17. november 2016

Nørrebro: Flugtbilist dræbte 85-årig – Inspicerede skaderne på egen bil, før han kørte videre…

Københavns Politi efterlyser en mand af ‘anden etnisk oprindelse’, der under påkørslen var iført en rød jakke eller vest. Fra Ekstra Bladet – Dræbt af flugtbilist: Gerningsmand stod ud af sin bil, kiggede på bilen og kørte.

“Københavns Politi eftersøger føreren af en Mercedes Sprinter, der lørdag den 5. november var involveret i en voldsom ulykke ved Nørrebro Station i København.

Føreren af den hvide Mercedes Sprinter påkørte ved ulykken en 85-årig mand, hvorefter han flygtede fra stedet. For få dage siden afgik den 85-årige ved døden, og det får nu politiet til at offentliggøre en video af flugtbilisten.

– Den ældre man kommer gående over gaden, da bilen kommer bragende og rammer ham. Han kommer slemt til skade og dør senere af sine kvæstelser, siger politikommissær Jesper Lotz til Ekstra Bladet. …

Han hopper ud af sin bil og vidner fortæller, hvordan han inspicerer skaderne på sin egen bil, før han igen hopper bag rettet.

– Vidner har forklaret, hvordan gerningsmanden fortæller dem, han bare skal parkere bilen, da han kører fra stedet. Men han vender aldrig tilbage, lyder det fra Jesper Lotz.”

(Foto: Københavns Politi, 17. november 2016)

Oploadet Kl. 16:17 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/78095/trackback

20 Comments »

  1. Der må der være nogen der har noteret/filmet nummerpladen.

    Hvis ikke, så led ved de nærmeste kiosker, grønthandlere og pizzarier.

    Kommentar by M.P. — 17. november 2016 @ 16:59

  2. Alene oplysningen om, at det er ved Nørrebro Station, giver alt.

    Kommentar by Henrik Petersen — 17. november 2016 @ 17:00

  3. Kyniske svin. De er totalt ligeglade, når det er danskere, det går ud over.

    Kommentar by Odo — 17. november 2016 @ 17:46

  4. Helt normalt i lavtillidssamfund. Danskere forstår det ikke. Det blir værst for dem

    Kommentar by BB — 17. november 2016 @ 18:04

  5. Psykopatisk adfærd ! Totalt fravær af empati.

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 17. november 2016 @ 18:05

  6. Gammeltoft Hansen klanen må være tilfredse med dem selv.

    Kommentar by Nielsen — 17. november 2016 @ 19:10

  7. Så kammuslingers holdning til danskere vist ikke udstilles mere tydeligt.

    Kommentar by Phil — 17. november 2016 @ 20:48

  8. Dødsstraf ville være på sin plads.
    http://ekstrabladet.dk/112/draebte-fodgaenger-og-flygtede-nu-er-han-anholdt/6411074

    Kommentar by Nielsen — 17. november 2016 @ 20:56

  9. Han får 6mdr og permanent opholdstilladelse da fængselsopholdet har givet ham tilknytning til Danmark.

    Konventionerne og menneskerettighederne siger det!

    Kommentar by redneck — 17. november 2016 @ 22:03

  10. Good ones, Nielsen og redneck.

    I en post, der desværre er død for kommentarer: “København: 34-årig albaner krænkede 22 kvinders blufærdighed – “… søgte asyl i Danmark i 2009.” kan jeg oplyse, at den pågældende albaner både søgte asyl i Danmark i 2009 og samme år, dvs. 2009, fik afslag på asyl. Hvorfor i alverden han så – efter ca. 7-8 år – stadig befinder sig i Danmark, er mig en gåde. Nogen, der kan løse denne??

    Kommentar by Henrik Petersen — 17. november 2016 @ 22:35

  11. Migrant-Rosset (og alle Muslingerne), som EU, folketinget, ngo’erne, journalistisk venstreparti og væmmeligboerne priser, burde alle som en sendes i internat (Kragskov Hede eller Thulebasen?)indtil og mens deres asylsag blev genbehandlet, af uvildige personer, med dyb skoling fra Australske myndigheder !!!

    Kommentar by Carstens — 17. november 2016 @ 23:25

  12. Ps.
    Med tilbagevirkende kraft for alle fra 1983 !

    Kommentar by Carstens — 17. november 2016 @ 23:31

  13. Hvis det nu havde været en dansk Brian, som havde pløjet en gammel burkakælling ned, så ville der idag være undtagelsestilstand i Danmark.

    TV2 og DDR ville sende nonstop, Politiken udkomme med særudgaver, Zinke Stampe iføre sig burka og kræve Pinds afgang, Anne Marie Helger og talebandet Outlandish holder støttekoncert og David Trash erklærer alle danskere minus ham selv for nazister!

    Kommentar by TH — 18. november 2016 @ 01:24

  14. TH, og så er det ikke engang løgn!

    Kommentar by Hr. Naturli' — 18. november 2016 @ 02:17

  15. > Carstens 23:31

    Lovgivning med tilbagevirkende kraft er en yderst dårlig idé, selv om jeg forstår din vrede.

    Danmark har gjort det én gang tidligere, lige efter besættelsen, og det var altså ingen succes:
    Mænd og kvinder, der på regeringens opfordring havde søgt arbejde i Tyskland, blev straffet, personer, der havde samarbejdet med tyskerne under besættelsen, blev straffet, og især de kvinder, der under besættelsen tillod sig at forelske sig i tyske soldater og måske fik barn med dem, blev hevet ud til offentlig forhånelse, fik revet tøjet af og håret klippet af. Ubærligt og usmageligt og ikke et civiliseret folk værdigt.

    Så nej, juridisk set er det en yderst dårlig idé at straffe mennesker, der i deres handlinger var i god tro, efterfølgende.

    Kommentar by Henrik Petersen — 18. november 2016 @ 05:31

  16. >10 Henrik Petersen
    Hvorfor en asylansøger, der fik afslag på ansøgningen befinder sig i Danmark og ikke udenfor, undrer du dig over.
    Nuvel; du synes efterfølgende, at det er en dårlig idé, at tilbagevise asylansøgere fra 1983 og fremefter.
    Måske skulle du kigge lidt indad.
    Det er politikere, som vedtager tåbelige love, som domstolene skal tage afsæt i. Det burde stå klart for enhver, at ingen af de røvhuller, der hævder at varetage borgeres interesser, vil beholde Danmark på danske hænder. De sidder kun i systemet, fordi vi er dumme nok til at lade os flå i skatter og afgifter, så de kan få deres møgunger passet i daginstitutionerne, som de hævder vi alle har glæde af, få deres syge mostre umyndiggjorte i et andenrangs sygehusvæsen som de ligeledes hævder vi alle har glæde af og få deres ensporede blinde uddannelser betalt fra samme rov.

    Kommentar by Nielsen — 18. november 2016 @ 08:35

  17. > Nielsen 08:35

    Jeg tror, du misforstår: Afviste asylansøgere skal naturligvis ud asap, herunder albaneren. Det er her, kæden hopper af for mig, at han stadig kan gramse rundt på kvinder 7-8 år efter sit afslag på asyl.
    Mig bekendt er der ikke krig i Albanien, og han kan ikke siges at være personligt forfulgt. Det må også være det, der blev lagt til grund i 2009, da hans asylansøgning blev afvist.

    Min henvisning til 1983 er naturligvis dén særlov, som især de radikale fik gennemtrumfet, så pestilenserne fra den gang – og deres ufatteligt mange efterkommere – har faktisk fået opholdstilladelse, en del endda dansk statsborgerskab herefter.

    Lovgivning med tilbagevirkende kraft kan forekomme tiltrækkende i momentet, men er det ikke ved nærmere eftertanke. Prøv selv tankerækken.

    Kommentar by Henrik Petersen — 18. november 2016 @ 10:34

  18. For nu lige at uddybe: For at få asyl skal man være personligt forfulgt. Det er ikke tilstrækkeligt, at landet eller området, man har forladt, er krigszone. Ellers kunne vi have det halve negerland og muslimistan heroppe. De må fgm selv om, at de elsker at hade hinanden.

    Visse lande ønsker ikke deres afviste asylansøgere retur. Fint, ind i Sandholm med dem uden udgangstilladelse, indtil de rejser frivilligt. De får endda billetten betalt, hvor gode er vi egentlig forpligtede til at være??

    Albaneren kommer fra et land, der er officiel kandidat til EU-medlemsskab, så det ville undre mig, om ikke Albanien ville tage ham retur.

    Næh, det er Udlændingestyrelsen, der som sædvanligt fejler (styrelsen undskylder altid med travlhed). Men ca. 7 år, mon dog ikke selv de ansatte i styrelsen kunne få tid til at få manden sendt baglæns??

    Kommentar by Henrik Petersen — 18. november 2016 @ 10:50

  19. Føreren “bor i Sverige men er født i Danmark”. Han er frakendt kørekortet pga grove trafikforseelser. Forklarer selv at een af tilskurene sagde han “bare skulle køre videre” (det var nok een fra klanen)

    http://ekstrabladet.dk/112/faengslet-for-trafikdrab-derfor-flygtede-jeg/6411866

    Kommentar by redneck — 18. november 2016 @ 12:17

  20. 15 Henrik Petersen:

    Jeg nævnte at de omtalte sager skulle genbehandles og jeg ser absolut ingen sammenligning med de personer som du nævner.
    Dem jeg omtaler, har alle SELV valgt at valfarte til Danmark (uopfordret og nøje udvalgt) og da vi ikke siden 2. verdenskrig har haft krig i nabolandene, er de alle som en tildelt goder på falsk grundlag og jeg tør godt sige, at en meget stor procentdel af dem ikke er/har været personlig forfulgte og derfor har løjet om deres begrundelse.
    Asylstatus bør desuden ALDRIG blive til permanent opholdstilladelse, da det aldrig har været meningen med beskyttelsen.

    Får en almindelig gammel dansker goder/støtte, som der ikke længere er belæg for, trækkes de naturligvis også tilbage og har vedkommende fået goderne på falsk grundlag (UANSET skyld) skal der betales tilbage!

    Kommentar by Carstens — 18. november 2016 @ 16:12

RSS feed for comments on this post.