24. september 2016

Apropos kvoteflygtninge: Emmanuel Nzembele Katomwa, Congo

Heftig debat om kvoteflygtninge i torsdagens udgave af Debatten, hvor det blandt andet blev fortalt, at det drejede sig om forholdsvis få mennesker. Ingen nævnte kvoteflygtningen Emmanuel Nzembele Katomwa, der kom til Danmark via en congolesisk FN-lejr i 2008. Han lærte sig hurtigt dansk, og fik fast job i sundhedssektoren.

DR Dokumentaren Voldtaget har rekonstrueret forløbet omkring de fire voldtægter han blev dømt for sidste år, og finder det nødvendigt at advare mod barske scener. BT opridser den ene sag – Offer for serie-voldtægtsmand om den frygtelige aften: ‘Jeg har aldrig hørt en så forfærdelig lyd komme ud af et menneske’.

“4. oktober 2014 ændredes en 24-årig kvindes liv sig for altid. I flere timer blev hun kørt rundt i bagagerummet i en bil og voldtaget flere gange. Nu fortæller hun om rædslerne i en dokumentar.

Jeg ligger på passagersædet på alle fire som en hund. Han trænger så ind i mig, og jeg begynder at skrige, og det er nok en værste lyd, jeg i mit liv har hørt. Det er mig selv, der skriger. Jeg har aldrig før hørt sådan en forfærdelig lyd komme ud af et menneske,’ fortæller ‘J’…

(Kvoteflygtningen Emmanuel, og ‘Emilie’, et hans fire ofre)

En kold oktoberaften i 2014, havde J siddet og varmet op til en fest med nogle veninder i Emdrup i København. Hun besluttede sig i sidste øjeblik for ikke at tage med til festen og i stedet tage hjem. Nede på gaden, bliver hun pludselig grebet bagfra og holdt for munden, så hun ikke kan skrige. Gerningsmanden slæber hende ind i en sort bil og begynder at køre.

Efter syv måneder og tre fuldbyrdede voldtæger samt et voldtægtsforsøg på en kun 18-årig kvinde, bliver 25-årige Emmanuel Nzembele Katomwa anholdt. Det viser sig, at han er familiefar til tre børn og bor i Holte. Han arbejdede som hjemmehjælper på Østerbro og var fastansat i Københavns Kommune, mens voldtægterne foregik.”

Oploadet Kl. 10:19 af Kim Møller — Direkte link22 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/76375/trackback

22 Comments »

  1. Umuligt. Ikke en neger. Ifølge Gøglerpartiet og de andre tosser er hverken mennesker fra menap og/eller negre overkriminelle.

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. september 2016 @ 10:32

  2. Og så melder spørgsmålet sig – er/bliver han udvist for bestandig?

    Kommentar by PBrad — 24. september 2016 @ 10:33

  3. Sikke da en herlig kulturberiger vi har fået at betale til. Hvad laver en sådan lort her i landet????

    Kommentar by Knud Madsen — 24. september 2016 @ 10:56

  4. Jeg ved ikke hvem nærer mest foragt for: Disse voldtagende,dyrisk og impulsive horder, eller de dumme danskere der har stemt for at lukke dem ind.

    Kommentar by Aslak — 24. september 2016 @ 11:04

  5. Håbløs debat med de muslimske halvhjerner og den mulatte dhimmi. Poul sagde fornuftige ting – en god mand at have i Nye borgerlige.
    Jan E Jørgensen er et pjok der ikke engang kender til ghettoproblemerne i sin egen kommune, Frederiksberg. Det er næsten utåleligt at følge en hvilken som helst debat på TV.

    Kommentar by JK — 24. september 2016 @ 11:08

  6. I lyset af mandens status som “Kvote flygtning” rejser der sig spørgsmålet: Hvilken “expert” har udvalgt denne prægtige neger med behov for vores omsorg? Er “Eksperten” stadig ansat så vi danskere kan nyde godt af hans “expertviden”? Er der overhovedet nogen der har noget ansvar i denne sag? Er vi danskere værgeløse ofre for selv de største idioter, bare de er ansat i det offentlige?
    Og så kan man konstater at negeren er indbragt under LLR og pigen er voldtaget under HTS og de to skal nok dække over hinanden!

    Kommentar by pseudonym — 24. september 2016 @ 11:17

  7. En rigtig rollemodel. Det kunne lige så godt have været en dansk mand (nåååh nej, han er jo dansk).

    Kommentar by Bastardo — 24. september 2016 @ 11:44

  8. Man kan jo skrige det ud i mørket: Fatter I dog for fanden ikke, at når arabere og afrikanere og andre fra deromkring opfører sig som uciviliserede galninge, så er det ikke fordi, de er socialt udsatte eller andet bræk – nej: Så er det fordi, de ikke har hjerne nok til at indse, at en civiliseret opførsel betaler sig. Er til alles fordel.

    Og man ævler om tørklæder og islam, som skal erstattes med demokrati og andet bræk. – Som om det skulle hjælpe. Når det er alt, alt for sent, vil flertallet indse, at det ikke nytter en skid med al demokratiævlet. Det er sgu demokratiet, der har skaffet os dette selvmord på halsen. Demokratiet i Danmark har befordret denne forbrydelse og en uendelighed af forbrydelser i kølvandet.

    Kommentar by Svend — 24. september 2016 @ 12:47

  9. Rollemodellen, dvs. skadedyret, blev idømt forvaring, dvs. tidsubestemt straf, der så jævnligt evalueres. Derefter udvisning for bestandig med indrejseforbud. Dommen blev stadfæstet i landsretten. Se evt. udsendelsen, som Kim Møller har linket til.

    Så når han har siddet i Hilton Denmark i x antal år, har han kostet danske skatteydere millioner, der principielt kunne være gået til kvoteflygtninge, der formår at opføre sig ordentligt.
    Omend jeg principielt er imod at fordele kvoteflygtninge. De må blive i deres lejre, til deres shitholes af hjemlande er tilstrækkeligt sikre.
    De øvrige ’spontane’ velfærdskakerlakker skal blot vendes ved grænsen.

    Kommentar by Henrik Petersen — 24. september 2016 @ 13:20

  10. Rape by politician. De DIREKTE ansvarlige for dette er vores magthavende politikere !

    Kommentar by benny bomstærk — 24. september 2016 @ 13:21

  11. @ Svend! Jeg tror vi 2 er nogenlunde lige desperate over det rablende vanvid, vi er vidner til. Det er et kollektivt selvmord vi er tvungne med ind i mod vores vilje.

    Kommentar by Knud Madsen — 24. september 2016 @ 13:24

  12. Pernille Vermund skar det ud i pap. Hvis vi ikke føler de 3 hovedpunkter i partiprogrammet, er alt andet lige meget.
    Islam og masser af lavintelligente “BZ’ere” slår Danmark ihjel fordi nogen er mere interesseret i at skændes om topskat eller kystnære havvindmøller.

    Kommentar by k.m — 24. september 2016 @ 13:28

  13. Det er ikke ualmindeligt, at forvaringsdømte der tillige har opnået pension grundet sygdom, i løbet af 8-10 år kan have opsparet 1-1,5 million kr. som står på egen bankkonto, fordi de ingen udgifter har under deres indespærring til bolig, mad, strøm, tandlæge, medicin osv.

    Kommentar by Men dog ! — 24. september 2016 @ 13:46

  14. ->Svend:
    Jeg kender en klog mand, der er endnu ældre end dig. Han hader også demokratiet ;)

    Kommentar by Kim Poulsen — 24. september 2016 @ 14:03

  15. @ Knud og Kim

    Det glæder mig Knud, at vi kan dele desperationen – Desværre bliver den ikke mindre af det.

    Kim – jeg har skam ikke noget mod demokrati, hvis der ellers fandtes love, der kunne beskytte mig mod det.

    Kommentar by Svend — 24. september 2016 @ 14:20

  16. Jeg kunne godt tænke mig et besøg fra ‘kvotevoldtægtsmanden’ Katomwa (det ville næsten være smukt, hvis han havde selskab af det pædofile, somaliske, voldtægtssvin fra Gullestrup, Ahmed Omar Mohamed) – gerne et af de besøg hvor ingen ved hvor de er gået hen, og dermed ikke ville savne/lede efter dem.
    Det kommer næppe til at ske – ikke fordi han helt sikkert er på fri ‘rollemodels’ fod i dk om få år, og ikke kan udvises (‘kvotevoldtægtsmand’ forståes), men vel nærmere fordi jeg ikke er en forsvarsløs 9-20årig kvinde som tror at verdenen ikke byder på ondskab.
    Som andre har skrevet – det er ligefør jeg hader de danskere som har stemt for det her, mere end de afstumpede svin de ønsker at importere!

    Kommentar by Lundahl — 24. september 2016 @ 15:15

  17. Totalt flygtningestop (også for kvoteflygtninge)! Start med at suspendere konventioner og asyllovgivning på ubestemt tid (indtil vi har fået styr på vort land). Det er nemmere, hurtigere og ikke mindst nemmere at kommunikere – end en egentlig ophævelse af konventionerne.

    Kommentar by Sigwar — 24. september 2016 @ 15:37

  18. Brutalt at Danske voldtægtsforbrydere maler sig sorte og drager ud i mørket for at kidnappe Danske kvinder for at voldtage dem, hvorfor er de sorte Danskere kun ansat i den offentlige sektor, hvorfor er de sorte arbejdsløse Danske kriminelle korandyrkere ikke sendt til Grønland i stedet for at være lønnede rollemodeller, hallo Camilla Schwalbe, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 24. september 2016 @ 16:26

  19. Svend – Knud – enig – demokratiet har fejlet forfærdeligt – gid det ikke var sådan – læs mine adskillige indlæg på Urias, hvor jeg vender dette skisma.

    Kommentar by Black Watch — 24. september 2016 @ 21:26

  20. >19 BW
    Det bunder i, at uendeligt få politikere vil den personlige frihed. De vil at staten (dem selv – tror de) skal bestemme alt. Når den gennemsnitlige dansker oven i købet får listet 75 % ud hans tegnebog, er det ikke mærkeligt, at vi bliver vrede på de politikere som sjældent selv har været ude og tjene til føden. De landsskadelige politikere, som har skrevet flere love, end én af dem kan nå at læse i hans levetid. De fleste af de love, bruges til at begrænse borgernes frihed.

    Kommentar by Nielsen — 25. september 2016 @ 00:31

  21. I øvrigt synes jeg, at de fire ofre skulle kastrere møgdyret.

    Kommentar by Nielsen — 25. september 2016 @ 00:32

  22. @ Nielsen 00:31

    Du rammer plet Nielsen.

    Og sagen er at selv om vi for et øjeblik glemmer hele islam og masseindvandrings og globaliseringspolitiken og selv om vi ser på de lande som oftest bliver kaldet mest demokratisk, ikke mindst Danmark, så er det påfaldende at denne “personlige frihed” er der ingen der kæmper for. Intet er så indlysende et bevis på det som “narkopolitiken” der praktiseres i de fleste lande. Næst efter ytringsretten burde det være den mest indlysende personlige frihed at ryge spise sluge inhalere injicere lige nøjagtigt det man vil. Og når forbuddene og forfølgelserne oven i købet også retter sig mod vækster som vokser ganske af sig selv i naturen, så er det endnu mere tydeligt hvor meget “personlig frihed” vi har. Jeg kunne i øvrigt nemt komme på mange flere eksempler på hvad der ikke rager politikere en meter, helt urelateret til stofområdet. Vores (den vestlige verden) højtbesungne frihed har hele tiden været en løgn. Åbne og skjulte censurlove har gjort sig gældende i mange “demokratiske” lande i hele den nyere historien, ikke mindst efter den historie som man konstant fortæller os skal være en advarsel mod diktatur og sindelagskontrol. Og de fleste såkaldte forkæmpere for personlig frihed kæmper stort set kun for “økonomisk frihed”, og har f.eks. aldrig gjort noget ud af at bekæmpe censuren og den politiske undertrykkelse i andre lande der omgiver os.

    Den personlige frihed der kæmpes for, er de friheder som kommer bestemte interessegrupper til gode, der er ingen der kæmper for selve princippet. At der findes legitime grunde til at indskrænke den personlige frihed på visse områder er indlysende, men oftest ofres andres frihed gerne, også af mindre nødvendige eller presserende formål.

    Kommentar by Balder — 25. september 2016 @ 11:14

RSS feed for comments on this post.