2. juli 2009

Møde med anstændighedens stormtropper, Indre Nørrebro, torsdag eftermiddag

Sidst på eftermiddagen forsøgte jeg sammen med ven, at aflægge Brorsons Kirke et visit. Det lykkedes ikke. Ved enden af Kapelvej, nogle hundrede meter fra kirken blev vi passet op af to maskerede cyklister – AFA-typer. Den hele gik stærkt, men de var truende i svær grad, og råbte gentagne gange “fucking racister”, “der er flere auto’er på vej”, “skrid ud af Nørrebro”, “I går lige over her”, og mere personligt “Vi ved hvem du er, Kim Møller, Kim Møller”. Den store førte ordet, og fortsatte med “fucking racister” selvom flere bemærkede seancen, herunder en mand der åbnede vinduet og hørte hvad de havde gang i.

(vi fortsatte lige over ved Rantzausgade istedet for ruten mod Brorsons Kirke)

Begge var blege og buttede, den store næppe under 100 kg. Den store havde kun øjnene synlige, den anden havde trukket en tørklæde over næse og mund – det samme sorte stof.

Vi har ikke noget at skjule, og gebærdede os som vi ville have gjort på Vesterbro eller Frederiksberg. Inden vi blev antastet, havde vi fotograferet nogle plakater om Brorsons Kirke, samt af facaden ind til Al Rasoul, guldsmeden, hvis ejer for et par dage siden blev stukket med kniv i halsen.

Vi havde ikke travlt, vi småsnakkede, og tænkte ikke videre over det – normal praksis har tidligere været, at militante kun gik efter andre militante. Man begynder at forstå, hvorfor kritisk journalistik er en mangelvare i forhold til den verserende sag om de afviste irakiske asylansøgere.

Sagen er meldt til Københavns Politi, station Bellahøj.

Oploadet Kl. 21:44 af Kim Møller — Direkte link71 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/6953/trackback

71 Comments »

  1. Den politianmeldelse må følges meget skarpt op.
    Du må i givet fald forlange politieskorte på dit næste besøg på Nørrebro. Det kan ikke være rimeligt med så truende adfærd overfor dig i et lovligt fredeligt ærinde.

    Kommentar by Purellif — 2. juli 2009 @ 22:40

  2. Ahh, det kan da ikke passe. Det er jo tolerancens højborg vi snakker om. Dem der hylder pluralisme, mangfoldighed,dialog (forsæt selv med tidens plusord)

    Kommentar by Superman — 2. juli 2009 @ 22:46

  3. Turist på Nørrebro: Husk tandbeskytter og gummiblebukser.

    Beboer på Nørrebro: Flyt. Nu.

    Kommentar by Crass Børsting — 2. juli 2009 @ 22:47

  4. Du burde anmelde det til Erik Hansen latterlige dokumentationscenter, der i øvrigt har til huse ikke så langt derfra.

    Kommentar by PeterK — 2. juli 2009 @ 23:10

  5. Rystende.

    Kommentar by Drokles — 2. juli 2009 @ 23:12

  6. Kirkeasyl er sikkert glade. I er nok ikke de første der skræmmes væk fra kirken og kvarteret. Sagde de ikke idag, at de ikke ville gøre voldelig modstand hvis kirken blev ryddet? Det gælder åbenbart ikke deres stürmtrupp vagtkorps?

    Jeg savner dagene før verden gik af helvede til…. Husker i det Danmark, hvor folk kunne færdes frit overalt? Multikulturen har simpelthen tæret på landets sammenhængskraft! De snakker jo ellers så meget om eu-borgernes ‘frie bevægelighed’… men den gælder vist kun indvandrere fra muslimske lande?

    Kommentar by Enkefru Madsen — 2. juli 2009 @ 23:21

  7. @4

    LOL !

    Fredelig sameksistens med den yderste venstrefløj er umulig. Der er ikke plads til tolerance og kultiverede højre-liberale fornemmelser.
    Kun overlegen ildkraft er en tællende faktor.

    Kommentar by Tolder — 2. juli 2009 @ 23:23

  8. Skønt at høre at venstrefløjen søger dialogen og forsøger at forklare dig Kim hvorfor i er uenige. I disse dage hvor Per Clausen piver over han er blevet skrevet ind i PET arkiverne, så kan man undre sig over hvorfor han ikke også tager afstand fra at der åbenbart føres opsyn med en mand fra Aarhus, så denne bliver passet op på gaden i KBH.
    Men 10 kr. på at politiet glemmer sagen (måske kan du få lidt Shansen tvtid når du klager over den ikke er taget op) og at de “unge” i aften nyder deres hash mens de fortæller hvordan man idag tvang en skinke ud af deres kvarter. Sjovt som der aldrig er nogen der stopper “de unge” men SA kunne jo også smadre bydele uden nogen reagerede.

    Kommentar by Broholm (ordblind) — 2. juli 2009 @ 23:33

  9. Kim,

    Jeg har ikke noget at tilføje sagen, men du bor være opmærksom på du kan være ophavsretskrænker når du kopierer fra proprietære kilder (og især uden kildeangivelse)? Du bor i stedet tage kort data fra openstreetmap.org hvor licensensen tillader copy/paste og data faktisk også er bedre end dem på din figur.

    Kommentar by Lotte — 2. juli 2009 @ 23:57

  10. Hvor mange af den slags “enkelt episoder ” skal der til ,
    sammenholdt med dødstrusler, racistisk betonet overfald på kvinder,brandmænd mv. før Danmark ikke længere kan titulere sig som et frit land ?
    Er det frihed at befolkningen må tåle en indvandring som der aldrig er stemt om ?
    Er det frihed at vi ofte ikke kan komme af med udviste kriminelle?
    Er det frihed at vi i realiteten er tvunget til at betale tusindvis af arbejdsløse udlændinge for at opholde sig på vort territorie ?

    wwww.respublica.dk

    Kommentar by Kirsten Damgaard — 3. juli 2009 @ 00:01

  11. Det er da groft, at man ikke kan bevæge sig frit rundt på Nørrebro. Med hvilken lov i ryggen har de hjernedøde autome ret til at sige til folk, at de skal skride ?

    De burde selv skride.

    Kommentar by Janette Lund — 3. juli 2009 @ 00:54

  12. […] voldsforheligende, facistoide bøller der ville have gjort Ernst Röhm stolt. Kim Møller har selv blogget om denne oppasning på åben vej og politianmeldt episoden til Bellahøj politi. Desværre skal man nok ikke vente at der kommer […]

    Pingback by Zonka På Dansk » Blog Archive » Venstrefløjens Fascistiske Stormtropper i Aktion… — 3. juli 2009 @ 00:57

  13. Kim, husk nu at registrere dig her;-)

    http://www.registrerdiskrimination.kk.dk/

    Kommentar by JR — 3. juli 2009 @ 07:51

  14. For det første er man selv ude om skrammerne, når man går ind på et dansk ZUS-område hvor lov og orden er ophørt ;-)

    Det andet aspekt med politianmeldelsen kan jeg give resultatet af med det samme. Hvis du overhovedet FÅR et svar fra politiet så er det, at sagen er henlagt.
    Hvad politiet har lært os efter Hyskenstræde er, at de KUN rykker ud med blå blink hvis der er frisklavet varm kaffe i slyngelstuen. Kører de både med blå blink OG sirene, så er det fordi, at mor hanne bech har nybagt varm wienerbrød klar sammen med kaffen..

    Kommentar by Mike — 3. juli 2009 @ 08:05

  15. Off topic og så måske alligevel ikke.

    Vi kunne i går opleve at den udvisningsdømte Camilla Broe brugte sin familie og øvrige personlige forhold til at forsøge at undgå varetægtsfængsel og en udvisning til USA

    Jeg håber at Uriasposten her ( feks ved et blogindlæg ) vil udvise samme foragt for at bruge sine børn og andre personlige forhold til at unddrage sig rettens dom som I til stadighed bruger overfor de afviste asylansøgere.

    Eller er det bare et vilkår vi skal vænne os til ?

    Det er iøvrigt alle medier ( og ikke blot det herinde så kritiserede DR ) der er løbet efter Broes personlige historie.

    Kommentar by Jens — 3. juli 2009 @ 08:17

  16. Sagen er meldt til Københavns Politi, station Bellahøj.

    Husk at holde os opdateret.

    Kommentar by william — 3. juli 2009 @ 08:38

  17. Nu vil en politianmeldelse i sådan et tilfælde ikke kunne føre til mere end selve anmeldelsen. Udfra det beskrevne ville det være umuligt at finde frem til eventuelle gerningsmænd. Udover det, er der ikke direkte trusler i det sagte, selvom man godt ved hvad står mellem linjerne.

    Men når den er registreret, kan det jo meldes til IMR så de rent faktisk får en bid af virkeligheden at se.

    Kommentar by Anders Kusk — 3. juli 2009 @ 09:17

  18. Amnesty International kan i sin nysudgivede rapport om Israels onde, onde angreb i Gaza godt finde ud, at ISRAELSKE soldater bruger civile som bonmbe skjolde – men har (surprise) ikke kunnet finde “bevis” for at Hamas har brugt civile som bombeskjolde og lignende…..

    Det kommer der af at lade sine rapportanter kontrollere af og filtrere gennem kilder med et helt bestemt politisk formål. Jeg troede at der er en snigende balkanisering på undervejs….som dagen går kan man frygte noget langt langt værre….

    Kommentar by Limewoody — 3. juli 2009 @ 09:46

  19. -> “Jeg håber at Uriasposten her ( feks ved et blogindlæg ) vil udvise samme foragt for at bruge sine børn og andre personlige forhold til at unddrage sig rettens dom som I til stadighed bruger overfor de afviste asylansøgere”.

    Jeg antager at du er den “Jens” der fra tid til anden dukker op for at dreje problematikken hen på Uriaspostens skribenter og læsere. Ham Jens der hælder vand ud af ørerne og stikker af når han konfronteres med argumenter. Ham Jens der kaldte baha’i-manden Farshad Kholghi for “et godt eksempel på en velintegreret muslim”?

    Til dit seneste forsøg her: Sagen med den narkotiltale Camilla Broe er en enkeltsag. Det er ikke en sag der er toppen af et voksende og uløseligt problem. Det er ikke en sag der har perspektiver for Danmarks sikkerhed og økonomi. Det er en sag om en enkeltperson der måske har gjort noget dumt i sit liv. Som sådan er det irrelevant om Uriaspostens læsere forholder sig til den – selv om Jens prøver at postulere at der skal herske millimeterækvivalens og millimeterkonsekvens p.g.a. nogle overfladiske ligheder.

    Du er vel godt klar over, Jens, at du ikke er kommet med et eneste argument for at de afviste asylansøgere skal få ophold, og for at det er OK at de bruger deres børn i deres egen sag? At du blot kommer med et bovlamt forsøg på ad-hominem-kritik?

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 3. juli 2009 @ 10:21

  20. -> Jens

    “Vi kunne i går opleve at den udvisningsdømte Camilla Broe brugte sin familie og øvrige personlige forhold til at forsøge at undgå varetægtsfængsel og en udvisning til USA

    Jeg håber at Uriasposten her ( feks ved et blogindlæg ) vil udvise samme foragt for at bruge sine børn og andre personlige forhold til at unddrage sig rettens dom som I til stadighed bruger overfor de afviste asylansøgere.”

    Det er en udbredt misforståelse, at en politisk weblog skal gøre alle tilfredse. Uriaspostens fokus er ikke kriminalitet som sådan, men i høj grad indvandring, integration og multikultur. TV2’s vinkling er bemærket,som et indicie på at journalister ikke blot er groft venstredrejede, men ligeledes jagter den salgbare historie.

    Men iøvrigt – det er venstrefløjen der har kaldt TV2 for højrefløjens organ – ikke undertegnede. TV2 er mindre problematisk end DR (qua licensmidler, kulturen internt), og derfor skriver jeg mindre om TV2 end om DR, men nyhedsudsendelserne på TV2 og i særdeleshed TV2news adskiller sig ikke fundamentalt fra DR’s ditto.

    Kommentar by Kim Møller — 3. juli 2009 @ 10:33

  21. @Findsen

    Jeg tillader mig blot at påpege at medierne interesserer sig for sager som feks Broes ( og afviste asylansøgeres ) fordi det er gode historier og ikke fordi de forfølger en eller anden politisk dagsorden.

    Det er stadig early days efter Broes udvisningsdom men de borgerlige “lov er lov og lov skal holdes” fundementalister der har været meget synlige ifm asylansøgerne er det umuligt at få øje på nu.

    Selvom det ville være oplagt at kritisere at hun bruger sit barn for at unddrage sig rettens dom.

    Det tyder på at det ikke er princippet med at prøve at bruge sine personlige forhold der er noget galt med men at det snarere har betydning hvem der gør det.

    Jeg har ikke plæderet for at afviste asylansøgere skal have ophold.

    Kommentar by Jens — 3. juli 2009 @ 10:56

  22. allierede: Bedsteforældre for asyl og de der typer, interessant.

    Hvorfor vælger autonome kun tabte sager, forresten ? Og når de endelig får deres vilje ude i NV, bliver de misfornøjede ? Elsker de martyriet ?

    Kommentar by wied — 3. juli 2009 @ 11:02

  23. Herovre i det jyske Kansas, har politiet lige sat den mest åndssvage 3½ km lange 60 km/t begrænsning op i hele Danmark. Vær helt sikker på at politiet har tid og evner til en dag at placere en fotovogn 200 meter før den begrænsning ophæves.
    Går jeg fri hvis jeg stopper og overmaler fotovognen med grafitti iført en sort træningsdragt size XXXXL og en sort hætte og siger jeg repræsenterer gruppen autonom trafik, og at placeringen af fotovognen er et udtryk for kapitalistisk repression, og at de kun kan få at vide at jeg hedder Rune?

    Kommentar by PeterK — 3. juli 2009 @ 12:12

  24. Trusler om politisk motiveret vold?

    Det er en opgave for PET. Godt, vi har dem.

    Kommentar by Henrik R Clausen — 3. juli 2009 @ 12:22

  25. Der må tages kontakt til formanden for menighedsrådet, således at Kim Møller med ledsager kan få en rundvisning i Brorsonskirken.

    På kirkeskatteydernes vegne.
    Elefanten

    Kommentar by elefanten — 3. juli 2009 @ 13:37

  26. Hvad skal vi kalde den nye muslimske bydel?

    Og skal vi sige, at vi har en helt autonomt selvstyre-enklave i det tidligere Nrbro, om ca. 2-3 år?

    Navneforslag:

    “Sadr city2”?

    “Sozi-Muzi-world”?

    “Palestinia”?

    “Halalstaden”?

    “Auto-stan”?

    “Bande-Bro”?

    “Gangsta-mekka”?

    “Kalifat-kollektivet”?

    – Jeg kunne blive ved og ved… vær velkommen til at vælge et. De kommer sikkert med et navn til sig selv, snarest..

    Det bliver næsten gratis at bo ( som på Christiania ). Ingen får lov at flytte ind som ikke er Muzi-Sozi. Det vil være vagtværn, maskingevær-redder på tagene, Snipere, checkpoints, narko-lagre, våbenproduktion. Voldtægts-klubber, tortur-klubber, Mini-KZ-lejre for indfangne bøsser og politiske modstandere. Abu-Graib i kældrene.

    Alle forbrydere og røvere og mishandlere, vil kunne søge tilflugt og få gratis mad og beskyttelse, så længe de siger “i Allahs navn”, og lægger 50% af indtægten, som sendes videre til The muslim brotherhood overalt i verden. En ren malkemaskine. ( vi andre er kvæget ).

    Sikke en fest vi får i det gamle København, hva? -Alt vil blive smadret.

    Kommentar by Rendegraveren — 3. juli 2009 @ 14:08

  27. P.S. -Assistenskirkegården vil blive ryddet og der vil blive bygget en enorm moske på området.

    Husk at islam, over hele verden, går efter at rydde og destruere de nationale og kulturelle symboler, først og fremmest.

    – “in your face”- style.

    Og hvad blev der af Davidsstatuen, som stod foran Vor frue kirke?

    4 tons kobber smeltet om ude i sydhavnen?

    Mystisk. Meget mystisk.

    Kommentar by Rendegraveren — 3. juli 2009 @ 14:20

  28. 180 grader læser også Uriasposten :)

    http://www.180grader.dk/nyheder/Islamkritisk_blogger_truet_v_k_fra_Brorsons_Kirke.php

    Kommentar by Santor — 3. juli 2009 @ 14:22

  29. Syret.

    Gør det igen, med videokameraer til dokumentation.

    Det vil blive ignoreret af DR, men andre vil måske lære noget af anskuelighedsundervisningen.

    Kommentar by Frihed — 3. juli 2009 @ 14:30

  30. Kim, tror du der kommer noget ud af anmeldelsen? Det er vel efterhånden praksis at man skal have sagt “jeg slår dig ihjel” før det regnes som trusler.

    22 / Peter K: Kør dog efter reglerne. Der etableres ikke hastighedsbegrænsning uden grund. Mener du alle andre end bilister skal følge loven?

    Kommentar by Casper | Borgerlig bums — 3. juli 2009 @ 14:33

  31. @JR

    Bemærket, at første listede sprog på http://www.registrerdiskrimination.kk.dk/ er arabisk?

    Jeg vil næppe anbefale nogen at registrere noget der – resultatet vil utvivlsomt udelukkende blive (mis)brugt til at propagandere, at danskerne er nogle racister der diskriminerer. Der vil derefter blive brugt til at argumentere for, at der skal iværksættes flere “projekter” og afsættes flere af skatteydernes penge til at beskæftige venstreorienterede projektmagere.

    Kommentar by Frihed — 3. juli 2009 @ 14:50

  32. […] det hele p bloggen Uriasposten. SHARETHIS.addEntry({ title: “Uriasposten er ikke velkommen p Nrrebronx(03.07.09)”, url: […]

    Pingback by Uriasposten er ikke velkommen p Nrrebronx(03.07.09) | Altermedia Danmark — 3. juli 2009 @ 15:18

  33. Har du en mail ? Jeg har et billede af en stor autonom, som måske kunne være ham fra episoden.

    Du kan altid kontakte mig på den mail jeg har angivet.

    Kommentar by Altermedia -Danmark — 3. juli 2009 @ 15:36

  34. jeg har netop været sammen med en person fra forvaltningen i en nordsjællands kommune. Vedkommende sagde, at hun var blevet orienteret fra tolk om at hele sagen vedr. Fruekirke og Brosonskirke en blevet planlagt for længe siden. Samme taktik som ved araberplæstiner (som jo alle var kriminelle). Man sætter dansktalende i front med børnene (som helst skal græde) og så venter man bare – på et tidspunkt bliver danskerne bløde – (se blot bedsteforædre for asylbørn). Det lykkes forhåbentlig ikke dennegang.
    Men – de skal jo lige komme hjem fra ferien i Iraq.

    Kommentar by Bjorn — 3. juli 2009 @ 15:58

  35. Episoden er et klart bevis for, at den etablerede presse er ligegyldig set i relation til bloggene.

    Vi har endnu ikke hørt om journalister fra dagbladene, der har fået samme behandling.

    falkeøje

    Kommentar by falkeøje — 3. juli 2009 @ 16:55

  36. ->33 Altermedia:
    Du kan skrive til
    kim@uriasposten.dk.

    ->35 falkeøje:
    En nærliggende udlægning. Det er påfaldende, at vi så sjældent hører om journalister fra MainStreamMedierne, som bliver truet.

    Kommentar by Kim Poulsen — 3. juli 2009 @ 17:01

  37. @ falkeøje m.fl.

    og dog…. Var der ikke noget om at en af DR’s ENG vogne blev væltet om på ryggen, og at DR opstillede nogle interne regler om at man kun måtte begive sig ud på Nørrebro hvis man mindst var et bestemt antal personer?

    Kommentar by PeterK — 3. juli 2009 @ 17:41

  38. -> Jens

    For nyligt blev en nazist udleveret til retsforfølgelse i tyskland… Ingen medier forholdt sig kritisk til den overordnede problematik og her var ingen individuel vinkling på historien.

    Min pointe… Selvfølgelig har journalisternes forståelse af hvad der er en god historie betydning for det endelige produkt. Det er ikke strengt ideologisk, men hvem har påstået det.

    Kommentar by Kim Møller — 3. juli 2009 @ 17:48

  39. @Casper. Det pågældene sted er det helt vildt. Det er midt på den jyske hede, vejen er snorlige og man kan se 5 km frem, der er ikke registreret uheld på strækningen i mands minde -politiet har intet, og på strækningen er der 4 (fire) huse ud til vejen. Et af dem bebos vel af den lokale borgmester.

    Det var heller ikke så meget det, indlægget gik på, men mere at småtingene og de lette sager behandles med stor alvor og opstilling af det tunge skyts hvis nødvendigt. De svære ting, Hyskenstræde, de autonome, muslimske bander – fortsæt selv, henlægger man eller giver tiltalefrafald så snart pressen har fået noget andet at interessere sig for. Ingen – uingen, blev tiltalt for Hyskensræde, selv om åpolitiet så let som ingenting kunnme have lukke gaden, og arresteret dem der havde maling på hænderne eller tøjet. Spraydåserne er fulde af solide fingeraftryk sat i uforgængelig akrylmaling. Har du aldrig selv malet noget med sådan en?

    Kommentar by PeterK — 3. juli 2009 @ 17:50

  40. “26 rendegraver

    Hva med
    “Little Gaza”
    eller
    “Nørrebronx”
    ;-)

    Kommentar by Mike — 3. juli 2009 @ 18:00

  41. der har været en del episoder på Nørrebro, hvor journalister og kamerafolk er blevet overfaldet

    Og jeg har frydet mig hver gang, når jeg har læst om det. Skyld som fortjent

    Husk nu socialistfascisternes SLAGord

    plads til alle

    Kommentar by tavsen — 3. juli 2009 @ 18:24

  42. >40 jep jep.. men jeg synes Nrbronx er for mildt og lidt slidt.

    I øvrigt, så var løsningen i Bronx at sætte en betjent på hvert eneste gadehjørne døgnet rundt!- og så brugte de alle midler. Betalte meddelere gode penge, anholdt og registrerede alle der slog en prut og fik banderne til at udlevere hinanden som vendetta.

    Nu er der fredeligt igen i Bronx, så vidt jeg ved.

    Så det kan sagtens lade sig gøre, hvis man ønsker det politisk.

    – Men det ønsker man ikke, fordi staten er delvist Muzi-infiltreret Sozi-sindssyg. Bund hamrende korrupt.

    Kommentar by Rendegraveren — 3. juli 2009 @ 18:24

  43. Folkekirken er ved at skabe sig et noget blakket ry, synes jeg. I Århus må en folkekirke i Gellerup angiveligt ansætte en vagt med ‘lokalkendskab’ for at kirkeansatte og menighed kan få lov til at passe sin gang i kirken i fred og ro. I en københavnsk folkekirke sker der nu ovennævnte. Er det sådan en folkekirke der skal være i Danmark? Er det sådan en folkekirke der skal være en del af den danske stat? Skal det til at være god tone at folkekirken drives og bruges som i de to eksempler, jeg har omtalt?

    Kommentar by Janne — 3. juli 2009 @ 18:44

  44. kom i tanker om denne

    “Lars Bonnevie, Weekendavisen.

    Efter overfaldet på Pia Kjærsgaard 2. februar 1998 på Nørrebro, skrev Lars Bonnevie under overskriften: “En tur i reservatet”.

    “Min påstand er, at hun selv har været ude om det, ja, at hun har fortjent det. Hun selv og ikke skatteyderne bør betale for den politiudtrykning som reddede hende fra endnu flere bank.”

    http://denfjerdestatsmagt.dk/personer/larsbonnevie.htm

    Kommentar by tavsen — 3. juli 2009 @ 18:59

  45. Religionsplat som den der forekommer i de to ovennævnte eksempler er desværre ikke enlige svaler.

    “En muslimsk imam, en græsk-ortodoks præst, en jødisk rabbiner og en buddhistisk munk står foran en stor opgave i et nyt, tyrkisk tv-show: De skal forsøge at omvende mindst en ud af ti ateister til lige netop deres trosretning.”

    Den troende der får fisket en ikke-troende vinder en pilgrimsrejse.

    h t t p://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/330093:Kirke—tro–Tyrkisk-tv-show-vil-omvende-ateister

    Kommentar by Janne — 3. juli 2009 @ 19:29

  46. 1. Kim, først og fremmest ros for at du fægter med åben pande, med navn og billede. Det er vigtigt, at så mange muligt, gør det, selv om det kan koste.
    Jo flere der gør det, jo sværere bliver det at kontrollere, chikanere og true.
    Vi har alle ret til at have vores mening, men det er der en meget stor gruppe mennesker i dette land som på mange punkter har svært ved at forstå.

    2. De autonome og hjernedøde. De er politiske hooligans og adskiller sig ikke en skid fra White Pride i primitiv mentalitet – i at de mener at målet helliger midler, i psykopati.

    3. Gå til selvforsvar og tøv ikke med at bruge det du lærer, det er sørgeligt der er sådan, og det er sørgeligt at man endda kan risikere en fængselsdom for at forsvare sig mod en flok hyæner – sjakaler er ufarlige uden skydevåben og andre svære våben.
    Men det er endnu mere sørgeligt, hvis man belønner deres adfærd, og lader den virke.

    Kommentar by Thomas Bolding Hansen — 3. juli 2009 @ 20:15

  47. Limewoody # 18

    Jeg har læst omtalen af Amnesti rapporten. De er jo helt ude i hampen. Tror de, at vi andre er dumme TSK TSK

    Det var frit fremme på internettet, hvordan palestinenserne kørte en raketaffyringsrampe ind ved en skole, fyrede og skyndte sig bort igen. Der var flere andre. Den med skolen husker jeg bare bedst.

    Måske er det i virkeligheden Amnesti, der er dumme. De kan end ikke finde frit tilgængelige videoer på internettet. Eller henregner Amnisti ikke skolebørn som civile ?

    Kommentar by Janette Lund — 3. juli 2009 @ 20:58

  48. rendegraver # 26

    Jeg troede allerede at bydelen er omtalt som Vestbredden.

    Men jeg har da et par forslag:

    Autonomia
    Islamistaden
    Nørregaza

    Og efter Kim Møllers oplevelse

    Den Forbudte Bydel

    :-) :-) :-)

    Kommentar by Janette Lund — 3. juli 2009 @ 21:36

  49. Perlestaden
    Bloggerløse
    De renes by

    Kommentar by elefanten — 4. juli 2009 @ 01:03

  50. ->49

    De renes by = Pakistaden?

    Jfr. Pakistan = de renes land.

    Kommentar by Lars Findsen På Crack (islamofob) — 4. juli 2009 @ 01:40

  51. Er helt enig med FRIHED, du bør gøre det igen med videokameraer til dokumentation. Jeg melder mig gerne til at gå med hvis det skulle være.
    Forestil jer hvor dårlig pr det ville være for “bedsteforældre for asyl”’s sag hvis hele den fredelige gudsfrygtige flok i kirken går amok under dit besøg!
    Egentlig kunne man lave en hel serie af programmer med fx. jøde m. kalot på Nørrebro, homoseksuelt par hånd i hånd på Nørrebro, osv…
    Det ville måske få folks øjne op for hvor intolerante mange muslimer egentligt er.
    (Ja nu er der måske dem der vil mene at jeg ikke ser bjælken i eget øje, men jeg må dog lige pointere at uanset hvor uenig jeg er med folk i deres livsførelse og ideologier (for det er jo i virkeligheden det der ligger bag det alle disse skinhellige religioner) kunne jeg dog aldrig finde på at råbe af eller true folk på gaden og det er det der er den vigtige forskel)

    Kommentar by mia — 4. juli 2009 @ 02:47

  52. Vi går da bare i byen sammen, Kim. Så skal jeg nok passe på os.

    Kommentar by Anna Lyttiger — 4. juli 2009 @ 05:59

  53. Enig i at den store koncentration af muslimer paa Noerrebro har forandret bydelen, desvaerre ikke til det bedre. Jeg boede der foerste gang i 1986 og meget er sket siden da. Specielt den nordvestlige del er uhyggelig med alle de burkaer og al volden.
    Men Kim Moeller boer indse at folk derude anser ham for at vaere militant qua sin hjemmeside, og ikke en neutral observatoer.
    Om Kim vitterligt er militant bare med omvendt fortegn i forhold til muslimer, autonome etc. vil jeg ikke doemme. Blot vil jeg konstatere at han aabenbart er kendt for sin hjemmeside, og det kan jo baade vaere godt eller daarligt?
    Undskyld jeg ikke har ae, oe og aa, men skriver fra udlandet.
    God sommer til jer alle.
    mvh.
    Lars

    Kommentar by Lars Petersen — 4. juli 2009 @ 08:33

  54. @23

    Hvilken griner :-)

    Forskellen mellem dig og en rigtig autonom er at de støttes af dommerstanden, advokatstanden, halvdelen af folketinget og Amnesty Criminal og alle de andre ulækre pladderhumanistiske selvhjælpsgrupper.

    Hvis du – PeterK, modsat autonome Benjamin, udfører et sådan angreb på Politiet bliver du DØMT og buret inde. Stol på det.

    Kommentar by Tolder — 4. juli 2009 @ 14:15

  55. >50 .. Pakistaden, cool

    Med hvad så med Sozi-segmentet?

    Flere ideer:

    “Perkerbro”

    “Muzostan”

    “Muzocity”

    “Voldstantinobel”

    “Morderbro”

    “Sozialistan”

    “Narkotistan”

    “Narkobro”

    – Selv bor jeg i “Selvsvingien”, ha ha..

    Kommentar by Rendegraveren — 4. juli 2009 @ 14:16

  56. Islamarebad.

    Kommentar by Anonym — 4. juli 2009 @ 14:45

  57. Nogle danskere kalder Nørrebro for lille Bistandbul og Ishøj for Islamhøj. Iøvrigt “glemmer” venstrefløjen og de radigale at sige, hvad det er, vi kan lære af de muhamedanske velfærdsturister.

    Kommentar by Poul — 4. juli 2009 @ 15:08

  58. @Lars Petersen
    Nej, Kim Moeller boer ikke indse noget som helst i denne sag.
    Enhver skulle kunne besoege den naestenkaerlige Brorson kirke i en fri demokrati.
    Du lyder som en lille Chamberlain:
    “…Om Kim vitterligt er militant bare med omvendt fortegn i forhold til muslimer, autonome etc. vil jeg ikke doemme. Blot vil jeg konstatere at han aabenbart er kendt for sin hjemmeside, og det kan jo baade vaere godt eller daarligt?”

    Godt eller daarligt – militant i forhold til muslimer, autonome etc. eller ej.
    Bare bestemme det for dig selv!Det vil da hjaelpe dig imod dhimmitude.

    Kommentar by Jutta starke — 4. juli 2009 @ 17:02

  59. -> Lars Petersen

    “Men Kim Moeller boer indse at folk derude anser ham for at vaere militant qua sin hjemmeside, og ikke en neutral observatoer.”

    Det er fuldstændigt irrelevant for diskussionen, hvad venstreradikale mener om undertegnede og Uriasposten.

    Kommentar by Kim Møller — 4. juli 2009 @ 20:49

  60. Nu var jeg med på turen, så jeg vil gerne tilføje dette:

    Autonome leger altså (endnu) et parallet politikorps på Nørrebro. Det er selvfølgelig uacceptabelt. De lød en del farligere, end de var, men de havde overraskelsesmomentet på deres side. den ene var så voldsomt overvægtig, så han ville være en nem match for enhver. Man skal altså ikke frygte de patetiske autonome overdrevent. mvh NN

    Kommentar by NN — 5. juli 2009 @ 01:33

  61. Racisterne på venstrefløjen og i facistisk netværk er syge i hovedet. Politianmeld dem med det samme, Kim. Eller skriv til ministeriet.

    Kommentar by Zepahupcoptimos — 5. juli 2009 @ 02:11

  62. Sindsygt. At en mand med et fuldt ud demokratisk sindelag ikke engang kan få lov til at gå frit. Forældrene til de små imperialister burde virkelig kontaktes. Vis de ved hvad det er de gør. Moralsk støtte herfra fra en fyr på den anden side af midten. Støtter S og SF. Men støtter godt nok dig i det her.

    Kasper.

    Kommentar by Kasper — 5. juli 2009 @ 02:20

  63. Kim Møller

    Næste gang skal du have et kamerahold med samt et par “gorillaer”.

    Gorillaernes job er at komme ind på de autonome skadedyr bagfra og hive deres hovedbeklædning af dem, så verden for åben skærm kan se, hvem de er.

    De er muligvis respektable borgere i dagligdagen, og det har en præventiv virkning, at de kan miste deres anonymitet VUPTI.

    Kommentar by Janette Lund — 5. juli 2009 @ 13:01

  64. Jeg mener at sagen imod Camilla Broe er mere end en enkeltsag.

    Det er ingen hemmelighed at Danmark har forsøgt at hente Søren Kam hjem med samme taktik, så nogle efterladte kan få retfærdighed. Det skulle være en smagssag, da USA lige har givet Tyskland en indvander fra Ukranie, så tyskerne ved hvad vi taler om.

    Sekundært så har vi udleveret en dansker til Tyskland som har lavet noget musik med et afstumpet budskab. En budskab som dog ikke er mere fornærmende for Jøderne end Muhammed tegningerne var for en potentiel terrorist.

    Men der danner sig et billede af at Danmark dømmer danske statsborgere baseret på udenlandske papirlapper uden at kræve beviser. Det er jo tidligere sket i Chesnut sagen at en afgørelse er sket uden reel grundlag.

    Så sagen med Camilla Broe har national interesse og konsekvenserne for hende for fuldt ud så alvorlige som de løse påstande om Irakernes skæbne peger på at de måske kan risikere.

    Kommentar by Takjam Rotsne — 5. juli 2009 @ 19:34

  65. @ Kim Poulsen

    En fotograf fra JP blev sparket i ansigtet på Nørrebro for halvandet år siden.

    Kommentar by intel — 6. juli 2009 @ 11:00

  66. Kære Kim, hvordan vidste voldsmændene, at du var på vej til Brorsons Kirke?

    Kommentar by "Nissen" — 6. juli 2009 @ 17:41

  67. -> Nissen

    “Kære Kim, hvordan vidste voldsmændene, at du var på vej til Brorsons Kirke?”

    Det ved jeg sådan set heller ikke med sikkerhed, om de vidste, det kunne ligeså godt være en tilfældig aktion, som skulle få os væk fra Nørrebro. Jeg vil tro de spottede os noget inden de antastede os, og det kunne meget vel være da vi tog billedet af Brorson-plakaterne.

    Kommentar by Kim Møller — 6. juli 2009 @ 18:13

  68. Kære Kim, du mener altså, at du blev set, medens du var på vej igennem Nørrebro? For et stykke tid siden, var jeg og Harry Vinter fra DDF derinde, hvor vi dels tog et par billeder af nedgangen til højre for hovedindgangen, og dels opsatte nogle plakater og fordelte løbesedler rundt i kvarteret. Der var masser af fremmede og deres danske medløbere, men ingen genkendte os tilsyneladende. Tror du ikke, at du er blevet skygget på vejen? Det siges, at AFA benytter sådanne metoder.

    Kommentar by "Nissen" — 6. juli 2009 @ 18:28

  69. […] “Naturligvis kan Pia Kjærsgaard ikke være sikker på ballade (når hun går tur på Nørrebro, red.), for hvis hun havde været det, havde hun velsagtens foretaget sin safari under valgkampen. Men det er jo tilladt at håbe, så meget desto mere som de autonome og deres tilhængere i området gang på gang har vist sig sørgeligt nemme at provokere. Næste levende billede er en forskrækket Pia Kjærsgaard, der fuld af skrammer hjælpes bort af politi i kampudstyr. Min påstand er, at hun selv har været ude om det, ja, at hun har fortjent det. Hun selv og ikke skatteyderne bør betale for den politiudrykning som reddede hende fra endnu flere bank.“(”En tur i reservatet”, Weekendavisen 03.04.1998) Truslerne mod Kim Møller har – bortset fra en note hos 180 grader.dk – ikke været omtalt i danske medier. Uwe Max Jensen, Sappho, Uriasposten: Møde med anstændighedens stormtropper […]

    Pingback by Uriaspostens Kim Møller truet ud af Nørrebro « Snaphanen — 6. juli 2009 @ 20:42

  70. […] sig at have en forkert frisure eller kropsbygning. I andre sammenhænge er apartheiden åndelig: Kirkeasyls stormtropper screener et område for mennesker af forkert politisk observans. I denne uge er det så Dyrepolitiet,som er på færde. Den selvudøvende magt har denne gang […]

    Pingback by Polemiken » Blog Archive » Den udøvende magt flyder — 30. oktober 2009 @ 12:58

  71. […] Overfaldet skete i fuldt dagslys på åben gade og i overværelse af et stort antal tilskuere. Selv om begge de overfaldne pådrog sig læsioner i hovedet og blødte kraftigt, synes de at være sluppet uden varige men. […] Sappho: Venstreekstremistisk attentat på Uriaspostens redaktør (foto: Kim Møller.) Uriasposten: Another day at the office. (Screenshot: TV 2 Østjylland) SE også juli 2009: Møde med anstændighedens stormtropper, Indre Nørrebro, torsdag eftermiddag. […]

    Pingback by Venstreekstremistisk attentat på Uriaspostens redaktør « Snaphanen — 6. februar 2010 @ 20:44

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper