31. maj 2015

Yahya Hassan, digter – Nationalpartiet lancerer video med ‘tawheed’-finger, symbol for islamisk enhed

Nationalpartiet nåede desværre ikke at blive opstillingsberettiget, men flere kandidater stiller op som løsgængere, herunder mediedarlingen Yahya Hassan. Her lidt fra dialogen i fredagens Deadline, hvor han var lige en my mere konkret i sin idioti end han har for vane.

Yahya Hassan, Nationalpartiet: man kan sige nok så meget om Gadaffi også, men han havde da en velfærdsstat som var bedre end det danske. Kan man jo sige. Der var jo da en velfærdsstat i Libyen. Der var da hospitaler, der var da skoler, der var da gratis hjælp, der var da god behandling, det kan man da ikke komme uden om – det er igen noget som er fuldstændigt gennemdokumenteret og overbelyst.

Niels Krause-Kjær: Var der en god behandling i Libyen under Gadaffi?

Yahya Hassan: Ja!

Niels Krause-Kjær: På hvilken måde var det en god behandling, synes du?

Yahya Hassan: Ja men, altså, deres velfærdssystem. Der har da været masser af goder for den almindelige, der blev bygget huse, hvis man ikke havde en uddannelse, så fik man da en, og kunne man ikke komme i arbejde, så bliver man sendt til et land, hvor man rent faktisk kunne få et arbejde. Det er nogle ting jeg synes du skal læse op på, og det kan du eventuelt tage en eftersidning efter redaktionsmøderne, og så kan du sætte dig ind i de her ting. Sammen med resten af… Gadaffi skulle da være blevet, prøv at se Libyen nu. Der er sket det samme som i Afghanistan og i Irak. Man har destabiliseret nogle lande som var nogenlunde velfungerende. Selvfølgelig er der nogle mangler. Jeg siger ikke at Gadaffi var verdens fedeste mand. Jeg siger ikke at Saddam Hussein var verdens fineste person, men det er Obama heller ikke. Det er Netanyahu heller ikke. Hvorfor vender vi ikke blikket den vej?

(Nationalpartiet på Youtube, 30. maj 2015)

“En strakt pegefinger har været en måde at vise sin tro på Allahs enhed for mange muslimer. For jihadister er det også et tegn på teologisk herredømme og militær dominans. … IS benytter én strakt pegefinger til at referere til deres tro på én gud, hvilket er en central del af islam. At Allah er én, betyder, at han ikke kan deles op i mindre enheder. Ligesom man ikke kan sidestille eller sammenligne nogen med ham. Dette indikerer også den muslimske afstandtagen til kristendommens opfattelse af Gud, Jesus og Helligånden som en treenighed.” (Uriasposten)

“There are inevitable cycles of social history: the yellow race’’s domination of the world, when it came from Asia, and the white race’s attempts at colonizing extensive areas of all continents of the world. Now, it is the turn of the black race to prevail in the world. (Oberst Gaddafi i Den Grønne Bog via The Daily Beast)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/66542/trackback

51 Comments »

  1. Fascisme.

    Kommentar by AnonymousCoward — 31. maj 2015 @ 01:16

  2. Nu var det ikke Kurt Strand men Niels Krause-Kjær der var vært.

    Kommentar by John Niss Hansen — 31. maj 2015 @ 01:23

  3. Det er sgu utroligt. Mon han er lige så blåøjet som han lyder?

    Kommentar by anno — 31. maj 2015 @ 01:38

  4. Ser man videoen uden lyd virker det som om de griner af ‘dansk’. Han slipper også flaget til sidst. Måske der snart kommer en opdateret video med et nyt flag eller osse er jeg bare ved at være træt :-)

    Kommentar by anno — 31. maj 2015 @ 02:07

  5. Kim, du har mange gode og relevant posts, men ser desværre også spøgelser en gang i mellem.

    Alex Ambrose er ikke muslim, og håndtegnet til sidst, er det i rap/r&b-kredse hyppigt brugte “one love”.

    Chin Ono, den anden medvirkende, er dansk-japansk, og dermed næppe muslim heller.

    Kommentar by Pas nu på — 31. maj 2015 @ 02:09

  6. En 20 årig ordner verdenssituationen. En 20 årig, der er medlem af et parti af Ahmadiyya’er, som igen sunni eller shia ville drømme om at stemme på. Hvorfor er han i TV?

    Kommentar by BB — 31. maj 2015 @ 02:29

  7. Du har ret John Niss Hansen. Rettet.

    Kommentar by Kim Møller — 31. maj 2015 @ 02:30

  8. -> Pas nu på

    “Kim, du har mange gode og relevant posts, men ser desværre også spøgelser en gang i mellem.

    Alex Ambrose er ikke muslim, og håndtegnet til sidst, er det i rap/r&b-kredse hyppigt brugte ‘one love’.

    Chin Ono, den anden medvirkende, er dansk-japansk, og dermed næppe muslim heller.”

    Altså. Vi taler om et parti grundlagt af muslimer, der fra dag 1 har været hæmmet af deres sekteriske status indenfor sunni-Islam. Det kan være der er en dobbeltbetydning, men ingen skal fortælle mig det er tilfældigt. Det kan du næppe tro. Det er partiets officielle video. Selvfølgelig har de tænkt over symbolik.

    Kommentar by Kim Møller — 31. maj 2015 @ 03:14

  9. Tja, en forvirret muslim? Tell me news. Muslimer er typisk forvirrede, mentalt forstyrrede eller har knald i hætten. Ofte i kombination.

    Og jeg er p* træt af at høre, at vi er nogle, der skam ikke har noget mod den enkelte muslim, men mod islam som sådan.
    Nå, skal hilse at sige, at islams tilhængere er muslimer og at de to elementarpartikler er uadskillelige.

    Uagtet jeg da også møder rare muslimer, sådan ind til vi nærmer os kernen. Så kommer sharia-pakken frem for fuld udblæsning, og hadet mellem de utallige islam-afarter bliver meget synligt.

    Vel også derfor, muslimers spidskompetence er at slå andre muslimer ihjel på barbarisk vis.

    Dét er så også vort eneste håb, deres enorme formeringsevne taget i betragtning: At de først og fremmest myrder hinanden før de tager os andre…

    Kommentar by Henrik Petersen — 31. maj 2015 @ 05:03

  10. Selvfølgelig er det håndtegn ikke tilfældigt.

    Kommentar by Johnson — 31. maj 2015 @ 06:15

  11. Han er og forbliver en åndspygmæ !

    Kommentar by Klaus jensen — 31. maj 2015 @ 06:51

  12. Glad for jeg aldrig fik købt fjolsets “digtsamling”.

    Kommentar by Nielsen — 31. maj 2015 @ 07:23

  13. Jeg har ikke tillid til muslimer, som ikke endegyldigt forlader skidtet. Flere af dem, mener det uden tvivl godt, men afslører med deres manglende, endegyldige afstandstagen, at de ikke selv har forstået problemets kerne.
    Naser Khader er et godt eksempel. Han siger fornuftige ting, men i samme åndedrag begynder han lige pludselig at vrøvle om “nuancer” og la-li-lalej, som afslører, han ikke selv har forstået, hvad det er han taler om. Hans egen mor render rundt med shariaklud, der symbolsk har samme værdi som et hagekors. Når han ikke engang kan overbevise sin egen mor, om at smide den klud, men tværtimod undskylder hende, så har han igen, igen fortalt, at han er ligegyldig i den store sammenhæng. Uanset hvor velmenende, han er.
    Sheriffen, der forsøgte at stille op, er et andet, godt eksempel. Da han blev dansk gift, valgte de først at lade sig vie i en kirke for derefter at lade sig vie af en imam. Det var vist noget med “sameksistens” osv. Hold kæft hvor må den imam have grinet i skægget over på den måde at få lov til at annullere et kristent giftermål til fordel for et muslimsk. På den måde gjorde Sheriffen ikke andet end at bekræfte problemet. Den evige, underliggende tvetydighed, jeg aldrig kommer til at stole på.
    En muslimsk, kvindelig JP-blogger, der skal fremstå moderat, har den samme dobbelthed, når der bliver kradset lidt i overfladen.
    Nej. Gør som Ayaan Hirsi Ali, Mona Walter etc. Forlad skidtet endegyldigt. Så kan vi tale sammen.

    Kommentar by Margrethe — 31. maj 2015 @ 08:31

  14. “Allahs enhed”…eller er det “Prøvefingeren”…?!

    Bill Clinton var i øvrigt en ivrig bruger af “fingeren”.

    Kommentar by - by Proxy - — 31. maj 2015 @ 08:49

  15. Det er lige præcis på den måde at Islam kommer krybende som en ussel slange i alle samfund. Stol aldrig på dem.

    Kommentar by Flaskeposten — 31. maj 2015 @ 09:14

  16. Jeg har ikke set omtalte video, og regner ikke med at gå glip af noget. Hvis han bruger langfinger på den anden hånd er billedet fuldendt.
    Det hele er som den muslimske pige i Kvickly, der uden tvivl siger hun er fuld integreret, men alligevel lever og ånder for Islam til hun dør. Hendes arbejdsgiver er med til at undergrave “det Danmark du kender”, altså vores sammenhold, demokrati og retten til at vælge selv.

    Kommentar by k.m. — 31. maj 2015 @ 09:19

  17. #9-#13
    – endnu en gang kan jeg som jer fastslå, der findes ikke “moderate Muhamedanere” – ligesom man heller ikke kan være “moderat gravid,” det er kun et ENTEN – ELLER.
    Luk dog øjnene op og SE hvad der sker når Muhamedanere og Kristne eller andre religioner, der har levet side om side i rimeligt Naboskab i århundreder, – så snart Muhamedanerne får en lille overvægt, så begynder “Udryddelsen” af de vantro med en grusomhed der ikke står tilbage fra døden i Nazi-Tyskernes døds-lejre.
    Det er snart sidste udkald hvis Danmark ikke som Tyskland skal opleve sin “Untergang”

    Kommentar by cantor — 31. maj 2015 @ 09:21

  18. Der skal ikke herske nogen tvivl at det allerværste der er sket for det vestlige samfund er vesten selv. Krigene i mellem østen er en fadæse, et misfoster i europæiske udenrigs politik, de benhårde ventiler som Saddam Hussein og Gadaffi er faldet, nu hersker der absolut anarki og uhæmmet indvandring til Europa….. suk, jeg tror ikke en døjt på at eliten i Europa har sunde planer for europæerne, jeg tror de vil ødelægge Europa. Igen, hvilken leder ville invadere et land og så invitere dem man har skudt på ind over grænserne? Der ER en konspiration.

    Kommentar by Flaskeposten — 31. maj 2015 @ 09:46

  19. http://www.bt.dk/politik/politikere-oplever-haervaerk-og-trusler-under-valgkampen

    Naser Khader er fanget i Islams modbydelige spil. Han kan ikke føre valgkamp visse steder i landet.
    Rød blok og de Radikale må vide om det Dansk Folkepartis skyld ???

    Kommentar by k.m. — 31. maj 2015 @ 09:53

  20. 18 Flaskeposten

    “hvilken leder ville invadere et land og så invitere dem man har skudt på ind over grænserne?”

    Det er århundredets spørgsmål. Alle borgere i de vestlige lande burde stille deres regeringer det igen og igen og nægte at lade dem skifte emne før de har svaret.

    Kommentar by M — 31. maj 2015 @ 10:59

  21. M — 31. maj 2015 @ 10:59: Jamen det er jo sygt, på det område er jeg ligesom de røde må jeg indrømme, vores ledere må sgu da have indset at hverken interventioner eller invasioner kan gavne noget, det gør krig aldrig, men derimod er vesten blevet svækket, hadet er vokset og mellem østen er en ruin, jeg har sgu aldrig ønsket død over muslimer, jeg vil bare gerne have at muslimer bliver i muslimske lande og det sørger vores regeringer ikke for, tværtimod. Glem heller ikke at vesten støttede mujahedin da Rusland invaderede Afghanistan i 80`erne, det er hyklerisk og kun et spørgsmål om elitens interesser, vi, folket er ligegylige…. Jeg har absolut ingen tiltro til vestens ledere, de er vendekåber som skifter side som vinden blæser, og hvad med vores soldater? hvad skal et par bataljoner Jens`er i en region der avler 100 islamister i minuttet? Det er jo latterligt, vores soldater bliver pisset op og ned af ryggen, så kommer de hjem og ser hele bydele forvandlet til sharia zoner. En skændsel.

    Kommentar by Flaskeposten — 31. maj 2015 @ 11:12

  22. > k.m. 09:53

    Khader er fanget af sig selv, når han fastholder sin muslimske lovreligion og ikke frasiger sig vrøvlet. Der går ca. to nanosekunder, fra han siger noget fornuftigt og derefter kommer med sine ‘men’, som er et forsvar for de muslimer, han nu holder med.

    Han har ikke fattet en bønne, nemlig at islam er en naturkatastrofe, indtil videre primært mod andre muslimer, om lidt coming your way.

    I øvrigt er Khader enormt dyr i drift. Han er konstant mandsopdækket af to PET-vagter. Får det ham til at tænke? Nej, desværre, muslimer har meget vanskeligt ved at tænke selvstændigt.

    Kommentar by Henrik Petersen — 31. maj 2015 @ 11:14

  23. Pas nu på 5

    Eftersom jihad-fingeren bruges epidemisk på IS-videoer aktuelt er der ingen tvivl om at den strakte pegefinger i nutidens internationale ikonografi har primær associationsret til Islamisk Stats vision.

    Nationalpartiet har bekendt kulør klart for alle der kan læse og håner alle dem der ikke kan.

    Devisen “VI ER DANMARK” = et takbir-råb = erklæring om islamisk erobring af Danmark og en proklamation af den fremtid man har som vision for Danmark.

    Sharia, hvis nogen skulle være i tvivl.

    Fra Pakistan udgår nogle af de allemest ekstreme islamistiske strømninger i verden. Hizb-ut-tahrirs danske afdeling er etableret af pakistaneren Maajid Nawaz der i øjeblikket har en høj position i England hvor han – under dække af et image som moderat – lobbyer heftigt videre. Majid Nawaz har aldrig været bosat i Danmark, han kom tilrejsende specielt for at oprette en afdeling af det totalitære parti.

    Ahmaddiyaer eller ej – det ser… ud fra deres fine sans for hvordan man kan blande og fordreje begreber og trykke på indlærte automatreaktioner i dansk politisk mentalitet med blind vælgerforvirring til følge… ud til at Nationalpartiet har gået i skole hos de veluddannede islamistiske propagandister hizb-ut-tahrir også benytter.

    For en velorienteret person er den bidende hån glasklar – plakaten er et slag i ansigtet på danskerne. Den skal signalere: “Vi er klar til at tage jer nu (eller i den nære fremtid), og I kan intet gøre for vi vender jeres eget sprog og jeres egne medborgere imod jer. Vi narrer dem til selv at stemme på os og på sharia. Takbir!”

    De tager fejl i deres triumf naturligvis – vi kan gøre meget, og de vil tabe. Men hånen og den åbenlyse provokation bør tages til efterretning. At “heile” på IS-vis i en dansk politisk video lige op i vælgernes ansigt – få dage efter at IS har myrdet 400 kvinder og børn på én dag – er virkelig en ekstrem handling. Den er et udtryk for hvor fast de føler de sidder i sadlen nu.

    Kommentar by M — 31. maj 2015 @ 11:22

  24. M — 31. maj 2015 @ 11:22 “vi kan gøre meget, og de vil tabe. Men hånen og den åbenlyse provokation bør tages til efterretning. At “heile” på IS-vis i en dansk politisk video lige op i vælgernes ansigt – få dage efter at IS har myrdet 400 kvinder og børn på én dag – er virkelig en ekstrem handling. Den er et udtryk for hvor fast de føler de sidder i sadlen nu.”

    Se forskellige danskeres glorificering af videoen i kommentar tråden dertil, DET er skræmmende! Fødte Dhimmier. De ser ikke nogen Takbir finger nogen steder, den kører igennem styrhuset uden notits.

    Kommentar by Flaskeposten — 31. maj 2015 @ 11:31

  25. 21 Flaskeposten

    Jeg er enig, og det er muligvis den ting der skræmmer mig mest ang. vestens ledere (især USA) at de ret konsekvent i en lang årrække i praksis har interveneret til fordel for muslimer mod ikke-muslimer/kristne/sekulære i diverse konflikter og har optrænet og med forkærlighed har styrket de mest radikale islamiske bevægelser og fjernet sekulære diktatorer. Det burde være indlysende at det er det værste man kan gøre.

    Jeg spørger mig selv: Hvorfor?

    De bedste hoveder i de vestlige regeringer – og efterretningstjenesterne der står med hænderne nede i suppen – og rådgiverne der bruger hele deres liv på at studere området – kan ikke være uvidende om konsekvenserne af at støtte disse kræfter.

    Så: Hvorfor?

    Kommentar by M — 31. maj 2015 @ 11:38

  26. Ja – vel er han ikke for smart, set med vore øjne, men det her

    “Gadaffi skulle da være blevet, prøv at se Libyen nu. Der er sket det samme som i Afghanistan og i Irak. Man har destabiliseret nogle lande som var nogenlunde velfungerende.”

    er sgu ikke så dumt endda. Europæerne er så opblæste og åndssvage, at de tror, at de kan lave demokrati med krig, og at alt derefter bliver evigt godt.

    Europæerne har sat den fatale udvikling i Afrika og Mellemøsten på skinner, og har så kombineret den selvmord, ved at lade ulykkerne fra netop Afrika og Mellemøsten flyde ind over os.

    Som vi ser det nu, og har set det i min levetid, så flyver hjernerne ud, hvor kyllingerne flyver stegte ind.

    Kommentar by Svend — 31. maj 2015 @ 11:50

  27. M — 31. maj 2015 @ 11:38 Hvorfor? fordi der er penge i det. Ja jeg tror på konspirationen om den jødiske/Zionistiske lobby der er skyld i finans kriserne, ja jeg tror på at eliten vil skabe et Europa med samme problemer som resten af verden. Hvorfor er det f.eks at hele Bush familien er så nære venner med rige saudi arabere? For den den absolutte elite er der penge i ufred.

    Kommentar by Flaskeposten — 31. maj 2015 @ 11:54

  28. 3. Anno
    Blåøjet er han ikke.
    Som lille fik han et spark i røven og det ses den dag i dag.

    Jeg som troede, at der ikke var plads til voldelige politikere, politiker bliver han aldrig, da han er Muslim.

    Muslimer er og bliver Sharia aber.

    Kommentar by Sindsro — 31. maj 2015 @ 12:01

  29. M — 31. maj 2015 @ 11:38 I Jordan mødes de så, med generaler fra alverdens lande og sælger våben systemer. Det er så åbenlyst at det skriger…. The Business of War: SOFEX https://www.youtube.com/watch?v=QL_3Qg-SADY

    Kommentar by Flaskeposten — 31. maj 2015 @ 12:05

  30. Hvis vi ikke kan kritisere vores “egne” svin, så kan vi heller ikke tillade os at kritisere de andres svin.

    Kommentar by Flaskeposten — 31. maj 2015 @ 12:13

  31. 23 M

    Ja, og man ku’ tilføje, på flaget i starten af videoen står: ‘Danmark først’ (and then we take..) :-) Det hele kan være tilfældigt, men svært at tro de ikke har bemærket hvordan ‘Rigtige Danskere’ kan/vil opfatte videoen.

    Den her, må være den originale video:

    Rigtig Dansker – Chin Ono (feat. Alex Ambrose)
    ht tps://www.youtube.com/watch?v=MD1N09mmtWw

    Kommentar by anno — 31. maj 2015 @ 12:14

  32. Henrik Petersen 11:14
    Det er klart Naser Khader selv er en del af problemet. Han siger han bliver truet væk, lige som “cheriffen”, men nævner ALDRIG at de skyldige er muslimer.
    Jeg synes som flere andre herinde at han skal forlade Islam og så tage kampen derfra, det har jeg mere respekt for.

    “cheriffen” gav op, og jeg har da overvejet at sende hans kapitulation til bestemte politikeres e-mail, så de kan se hvad vores demokrati og frie valg er oppe mod.

    Kommentar by k.m. — 31. maj 2015 @ 12:16

  33. President Bush….. in the name of Allah. I rest my case. https://www.youtube.com/watch?v=koUTLXAITu8

    Kommentar by Flaskeposten — 31. maj 2015 @ 12:19

  34. Da jeg hørte Yahya Hassan ud tale sig om sine meninger som løsgænger, opdagede jeg at manden var totalt idiot.
    Han ville anlægge sag mod den forhenværende justitsminister, for manglende statsborgerskab til palæstinensere. Han talte om landsretten, men burde vide at retssager mod ministres embedsførelse, kun kan føres ved en rigsret.
    Han talte om brud på grundloven, da Danmark deltog i Irakkrigen.
    Der var flertal i folketinget, hvorfor grundloven er overholdt. (jeg tror aldrig at Yahya, har læst eller FORSTÅET grundloven, da han også havde andre “grundlovsbrud” i posen. – hvem har givet en sådan ignorant person statsborgerskab ?
    Det burde annulleres på grund af svigtende åndsevner.

    Kommentar by Jørn Boye — 31. maj 2015 @ 12:21

  35. Det var muslimer der for alvor satte gang i den globale terror ved
    angrebet på Twin Towers og Pentagon.
    Vi skal da ikke have dårlig samvittighed over at slå tilbage, og det bliver aldrig vores skyld at muslimerne efter vores exit fra Irak og Afghanistan falder tilbage i religiøs fanatisme.
    Islam er uforenelig med demokrati og frihed. Det beviser de muslimske politikere vi har i Danmark. Jeg stoler ikke på dem.

    Kommentar by k.m. — 31. maj 2015 @ 12:24

  36. Partiet islamiserer Danmark. Det er skidt for Danmark.

    Kommentar by Liva — 31. maj 2015 @ 12:36

  37. Det er hvad fremtiden vil bringe, nu kommer nationalpartiet ikke ind denne gang, men det vil de måske mæste gang og der er risiko for endnu værre partier, som nogen vil sige det er demokratiets lod. Ja ja men den oprindelige befolkning er aldrig blevet spurgt og nu må vi så forholde os til en invasiv grupering.

    På et punkt har Yahya Hassan ret, vi har ikke tænkt tanken til ende da vi fjernede Taliban, Sadam Hussein og Ghadaffi, men at de skulle være velfungerende, er nok en overdrivelse. Nok fik vi uhyggelige tyraner væk, men vi fik endnu værre og endnu mere uhyggelige tyraner i stedet. Vi var stolte da vi i Libyen var blandt de bedste til at bombe, men vi havde ikke planlagt freden efter krigen, måske havde det været bedre om vi havde holdt os væk. Det er måske en lærer vi burde lærer i Syrien.

    Det bliver et underligt valg, måske smider Løkke en ellers sikker sejr væk og giver Helle 4 år mere støttet af Uffes Alternativ og måske løsgængere fra nationalpartiet. Vi ser også et DF slå kludene sammen med SF, så har DF bekendt kulør! Må gud være vores lille land nådigt. Der er mere end nogensinde brug for Dansk Samling!

    Kommentar by Robert R — 31. maj 2015 @ 13:05

  38. Skal vi ikke omdøbe Statsministeren til selfie-Helle ?
    Hun fører sig frem som en umoden teeanager der trygler om opmærksomhed. Mig – mig – mig, og mig igen.

    Hvad går galt med meningsmålinger for tiden?
    Dagen efter hun udskrev valg var blå blok komfortabel foran, nu er der næsten dødt løb. Det kan ikke passe Uffe Elbæk rykker så mange stemmer over til rød blok, når regeringspartneren de Radikale går stærk tilbage.

    Er epinion i lommen på regeringen?, og kan vi stole på dens målinger
    http://dk.epinionglobal.com/services/social-political-research/

    Kommentar by k.m. — 31. maj 2015 @ 14:16

  39. 13@ Helt enig, eneste brugbare vej. 35@ Nej, inside job. Desværre sandt, hvor islam som det Stenalder stads det er kunne bruges som undskyldning, og få de uoplyste masser dernede med på hadet. Sådan arbejder efterretningstjenester/regeringer, nemmere gøres det faktisk ikke når man har opdaget islam efter den kolde krigs afslutning og mangel på ny fjende, det kan netop lade sig gøre fordi islam er nedskreven idioti og udlevende ondskab. Derfor er terror i dag det foretrukne våben for regeringers agendaer; IS, osv.

    Kommentar by LarsB — 31. maj 2015 @ 14:19

  40. Yahya Hassan er en ligegyldig nar, der ikke fortjener airtime. Hans oxygen er opmærksomhed, men han har jo intet fornuftigt eller konstruktivt at byde på. Manden er voldelig, funktionel analfabet og asocial. Pleaaase, forsvind.

    Kommentar by Olé — 31. maj 2015 @ 14:35

  41. 14 Proxy

    Ho HO
    Muslimer har jo det med at rage sig selv og andre. :)

    Kommentar by Sindsro — 31. maj 2015 @ 14:48

  42. Venstre garanterer: 12-årige børn vil kunne straffes efter valget. Ses på Jydepotten
    http://jyllands-posten.dk/politik/ECE7748503/Venstre-garanterer-12-årige-børn-vil-kunne-straffes-efter-valget/

    For satan venstre spiller gris. Det er forældrene der skal gåes efter, ikke børn.
    Der sgu da skyld i at de røde vinder valget igen.

    Kommentar by Sindsro — 31. maj 2015 @ 15:08

  43. “Vi er Danmark” lyder lige så falsk som når Outlandish synger “I Danmark er jeg født”

    Kommentar by k.m. — 31. maj 2015 @ 15:19

  44. Uden indvandring af folk fra ikke-vestlige lande behøvede vi ikke sænke den kriminelle lavalder.

    Kommentar by k.m. — 31. maj 2015 @ 15:48

  45. De får aldrig 2%.
    Hassan kører dem ud i glemselen inden sommeren er ovre.

    Kommentar by mb — 31. maj 2015 @ 16:34

  46. “..islam er en naturkatastrofe,”

    Ja så enkelt er det og det vil ikke ændre sig. Derfor er det fuldstændigt sygt at lukke dem ind i Europa.

    Kommentar by Machiavelli — 31. maj 2015 @ 16:48

  47. Idioten bliver ved med at dumme sig:

    http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/yahya-hassan-anholdt-efter-vaertshusbesoeg/5587739

    Kommentar by Olé — 31. maj 2015 @ 18:04

  48. Den ny Danske digter er bestemt ikke en ny Dansk Hans Christian Andersen, hele eliten, politikere, pressen, de kultur radigale, har i den grad pisset i min rede, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 31. maj 2015 @ 21:41

  49. Han er ikke den skarpeste kniv i skuffen, ham vrede Hassan! Gid vi kunne slippe for at høre og se mere til ham i mange år fremover! Og godt, at Nationalpartiet ikke blev til noget. Der burde også være grænser for, hvem der kan kalde sig sådan, fx burde det være et krav, at man er rigtig dansker, og det er de ikke, hverken i sagens natur eller i deres udsagn.

    Kommentar by Dhimmi — 1. juni 2015 @ 20:08

  50. https://www.youtube.com/watch?v=FbhY_inR-1Q

    Kommentar by dinesen — 2. oktober 2015 @ 16:51

  51. Yahya Hassans 180 graders vending

    https://www.youtube.com/watch?v=FbhY_inR-1Q

    Kommentar by dinesen — 2. oktober 2015 @ 16:51

RSS feed for comments on this post.