23. juni 2015

Bud på Sofie Ryes kommende nabo: Ghiath Eddin Sukkar, syrisk flygtning, morder, voldtægtsforbryder

I Metroxpress drømmer blonde Sofie Rye om at få en ‘nabo fra Syrien’. En oplagt kandidat kunne være den 31-årige syriske flygtning Ghiath Eddin Sukkar, som BT fulgte med henblik på en af valgårets mange ‘at være flygtning i Danmark’-historier. Han er i dag kendt som ‘Kuffertmanden‘, flygtningen der voldtog og myrdede sin kvindelige lejer, men det står naturligvis klummeskribenten frit at rejse med ham til Syrien efter endt afsoning.

Fra Metroxpress – Jeg ønsker mig en nabo fra Syrien.

“Jeg kan næppe udgøre en komplet velkomstkomité, men jeg vil gerne vise, hvad samfundet i Danmark kan. … Men mine kommende naboer ved det sikkert allerede. Bedre end jeg nogensinde ville kunne forstå, lige meget hvor meget jeg rejste ud i verden. For det er det fredelige retssamfunds diametrale modsætning, de er flygtet fra.

… inden pessimisterne igen råber op; nej, mine nye venner skal ikke parkeres i ghettoer på ydelser uden forventninger. Jeg vil kende dem, være der, hjælpe dem som mine medmennesker og forvente af dem, som jeg forventer af alle andre i det her fantastiske samfund.”

(Ghiath Eddin Sukkar søger lejer – Melagervej 7 i Kongens Lyngby, Den Blå Avis, 2015)

“Ghiath Eddin Sukkar tilbød sin nabo, at han kunne have sex med Giancarla Coppi, efter han havde slået hende ihjel i sin lejlighed i Lyngby.” (BT, 16. juni 2015)

(Skønne grønne omgivelser, syrisk vært)

Oploadet Kl. 18:34 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/67207/trackback

17 Comments »

  1. Altså udyret tilbød en anden mand, han kunne dyrke nekrofili med den dræbte Giancarla Coppi?

    Kan vores politikere komme nærmere at selv gå til fysisk angreb på deres borgere? Føj for Helvede!

    Kommentar by BB — 23. juni 2015 @ 18:56

  2. Jeg kan se, “han gjorde et roligt og samlet indtryk i retten”. En retspsykiater vil sikkert kende ham stjernepsykopat. Må jeg foreslå en tillægsdiagnose: Islam.

    Kommentar by Josef K — 23. juni 2015 @ 19:00

  3. Myrerkryb – både af morderen men også af den naivitet Sofie lægger for dagen!

    Kommentar by Santor — 23. juni 2015 @ 19:08

  4. Idag kan man se ISIS afprøve nye henrettelsesteknikker. Én diagnose er nok: Islam

    http://www.liveleak.com/view?i=be6_1435058903

    Kommentar by BB — 23. juni 2015 @ 19:14

  5. Kæft en dum blondine. Sofie Rye : Du er en skændsel.

    Kommentar by Spinner — 23. juni 2015 @ 20:27

  6. Da jeg kørte fra A til B til et møde, havde jeg tilfældigvis bilradioen åben: En udsendt DR journalist – Thomas Ubbesen hed han vist – fulgte og berettede om disse her flygtningen, der vandrede i en lind strøm op gennem Østeuropa mod Nordvesteuropas velfærdsstater.

    DR-journalisten forklarede så, at han havde spurgt dem, hvorfor de flygtede, og forklarede, at deres svar var, at de ikke søgte mod velfærdsstater med evig forsørgelse og nursen. Næh næh de ville bare væk fra krigens rædsler i Syrien, Irak, Afghanistan osv.

    Det faldt ikke DR-journalisten ind at spørge, hvorfor de absolut skulle videre til Nordvesteuropa, når de nu på det tidspunkt allerede havde gået 1000-vis af kilometre i det østlige Europa uden krig og ufred.

    Det faldt heller ikke DR-journalisten ind at stille spørgsmålstegn ved, om de bare var rare og venlige ‘globale vandringsmænd’ som de eufemisk kaldes i aktivistkredse som en pendant til de glorificerede politisk korrekte danskere med det globale verdensudsyn – modsat de sønderjyske sorte og provinsielle DFere, der samles om kakkelbordene og drømmer hede drømme om grænsebomme omkring Danmark.

    Heller ingen formidling om de billeder. man ellers nu ser på internettet, hvor grupper af flygtninge overfalder bilister og lastbilschauffører med kneb og vold og hugger deres køretøjer.

    Mad er selvfølgelig noget, som gode mennesker langs ruten gennem Østeuropa rørende lægger ud til flygtninge – ifølge DR-journalisten. Ikke noget om flygtningegruppers indbrud, tyveri og brutale overfald -og i værste fald voldtægt og mord.

    Nej, de ‘globale vandringsmænd’ er som skåret ud af myten om Storm Ps landvejsvagabond, der med humor og uskyldig venlighed vandrer verden rundt på deres flade fødder.

    Ved Gud hvor der lyves. Eller også er det ligesom dengang, da vestlige journalister med beundring rejste rundt i 1930’erne og berettede så positivt om Stalins Sovjet midt under den værste hungersnød, skabt administrativt af kommunisterne.

    Kommentar by traveler — 23. juni 2015 @ 20:30

  7. https://www.facebook.com/sofierye/groups

    Islam grupper.

    Kommentar by Spinner — 23. juni 2015 @ 20:33

  8. Jeg har på italienske aviser set læsere som bearbejder nordeuropa for dem som kommer til Europa. Deres logik er, at hvis man ikke fik alle disse sociale forhold og rettigheder kom folk ikke. Det er velfærdsstaterne som er magneten.

    Kommentar by Thorsted — 23. juni 2015 @ 21:38

  9. #EngangVarJegFlygtning

    Kommentar by Ruby Tuesday — 23. juni 2015 @ 21:57

  10. Sofie Ryd! Du er jo komplet hjernedød! Håber, du har sagt ja til at give organer væk, for det er du da klar til. Du bør vist læse om de ‘rettigheder’, som muslimske mænd mener, de har over for kvinder – på globalt plan!

    Ghiath Sukkar er sikkert blot én af mange, som har ‘arbejdet’ for fx ISIS, for nekrofili er sikkert lige noget for de dæmonbesatte psykopater! Sukkar skulle også på hjul og stejle.

    Kommentar by Dhimmi — 23. juni 2015 @ 22:24

  11. Mere skræmmende end perlens blodrus er næsten at se Darwin så direkte manifesteret i sådan en, på overfladen, sød og tiltrækkende dansk pige, men som i virkeligheden er en hjernedød kælling, der med hendes afsindige og virkelighedsfjerne fantasier pludselig bliver selvdestruktiv – som et andet bytte, der lægger sig ned for rovdyret, eller en art, der er ved at gå til grunde.

    Og du og jeg er vel at mærke tiltænkt samme rolle for at retfærdiggøre vores eksistens – i godhedens navn.

    Dét er satme skræmmende!

    Kommentar by Søren W. — 23. juni 2015 @ 23:50

  12. Det er vel kun et spørgsmål om tid, før hun enten konverterer eller bliver voldtaget … hvorefter hun konverterer.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 24. juni 2015 @ 00:04

  13. Sofie Rye spiller politisk korrekt i håbet om at besætte en skatteyder betalt stilling, hun er en af nutidens politisk korrekte gold diggere, håber at nogen rusker hende til fornuft, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 24. juni 2015 @ 01:19

  14. Muslim i gerningsøjeblikket…

    Kommentar by Jern Henrik — 24. juni 2015 @ 08:01

  15. “Tror du muslimer ber’ om blå øjne?”

    2.500 kroner for et værelse på 11m2, eller kr. 30.000 pro anno for et værelse på 11 m2, jeg mener ikke vi giver forretningsmanden, Ghiath Eddin Sukkar, nok kredit for sine talenter som forretningsmand – uanset han prøvede at sælge lig-sex med sin afdøde lejer.

    Danmark bliver mere og mere … ‘rigt’ og (kultur)beriget af alle de her nyligt tilvandrede ‘forretningsmænd’.

    Kommentar by Polka Charlie — 24. juni 2015 @ 08:19

  16. Velfærdsflygtninge/lykkesøgere fra bl.a. menap-lande skal ikke integreres. De bør opholde sig på et asylcenter, f.eks på Østgrønland, indtil det er muligt at sende dem ud af landet.
    I øvrigt har velfærdsmigranterne passeret x-antal sikre lande inden de dukkede op i Danmark, og de økonomiske “flygtninge” burde derfor have været afvist ved grænsen, ifølge Dublin-reglerne.

    Kommentar by F. Jensen — 24. juni 2015 @ 08:21

  17. Her er endnu en journaliststuderende der skammer sig over at være dansker pga DF’s fremgang: http://www.bt.dk/danmark/hun-kaldte-sig-flov-over-at-vaere-soenderjyde-fik-smadret-en-rude-og-kaldt-klamme-

    Hvad fanden lærer de dem på den uddannelse siden de allesammen lyder fuldstændig ens?

    Kommentar by Per — 24. juni 2015 @ 19:32

RSS feed for comments on this post.