelig en uskøn blanding af religiøse tilråb og seksuelle trusler. En ganske bizar blanding.

    “Jeg knepper hele din familie, Gud er stor.”

    Tjah…

    Kommentar by 174-3 — 9. marts 2009 @ 18:01

  16. Jeg tror også mest på LIs fremstilling, 1500 års fordummelse med islam sharia tåbelige æresbegreber og så den volds og trusselskultur hele deres verden hviler på.

    jeg tror såmænd at tog man et muslimsk arabisk spædbarn og placerede det hos en kærlig vestlig familie ja så bilder jeg mig da ind at de ville være som alle andre.

    Men samtidig kan jeg såmænd også godt følge Tolder lidt, fordi så lang tids fastholden i det utålelige mønster vel over tiden nærmest skaber forudsætningerne allerede før ungen er født, men om det er arvemassen eller påvirkningen fra islam og klanmentaliteten der gør at muslimer især fra mellemøsten ter sig lige uforskammet og uciviliseret over hele kloden kan vel være hip som hap fakta er at der er et meget ubehageligt mønster og en pæn del af dårligdommene kunne elemineres ved at eleminere islam eller i det mindste revidere den ganske betragteligt.

    Og ja jeg mener at store dele af koranen og de islamiske tekster burde forbydes i EUrabia eller i det mindste i mit land (de andre må sgu selv rode med hvad de vil)hvilket grundloven giver hjemmel til (bare ikke hos justitslene thi hendes embedsmand læste og konkluderede på et par dage koranen)i ved den del der hedder- dog må intet læres…..- !

    En ting er i alle fald stensikkert, gør vi intet nu mens problemet “kun” er i middelfasen ja så er landet og formodentligt EUrabia tabt for altid, men desvære er de fleste Danskere og Europæere blevet nogle svage og feje skvat der tror vi kan tale os ud af alt, og fører dialog selv med mennesker der står fast på at udryde os.

    Der er en hel del mennesker i Europa der burde gro sig et sæt nosser og helst inden slaget er tabt.

    Kommentar by Whodares — 9. marts 2009 @ 21:35

  17. Borgerkrigen i libanon er afsluttet for længe siden. De libanesiske krigsflygtninge og deres familier bør derfor hjemsendes, helst omgående.

    Kommentar by Poul — 9. marts 2009 @ 21:37

  18. Fy for satan, hvor er disse demonstranter klamme! Men den værste er alle de europæere, som snakker om “kulturberigelse” og siger, at den slags opførsel skal respekteres og forståes!

    Og det svenske politi er bare til grin. De sidder og gemmer sig i deres biler, som små børn! Kvalmene.

    Kommentar by Israeler — 10. marts 2009 @ 17:38

  19. Politiet i Sverige er vel som politiet i Danmark bastet og bundet på hænder og fødder af de politisk vedtagne regler og love.

    Bebrejd ikke politiet, men politikerne og i sidste ende vælgerne som stemmer uduelighederne ind.

    Kommentar by Vivi Andersen — 11. marts 2009 @ 00:37

RSS feed for comments on this post.