27. maj 2016

Daham, far til 17: Vi er muslimer, mine børn skal ikke giftes med danskere, vi skal bevare vores kultur

Reporterne på Radio24syv problematiserede i går, at asylansøgere ikke havde krav på gratis tandlægebehandling, selvom de ofte led af store tandsmerter. Dagen forinden kunne Ekstra Bladet fortælle, at hvis syriske Daham Al Hasan får sine sytten børn til Danmark, så vil han have krav på 214.128 kroner i børnepenge om året. Skattefrit.

Selvom han intet har imod danske velfærdsydelser, så har han til gengæld et problem med den kultur der gør der muligt. Fra Ekstra Bladet – Daham: Mine 20 børn skal ikke giftes med danskere.

“Står det til faderen i storfamilien, så skal ingen af børnene sige ja til en dansker på rådhuset eller i kirken.

– Det ville jeg ikke bryde mig om, siger Daham Al Hasan til Ekstra Bladet. …

– Jeg respekterer Danmark meget, og jeg har stor respekt for de danske unge – både drenge og piger, men det er religionen, der gør, at jeg ikke ville acceptere, hvis mine børn blev gift med en dansker, siger han.

– Jeg er muslim, og mine børn skal giftes med muslimer.

Hvis en dansker bliver muslim, så ville jeg acceptere det, forklarer han. …

– Jeg vil gå så langt, at vi stadigvæk skal bevare vores kultur og vores familiestruktur, siger Daham Al Hasan.”

Oploadet Kl. 09:03 af Kim Møller — Direkte link34 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/73794/trackback

34 Comments »

  1. Vi lader os føde til en Bosninsk sitation. Ingen børnepenge til mere end to børn. Allerhelst slet ingen til muslimer.

    Kommentar by BB — 27. maj 2016 @ 09:16

  2. Tvangsfjern alle børn fra muslimske familier som nyfødte, så holder de hurtigt op med at få flere.

    Kommentar by Odo — 27. maj 2016 @ 09:20

  3. Applaus til familieoverhovedet for at sige tingene som de er – ingen lyst til at lære dansk, til at lære danskere at kende, til at arbejde, til at bidrage til samfundet eller at acceptere danskere og dansk kultur.

    Ja til at modtage velfærdsydelser og fortsætte med at være syrer og muslim.

    Kommentar by Olé — 27. maj 2016 @ 09:27

  4. Jeg vil også meget gerne bevare den danske kultur, men det kan vi jo ikke på grund af “de frø af ugræs”, der i store mængder fyger ind over den danske grænse! De danske politikere gør ikke noget for at forhindre det. De skulle skamme sig allesammen inde på borgen. Føj!

    Kommentar by Torben F — 27. maj 2016 @ 09:37

  5. Gider I godt lade være med at bruge ordet KULTUR i sammenhæng med muslimisme?

    Kommentar by Bastardo — 27. maj 2016 @ 09:41

  6. Der er masser af områder i Syrien, hvor der ikke er krig. Han kan ikke komme hjem hurtigt nok

    Kommentar by BB — 27. maj 2016 @ 09:45

  7. Off Topic : Så er der store bededag foran et universitet i Berlin: https://www.youtube.com/watch?v=u8_U70wXCo8 Lærdom på et højere niveau :-)

    Kommentar by Lightmann — 27. maj 2016 @ 10:28

  8. Hvordan er det med de 214.000 kr han kan få skattefrit, er det det ‘eneste’ eller kommer der andre ydelser?

    Kommentar by Johnson — 27. maj 2016 @ 10:32

  9. Om 30 år er de som os.

    Det skal nok gå altsammen.

    Kommentar by Hr. Naturli' — 27. maj 2016 @ 11:02

  10. Jeg synes, vi skal hjælpe ham til Sverige. Han ville få det dobbelte i børnepenge. Venlige folk kan nok køre ham derover

    – “Jag vill först och främst till Sverige, men har fångats i Danmark. I Sverige hade jag blivit familjeåterförenad tillsammans med mina barn inom tre månader, säger den 47-årige araben och 20-barnspappan”.

    http://www.friatider.se/han-vill-till-sverige-med-sina-tre-fruar-och-20-barn#.V0dt4LPilwc.twitter

    Kommentar by JA — 27. maj 2016 @ 11:05

  11. FriaTider har denne historie om samme mand der føler sig fanget i Danmark.

    http://www.friatider.se/han-vill-till-sverige-med-sina-tre-fruar-och-20-barn

    Kommentar by Santor — 27. maj 2016 @ 11:18

  12. Hvor er det dejligt altsammen – og hvor må vores politikere samt de vælgere, der har stemt dem ind, være revnefærdige af stolthed.

    Go´ weekend.

    Kommentar by Bror Lerbror — 27. maj 2016 @ 12:31

  13. Ikke bare gør de danske politikere ikke noget for at forhindre det, de direkte understøtter det danske samfunds nedtur.

    Hver gang der himles op om, at dette eller hint forslag om at begrænse indvandringen og skaderne ikke kan lade sig gøre, kan man roligt regne med, at det sagtens kan lade sig gøre, hvis der er den fornødne politiske vilje.

    Kommentar by traveler — 27. maj 2016 @ 12:34

  14. Danmark, landet der flyder i mælk og honning er ikke utopi for en bestemt personkreds, og den omfatter ikke etniske Danskere der holdes som slaver af den politiske elite, slavernes håb er at politikernes imperium står for fald og alle monopoler forsvinder så etniske Danskere frit kan bosætte sig uden at skulle glo på en kriminel perker familie på kontanthjælp, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 27. maj 2016 @ 13:19

  15. Så et indslag på TV Nord, hvor en stærkt handicappet mand blev jaget i den ene jobtest efter den anden, en sagsbehandler foreslog f.eks. at han kunne sidde hjemme som tyggegummi smagstester !!!
    Han kunne måske også få stillet en sygeseng til rådighed på en arbejdsplads så han kunne vakle hen til få minutters arbejde.

    En dansk mand behandles som et svin, mens denne psykopat nede sydfra med sine unger og tre koner forgyldes i hoved og røv.

    Kommentar by k.m. — 27. maj 2016 @ 13:25

  16. Er der nogen der er overraskede? De, der mener at man kan blande urgammel kristen kultur med urgammel islamisk kultur, burde tage til Saudiarabien eller andre muslimske lande og bevise det. Fortæl gerne hvordan det går i et årligt julekort, hvis det er tilladt? Så sender vi ét den anden vej, hvis det er tilladt at modtage sådan ét dernede?
    Og skriv helst lidt mere end “Kære familie i Danmark, send flere penge!” :-)

    Kommentar by A-mad — 27. maj 2016 @ 13:59

  17. Julekortet den anden vej fra den lykkelige familien tilbage i Danmark: “Kære Zenia, glædelig jul. Den er meget fredfyldt her efter vi fik jer derned sammen med alle jeres muslimske venner. Det var en virkelig god idé og på tide, at du fik dine drømme opfyldt. Vi håber, du har det godt og håber ikke, at du har det for varmt? Selvom vi ved, at du holder meget af den traditionsrige burka, kan den vel være varm at have på ude, hvor der ikke er air-con og over 50 grader i skyggen? Her håber vi at få en hvid jul. Den globale opvarmning er også udeblevet i år. Tænker du på den nede i varmen? Hilsen, men nu skal vi altså ud at stå på skøjter, hvor vi heldigvis ikke lænegere risikerer at blive overfaldet. Der er nu en særlig vinterstemning på skøjtebanen, ligsom den var i midten af forrige århundrede.
    Tak fordi du hjalp med at vi fik Danmark tilbage igen.

    Kommentar by A-mad — 27. maj 2016 @ 14:15

  18. “.. Jeg vil gå så langt, at vi stadigvæk skal bevare vores kultur og vores familiestruktur …”

    Og den ellers gode Martin Henriksen vil hjemsende 1000 om året…

    (MINDST) 562.000 fra tredjeverdensland i Danmark i 2020 fortalte Dansk Statistik.

    Hvor mange var det nu der kom sidste år?

    Kommentar by Polka Charlie — 27. maj 2016 @ 14:21

  19. > Kim Møller,

    Han er far til 20 børn og ikke ‘kun’ 17. De tre sidste skal nok også finde vej til Danmark…

    Kommentar by Polka Charlie — 27. maj 2016 @ 14:24

  20. Apropos børnepenge. Tænk på størrelsen af disse checks.
    Nej afskaf børnechecken. Lav derimod gratis vuggestue, børnehave, børnehjem, sfo.
    Hvorfor belønne børne masse produktion. Lyder som noget fra nazi tiden, hvor mødre blev belønnet med et mutter kors for børn

    Kommentar by P — 27. maj 2016 @ 14:35

  21. @8, hvis han er smart lader han sig skille. Så kan han få 17 x 1.358,- + 1.384,- i ene forsørger tillæg i kvartalet. I alt kr 97.880,- årligt.

    Kommentar by PH — 27. maj 2016 @ 15:19

  22. @18 – ok, tak

    Kommentar by Johnson — 27. maj 2016 @ 15:43

  23. …der kommer jo en god løsning i morgen.

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. maj 2016 @ 16:01

  24. For de religiøse fanatikere er vi danskere urene vantro.

    Kommentar by Liva — 27. maj 2016 @ 16:11

  25. Faderen til de 20 børn: “Jeg vil gerne til sverige med min familie”.
    Vores system: “Nej bliv her så giver vi dig en kvart million om året, og når halvdelen af dine børn går med i en indvandrerbande kan de komme på gratis ferierejser”.

    Hvem er det egentlig der er fjenden her?

    Kommentar by per — 27. maj 2016 @ 16:35

  26. traveler — 27. maj 2016 @ 12:34 Ikke bare gør de danske politikere ikke noget for at forhindre det…

    Nej, de lærte lektien, da de så hvordan det gik Ninn Hansen.

    Kommentar by tavsen — 27. maj 2016 @ 17:28

  27. Han er bare kolonist. Vi er noget, der er meget værre: Vi er masochister. Vi samarbejder med ham :-)

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 27. maj 2016 @ 17:40

  28. Mail fra Egedal kommune: Jeg kan dog desværre sige at XXXX (Hjerneskadekoordinator i Egedal) ikke kunne hjælpe. Alle ledige lejligheder i Egedal bliver anvist til flygtninge.

    Kommentar by Britta Due Andersen — 27. maj 2016 @ 18:46

  29. #27 Anbring dem i en nedlagt bygd i Sydgrønland og giv dem to robåde + et par fiskenet. Så sparer vi pengene til sprogundervisning, børnepenge etc. og de kære arabere behøver slet ikke omgås vantro.

    Kommentar by Odo — 27. maj 2016 @ 18:49

  30. Jeg har stor respekt for at han vil bevare sin kultur og identitet, det kan danskerne lære af ham, desværre har han muligheden for at gøre det i Danmark, lidt endnu.

    Kommentar by Helmuth Kohl — 27. maj 2016 @ 21:16

  31. Selvom Frontex har estimeret, at 60 % af de flygtninge, der kommer til Europa i virkeligheden er økonomiske migranter, så er al medieomtale og offentlig europæisk politik baseret på, at 100% er flygtninge.

    De etablerede lyver således helt bevidst for befolkningen, og når befolkningen naturligvis protesterer, bliver de forfulgt af medierne og myndighederne med beskyldninger om at være racister, nazister og det, der er værre.

    Kommentar by traveler — 28. maj 2016 @ 09:50

  32. Det bliver nok engang at de kan blive i deres hjemland men med danske penge. De skal bare søge asyl og få sendt pengene hjem. På en måde sparer vi bolig, sygehuset, retssag, fængsel og hvad der ellers hører med hvis de var her.

    Kommentar by P — 28. maj 2016 @ 15:41

  33. Læste lige i avisen at noge syrerer vil lægge sag an mod Danmark fordi grænsen for familiesammneføring er hævet fra 1 til 3 år, og det anses for i strid med EU’s menneskerettigheder.

    Hvis de ikke får medhold, så ser de sig nødsaget til at rejse tilbage til Syrien.

    Jeg vil blot håbe at de ikke får medhold, eller selvom de gør, at regeringen så har nosser nok til til at fastholde de 3 år.

    Kommentar by For Mangfoldighed — 29. maj 2016 @ 09:34

  34. Hvis Daham Al Hasan føler sig velkommen i Danmark, er der noget galt med os.

    Kommentar by Nielsen — 30. maj 2016 @ 19:15

RSS feed for comments on this post.