17. august 2015

BT: Bosse, Trads & multikulturalisterne undgår muslimer, “… foretrækker etnisk danske område”

For et par uger siden trykte Politiken en helside med navnene på 1.000 danskere der imødegik Inger Støjbergs meget omtalte asylannonce. En ven besluttede sig for at grave lidt i adresserne, men opgav det tidskrævende projekt på halvvejen. Den foreløbige konklusion var at underskriverne hovedsageligt boede i mindre byer langt ude på landet, eller i København K eller Frederiksberg. Langt fra ghettoerne, så at sige.

BT bringer i dag syv multikulturalisters adresser. Navnene er velvalgte, men selvom hykleriet er tommetykt, så er det alligevel noget tyndt at basere en dobbeltside på Stine Bosse, Uffe Ellemann-Jensen, Carsten Jensen, Anders Ladekarl, Bo Lidegaard, Georg Metz og David Trads. Fra Langt væk fra multikulturen: Her bor de kendte med ‘de rigtige meninger’.

“Debattører og meningsdannere, som mener, at Danmark bør tage imod flere flygtninge og indvandrere, undgår i vidt omfang selv indvandrerne ved at bo i etnisk danske områder. Det kan BT i dag fortælle. ..,

BT har kortlagt, hvor multikulturalisterne bor, og mønstret er klart: … Multikulturalisterne foretrækker etnisk danske områder. Dermed fravælger de selv at bo i områder med eksempelvis mange muslimske indvandrere.

BTs kortlægning viser, at storby-multikulturalisterne i København holder sig til Frederiksberg og Østerbro som sammen med København K er de områder i København, der har den laveste andel af indvandrere med ikke-vestlig baggrund. Til gengæld holder multikulturalisterne sig langt væk fra de områder på Nørrebro, i Nordvest-kvarteret og på Amager, hvor de muslimske indvandrere er tydelige i gadebilledet. …

To andre multikulturalister, erhvervskvinden Stine Bosse og journalisten Georg Metz, bor på landet i Gribskov Kommune. Ifølge Danmarks Statistik er Gribskov Kommune den kommune i Region Hovedstaden – lige bortset fra Bornholm – der har færrest indvandrere.”

(BT, 17. august 2015, s. 6)

Oploadet Kl. 06:51 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/68295/trackback

32 Comments »

  1. Gemmer Zenia sig ikke i et bofællesskab, sammen med manden.
    langt ude på landet i Jylland et sted ?

    Kommentar by Henrik Sass på Hash — 17. august 2015 @ 07:03

  2. Nå ja min fejl , sgu da ikke udkantsdanmark, Nordsjælland selvfølgelig.

    “Jeg bor i et bofællesskab i en lille landsby sammen med min mand og min bonussøn, Tøger, på fem et halvt år. Det fantastiske ved at bo her er, at man får alt med måde: Man er ude i naturen, men er ikke alene derude.
    Det er meget socialt, men man sidder ikke lårene af hinanden. Man er uden for byen, men alligevel kun 12 minutter på cykel fra Hillerød og tæt på København, hvor jeg arbejder. Så man har det hele, men bliver aldrig presset på noget af det. Og helt praktisk er det dejligt, at Tøgers mor bor tæt på os.”

    Kommentar by Henrik Sass på Hash — 17. august 2015 @ 07:08

  3. Weekendavisens chefredaktør Anne Knudsen blev etnisk fordrevet fra sin bolig på Blågårds Plads.

    Et eller andet med hendes børn (drenge) og den arbiske monokultur (af visse kaldet multikultur).

    Kommentar by Hans Und — 17. august 2015 @ 07:22

  4. Præcis samme fænomen forekommer i alle de lande, som vi normalt sammenligner os med. Den bedrevidende og moraliserende kulturelite vælger altid at bosætte sig så langt væk som muligt fra de hærgende horder af utilpassede og voldsparate AEHere.

    Kommentar by Olé — 17. august 2015 @ 07:35

  5. Jeg synes det er en fin artikel. Det er jo nogle af de mest toneangivende multikulturalister. Jeg så gerne en artikelserie hvor de fokuserede på hver enkelt og borede i om de nogensinde havde mødt multikulturen.

    Kommentar by Phil — 17. august 2015 @ 07:52

  6. @ Kim Møller. Du skriver:
    “Navnene er velvalgte, men selvom hykleriet er tommetykt, så er det alligevel noget tyndt at basere en dobbeltside på Stine Bosse, Uffe Ellemann-Jensen, Carsten Jensen, Anders Ladekarl, Bo Lidegaard, Georg Metz og David Trads.”

    Hvorfor er det tyndt? Som du også skriver, så er hykleriet tommetykt. Derfor er det efter min mening helt på sin plads at bruge en dobbeltside på at udstille hykleriet.
    Problemet er tværtimod, at de danske medier indtil nu helt har fortiet hykleriet. Derfor: Stor ros til BT herfra!

    Kommentar by KSD — 17. august 2015 @ 07:52

  7. Fint disse åhhh så fine mennesker, med moralen i behold, afdækkes sem det de er.
    Nemlig HYKLERE.
    Hvilket minder mig om sagen med hende kvajeministeren Anita.
    Hun boede, og bor vel stadig, isoleret fra den øvrige fæle verden, alt imens, hun for andres penge, inviterede verdens fattige til Danmark.
    Lad os antage at der intet ville ske Danmark ifald alverdens fattige kom hertil, så kunne det være interessant at gøre forsøget, blot en enkelt dag.
    Ham der Carsten Jensen, er han på offentlig forsørgelse, kaldet kunstnerstøtte?
    Det var ham der kaldte os andre for KLAMME KÆLDERMENNESKER.
    Han var yderst aktiv under Den Kolde Krig – gæt selv på hvilken måde.

    Kommentar by AK JA — 17. august 2015 @ 07:56

  8. Navnene på de oven nævnte kendisser er i mine øjne kort og godt redepissere med deres korrekte meninger, de nedgør etniske Danskere offentligt med deres udtalelser, samtidig er en del af disse redepissere aflønnede af Danske skatteydere, men det kaldes også demokrati, særligt i Sverige, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 17. august 2015 @ 08:02

  9. “En ven besluttede sig for at grave lidt i adresserne, men opgav det tidskrævende projekt på halvvejen.”

    OFFENTLIGGØR VENLIGST DET DU/HAN HAR, ALLIGEVEL!!
    (Hvis man må det indenfor lovens rammer)

    Kommentar by Niels — 17. august 2015 @ 10:11

  10. Jamen jeg har hørt fra “sædvanligvis velunderrettet kilde” at Stine Bosse (Basse efter facon?)og flere af de andre har flygtningefamilier boende af lutter godhed, men at de ikke vil have deres godhed udstillte af lutter beskedenhed!

    Kommentar by Ukendt — 17. august 2015 @ 10:24

  11. Det er jo gammel viden. Det glædelige nye, er at disse personer er færre og færre, og man skal jo huske, de genfindes også i en masse SF-Enhl. hyklere på landet, der belærer majoriteten af befolkningen. Næsten aktuelt de røde i Jylland, der fik ondt i røven over Mobjerg gruppen

    Kommentar by Josef. K — 17. august 2015 @ 10:27

  12. De er nogle forbandede møghyklere med deres landsskadelige opblæste holdninger, hele bundtet. Føj, for en Ellemann.

    Kommentar by LarsB — 17. august 2015 @ 10:43

  13. Det gode ved artiklen er at den er letforståelig, og disse gutmenschen fra nu af ikke kan gylpe op på sociale medier, uden at blive konfronteret med: hvor er det nu du selv bor?

    Radikale Uffe Ellemann ønsker ikke at udtale sig til BT..

    Artiklen er også nået til Sverige:
    http://avpixlat.info/2015/08/17/danska-massinvandringsforesprakare-bor-sjalva-langt-ifran-mangkulturen/

    Kommentar by Geert — 17. august 2015 @ 10:46

  14. Pragtfuld artikel fra BT.

    Kommentar by Johnson — 17. august 2015 @ 11:25

  15. Fra Islamisk news-ekstra bladet “Mand og kvinde tiltalt for at sammenligne muslimer med grise”

    Men Islamisk news-ekstra bladet gengiver selv joken i deres indlæg – “- Mooar! Hvorfor spiser vi ikke aber?
    Fordi vi er beslægtede med dem!
    – Er det, så også derfor muslimer ikke spiser grise?

    Så hvorfor er Islamisk news-ekstra bladet ikke også blevet anklaget for racisme?

    Danmark er helt færdigt.

    Kommentar by Fritz — 17. august 2015 @ 11:28

  16. Fritz – jeg nægter at tro de bliver dømt.

    Kommentar by Johnson — 17. august 2015 @ 11:41

  17. Tak til BT for denne artikel.

    Jeg er ellevild med eksempler på venstrefløjens og hallal hippiernes grænseløse hykleri.

    Kommentar by Morten Andersen — 17. august 2015 @ 12:02

  18. Hvis alle de smukke mennesker mente noget med deres propaganda, flyttede de ud i ghettoerne.

    Der ville de finde ud af, at gardiner og blomster i vinduerne stort set er væk. De vinduer signalerede åbenhed.

    Muslimer gemmer sig bag hermetisk afskærmede vinduer. Men det er danskerne, der beskyldes for at være tillukkede!!

    Kommentar by tavsen — 17. august 2015 @ 12:18

  19. DK er ikke alene med de mange uden arbejde.
    http://www.nrk.no/norge/eriksson-vil-ha-flere-innvandrere-i-jobb-1.12502502

    Kommentar by Nordsjælland — 17. august 2015 @ 13:00

  20. 16. Johnson,

    Med tanke på at ca. 80% af danskerne stadig ønsker mere eussr og mere islamisering af Danmark, så kan intet overraske mig længere. Men jeg håber inderligt at du får ret.

    Kommentar by Fritz — 17. august 2015 @ 13:25

  21. Hvis ikke det var så trakisk, var det ligefrem morsomt!
    Men vi vidste det udmækket godt. Morten Uhrskov Jensen skrev om de liljehvide hyklere for nogle måneder siden, men nu er der sag navn på så og det udstiller hykleriet i udpræget grad.
    Specielt glæder det mig at Georg Metz er med, for han har den mest nedrige debatform jeg kender til, dem han er enige med omtaler han som begavede debatører og lader mere end tydeligt skinne igennem atdem han ikke er enige med absolut ikke er begavede.
    Men det er jo ikke Georgs Metzs bil der brændes af eller David Trads datter der forudlæmpes eller det der er værre. Det er ikke Stine Bosses dreng som må se ned i jorden når han er i byen, for at undgå bank, så det er egentligt en gratis omgang at have de meninger.

    Kommentar by Robert R — 17. august 2015 @ 17:46

  22. #20 Fritz

    Det er ikke 80 % af danskerne der vil have mere EU og islamisering. Det er 80 % af de politikere som danskerne har stemt på der vil have det.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 17. august 2015 @ 20:11

  23. Stine Bosse: “Når jeg tager til København og skal spise en frokost, så vælger jeg altid et sted, hvor der er masser af multikulturelle oplevelser.”

    Hun lyder som en ret sjov parodi på en blæst overklassekælling, og det værste/bedste er, at hun ikke fatter det.

    Stine Bosse er meget overvurderet. Især af sig selv.

    Kommentar by Nils — 17. august 2015 @ 20:40

  24. …og hvor bor Pia Kjærsgård lige – sammen med de arbejdere og “almindelige mennesker” hun plæderer at tale for? – og de andre DF’ere – er de ikke også meget godt fjernet fra manden på gulvet?

    Kommentar by HansUns — 17. august 2015 @ 22:06

  25. Man taber respekten for hende, når hun farer frem mod Asger Åmund. Jeg håber hun bliver ramt på hendes pengepung. Hun er i den grad overvurderet.

    Kommentar by Nielsen — 17. august 2015 @ 22:15

  26. 16. Johnson,

    Det var tæt på, 3 ‘likes’ mere og de havde siddet i iso, velkommen til Mohammedanmark.

    Kommentar by Fritz — 17. august 2015 @ 22:16

  27. #24 HansUns

    Pia Kjærsgaard bor i Gentofte fordi det er, for at citere I Danmark er jeg født, derfra hendes verden går. Det er skam ikke et udtryk for snobberi.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 18. august 2015 @ 00:03

  28. 24,

    Pia Kjærsgaard bor så tæt på Lyngbyvejen, at det anses for at være den fattige del af Gentofte. Der er kun et langt stenkast over til det tidligere arbejderkvarter omkring Brogaardsvej der nu er heftigt kulturberiget.

    Kommentar by Hans Und — 18. august 2015 @ 06:14

  29. I modsætning til det andet slæng, så bor Pia Kjærsgaard samme sted som sin mund. Det ville derimod være til grin, hvis hun boede i Tingbjerg.

    Kommentar by Nils — 18. august 2015 @ 07:43

  30. 24, 27, 28

    Nu gäller det ironien, hyckleriet, i att multikulturalister inte lever som de lär. De bor inte i den verklighet som de förespråkar för andra. De väljer bort multikulturen för sin egen del.

    Kommentar by Mats, Malmö — 18. august 2015 @ 08:15

  31. #30 Mats

    Det ved vi godt, men Pia Kjærsgaard er ikke multikulturalist, så hun kan ikke beskyldes for hykleri i den forbindelse.

    Kommentar by Erik Jørgensen — 18. august 2015 @ 15:11

  32. 31 Erik Jörgensen
    Det håller jag verkligen med om. Pia er helt OK!

    Kommentar by Mats, Malmö — 19. august 2015 @ 09:18

RSS feed for comments on this post.