29. november 2018

Professor om nye DST-tal: “… dansk nationalret kunne blive kebab, for det kan vi alle sammen spise.”

“I 2008 forudså Danmarks Statistik, at der ville være 340.518 ikke-vestlige indvandrere i Danmark i år 2050.”, skriver den knastørre Christian Marcussen, og pointerer, at det antal nåede vi i år, 32 år før prognosen. I en ny opdateret fremskrivning fra Danmarks Statistik, spås det, at der i 2060 vil være 867.258 ikke-vestlige indvandrere/efterkommere i landet.

BT har spurgt professor Christian Albrekt Larsen, hvad det konkret kan få af betydning for dansk kultur. Fra BT.dk – Slut med stegt flæsk som nationalret?

“En betragtelig stigning i antallet af ikke-vestlige indvandrere eller efterkommere kan betyde, at stegt flæsk med persillesovs bliver skiftet ud som nationalret til fordel for kebab.

At stegt flæsk med persillesovs er vores nationalret, er rigtig uheldigt, fordi det er svinekød, som muslimer ikke spiser. Det havde været lettere, hvis det var hakkebøffer med bløde løg. Det er det spil, der kommer til at foregå. Der kommer til at ske noget med madkulturen. En ny dansk nationalret kunne blive kebab, for det kan vi alle sammen spise.‘ …

Ifølge ham vil flere indvandrere ‘ændre vores forestillinger om, hvad det vil sige at være dansk. Det kommer til at udfordre vores nationalidentitet’, siger han. …

‘Den unge generation har nogle andre forestillinger om det at være dansk end de ældre generationer. De yngste har oplevet en skolegang med indvandrere, og når man spørger dem, hvad det vil sige at være dansk, ser man, at andelen, der vægter kristendom, familiebaggrund og det at være født i Danmark, falder,’ siger Christian Albrekt Larsen.”

“Dem der bestiller disse tal overvejer sikkert også om vi skal tvangssteriliseres og placeres på en øde ø..” (Ozlem Cekic på Twitter, 28. november 2018)

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/96765/trackback

43 Comments »

  1. Selvfølgelig bliver Kebab aldrig dansk nationaleret. Stegt Flæsk med persillesovs. Frikadeller- brun sovs og kartofler…Ellers smørrebrød med Rugbrød, som nok det meste og ældste orginale brød herfra..Danmark er et kristent land (sgu ikke et muhammedanerland), så Svinekød er en vigtig bestanddel, også især fordi man så derigennem undgår at støtte Hallalkød og dermed Islam, som økonomisk får støtte via Hallalkød. Danmark dør den dag Islam overtager, hvilket jeg håber kommende generationer vil kæmpe for at slippe for, og for at Islam med tiden vil dø, som den usekulære diktatorreligion (med dens førerprofet- og dens fordummelse) den er.

    Kommentar by Michael Unna — 29. november 2018 @ 12:24

  2. Gid de forbandede socialkonstruktivister ville flette kebaben og bare et kort øjeblik holde inde med de konstante angreb på samtlige ting og begreber, der begynder med “dansk” eller “national”.

    Kommentar by Quark — 29. november 2018 @ 12:29

  3. Hvis vi nu et øjeblik gik med på ideen om kebab som nationalret kommer næste problem, for hvad for en kebab er den rigtige? Er det shish kebab? Eller Döner kebab? Eller Shawama….kampen mellem klanerne kan begynde

    Kommentar by redneck — 29. november 2018 @ 12:46

  4. Hey Özlem, det er sgu da en glimrende idé med tvangssterilisation.

    Er du den første på briksen?

    Kommentar by Revisoren — 29. november 2018 @ 12:47

  5. Jeg foretrækker kebab med ekstra bacon…

    Kommentar by Revisoren — 29. november 2018 @ 12:52

  6. Svineriet af etniske Danskere vil ingen ende tage af de over selverklærede professorer uddannet på det beskyttede og skatteyder betalte RUC, skatteyderne er godt og grundigt pisket af politikerne på Christiansborg, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 29. november 2018 @ 13:31

  7. Jeg har aldrig ædt deres ækle kebap og kommer heller aldrig til det. I det hele taget vil jeg ikke æde deres hæslige halallort. Her hos os går vi altid i en bue uden om halallort, hvis det overhovedet er muligt.
    Jeg har endnu ikke set halalslagte gris, men det var måske en overvejelse værd! :-)
    Mine afguder har forbudt mig at æde halallort. Overtræder jeg dette forbud, er straffen, at jeg i efterlivet skal opholde mig blandt muhamedanere i en uge, for hver gang jeg overtræder forbudet.
    For en uge siden lavede min Hustru den lækreste flæskesteg med herlig sprød svær, hvortil vi nød en 15,5% Zinfandel, 2011. Så bliver det ikke bedre i min optik.

    Kommentar by Knud Madsen — 29. november 2018 @ 13:38

  8. # hr. Madsen

    Jeg rører sgu heller aldrig det klamme og ulækre kamelæde.

    Min kommentar var ironisk ment, hvilket nogen gange kan være et problem at tyde på skrift…

    Kommentar by Revisoren — 29. november 2018 @ 13:45

  9. Jeg er sgu bange for, at den rødradigale holdningsmassage kombineret med en udtalt historieløshed og kadten vrag på det at være dansk – og ikke europæer – har gjort uopr3ettelig skade på de nye generationer.
    Fino. Det er JER der skal leve med lortet.
    Kommer til at tænke på go’e gamle Jørgen Ryg. Og monologen hvor konen er ved at blive spist af løverne.
    “Jamen, så gør dog noget!” Hvortil Ryg siger: “Hvis dyret ikke har noget mod kalorier – SÅ LA’ DET!”
    På samme vis vil jeg om de yngre generationer sige:
    “Hvis de ikke har noget mod vold, mord, et smadret samfund – SÅ LA’ DEM”
    Vel videne at Kebab vil blive the least of their many worries.

    Kommentar by White knight — 29. november 2018 @ 13:52

  10. Christian Albrekt Larsen er en af nutidens blanke mennesker.

    Mange kan komme med mange kommentarer til hans fejlagtige virkelighedsopfattelse: Men her blot to:

    1. Han foreslår oksekød for at please muslimerne. Men oksekød er en stor belastning for miljøet, og der vil muligvis være restriktioner og forbud mod det i 2050. Stakkels Albrekt. Det er svært at være progressiv og politisk korrekt. Hvis man taler for multikultur og islam, kommer man til at træde klimaforkæmperne over tæerne. Og det er jo de hotteste for tiden.

    2. Han siger, at nutidens etniske danske unge ikke går så meget op i dansk identitet. Danskheden vil ændre sig.

    Men hvorfor gælder det ikke muslimske unge? Hvorfor er de en konstant i hans ligning (mens de etnisk danske unge er en variabel)? Hvorfor tager de muslimske unge det ikke lettere med deres muslimske identitet? Hvorfor begynder de f.eks. ikke at spise svinekød?

    Albrekt tager gruelig fejl. Dels vil de etnisk danske unge blive mere kulturkonservative, når de bliver voksne og stifter familie. Det viser al erfaring.

    Og dels vil den danske frihedskultur i længden ikke være svagere end den muslimske tvangskultur.

    Men masseindvandringen gør da, at den danske kultur er under pres. Hvis man forestillede sig, at der kom 10 millioner muslimer til landet, ja så skal det cylinderformede affaldskød nok blive nationalret.

    Kommentar by np — 29. november 2018 @ 13:59

  11. Det var måske lidt knudret fremstillet 13:59.

    Men min anke er: Hvorfor antages den danske kultur at være variabel, mens den muslimske kultur antages at være konstant.

    Hvorfor bliver den danske kultur fremstillet som værende svagere end den muslimske? Hvorfor er det den, der skal vige for den indvandrede kultur og ikke omvendt?

    Kommentar by np — 29. november 2018 @ 14:12

  12. Ifølge integrationsbarometeret er der pr.

    1. oktober 2018 var der i alt 793.437 indvandrere og efterkommere i Danmark, som svarer til 13,7 pct. af den samlede befolkning.
    505.091 har oprindelse i ikke-vestlige lande.
    https://integrationsbarometer.dk/tal-og-analyser/INTEGRATION-STATUS-OG-UDVIKLING

    Kommentar by tavsen — 29. november 2018 @ 14:49

  13. Han sidder bare og masturberer til sin yndlingsfantasi. Han hader tydeligvis Danmark og danskerne, som alle de andre i det danske mediebillede.

    Kommentar by Jack Nille — 29. november 2018 @ 15:46

  14. @ Kommentar by Revisoren — 29. november 2018 @ 13:45

    Det var fuldt ud klar over, men alligevel blev jeg inspireret til at udgyde min væmmelse over deres halallort. :-)

    Kommentar by Knud Madsen — 29. november 2018 @ 16:26

  15. Ja, der foregår vist tit sære ting i baglokalerne til kebab- og piazza butikkerne. Som jo modtager stribevis af sure smiley-fjæs mærker.

    At Danmarks Statistik tog fejl med 32 år!!!!! forbavser mig overhovedet ikke. Foretagendet har længe været utroværdigt.

    Kommentar by Ole Jensen — 29. november 2018 @ 16:38

  16. Kebab “Made in Denmark” spiser jeg gerne!

    Kommentar by Hul igennem? — 29. november 2018 @ 17:17

  17. tavsen

    Måden man opgør det på er forkert. Mange i 3 generation er ikke integrerede, men bliver glat væk tryllet om til danskere. Desuden kan alle jo bare snige sig over grænsen. Reelt er der p.t. mellem 800.000 og 1 mio fremmede i Danmark.

    Kommentar by Acharya Tuisto — 29. november 2018 @ 17:39

  18. Så kebabspørgsmålet er lidt underordnet vigtigere ting. Amen til det.

    Kommentar by Hul igennem? — 29. november 2018 @ 17:42

  19. Muhamedanere er helt sorte.

    En grøn muhamedaner ville spise svinekød, der udleder mindst CO2 – by far!
    Derefter kylling.
    Og langt derefter, med den største skade for klimaet, kommer lam og okse, deres favoritter.

    Men de prøver vel bare at lave Danmark om til et af ‘de varme lande’.

    Kommentar by Bastardo — 29. november 2018 @ 17:52

  20. Og vores kokke, madskribenter og kostrådgivere har i en menneskealder skrevet om muhamedansk madlavning, fordi det er bare så eksotisk og dejligt.
    Men de skal jo leve!

    Kommentar by Bastardo — 29. november 2018 @ 17:55

  21. Husk Camilla Plum.

    Kommentar by Bastardo — 29. november 2018 @ 17:57

  22. Kebab er en afskyelig spise. Jeg har en eneste gang smagt det, og ærligt talt smager det af halvråddent kød der har fået en lynstegning for at prøve at skjule “gøgleriet”. Man skal have nogle smagsløg der lader sig nøjes med hvad som helst, hvis man kan indtage den slags (rotte) kød. Føj, og nej tak herfra. Den såkaldte “professor” kan for min skyld spise Kebab 24/7 og gerne med varm mælk på, men jeg kan ikke hjernevaskes til at indtage noget jeg ikke engang vil servere for min hund.

    Kommentar by Elvadatter — 29. november 2018 @ 17:58

  23. Brug da halalslagtet gris til kebab’en ; mere integration og/eller assimilering og rummelighed i al almindelighed er ikke mulig …

    Kommentar by krassisten — 29. november 2018 @ 18:01

  24. # Bastardo

    Den venstreradikale kogekone Camilla Plum var ved at miste sin nordsjællandske lystejendom for et par måneder siden.

    Årsagen var en stor ubetalt gæld til Skat.

    Så satte kogekonen en indsamling i gang på Facebook, og i denne uge kunne Camilla Plum-rådden så glædestrålende fortælle BT, at det nu var lykkedes hende at betale gælden.

    Mon Britta har spyttet i kassen?

    Kommentar by Revisoren — 29. november 2018 @ 18:04

  25. Ny er sex med en 13årig lovligt i Sverige .
    (Kilde:svt.se)

    21-årig man hade sex med 13-åring – inte våldtäkt enligt tingsrätten
    En 21-årig man hade sex med en 13-årig flicka, något som normalt bedöms som våldtäkt mot barn. Men rätten valde att tro på mannens berättelse om att samlaget var frivilligt, och dömer honom därför för det lindrigare brottet sexuellt utnyttjande av barn.

    Flickan själv uppger att hon inte ville ha sex med mannen, att hon var rädd och att hon sa nej flera gånger. Men enligt tingsrätten är hennes berättelse vag och saknar detaljer.

    Mannen och flickan, som både är bosatta i Eskilstuna, träffades på ett chattforum. I sin profil på forumet uppgav flickan att hon var 15 år, men enligt henne berättade hon senare sin verkliga ålder för mannen som själv sa att han var 17.

    Åtalet styrkt

    21-åringen förnekar att han skulle ha ljugit om sin ålder och menar att han inte visste att flickan var minderårig. Tingrätten anser dock att han borde ha förstått det, med tanke på att han visste var flickan gick i skolan och att de hade en gemensam vän som var 14 år.

    Samlaget skedde på kvällen i mannens lägenhet. Både flickan och mannen uppger att de upplevde att de hade ett förhållande.

    Enligt tingsrätten är åtalet om våldtäkt mot barn styrkt då 21-åring borde ha förstått att flickan var minderårig, men då rätten väljer att tro på att samlaget var frivilligt ser man det som en förmildrande omständighet och dömer honom istället för sexuellt utnyttjande av mindreårig.

    Påföljden bestämdes till skyddstillsyn och 100 timmars samhällstjänst.

    Kommentar by Anders Nielsen — 29. november 2018 @ 18:08

  26. OT
    CA Fire: Proof Directed Energy Weapons Destroyed 11,0000+ Homes, Not A Wildfire
    https://www.youtube.com/watch?v=w9i5C5996s0

    Kommentar by Jack Nille — 29. november 2018 @ 18:36

  27. Nu stopper jeg personligt aldrig noget i gabet, hvor uhygiejniske araberfingre har været involveret.
    Så engang køkkenet i en araber restaurant, mage til svineri skal man lede længe efter.
    Normale hygiejne regler var ikke noget man tænkte nærmere over, arabisk standard!
    Personale toilettet var også arabisk standard. Arabere sidder ikke ned og skider, de står på brættet, og rammer ikke altid lige hullet, de er vandt til “pedal lokummer”. Tynd mave så heller ikke ud til at være usædvanligt i betragtning af den almindelige hygiejniske standard
    på stedet.
    Når man så ved at muslimer ikke bruger lokumspapir, men tørrer sig i røven med venstre hånd og bagefter foretager en nødtørftig skylning, så beder man om maveproblemer, hvis man frekventerer sådanne steder.
    Jeg vil fraråde enhver dansker at besøge sådanne steder.
    Nu ligger der en kebab, grønthandler, frisør, kiosk og pizza snask på ethvert gade hjørne, og dumme danskere valfarter.
    Oplagte erhvervsområder, hvor svindel med skat og moms er nemt.
    De seneste afsløringer af diverse raids mod supermarkeder og købmænd, som faktisk har foregået i årevis, uden større politiske bevågenhed, fortsætter.
    Tyvekosterne lander ude hos de muslimsk ejede kiosker, og de lettjente penge lander i de lande de er “flygtet” fra, hvor der bliver investeret i flotte paladser.
    Man kunne blive ved, men man bliver så træt.

    Kommentar by Finn A. Skov — 29. november 2018 @ 19:41

  28. Der er mindst 500.000 ikke-vestlige personer i Danmark. Formentlig lidt flere endda – mellem 6-800 000 er mit bud. Svarende til ca 10-13% af befolkningen. Nok 15% af ungdomsgenerationen.

    Indvandringen har i gennemsnit været på 10-20 000 ikke-vestlige om året siden udlændingeloven af ’83 + omkring en 50 000 tyrkere og andre ikke-vestlige der fandtes i forvejen.

    Det er 35 år siden 1983. Vi er snildt forbi den halve million. Langt forbi. And counting..

    Kommentar by Morten — 29. november 2018 @ 20:09

  29. Lad os dog lade istanpulerne oversvømme os med usund mad. Nu har de været her så længe, så lad dem gøre arbejdet færdigt med at aflive os.

    Kommentar by Nielsen — 29. november 2018 @ 20:15

  30. professor Christian Altknepper Larsen må være totalt psykopat hvis han ikke ved at den mest usunde spise nord for islamisk stat er hans lorte kebab.

    Men psykopaten kan tage sin lorte kebab og sine lorte muslim-islamister og fise af, men så mister psykopat “professoren” jo vores skattekroner, så ham kommer vi aldrig af med, frivilligt.

    Kommentar by Piphans — 29. november 2018 @ 20:57

  31. @25 Anders Nielsen
    Åh gud, det er jo ingenting. For nogle år siden var der en muslim-islamist der voldtog et barn og derved gjorde sig fortjent til lortesvensk opholdstilladelse(så rent faktisk kan det være at den pædofile muslim-islamist nu bor i Mohammedanmark og modtager dumsk offentlig socialhjælp).
    Vi er fortabt.

    Kommentar by Piphans — 29. november 2018 @ 21:02

  32. Men på den anden side så er det jo nu videnskabeligt bevist, at tilhængere af venstrefløjen dvs. Venstre til og med enhedslisten er mentalt kaput.
    https://www.youtube.com/watch?v=O5Yj5v8_z5M

    Kommentar by Piphans — 29. november 2018 @ 21:16

  33. Stort problem, at unge danskeres identitet bliver udvandet, men de har jo heller aldrig oplevet Danmark som det var før fremmedinvasionen gik rigtig galt i 90-erne (for slet ikke at tale om før fremmedarbejderne kom til landet). De har derfor ikke noget samenligningsgrundlag og ved vel ike, hvad de går glip af ved ikke at kæmpe for genoprettelsen af et dansk Danmark.

    Kommentar by Odo — 29. november 2018 @ 22:12

  34. Kebab har jeg ALDRIG puttet i min mund og kommer heller ikke til det. Først pga. hygiejnen (hvor mange bakterier kan der ikke ligge mellem lagene og senere netop iSlammets ULÆKRE omgåelse med fækalier og manglende håndvask) dernæst fordi jeg ALDRIG kunne finde på, at støtte en forretning der pleaser en sådan kultur.
    Min afsky er nu så stor, at jeg end ikke mere besøger italienske eller græske restauranter eller restauranter med ikke dansk indehaver -personale.

    Vil man det “eksotiske” kan man, som før, rejse ud i verden, frem for at slæbe hele verden hertil og lade udyrene te sig som verdens herrefolk på vor regning. Men det tjener venstrefløjens dovne, begærlige, projektmagere jo for lidt på til, at kunne leve livet på skatteborgernes regning.

    HURRA for julen, med et overflødighedshorn af dansk gris på bordet!

    Kommentar by M.S. Carstens — 29. november 2018 @ 22:28

  35. Tryk avler modtryk. På et tidspunkt bliver etniske danskere trætte af at være omgivet af muslimsk kultur. Så vil de søge tilbage til deres rødder og genopdage den danske kultur. Der vil komme en genfødsel af den kulturelle stolthed over at være dansk. En dansk renaissance om man vil. Resultatet vil blive at danskerne vil søge sammen med deres artsfæller i særskildte enklaver, således at et splittet apartheitssamfund vil opstå. På samme vis som i USA og Sydafrika.

    Kommentar by JC — 29. november 2018 @ 22:44

  36. Hus forbi fessor-Albræk.
    Jeg får en helvedes ballade med Odin, hvis jeg spiser noget som en eller anden ørkenreligion-afgud er blevet nævnt i nærheden af.

    Kommentar by Lider af danskhed — 29. november 2018 @ 23:39

  37. Røvslem skal bare fise hjem til hendes tyrker-klan. Det lorte-kebab skal overhældes med gylle og brændes til Sct. Hans.

    Professor-fis-i-kasketten. Kebab-imellem-ørerne.

    Kommentar by Iznogut — 30. november 2018 @ 00:04

  38. ‘At stegt flæsk med persillesovs er vores nationalret, er rigtig uheldigt, fordi det er svinekød, som muslimer ikke spiser.

    Og hvad saa? Muslimer kan da vaere ligeglade, de er jo ikke danskere.

    Kommentar by Erling — 30. november 2018 @ 00:06

  39. Danmarks statistik får støtte fra løgnesprederne i danske medier. Jeg hørte noget lignende: “Hver 6. dansker vil være fra ikke vestlige lande…” Og der fik jeg ramt slukknappen.Jeg regner med speakeren ville fortsætte med i et eller andet år i fremtiden. Der tages ikke i betragtning, at den migrationsplan, som uLøkke -underbuksegangsterwannabe’en fra nu Nyhavn tidlige Græsted agter at underskrive i marakæsj nævner at Danmark kan rumme 37 mio. mennesker. Hvor mange af disse 37 mio. tror grødhovedet vil være etniske danskere? Desuden tages ikke højde for, at de tal D.S. skubber frem nok ikke svarer til virkeligheden. Kig dig rundt i enhver dansk storby, og se hvor mange fremmede der virkelig er her.
    Vejen frem for et dansk Danmark er udtræden af eu og alle andre internationale organisationer hvis ikke danmark står alene, vil vi danskere heller ikke kunne det. Hvilke europæiske lande tror i eu-hæren vil blive sat ind i? Der arbejdes hen mod et nyt sovjetunionen i bryssel. Og lande som ikke vil indordne sig, vil lide samme skæbner som Ungarn, Polen, det halve af Tyskland m.fl.

    Kommentar by Nielsen — 30. november 2018 @ 04:59

  40. Gråsten æblet eller andet vegansk vinder nok en ny afstemning.

    Kommentar by P — 30. november 2018 @ 07:13

  41. Kebab, kan vi alle spise. Fy for fanden for nogle idioter, der er uddannet på sociologistudiet. Glistrup ville lukke Danmarks Statistik, det kunne jeg dengang ikke forstå, men når de ikke har spor styr på befolkningsudskiftningen, så ender det med at DS også dør helt af sig selv.

    Kommentar by Menig 442 — 30. november 2018 @ 08:41

  42. Hos folk med forståelse for statistik må alle advarselslamper blinke, når befolkningsprognosen siger der vil være 6,8 mio indbyggere i Danmark i 2060, når man sammenholder det med følgende fertilitetsoplysninger:

    Samlet fertilitet efter tid og herkomst
    Kvinder med dansk oprindelse
    1986 1 450,7
    1987 1 458,5
    1988 1 520,5
    1989 1 575,7
    1990 1 621,0
    1991 1 625,5
    1992 1 702,1
    1993 1 685,7
    1994 1 745,3
    1995 1 750,7
    1996 1 685,4
    1997 1 682,7
    1998 1 654,7
    1999 1 662,3
    2000 1 692,0
    2001 1 664,2
    2002 1 653,5
    2003 1 701,6
    2004 1 744,7
    2005 1 780,3
    2006 1 843,2
    2007 1 850,5
    2008 1 911,5
    2009 1 863,5
    2010 1 902,5
    2011 1 786,7
    2012 1 758,5
    2013 1 690,4
    2014 1 706,0
    2015 1 735,8
    2016 1 807,3
    2017 1 775,0

    Enhed : fertilitetskvotient

    Altså har danske kvinder fra 1986 til 2017 over hele fødselsperioden fået fra 1,5 til 1,8 børn, hvor der skal fødes over 2 børn for at opretholde antallet af danskere på længere sigt så længe der ikke er nogen kur for aldring.

    Når man ved der var lige under 5 mio. af dansk oprindelse i 1986, så vil antallet af personer med dansk oprindelse i 2060 jo være langt under 5 mio. Altså vil antallet med mødre af fremmed oprindelse være over 2 mio. i henhold til prognosen. De 867.258 statistisk af ikke-vestlig oprindelse vil derfor være overgået i antal af de ikke-vestlige 3-4- og 5-genarationsindvandrere registreret som af dansk oprindelse ved at bare en enkelt af deres forældre er født i Danmark og har dansk statsborgerskab.

    Kommentar by perhag — 2. december 2018 @ 17:36

  43. # perhag

    Jeg læste for et par dage siden – husker ikke lige hvor – at EU havde vurderet, at der er plads til 37 millioner indbyggere i Danmark!

    Vi kan således se frem til en import af cirka 31 millioner negre og muhammedanere…

    Kommentar by Revisoren — 3. december 2018 @ 07:00

RSS feed for comments on this post.