31. juli 2015

Koranen på dansk om jøder og kristne: “Den af Jer der slutter venskab med dem, bliver én af dem.”

For tiden ledes oppositionen af Mette Frederiksen, der tidligere på året som justitsminister udtalte, at hun var ‘fristet’ til at lukke moskéen på Grimhøjvej. Det ville næppe holde i retten, og det ville med sikkerhed ikke have løst problemet, for som det fint fremgår af Grimhøjmoskéens ungdomscenter på Facebook, så er problemet ikke en tilfældig bygning i et tilfældigt industrikvarter. Havde det dog bare været så simpelt.

Der går en lige linje fra Islamisk Stat-sympatiserende jihadister til Koranens ord, der for muslimer vitterlig er Guds ord i endelig form åbenbaret af sendebuddet Muhammed. Det gælder uanset om man tager udgangspunkt i den nye Koran-oversættelse indtalt af Outlandish-forsangeren Isam Bachiri eller 2006-udgaven oversat til dansk af akademikeren Ellen Wulff, mag.art. i semitisk filologi. Problemet er Koranen.

Grafik: Islamisk Stat-sympatiserende Muslimsk Ungdomscenter Århus (Grimhøjvej-moskéen). Facebook, 26. juli 2015.

Lyd: Den Klare Koran, Amér Majid, Forlaget Tronen, 2015. Sura 5:51 (indtaling ved Isam Bachiri).

Samme Koran-citat fra Koranen i ny dansk oversættelse, Ellen Wulff, Forlaget Vandkunsten, 2006:

I, der tror! Tag jer ikke jøder eller kristne til venner! De er venner indbyrdes. Den af jer, der slutter venskab med dem, bliver én af dem.”

Oploadet Kl. 12:22 af Kim Møller — Direkte link17 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/67917/trackback

17 Comments »

  1. Koranen er en opfordring til vold, en anledning til krig og undertrykkelse. Koranen er krigs manualen over dem alle, der får Mein Kampf til at ligne en børnebog.Nu er koranen jo ikke den ultimative kilde til humanisme og imødekommenhed, ej heller en dannelsesbog.Islam er den syge mands religion,en militant aggressiv kadre og destruktiv nihilistisk dødskult, en lovreligion for undertrykte tabere, samt en bitter og hadefuld tro.

    Islam kan ikke sameksistere med ytringsfrihed. Islam og frihed er som ild og vand.
    En moderat muslim er en, der i al hemmelighed har forladt islam. En islamistisk terroist, er en der tager sin religion alvorligt.Så den gamle lære står stadig ved magt: Stol aldrig på en muslim, lige meget hvad de siger.
    Dem der påstår at islam er blevet voldtaget, når muslimer i så rigt mål udøver terror, så tro dem ikke.
    Vi ved jo hvor løgne-politikerne og løgne-pressen står. Det er ikke på den etniske danskers side, vær forvisset om det.

    Muslimer er for rigtig manges vedkommende indavlede, grundet utallige generationers fætter/kusine ægteskab (igennem 1400 år), hvorved den genetiske arvemasse utvivlsomt har taget skade. Endvidere efterlades man med indtrykket af, at mange muslimer er genetisk disponeret for trusler og vold – eller født med et gen -, der gør dem evigt utilpassede, for uanset hvor de slår sig ned, så lægger de sig ud med det omgivende samfund. Det være sig egne trosfæller, eller såkaldte vantro.Når talen falder på islam, kan vi konstatere, at vi befinder os i grænselandet mellem overtro og sindsyge.

    Og man kan med rette spørge: ” Hvor mange muslimer med halal/haram, renheds-rigiditetet og kalifat-utopier tror vore ryggesløse politikere egentlig der kan integreres?”

    Vor egen mangel på kulturel selvfølelse, har medført, at muhammedanerne har fået den opfattelse, at vi danskere er en flok bøvede tosser, der kun interesserer sig for pilsnere og klaphatte, fisse og hornmusik, samt bedøvelse af hjernen, ved at glo på X-Factor ,Vild med Dans, eller andre inferiøre programmer, som dansk TV kaster ud i så rigt mål.

    Efter mange års intense studier, er jeg derfor kommet frem til, at islam er en sygdom. Måske et resultat af en bakterie-infektion, der har bevæget sig ind i generne, og derved gør personen psykisk utilregnelig når anderledes troende/tænkende er til stede. Islam kan sammenlignes med en malaria myg, for den spreder også sygdom, død og forarmelse overalt hvor den optræder, hvis ikke der bliver skredet hurtigt ind.
    Så der hvor islam bliver en belastning og byrde, må man betragte det som en sygdom, og som al anden sygdom, så må der skæres dybt, for at den ikke breder sig til det omkringliggende raske. Islam er Europas betændte blindtarm. Man kan leve videre uden en blindtarm, men ikke hvis der ikke bliver skredet ind, og det hurtigt. Om man er islamist eller muslim, det kommer ud på et.

    Muslimer ynder at betegne islam som fredens, kærlighedens, tolerancens og frihedens religion. Denne påstand må helt klart betegnes som falsk varebetegnelse, eller skal vi sige, en megaløgn så det basker. Løgnen og bedraget er mange muslimers kendetegn
    Mange muslimer skaber situationer for etniske danskere, ved åbenlyse provokationer, for så efterfølgende at få afløb for deres voldshandlinger, med begrundelsen at de føler sig krænket!

    PUGNA PRO PATRIA

    Kommentar by der Adler — 31. juli 2015 @ 13:36

  2. Rolig nu PUGNA PRO PATIA… Citater som disse skal tolkes i den sammenhæng og tid de er skrevet i, man kan ikke plukke elementer ud af kontekst og tillægge disse sin egen fortolkning.. Husk kristendommen har jo det gamle testamente, som er meget mere rabiat… Man kan heller ikke finde sammenhæng mellem “enkelt stående” “terrorhandlinger” udført af ensomme psykisk udfordrede elementer og drage den konklusion at det har rod i Islam og kora……… Undskyld, jeg kastede lige op i min egen mund… Stopper her tror jeg..!!!!!

    Kommentar by ny kommentator — 31. juli 2015 @ 13:47

  3. @2 ny kommentator,
    “Undskyld, jeg kastede lige op i min egen mund” helt i orden :), vi er en del etniske danskere der er døde af samme grund.

    PS.
    Holder en hund på ods 1,1 at ham rollemodellen til højre er en kommende statsminister kandidat i danmark, og hellere ham rollemodellen fra Al-Qaeda end lars lykke og hans slæng af landsforrædere.

    Kommentar by Fritz — 31. juli 2015 @ 14:18

  4. Og mere dyreplageri af indvandrerbørn i Sverige: Spillede fodbold med et pindsvin.

    http://www.svd.se/spelade-fotboll-med-igelkott/om/sverige

    Kommentar by Mortensen — 31. juli 2015 @ 14:22

  5. Camilla Schwalbe i JP:
    “Mit budskab til Inger Støjberg og andre ligesindede er: Hvis I virkelig vil gøre noget godt for integrationen i Danmark, så start med at tale pænt om folk. Start med at tro på det bedste I dem. Invester i mennesker, i deres uddannelse og bolig, giv dem mulighed for at deltage i foreningslivet og giv dem muligheden for at møde det danske sprog og kultur. Og ræk hånden ud over landegrænsen til de mennesker, der uforskyldt er ramt af krig, forfølgelse og ødelæggelse. Vis dem, at vi i Danmark har storsind og overskud nok til at tage ansvar. Vis dem, at de danske værdier først og fremmest handler om medmenneskelighed, respekt og tolerance. Vis dem et Danmark, hvor alle får en chance.”

    ***
    Giv dem uddannelse, giv dem bolig. Giv-giv-giv- Danmark er et pengetræ. Camilla Schwalbe er hjerneskadet af den røde skole, tænker ikke på hvordan hun får muslimer til at stoppe de krige de selv har startet. Giv-giv-giv- Danmark har plads nok til 50 millioner bekvemmelighedsflygtninge og pengetræet blomstrer året rundt.

    Kommentar by k.m. — 31. juli 2015 @ 14:34

  6. Islamist i ny voldssag (Norge)
    http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/arfan-bhatti-paagrepet-i-ny-voldssak/a/23497953/

    Kommentar by k.m. — 31. juli 2015 @ 14:41

  7. Integration af troende muslimer er en dobbelt tabersag:
    De Koran-tro kan ikke lade sig integrere, det forbyder Koranen jf. emnet for denne blogpost: “I, der tror! Tag jer ikke jøder eller kristne til venner! De er venner indbyrdes. Den af jer, der slutter venskab med dem, bliver én af dem.”
    Danskerne kan kun tabe ved at give til integrationen, som aldrig vil finde sted alligevel, og jo mere de giver, desto mere vil blive krævet af dem, der alligvel ikke kan lade sig integrere på grund af deres tro.
    Og så har jeg slet ikke berørt det fundamentalt urimelige i, at værtsfolket tillægges ansvaret for ikke-inviterede fremmedes integration. Det er fuldstændigt uhørt og diskussionen burde være stoppet allerede der.

    Kommentar by monse — 31. juli 2015 @ 14:59

  8. http://ekstrabladet.dk/112/tiltale-draebte-kone-og-satte-ild-til-hende/5668121

    “Vis dem, at vi i Danmark har storsind og overskud nok til at tage ansvar”

    Så er den ged vist barberet, Camilla Schwalbe.

    Kommentar by k.m. — 31. juli 2015 @ 17:34

  9. #2 ny kommentator

    Kristendommen har sit primære udgangspunkt i Det Nye Testamente. Men man skal som bekendt have læst Det Gamle Testamente, som i bund og grund bare er en kristen gengivelse af den jødiske bibel, for at kunne forstå Det Nye.

    Husk, kristendommen startede oprindeligt som en jødisk sekt, men blev siden en selvstændig religion.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 31. juli 2015 @ 17:41

  10. Hvis en palæstinensisk dreng på 1,5år bliver dræbt i Mellemøsten er det terror.

    Når en indvandrer fra Irak dræber sin kone i Vejen i Danmark, og sætter ild til liget, er det bare ærgerlig, og historien kommer aldrig i DR TVavisen.

    Kommentar by k.m. — 31. juli 2015 @ 18:34

  11. 1.
    Det er der for Koranen og islam kan forbydes ved lov.
    Og bliver det ikke det bliver der krig.
    Det skriger til himlen at selv en jurist vil kunne forstå det.

    Jeg har ikke glemt det du skrev i den henseende polka Charlie.
    Og vi er ikke enig om det.
    Der SKAL og KAN gøren noget ved det, mht. forbud ved lov.

    Jeg vrøvler ikke.!

    Kommentar by Sindsro — 31. juli 2015 @ 19:43

  12. På mange måder en ren tilståelses sag!

    Kommentar by Robert R — 31. juli 2015 @ 21:29

  13. #9 Erik Jørgensen
    Lige min pointe… Men som trofast lytter af 24syv og seer af deadline, (kan jeg konstatere) er der ikke den store interesse for FAKTA….. Derfor ironisk kommentar.. :-) DK kommer til at få den hårdt i “RØVEN” for 30 års forfejlet immigrationspolitik.. Synd er det for dem der ikke ved hvad ISLAM er…. :-) Der er et begreb der hedder kognitiv dissonans TJEK IT OUT… :-)

    Kommentar by ny kommentator — 31. juli 2015 @ 22:04

  14. Jeg var lige ved at tro, at det var en slags forsinket aprilsnar, da jeg så indslaget på tv, hvor en dansker sad og hørte ‘den klare koran’! Menneskeheden bliver da også dummere og dummere! Er læsning af terrormanual No. 1 et forkvaklet forsøg på at ‘forstå’ og lade sig ‘integrere’ med de nye, voldelige okkupanter i Vesten??

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. august 2015 @ 18:38

  15. “Flygtninge”(læs velfærdsmigranter) fra f.eks. menap-lande, der kommer til Danmark fra sikre lande, skal ikke integreres/inkluderes. De skal ekspederes ud af landet, så hurtigt det er muligt.

    Kommentar by F. Jensen — 1. august 2015 @ 18:45

  16. Til Camilla Schwaber: Prøv du lige at ‘tal pænt’, når der står en skægget muhammedaner over for dig med løftet kniv – eller en bombe om maven – og skriger ‘allahuuuu akkkbaaar’!! Prøv lige det, Camilla! Du vinder sikkert Nobels Fredspris, hvis det lykkes dig at tale muhammedaner-psykopaten fra sit religiøse ærinde :-)

    Se også: thereligionofpeace.com, som dags dato er oppe på mere end 26.500 muhammedanske terrorangreb siden 9/11. Billedet er ret sigende for dem, du mener, der skal tales ‘pænt om og til’. Vil du selv gerne ‘investere’ dine surt optjente pensionspenge på ham? Og tage ham ind i dit hjem og ‘tro på det bedste i ham’??? Invitér en isis-veteran på kaffe og kage i dit hjem (men vær klar til lidt ‘frem og tilbage’ også – og en hovedløs aften!)

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 1. august 2015 @ 18:48

  17. @ #16 Løsriv Jylland.
    Sådan er kvinder. Langt hovedparten af dem. Naive som bare fanden, og tror ALT kan løses med kærlighed og varme og venlighed osv. Det har sådan set aldrig nogensinde fungeret imod krigeriske mænd med våben. Men lærer nogle kvinder nok aldrig. Nej det er standard, og Kim Møller har vist også pointeret det mange gange(jeg mindes at han har skrevet det mange gange før på bloggen), at vi skal bare ændre og ændre og give og give og SÅ bliver det hele godt. Og hvis det ene ikke virker så skal du gøre det andet, osv osv.

    Du kan nogenlunde aldrig slippe for skylden. Det du gør er per automatik ikke godt nok, hvis den anden part reagerer forkert og voldeligt eller med vrede osv.
    Ligesom i SVerige. Det overfeministiske Sverige, der drukner i dialog og forståelse og give give og atter give til fremmede. Der kan problemerne som udgangspunkt også kun være værtens fejl. Man har ikke gjort det godt nok.

    Jeg kan garantere dig for, at de mennesker/kvinder får sig et GEVALDIGT chok når de ser hvor meget had og vrede og ondskab der er i primært mænd verden over. Muslimer og Afrikanere må vel være i top 2 på den liste :).

    Kommentar by Endnu en vantro — 2. august 2015 @ 04:28

RSS feed for comments on this post.