18. december 2018

Video (uden kontekst): Lyshåret drenge mobbes, trues og tæskes af 4-5 indvandrere – Info søges…

For nogle uger siden gik en video viralt, af en dreng der får tæsk af en større gruppe. Det viste sig efterfølgende, at være en lidt for brutal ‘practical joke’, og da offeret ikke anlagde sag, opgav politiet at retsforfølge de ti gymnasiedrenge fra Roskilde.

Af lignende årsager holder jeg mig langt fra de mange overfald optaget med mobiltelefoner, der cirkulerer på nettet. Uden kontekst, tid, sted og anledning, er det lidt for tyndt. I dag gør jeg en undtagelse. En dreng mobbes og får tæsk af 4-5 drenge, og trues til sidst i videoen på dansk. Den er optaget i Danmark, og offeret er tydeligvis skræmt. Hvis nogen ved noget, så giv endelig lyd.

Screencaps (redigeret)

Oploadet Kl. 03:55 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: https://www.uriasposten.net/archives/97212/trackback

32 Comments »

  1. .

    Kommentar by Jack Nille — 18. december 2018 @ 03:58

  2. Det er mere en tydeligt, at de slår og sparker rigtigt..

    Det er så typisk for sandnegerne, at det ingen ende er på deres mod, når de er i massiv overtal, eller svært bevæbnet…

    Når de er på enmandshånd, så er de sleske og krybende, som sjakaler…

    Jeg hader de svin, og når opgøret kommer, vil jeg uden at blinke, hjælpe til med at udrydde de svin, tillige med dem der har gjort dette muligt…

    Kommentar by Christian Sørensen — 18. december 2018 @ 05:57

  3. Det hele resulterer selvføkgelig i latterlige domme. Indfør shariadomme til muslimer, der generer danskere. De burde have 30 piskeslag, en afhugget højrehånd og knust deres nosser. Så kunne de måske lære det.

    Kommentar by Odo — 18. december 2018 @ 06:25

  4. Føj for Satan…

    Kommentar by Søren — 18. december 2018 @ 07:06

  5. Det skal blive interessant at se, om lærerenes og mediernes “inklusivitets”-indoktrinering af de danske børn er i stand til at undertrykke det had der naturligvis må opstå, i tilfælde som det her.

    Kommentar by Kimski — 18. december 2018 @ 08:14

  6. -> Kommentar by Kimski — 18. december 2018 @ 08:14

    Jeg gætter at svaret på dit spørgsmål er et rungende JA. Du skal nok finde på noget andet hvor du kunne sætte dit hørbare håb på.

    Kommentar by Michael Laudahn — 18. december 2018 @ 08:21

  7. Nogle dygtige modige drenge….feje svin.

    Kommentar by Elegia — 18. december 2018 @ 09:30

  8. Mn denne episode bliver nævnt i uLøkkeFadBumsens nytårstale if. tryghed mv.?

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 18. december 2018 @ 10:27

  9. Øh, jeg ved at journalister har et betragteligt medansvar for disse unges tilstedeværelse i Danmark, ved altid at gøre deres ugerninger -vold, mord, røverier og voldtægter til ubetydeligheder.
    Unge er dhimmipolitiets betegnelse for danskeres fjender, der dagligt opererer på dansk jord.

    Kommentar by Nielsen — 18. december 2018 @ 10:43

  10. Det står værre til, end de fleste tror. Jeg har pludselig fået et nyt og uventet indkig i et københavnsk “multikulturelt samfund”. Som jeg ikke kan fortælle om endnu. – Jeg tror godt, jeg vidste det, men om lidt kan jeg dokumentere det.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 18. december 2018 @ 11:40

  11. Det bliver dobbelt traumatisk for de her drenge og piger den dag de er voksne nok til at indse at deres egne forældre er medskyldige i den vold og voldtægt der er blevet udøvet imod dem!

    Kommentar by Santor — 18. december 2018 @ 11:57

  12. TIL STOR BEROLIGELSE for alle uvidende, indoktrinerede, naive og godtroende danskere har DR lige været ude med en radioavis hvor de kunne “oplyse” at volden mod danskerne slet ikke er vokset i omfang. Den har tværtimod været vældig stabil siden 1987 eller 93.

    Puha, så er der jo ingen grund til at være bekymret. Vi kan roligt slappe af alle sammen. Hvis nogen fremover bliver overfaldet, lemlæstet eller myrdet, er det blot pga. en smule stabil vold. Hurraaaa.

    (der gnaver dog en lille orm i det flotte røde æble fra DR: for de plejer da at sige at kriminaliteten er FALDENDE. Men nu er den pludselig stabil. Er det så bedre eller værre?)

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 18. december 2018 @ 12:33

  13. Hvis man måtte ….skyd lortet.

    Kommentar by Jp — 18. december 2018 @ 12:47

  14. Det her må man: “Ud med lortet!”

    muhamedanerne skal være i muhamedanerland, og det er ikke Danmark eller Europa!

    Europa reconquista!

    Kommentar by va sawva — 18. december 2018 @ 14:45

  15. Ja her er jo tale om en – Hadforbrydelse- med racistiske undertoner, da ofret jo er blond……bare for at komme med en indforstået -Radikal- bedømmelse af situationen……Jamen hvad andet er der at sige om de svin.

    Kommentar by Michael Unna — 18. december 2018 @ 14:56

  16. Men én ting er stensikkert.

    Ifølge Jens Rohde har det intet som helst med dødskulten Islam at gøre…

    Kommentar by Revisoren — 18. december 2018 @ 15:26

  17. Læse, regne og skrive kan gøgeynglet ikke, arbejde for egen forsørgelse senere er et ukendt begreb og den smule IQ der skulle være i behold, efter generationer med indavl, er landet i et vedhæng, der flittigt benyttes til udklægning af endnu lavere stående “individer”, men deres 1400 år gamle voldsideologi, iSlam, er dem indoktrineret, så de behersker den perfekt og vedligeholdes ved hver, opfunden, anledning.
    Fy for Fanden, er ved at være et for vagt begreb. iSlammet er selveste Fandens eget værk! og vore politikkere på borgen, gennem tiderne, med deres trofaste medløbere, er Fandens egne “stik i rend drenge” !! og hvem der igen stemmer på et af nuværende partier på Borgen, må være ramt af Fandens hjernelammelse !!!

    Tak for efterlysningen KIM, om end det er til at græde sig i søvn over.
    Må alle dele det vidt og bredt og kræve STOP iSlamiseringen af Danmark !!!!!!!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 18. december 2018 @ 16:07

  18. Importeret ondskab

    Kommentar by Jern Henrik — 18. december 2018 @ 16:35

  19. Det er dem og os NU!!!! Lær NU myterne at kende!!! Juridisk straf NU!!! Folks meninger er ligegyldige, just døm dem til udvisning!!!

    Kommentar by Moth — 18. december 2018 @ 16:48

  20. Desværre er vores retssystem stort set brudt sammen, når det gælder migranters vold. Straffene er som regel så små og blødsødne, at forbryderne griner af dem.

    Pga. Marokko-Lars må det forventes at mængden af vold mod danskere snart mangedobles.

    Kommentar by tp — 18. december 2018 @ 17:16

  21. Det sker oftere end vi ville ønske at disse grupper af islams muntre sønner tæsker dansk etniske drenge. Det er dybt forkasteligt, simpelthen til at kaste op over.

    Kommentar by Draugr — 18. december 2018 @ 17:27

  22. Jeg-smadrer-dig-og-knepper-din-mor-kulturen , for ALLE at se , hvis de blot gad . Omend “kultur” i den forbindelse nok er lidt overdrevet .
    Dyriske instinkter i fri dressur er vel mere passende…

    Kommentar by krassisten — 18. december 2018 @ 17:54

  23. I øvrigt er faderen til Strasbourg-terroristen nu stået frem i flere medier og erkendt, at hans søn kæmpede for Islamisk Stat.

    Han har åbenbart ikke lyttet til det store orakel Jens Rohde…

    Kommentar by Revisoren — 18. december 2018 @ 18:43

  24. Ja, det er desværre hvad man kan vente sig af fremtidens “kultur berigere”.
    Hvem kan vi takke for det?. Slaskede politikere!.
    De fem barylere burde have så mange tæsk som kan ligge på dem.
    Det er “meget modigt” at være fem mod en. Hvordan vil de reagere, hvis man møder dem enkeltvis?. Som nogle små mus, som vil krybe i et hul.
    Spær dem inde indtil de kan smides ud af landet.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 18. december 2018 @ 21:10

  25. Hvad siger de på Dansk? Kan nogen transkribte for mig?

    Kommentar by BS — 18. december 2018 @ 23:16

  26. Hvis jeg vidste noget, var det blevet vel udført. Derefter har jeg givet lyd fra mig, på en sådan måde at det ikke kunne gennemskuet hvad der var sket med sandnegerne.

    Kommentar by Sindsro — 19. december 2018 @ 00:53

  27. 24. Allan Gorm Larsen

    Spær dem inde indtil.
    Nej Satme nej nej. Hvad skal man fodre på det lort for.
    Ekspedering eller YT, eller begge dele samtidig.

    Kommentar by Sindsro — 19. december 2018 @ 00:56

  28. “Lyshåret drenge mobbes, trues og tæskes af 4-5 indvandrere” Nej nej nej, det er det vi nu kalder jul i Mohammedanmark.

    Kommentar by Piphans — 19. december 2018 @ 01:20

  29. Den danske sang er en ung blond dreng.

    Kommentar by P — 19. december 2018 @ 11:29

  30. I Marokko er en norsk og en dansk ung kvinde blevet halshugget af Islams muntre sønner.

    I Danmark er en neger blevet krænket af en “racistisk” morgensang.

    Jeg går sgu på juledruk…

    Kommentar by Revisoren — 19. december 2018 @ 12:38

  31. -> Revisoren

    Jeg er lige gået på juleferie, og stener til News. En kvinde fra Institut for Menneskerettigheder får taletid ifm. med en sag om pakistansk kædesvig. Hun påpeger at politiet ikke må målrette sin kriminalitetsbekæmpelse mod udlændinge… Vi lever i vanvittige tider.

    Kommentar by Kim Møller — 19. december 2018 @ 12:42

  32. # hr. Møller

    100 % enig.

    SKAT bliver ofte bebrejdet hvorfor de ikke går hårdere til hele miljøet med kiosker, pizzeriaer, vekselkontorer m.m., som ofte har indvandrere som ejere.

    Men de stakkels medarbejdere er rædselsslagne for at blive stemplet som “racister”, og blive hængt ud på forsiden af Ekstra Bladet.

    Men god juleferie trods alt!

    Kommentar by Revisoren — 19. december 2018 @ 12:56

RSS feed for comments on this post.