18. januar 2017

Berlin: Video fjernet fra mindesmærke efter kritik fra normhader – Lyngvild er ven med Pia Kjærsgaard

Bizarre Ulrik Frost blev landskendt, da han medvirkede i en dokumentar på DR3, og opmærksomheden skal naturligvis fejres med queer-sektens yndlingsbeskæftigelse: Kampen mod normer, kampen mod ‘racisme’. Fra TV2.dk.

“I mindesmærket, der hedder Homo-Denkmal, indgik en video lavet i 2008 af fiminstruktøren Thomas Vinterberg, hvor Jim Lyngvild kysser en anden mand. Men efter Ulrik Frost tippede det tyske homomagasin Siegessäule.de om, at Lyngvild efter hans opfattelse havde homofobiske og racistiske holdninger, og desuden var venner med Pia Kjærsgaard, blev det besluttet at fjerne videoen fra mindesmærket.

– Jeg synes, homofobiske holdninger skal bekæmpes, og hver gang vi møder dem, skal vi gå i clinch med dem, sagde Ulrik Frost om baggrunden for, at han havde tippet bladet om Lyngvild, som ifølge ham har udtalt sig ‘homofobisk, sexistisk og racistisk’.”

(Ulrik Frost, normhadende queer-aktivist; Mere: Siegessaeule.de)

Oploadet Kl. 16:19 af Kim Møller — Direkte link20 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/80018/trackback

20 Comments »

  1. Det bemærkelsesværdige ved “normhaderne” er jo at de I en sygelig grad netop har internaliseret det som de (mere eller mindre fejlagtigt) opfatter som samfundets normer, I stedet for som os andre, ikke-sindssyge, selv bestemme hvilke dele man gider rette sig efter og hvilke man ignorerer…

    Kommentar by Vagn Henning — 18. januar 2017 @ 16:31

  2. Læbestift, skægstubbe og numsesex på Amager fælled- det er sådan det kulturmarxistiske moralpoliti ser ud i Danmark anno 2017.

    Kommentar by Lukket fest, tag hjem — 18. januar 2017 @ 16:51

  3. Jeg har ikke ord for, hvor træt jeg er af disse – set med mine øjne -fuldstændig uinteressante mennesker, der hele tiden søger opmærksomhed og krampagtigt forsøger at få den ved at løbe åbne døre ind.

    Kommentar by denonde — 18. januar 2017 @ 16:56

  4. En homsevits.
    Det går godt i dag, sagde ham der pulede, ja det går ligesom på kuglelejer. Det er ikke så sært, svarede ham der blev pulet, vi er jo midt i kirsebærtiden.

    Kommentar by Menig 442 — 18. januar 2017 @ 17:14

  5. ‘Se mig, se mig’.
    ‘Hør mig, hør mig’.
    ‘Anerkend mig, anerkend mig’.
    ‘Respekter mig, respekter mig’.
    ‘Elsk mig, elsk mig’.

    Kommentar by Bastardo — 18. januar 2017 @ 17:19

  6. Jeg hader normhadere

    Han betragter sig selv som normal, tolerant og imødekommende, indtil filmen knækker og forkaster sine egne normer.

    Kommentar by k.m. — 18. januar 2017 @ 17:25

  7. Det et sygt – altsammen. Sådan skrider totusinde års kultur ned i grøften. Aftenlandet vakler tilbage i det evige mørke. Bøsserne klapper imens. Idiotisk.

    Kommentar by tilfældig — 18. januar 2017 @ 17:35

  8. Viste billedet til en amerikansk ven, der bor i Texas…..svaret var ganske tørt:

    “Over here we shoot freaks like that with a 12 gauge – NOT a camera”

    Kommentar by kent — 18. januar 2017 @ 17:47

  9. queer-sekten er blot en anden afdeling af fascistiske AFA.

    Heldigvis er det sådan at når man kæmper en “krig” på mange fronter kan man ikke vinde, det er ren matematik.

    queer knaldhætterne er ligeglade med os normale menneskers accept de vil have at vi tilbeder dem som ophøjede sjæle på linje med budda. De fatter ikke at vi er lige så ligeglade med dem som med alle de andre skøre kugler der blokere vores udsyn i håb om lidt opmærksomhed.

    Kommentar by Santor — 18. januar 2017 @ 17:47

  10. Hvorfor skal mange tarmturister gøre deres homoseksualitet til et offentligt anliggende. Okay. Jeg har intet imod homo-
    sexualitet/bøsser. Men hvorfor skal deres pikslikning og røvpuleri gøres til et glansnummer, noget der hele tiden skal kommenteres og vises frem?
    Hvorfor skal vi evig og altid høre om mastuberende skrigehalse og hvinende bøsser, der springer ud af skabene?

    Kommentar by der Adler — 18. januar 2017 @ 18:26

  11. Hold kæft hvor ser han bare meeeeeget syg ud! Stakkels forældre.

    Kommentar by Jette — 18. januar 2017 @ 18:47

  12. Hvordan mon det kan lade sig gøre på én gang at være en – nå, skal vi sige farverig – homoseksuel og samtidig være homofob. Sorry, det overgår min forstand. Den der Ulrik Frost er blæst.

    At en dansk bøsse stemmer på DF og ikke på radikale, enfoldighedslisten osv. er trods alt noget, jeg kan respektere. Blot så jeg gerne, at homoseksuelle holdt deres seksualitet nogenlunde inden for hjemmets fire vægge.

    Vi andre holder jo heller ikke heteroparade eller hetero-pride eller noget.

    Kommentar by Henrik Petersen — 18. januar 2017 @ 20:43

  13. Det ligner Frank Hvam i en af hans mere langt ude roller i Casper & Mandrilaftalen.

    Kommentar by Balle-Lars — 18. januar 2017 @ 21:18

  14. Han er en tosse. Man burde vel have ondt af ham. Den arme stakkel.

    Kommentar by XXXXX — 18. januar 2017 @ 21:36

  15. @13: Mandrilaftalen! Det var dér jeg havde set ham før! Fed humor! Ad! Det’ jo tis!

    Kommentar by tilfældig — 18. januar 2017 @ 23:14

  16. At de ikke selv kan se det. De samme typer, der skriger og hyler op om, plads til “mangfoldighed” – ja den mangfoldighed rækker ikke længere end til at alle skal være lige som disse regnbuefascister. Det gør Jim Lyngvild åbenbart ikke. Så skal han hetzes. Præcis som de sorte i USA, der råber “kokosnød”, brun uden på, hvid indeni, efter de sorte, der er flittige i skolen og stræber efter en god uddannelse og en fremtid uden stoffer, kriminalitet, røven hængende ud af bukserne og destruktiv negermusik i ørene.

    Kommentar by Margrethe — 19. januar 2017 @ 09:21

  17. Hvem er det der kreerer,denne “homofobi” ,blandt de mennesker jeg gennem livet er stoedt paa ,temmeligt mange efterhaanden alle mulige steder,og saavidt jeg husker var de bedoevende ligeglade med andres seksuelle orientering,helt enig med 12 Henrik Petersen det er en privat sag, men den evindelige fremturen er irriterende .

    Kommentar by Dunk — 19. januar 2017 @ 09:24

  18. To Samlevende Homo’er:
    Den gamle homo var død og kremeret. Samboen ville have asken med
    hjem.
    Præsten: Hvorfor ? Jo, Jeg vil koge grød af asken og mærke ham glide ud af røven en sidste gang…

    Kommentar by sindsro — 19. januar 2017 @ 10:59

  19. Jim Lyngvild er en sand hædersmand, som fortjener al mulig ros og opbakning for at tale de kulturradikale politisk korrekte kommunister midt imod!

    Kommentar by Al Capone — 19. januar 2017 @ 13:57

  20. Jeg synes at Jim Lyngvild gør det rigtig godt. Han er en skøn, idérig og farverig fyr. Han er glad for Danmark, men det gør ham bestemt ikke til racist.

    Kommentar by Liva — 19. januar 2017 @ 19:36

RSS feed for comments on this post.