31. december 2016

Facebook-ven: Min mor blev forsøgt voldtaget af ung indvandrer – “… blod op og ned af væggene”

Lignende overfald sker overalt i landet hver eneste dag, men det rammer lidt hårdere, når man læser det i en opdatering fra bekendt på Facebook.

Fuld tekst

“Så skete der endnu et overfald på min mor :-(
Min 70 årige mor blev overfaldet for ca 36 timer siden da en ung 2G indvandrer fra boligblokken slog hende ned undenfor hendes hoveddør og derefter forsøgte at voldtage hende

Der er nu blod op og ned af væggene udenfor hendes hoveddør hvor idioten havde tørret sine blodige hænder af – politiet har arbejdet på stedet med at sikre DNA spor og de jager nu manden som er kendt for lign forbrydelser bla imod børn i den lokale fodboldklub

Min mor er dybt rystet og har det naturligtvis ad helvede til

Vi prøver nu at få hende væk fra området hvor danskere efterhånden er i mindretal og hvor hun tildligere har været udsat for røveri og vold fra områdets flokke af mindreårige drenge med anden etnisk herkomst hvor hun og hendes små hunde tidligere er blevet overfaldet sparket og frarøvet

Mit nytårsønske er at regeringen stopper importen af de afskyelige psykopater og nasserøve de bidrager med en så samfundsnedbrydene adfærd at man tror det er løgn

Hvis regeringen virkelig mener at det er nødvendigt at rede os fra vores eget demografiske kollaps kunne de måske komme op med alternative løsninger luk grænsen stop asylbehandlingerne start støtteordninger til danske kvinders barsel gør den bedre og længere og sundere feks 3-5 år og nedsætte skatten for børnfamilier momsfri økologiske varer og belønne og støtte de par og enlige mødre der alt på-trods vælger livet for deres ufødte barn I stedet for en abort….sæt i gang !” (Facebook, 31. december 2016)

Oploadet Kl. 12:58 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/79418/trackback

32 Comments »

  1. Den kommer højst sandsynligt ikke længere end her til urias.
    Håber at den ældre dame trods alt har det godt.
    Nu må klokken efterhånden være et minut i midnat for vores folkevalgte. Den her etniske udrensning der foregår overalt i eu skal stoppes og vi er vel efterhånden ved at løbe tør for de våben der er i det demokratiske arsenal.

    Kommentar by Frank Hagmann — 31. december 2016 @ 13:27

  2. Grim historie med din gamle mor, David, som er på samme alder som Hustru og jeg.
    Vi er dog i den heldige situation, at vi bor langt ude i en rådden banan i Udkantsdanmark, bag ved Lars Tyndskids Overdrev, hvor vi aldrig ser dette bundskrab af den menneskelige bærme.
    Vi er dog ikke mere sikre, end at jeg altid i min nærhed har både en svensknøgle og en lægtehammer, som vil blive brugt med alle de kræfter jeg kan opvise, om det så er det sidste jeg får gjort. Hellere dø i kamp, end at knæle for en blodtørstig muhammedaner eller vild neger.

    Kommentar by Holger Madsen — 31. december 2016 @ 13:45

  3. Ja var det min mor, tror jeg vi lavede rådslagning om, hvem der skulle tage skraldet ved at gøre noget særdeles forbudt, men efterhånden og beklageligvis nødvendigt. Dybt tragisk. Men vi har ikke længere et retssystem, der er sit navn værdigt. Den tid er forbi.

    Og vi har mildest talt ikke brug for flere mennesker i et stadig mere højteknologisk Europa, hvilket derfor er verdens mest syge undskyldning for massimport af bistandsklienter til evig forsørgelse. Smæk porten i. De, der ikke rejser frivilligt, kan få en feltseng i kønsadskilte sovesale, deres daglige måltider og nix weiter. Der kan de blive, til de pludselig kan huske, hvor de kommer fra og gerne vil tilbage til deres gamle frihed med kameler, geder og andre fornødenheder.

    Vi andre kan så kigge lidt på diverse ordninger i forhold til at gå på pension. Når vi bliver stadig ældre, er det fordi vi bliver sundere. Derfor har jeg simpelt hen ikke fattet, hvordan så mange raske og rørige har kunne få lov at gå på “efterløn”(= pension), som 60-årig eller der omkring. Mange af dem, kan se frem til at blive over 90 år gamle. Det bliver mere end 30 år på offentlig forsørgelse! Er det rimeligt?

    Jeg tror, det handler meget om psykologi. jeg har ofte oplevet mennesker, som havde besluttet sig for at gå på efterløn. Det sidste år på arbejdsmarkedet kunne de “næsten ikke holde ud”. Jeg har ofte tænkt: Hvad nu, hvis du vidste, du først kunne gå på pension som 70-årig, mon så det var lige så ulideligt som 59-årig? Eller er det samme mekanisme, som når man har ventet to timer på at kunne køre om bord på færgen, de sidste 10 minutters venten er de værste?

    Kommentar by Margrethe — 31. december 2016 @ 13:45

  4. Desværre er det noget vi må regne mere af, efterhånden som indvandringen fortsætter og man giver en søren pind for Islam. Politiet bliver overbelastet, imens vi sender soldater ud for at bekæmpe konsekvensen af den religion, vi bl.a importere. (Imamerne bliver klanhøvdinge).

    Begynd at organiser jer.- Think Globalie. Act lokalie.-. Godt nytår. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 31. december 2016 @ 13:48

  5. Mindreårige drenge = børnesoldater

    Kommentar by k.m. — 31. december 2016 @ 13:48

  6. Det vil i den grad være i strid med lovgivningen hvis jeg skriver hvad der skulle gøres ved det lille usle møgsvin, men det inkluderer en rusten sløv havesaks og en håndfuld groft salt !

    Kommentar by For_Mangfoldighed — 31. december 2016 @ 13:57

  7. Pløk dem

    Kommentar by Sindsro — 31. december 2016 @ 13:59

  8. Han har jo ret. Det ville være nemt at få danske kvinder til at få flere børn.

    Kommentar by Martin — 31. december 2016 @ 14:12

  9. https://www.youtube.com/watch?v=SM7lmd3-5Cg

    Merkel ist vahnsinnig (Merkel er sindssyg)
    Videoen er både med tysk tale og delvis tysk tekst, men jeg mener den findes i Engelsk udgave hvis det er til hjælp for de ikke-tysk kyndige
    En kvinde blandt publikum prøver at forklare Merkel, at der er noget helt galt i Tyskland. Merkel svarer: “Frygt er en dum/farlig rådgiver, lyt ikke til denne frygt”

    Det er påfaldende at både Merkel og den tidligere Kansler er barnløse, det betyder at de ikke behøver bekymre sig om egne børns fremtid, de kan i ro og mag smadre deres land, på grund af nogle vrangforestillinger om Nazi-tiden og den tids ulykker.

    Kommentar by k.m. — 31. december 2016 @ 14:14

  10. Danskerne er vel blevet så ligeglade med deres egen og andre etniske danskers velfærd,at de kan sammenlignes med en flok hovedløs høns. De vil ikke deres eget bedste, og det lukrerer vores usselrygge til politikere sig af.

    Forstår man ikke snart skriften på væggen, så må man forgå eller underordne sig. Hvor svært kan det være!
    Hold dog op med det klyngeri, eller skrid til handling!

    Kommentar by der Adler — 31. december 2016 @ 14:29

  11. Kan man støtte den 26-årige helt, der skød et politisvin, der nægtede at hjælpe en dansker? Politiet er onde SVIN. Hvis en dansker bliver udsat for grov voldskriminalitet af en udlænding og danskeren bliver syg af volden og ender, som det der med et fint ord kaldes en førtidspensionist, så nægter politiet, domstolene, journalisterne, justitsminister Pind og Pape og statsminister Løkke og luderen Solrunn, at hjælpe denne syge førtidspensionist, hvis hun eller han bliver udsat for vold af en indvandrer næste, fordi offeret er førtidspensionist! Hvis Emilie Meng var blevet fundet i live, men så svært tilskadekommen at hun var kommet på førtidspension, så ville politiet ikke gide rykke ud til hende igen, hvis hun blev voldtaget året efter i sin rullestol, for ifølge politiet og domsmændene og Pape og Løkke VILLE HUN SÅ BARE VÆRE EN SKIDE FØRTIDSPENSIONIST!!! HÆVN!!! To betjente dræbte JAAAAA! FRYYD!!! SOLRUNN DIT SVIN!

    Kommentar by Børge — 31. december 2016 @ 14:57

  12. Mit nytårsfortsæt bliver ikke at skrive flere “det er også for galt” indlæg på internettet, men at gøre noget ved det ude i virkeligheden. Som udgangspunkt er jeg fredelig, men jeg betragter politiet som ikke-eksisterende hvis de møgsvin kommer for tæt på mig eller mennesker jeg holder af. Godt nytår, og farvel.

    Kommentar by Per — 31. december 2016 @ 15:03

  13. => 11,
    Du lyder ikke helt frisk, Børge?

    Kommentar by Jan — 31. december 2016 @ 15:05

  14. Jeg er endnu ikke nået dertil, at en sådan historie ikke mere gør indtryk. Det gør mig ondt for den stakkels dame.

    Send en kopi til biskoppen og domprovsten.

    Kommentar by denonde — 31. december 2016 @ 15:14

  15. => 11. Det er vist gået galt for Børge..

    Kommentar by Martin — 31. december 2016 @ 15:23

  16. Hvornår bliver der offentliggjort en detaljeret statestik over antallet af danskere myrdet af udlændinge siden 1967. Over udlændinges voldtægter af danske kvinder i samme periode ??? I Norge har patrioter publiceret en ” øjenåbner”.

    Kommentar by dansker — 31. december 2016 @ 15:31

  17. GODT NYTÅR.

    Kommentar by dansker — 31. december 2016 @ 15:32

  18. Når jeg i aften ønsker Godt Nytår til familie, venner og bekendte, vil jeg supplere med et dybtfølt ønske om, at alle Den Gale Kanslers kreaturer i Danmark – herunder regeringen, folketingsmedlemmer, Løgnepressens skriverkarle / skærmtrolde samt hele den politisk korrekte ‘elite’ – i 2017 vil komme til at mærke det Helvede, de har påført Davids mor og tusindvis andre familer, på egen krop. Gid det retfærdige forsyn, Gud eller Allah vil merkle dem alle!

    Godt Nyt År alle andre – især Uriasposten og dens læsere!

    Kommentar by Voldposten — 31. december 2016 @ 15:33

  19. Islamisering i praksis – behøver man sige mere!

    Kommentar by Sigwar — 31. december 2016 @ 15:38

  20. Håber at David kan få sin mor ud af området og ud i det Danmark der heldigvis stadigvæk eksisterer.

    Jeg kan i 2017 kun opfordre folk til at kigge mod landet og småbyerne. Jeg er så heldig at arbejde hjemmefra, og jeg ser så godt som aldrig en af de kære etnikere. Kun når jeg er i lufthavnen og skal rejse til min kones hjemland.

    Hvad skal vi med byerne? Vores politikere har i de sidste 30 år fyldt dem op med alverdens udskud, og de bliver ved. Personligt har jeg givet op. Jeg tror simpelthen ikke på at tingene bliver bedre. Vore politikere hjælper ikke, og tingene bliver kun værre. Fremtiden er en opsplittelse. Det har de sidste 30 års politik sørget for.

    Men lad os få det bedste ud af det. Lad os få landsbylivet tilbage. Lad os overlade byerne til de andre, og når de formår at smadre dem fuldstændig, lade dem sejle i egen sø. Fremtiden tilhører dem der kan tage ansvar for sig og sine.

    Godt nytår. Og selvom jeg er holdt op med at tro på det, så lad os håbe på at 2017 bliver et skelsættende år.

    Kommentar by Michael Jensen — 31. december 2016 @ 15:40

  21. Citat: “Mit nytårsønske er at regeringen stopper importen af de afskyelige psykopater og nasserøve.”
    Det var dog en voldsom udtalelse fra “David X”, for det er jo netop nogle af den slags gode og berigende personer som Lars Løkke inviterer – det er Mellemøsten og Afrikas “perler” som David omtaler.

    -> 12. Per.
    Jo, Per, der må skrives – og skrives meget mere – for samfundet, godt bakket op af løgnepressen, skriver mindre og mindre.
    Men dit fortsæt om fremtiden, om et aktivt liv ude i virkeligheden, kan jeg tilslutte mig.
    Jeg vil selv have som nytårsønske for 2017, at der også bliver fokuseret mere på hvad der kan gøres ad fornuftighedens vej, for at ændre tingenes tilstand til det bedre. Om ikke andet så prøve på at få stoppet nedturen.
    Jeg tror faktisk på et bedre 2017, for det hele kan ganske enkelt ikke blive ved med at flyde uden mål og med, som det gør nu.
    Hermed et godt og bedre nytår.

    Kommentar by Birger Jensen — 31. december 2016 @ 15:49

  22. Ja, så fik Islammet igen, på nederdrægtigste vis, jaget endnu en vantro ud af “deres” område.

    Om manglende tilvækst af oprigtigt danske børn:
    Alene udlængeloven af 1983 og dens fortsatte og stigende følger år for år, af islamisering og politisk knæfald for de invasive korantropper, er vist nok til, at få potentielle forældre til, at overveje deres ønsker i et større perspektiv.

    Kommentar by Carstens — 31. december 2016 @ 15:53

  23. Endnu et vestligt offer for Merkels, Lars Løkkes og EU’s åbne grænser og masseindvandrings politik. Det kunne have været undgået. Multikultur forråer Vesten. Uriasposten viser utallige eksempler på forråelsen, der kommer i kølvandet på Løkkes, Merkels og EU’s multikultur liderlighed. Vesterlændinge ofres. Og ydmyges som det er sket med Davids mor. Hvor må hun føles sig ydmyget. Jeg fyldes med foragt for det udskud, der har udsat Davids mor for overgreb.

    Godt nytår.

    Kommentar by Liva — 31. december 2016 @ 15:54

  24. Nu får vi se hvor mange voldtægter, der anmeldes i morgen. Eller efter mange dage. Eller helt forties.

    Kommentar by P — 31. december 2016 @ 17:10

  25. # 20 – Jeg kan i 2017 kun opfordre folk til at kigge mod landet og småbyerne.

    Enig, jeg har selv taget flytningen ud på nordvestsjælland hvor der er hele landsbyer stort set blottet for dem denne artikel handler om.

    Desværre er der så også i snart sagt enhver flække, et muslimsk-ejet pissaria hvor lokalbefolkningen gladeligt skovler penge ned i lommen på ejerne. Så også der dannes der basis for at de trænger ind.

    Kommentar by PBrad — 31. december 2016 @ 18:13

  26. http://www.uriasposten.net/archives/79395#comment-4840446

    Kommentar by Nielsen — 31. december 2016 @ 20:56

  27. 13. Jan
    Jo børge er helt frisk, for han skriver nøjagtig det som det er: kort og godt uden omsvøb og pædagogik.
    For der far der så een mindre til fotofælden.
    Politiet skraber jo penge ind til nassedyrene.
    Jeg håber at Storskraldet kommer ud af Danmark her i 2017. Jeg havde godt nok håbet på det i 2015, 2016. Men nej.

    Kommentar by Sindsro — 1. januar 2017 @ 01:41

  28. Sindsro,
    Der er omtrent lige så meget fornuft i det du og Børge skriver som den propaganda der kommer fra BLM.

    Kommentar by Jan — 1. januar 2017 @ 07:55

  29. Der kan vel efterhånden laves en FB gruppe for internt fordrevne danskere.

    Kommentar by Hans Und — 1. januar 2017 @ 10:40

  30. Rotteplagen er særlig slem i disse år.

    Kommentar by Per — 1. januar 2017 @ 10:43

  31. @ 11 sikken syg kommentar! Din ‘helt’ var et klamt perkersvin!! Du skal klage til de psykopater, der sidder og feder den inde på Borgen, for det er deres skyld – ene og alene (sammen med venligboere og andet venstrefløjspak) – at politiet ikke har tid til at hjælpe alle og enhver! De har alt for meget at gøre med terrortrusler og bøvl og ballade med muhammedanere, både her og der!

    Kommentar by Kuffar — 1. januar 2017 @ 15:44

  32. => 30

    Per,
    måske lidt off-topic, men jeg nakkede tre rotter i sidste uge :D

    Kommentar by Jan — 1. januar 2017 @ 18:26

RSS feed for comments on this post.