13. august 2006

BT kalder PET-registreringerne for “kriminalitet” & “forbrydelser”…

Ingen grund til at gå i dybden med tallene igen, men nu hvor BT har sakset en historie fra Nordjyske Tidende, så vil jeg lige knytte et par ord til artiklen – Racistisk kriminalitet stiger.

Antallet af racistisk motiverede forbrydelser steg med 125 procent sidste år. Og 2006 ser ud til at nå mindst samme højde som 2005, skriver NORDJYSKE Stiftstidende søndag.”

Forkert. En stor del af PETs registreringer handler slet ikke om noget strafbart. Hvis en borger føler sig diskrimineret skal det registreres.

“For med 39 forbrydelser indtil videre er der ikke langt til de 81 fra sidste år. Tallene stammer fra Politiets Efterretningstjenestes registrering, og vicepolitimester Vibeke Christensen bekræfter et øget aktivitetsniveau på den ekstreme højrefløj.

– Vi kan se det på tilstrømningen og på diverse former for aktiviteter, som har til hensigt at etablere og udbygge modsætningsforhold mellem den brede befolkning og etniske minoriteter.

– Det er selvsagt noget, vi tager alvorligt, siger hun.

Sidste lørdag blev en tilfældig mand i Holte overfaldet, og tidligere på året modtog 130 nordjyder med anden baggrund end dansk trusselsbreve med posten. Og det er sådanne forbrydelser, der indgår i statistikkerne.

Vold udgør kun en brøkdel af samtlige registreringer.

“Ali Nicolaisen er rådgiver i Dokumentations- og rådgivningscentret om Racediskrimination. Han mener, at en af årsagerne til de mange forbrydelser kan være diskriminerende udtalelser i medierne, og at politikerne har et stort ansvar i den forbindelse.”

Decideret usandt, med mindre DRC vil argumentere for at debatten er blevet mere sober siden Dansk Folkeparti blev grundlagt og VK dannede regering på stram udlændingepolitik. I 1993 under Nyrup blev der registreret dobbelt så meget racisme som idag (166), og tallene for 2005 og 2006 er stadig 10-20 pct. under 2001. At gøre et lavt år til udgangspunktet kan kun have til formål at få racismen til at eksplodere efterfølgende.

“Aalborg Politi er blandt de kredse, der har anmeldt flere sager til PET i år. Sagen med trusselsbrevene var den mest alvorlige af slagsen.

Ingen højreorienteret vold i landets fjerdestørste by i årets første otte måneder. Et niveau en tilsvarende svensk by kun kan drømme om. Mærkeligt nok at der er så stor forskel på Danmark og Sverige, nu hvor “diskriminerende udtalelser i medierne” angives som årsag. Svenske medier har som bekendt tabuiseret enhver form for udlændingedebat.

Opdate 13/8-06. Ritzaus Bureau har ikke adopteret Nordjyske Stiftstidendes historie, men den fandt alligevel vej til begge tv-kanaler. Begge udgaver kalder ligesom originalartiklen PET-registreringerne for “forbrydelser” og “kriminalitet”. Kun DR har medtaget citatet om “diskriminerende udtalelser i medierne”.

  • 13/8-08 (01.45) DR Tekst-tv – Stigning i racistiske forbrydelser.

Opdate 14/8-06. PET burde selv kategorisere deres racisme-registreringer, men denne gang har Balder blog gjort det for dem. Der er mange gråzoner, og ligeså man ikke ved om hærværk mod pizzariaer er en del af en intern kioskfejde, så kan man altså ikke bare lige konkludere at en væltet gravsten på en muslimsk kirkegård skyldes højreorienterede. Racisme, ej heller den som rammer herboende udlændinge er ikke et højrefløjsfænomen.

Oploadet Kl. 00:05 af Kim Møller — Direkte link6 kommentarer


27. juli 2006

TV2 Online: Fidel Castro, statsoverhovedet der væltede en diktator

Fra TV2 Online (og TV2 Tekst-tv) – et eksempel på dobbelte standarder.

Cuba fejrer revolutionsdag

100.000 cubanere var i går samlet på pladsen i Bayamo for at fejre den cubanske revolutionsdag sammen med Fidel Castro.

Han har ledet landet i 47 år siden re­volutionen, hvilket gør ham til ver­dens længst regerende statsoverhoved.

I 1959 væltede Castro sammen med sin oprørshær den daværende diktator Batista. Et magtskifte der betød, at USA mistede dets indflydelse i landet.

Den snart 80-årige Castro holdt tale for tilskuerne ved festligheden.

Oploadet Kl. 07:57 af Kim Møller — Direkte link3 kommentarer


11. juli 2006

Ekstra Bladets Stine Bolthers gik direkte til konklusionen… (opdateret)

Et ledende medlem af Dansk Front blev i sidste måned anholdt, og Ekstra Bladet bringer idag historien i en artikel der skriger af overfortolkning. Det er svært at tro journalist Stine Bolthers er uddannet journalist… ja, og så alligevel ikke. Her artiklen i fuld længde…

Attentatplaner mod Lars Løkkes hjem 
 
Indenrigsminister Lars Løkke Rasmussens hjem i Græsted i Nordsjælland skulle være brændt af i lighed med brandattentatet mod integrationsminister Rikke Hvilshøj.

Siden den 11. maj har politiet i Hillerød i al hemmelighed haft et fremtrædende medlem af den højreekstremistiske, fremmedfjendske gruppe Dansk Front varetægtsfængslet for attentatplanerne, skriver Ekstra Bladet.

Den 32-årige Julius A. Børgensen fra Dansk Front blev afsløret, da han på debatsiden www.bzby.dk opfordrede til at brænde ministerens hus af.

Måske skulle man genoptage succesen med at brandbombe ministres privatboliger igen? Det er da noget der rigtigt skabte opmærksomhed omkring flygtninge og indvandrere, da hende tude-Rikke fik lidt af det der hårdt mod hårdt. Jeg synes, at indenrigsministerens bopæl vil være et oplagt mål for at skabe opmærksomhed omkring Ungeren (ungdomshuset på Jagtvej i København, red.), skrev han på den vesntreorienterede hjemmeside.

Desværre for nazisten Julius A. Børgesen læste politiet med, og den 10. maj blev han anholdt. Ifølge Ekstra Bladet er han sigtet for kvalificeret brandstiftelse mod et folketingsmedlems hus, samt ulovlig våbenbesiddelse. 

Det kan selvfølge være der er mere i historien, men af artiklen fremgår det blot at Dansk Front-talsmanden ironisk opfordrer venstreradikale til at angribe Lars Løkke Rasmussen – udfra devisen om at yderligere polarisering alligevel kun vil gavne højrefløjen. Intet er planlagt, intet er derfor afsløret, og der er absolut intet der tyder på at noget er afværget.

Jeg kunne såmen have skrevet næsten det samme, omend jeg aldrig kunne finde på at nævne et konkret mål. Skulle politiet lave en ransagelse i mit hjem, ville de kunne finde brandbare væsker (diverse rengøringsartikler), tændbare klude (viskestykker og den slags) og det ville heller ikke tage dem længe at finde lightere og tændstikker (stearinlys har ingen kontakter). Havde politiet så afværget et attentat – nahh, de havde ikke engang stoppet en grillfest.

Historien i Ekstra Bladets absurde overfortolkning blev adopteret ukritisk af Ritzaus Bureau som en ‘citathistorie’. TV2 Tekst-tv tager foreløbigt prisen…

  • 10/7-06 TV2 Nyhederne (22.00) – Brandattentat forhindret
  • 10/7-06 TV2 Tekst-tv – Venstrefløj fordømmer opfordring

“Jeg synes, det er en skræmmende tendens’, siger Christina Søby, Anti-racistisk Form, til TV2/Nyhederne. Man må håbe, at en situation som denne kan åbne øjnene for, hvad der sker på den yderste højrefløj, mener hun.”

Spin-off.

“Politiet undersøger nu, om kredse på det yderste højre stod bag brandattentatet mod integrationsminister Rikke Hvilshøj. Undersøgelsen kommer efter fængslingen af talsmanden for den højreorienterede gruppe Dansk Front, der ville brænde indenrigsminister Lars Løkke Rasmussens hus af. Det skriver Ritzau”

Venstrebloggere.

“Således er talsmanden for Dansk Front(en rabiat forening med forbindelser til bl.a. JPs hovedbestyrelse og Dansk Folkeparti) blevet arresteret for trusler mod indenrigsministeren.”

“Dansk front har mere end blot nære kontakter til ét regeringspartis top… Vi taler også om JP, DR og mange mange andre indflydelsesrige steder…” (Allans kone, Kirle i kommentar)

 

“Bemærk – der er tale om en højreorienteret ung mand, der ville sætte ild til indenrigsministerens hjem for at skyde skylden på “de venstreorienterede”.”

18/7-06 Opdate. Modkraft skriver at politiet på talsmandens bopæl fandt “flere skarpladte rifler”.



10. juli 2006

TV2 om Polen – et land der risikerer at få konservativt styre

Lande uden venstreorienterede flertal får konsekvent det glatte lag i Orientering, og de danske medier har i det hele taget en tendens til at kaste stigmatiserende etiketter i rå mængder mod enhver for for borgerlighed. Det er dog sjældent bias’en er så tydeligt, som på TV2 Tekst-tv igår.

“Hvis det sker, tyder meget på, at landet går konservatisme, uforudsigelighed og isolation i møde.”

Oploadet Kl. 13:32 af Kim Møller — Direkte link4 kommentarer


1. maj 2006

Folketingets EU-høring (kaldet ‘Europahøring’) – to forskellige vinkler

Folketinget og TV2 afholdt i den forgangne weekend den såkaldte Europahøring 2006. DR & TV2 fandt hver sin vinkel.



2. januar 2006

George W. Bush – bandeleder, statsterrorist, svin.. og et forbryderisk (skræmmende) monster
  • Politiken (ifl. Egon Balsby, Berlingske Tidende 2/1-06) – Svineheldigt.
  • “I anledning af nytåret fæstnede en af bladets elegante penne sig således ved præsident Bush’ Danmarksbesøg tidligere på året, og skribenten slutter sin øjenvidneskildring: »Dagen efter gik det, som det ellers sjældent går for demonstranterne. Vi fik ret. Svinet tog hjem igen. Eller i hvert fald til Skotland.«”

  • 01/01-06 Politiken – Fathi El-abed, næstformand i dansk-palæstinensisk venskabsforening: Hykleri: Bomber mod ytringsfriheden. Et citat:

    “Præsident George W. Bush er en farlig mand. Han står nemlig i spidsen for en ondskabsfuld bande, der er i færd med at illustrere, hvordan man dræber civile, lægger stater i ruiner samt udøver beskidt statsterrorisme.”

    Loonien var iøvrigt gæst i Deadline dagen forinden for at give sit syn på Ariel Sharon…

  • TV2 Tekst-tv 02/01-06 – Årets citat fra præsident Bush.
  • Bush-fortalelser er en fast årlig begivenhed, og minsanten om ikke Radioavisen (18.00) også fandt nyheden væsentligt idag. Historien er på Juicee News Daily to linier over Woman marries dolphin

    Bonus-bashing

  • Jyllandsposten 30/10-05 Sagt og skrevet.

    “Tanken om Bush uden Rove… Det er skræmmende, når Rove er der. Det er endnu mere skræmmende, hvis han er væk.” Carl Jilson, politolog, om fremtiden for Det Hvide Hus, hvis præsident Bush må skille sig af med sin omstridte rådgiver, Karl Rove. Fra den canadiske avis, The Globe and Mail

    2/12-05 Weekendavisen – Anders Lau Mandsholm: Hil Bush.

    “Jeg ville gerne, hvis en politiker fra et af partierne bag støtten til vores massedrab i Afghanistan og Irak ville kontakte mig og forklare det? For jeg kan ikke forstå det!? Og jeg er ikke en ultra-venstreorienteret uansvarlig pacifist. Jeg er (endnu) medlem af Venstre og tidligere byrådskandidat for Venstre i Århus. Jeg beder til, at denne verdens passionerede idealister og etiske mennesker i fællesskab afdækker de rædsler vi vestlige magter begår i bl. a. Afghanistan og Irak. Jeg beder til, at Bush og Blair m.fl. ender på anklagebænken ved krigsforbryderdomstolen i Haag anklaget for massedrab, krigsforbrydelser og forbrydelser mod menneskeheden. Det er der, de hører hjemme ved siden af Saddam Hussein og andre af denne verdens forbryderiske monstre.”

  • 

    14. december 2005

    Gode meldinger fra Irak – en dag når det de danske medier

    Opbygningen af demokrati i Irak går langsomt i den rigtige retning, og selv en loonie som Orienterings Lars Møller-Rasmussen er ved at erkende virkeligheden – om end den naturligvis serveres på vanlig facon (Sådan gjorde Bush Irak til et præstestyre, 12/12-05).

    Tirsdag var faktisk en god dag for irakerne, ikke mindst set fra en dansk vinkel – men ikke mange opdagede det. DR, TV2 og Ritzaus Bureau valgte alle ikke at bringe en ABC/Time Magazine meningsmåling foretaget af Oxford Research International – og det forstår man godt. Her et opkog fra nyhedsbureauet UPI:

    Poll: Iraqis feeling more optimistic
    BAGHDAD, Dec. 12 (UPI) — A poll of Iraqis by ABC News shows seven out of 10 feel their lives are going well, and two thirds believe life in Iraq will improve in the next year.

    With the country’s parliamentary elections scheduled Thursday, 76 percent of Iraqis said they were “confident” the vote would produce a “stable government,” despite sectarian divisions among Sunni and Shiite Muslims. Few Iraqis expressed concern about civil war.

    However, only 44 percent of Iraqis said they believe things are going well in their country, while 52 percent said they felt the country was “doing badly.”

    In February 2004, 39 percent of Iraqis said they believed the U.S. invasion was wrong, but that number has risen to 50 percent. Accordingly, the percentage of Iraqis who now oppose the U.S. presence jumped from 51 percent to 65 percent.

    The nationwide poll of 1,711 Iraqis was conducted by Oxford Research International. The poll’s margin of error was not released.

    Nu valgte UPI jo godt nok en positiv overskrift, men istedet for helt at ignorere historien, så kunne de danske medier jo have rettet fokus på de dårlige elementer i undersøgelsen. Så havde den danske journaliststand fået bekræftet sine bange anelser om udviklingen i Irak – og det store flertal af danskerne der får deres nyheder fra DR/TV2 Online, tekst-tv og gratisaviserne ville være afskærmede fra den manglende borgerkrig. Men nej.

    For et par måneder siden var der forfatningsafstemning i Irak. Her valgte DR det dårligste tal fra en provins og lod det være dækkende for hele Irak. (dementerede efterfølgende påstår en Urias-læser, mangler dokumentation).

    Bemærk det fremhævede…

  • 12/12-05 ABC News – Poll: Broad Optimism In Iraq, But Also Deep Divisions Among Groups.
  • 12/12-05 Time Magazine – What Do The Iraqis Really Want?.
  • THEY WANT A STABLE DEMOCRACY …

    Which of these systems would be best for Iraq …

    … now?

    A democracy ………. 57% A dictatorship ………. 26% An Islamic state ………. 14%

    … in 5 years?

    A democracy ………. 64% A dictatorship ………. 18% An Islamic state ………. 12%

    How much confidence do you have that the elections planned for this month will create a stable Iraqi government?

    A great deal ………. 42% Quite a lot ………. 34% Not very much ………. 14% None ………. 5%

    De første prognoser for det ‘danske’ Irak-valg kunne berette om endnu højere valgdeltagelse end sidste gang. Mon ikke irakerne tror mere på demokrati i deres land end danskerne gør. How come?

  • 13/12-05 CNN – Soldiers say media miss Iraq story.
  • PS: Bushs nedtur i meningsmålinger er vendt – når denne nye tendens vender skal de danske medier nok bringe historien.

    

    25. november 2005

    Wallait Khan føler sig fejlciteret – hvor er den kritiske presse?

    Med afsløringerne af Wallait Khans alt andet end demokratiske sindelag, så var det ventet at hovedpersonen selv ville tage til genmæle. Det skete fredag middag, og der var ingen overraskelser – manden føler sig fejlciteret.

  • 25/11-05 TV2 Tekst-tv – Venstreafhopper blev fejlciteret.
  • “Wallait Khan… afviser oplysninger i en pakistansk avis om, at han skulle sympatisere med yderligtgående Hizb ut-Tahrir.”

  • 25/11-05 (12.52) TV2 Online – Venstreafhopper blev fejlciteret.
  • “Khan udeblev fra et aftalt interview på TV 2/NYHEDERNE, men siger at han er fejlciteret. Der er sket noget med den engelske oversættelse, siger han.”

  • 25/11-05 (16.06) DR Tekst-tv – Khan afviser støtte til Hizb-ut-Tahrir.
  • “Det hele bunder i misforståelser og pressehetz, lød det fra den omstridt lokalpolitiker…”

  • 25/11-05 (16.52) DR Online – Khan afviser at støtte Hizb-ut-Tahrir.
  • “På pressemødet sagde Wallait Khan: – I dag handler det først og fremmest, om jeg støtter Hizb-ut-Tahrir, og svaret er nej…”

    Opsummering. Den urdu-sprogede pakistanske avis Monthly Sahil International bragte i seneste nummer (nov-05) følgende om Wallait Khan, hvad var et led i hans kampagne op imod kommunalvalget. Her i to oversættelser fra urdu:

    “Wallait Khan har altid støttet indvandrerorganisationer for, at de kan få økonomisk støtte. Når nogen indvandrerskoler eller indvandrerorganisationer har været på tale, så har han altid gjort alt for at støtte dem, og han har altid bakket dem op i deres sag. Der har været nogen sager, hvor man har forsøgt at lukke tyrkiske skoler, og der har været hele denne kampagne mod Minhaj ul-Quran eller Hizb ut-Tahrir, Wallait Khan har altid støttet disse foreninger, skoler og institutioner alt, hvad han kunne.” (Jyllandsposten, 25/11-05)

    “… »Der har været hele denne kampagne mod Minhaj el-Quran eller Hizbut Tahrir, Wallait Khan har altid støttet disse foreninger, og skoler og institutioner alt hvad han kunne.«” (Weekendavisen, 25/11-05)

    Oversættelserne i Jyllandsposten og Weekendavisen er stort set identiske og siger nøjagtigt det samme. Begge er foretaget fra urdu. DR og TV2 godtager fuldstændigt ukritisk Khans udlægning, selvom hans forklaringer er yderst mangelfulde. Tv2 er værst – Khan føler sig fejlciteret, intet tyder på han blev det.

    Skåret ind til benet, giver han tre forklaringer på sagen.

    1) Jeg blev fejlciteret (misforståelse) – Det er en klassiker, og skal dokumenteres eller i det mindste sandsynliggøres.

    2) Oversat forkert fra engelsk – Det citerede er oversat fra urdu!

    3) Pressehetz – Når han går til valg på sin støtte til HuT (og tidl. har gæstet sammes moske), så skal han naturligvis have presse-rutinen.

    Der er ingen grund til at tro at Wallait Khan er tilhænger af Hizb ut-Tahrir, men det er tydeligt han har et problem med at fravælge religiøs fascisme i den konfrontatoriske HuT-variant, og det er ligeledes tydeligt at han intet problem har med Minhaj ul-Qurans teflon-islamisme. Khans motivation er formentligt mere af økonomisk og prestigemæssig art, end religiøs – han vil have herboende muslimers stemme, så han kan kæmpe for deres særrettigheder, opnå respekt i miljøet – mens han gnaver i de ben der tilfalder kommunalpolitikere.

    Mere følger sikkert om Wallait Khan i de kommende dage. Indtil da, så læs lige et debatindlæg af Martin Günther fra SF-København, der afslører han som løgner:

    “Wallait går i øjeblikket rundt og fortæller, at SF har tilbudt ham poster, som giver mange flere penge end næstformandsposten. Han har sagt nej, fordi han er så ædel. Det er løgn! Jeg har spurgt Bjarne [Fey, Borgerrepræsentationen i København, SF], og han siger at det ikke passer. Men han vil ikke drage nogen konsekvenser af, at Wallait lyver og går rundt og bagtaler SF.

    Opdate 26/11-05. Fuld transkription af Wallait Khans pressemøde kan læses her – vildt den mand kan få tillidsposter i politik. I Pakistan stillede han op for Pakistan Muslim League (Q), som har nogle ikke særlige liberale holdninger til dødsstraf og homoseksualitet, og som det fremgår af transkriptionen – så har han kun varm luft tilbage.

    “»Jeg har lige fortalt, at når jeg vil ikke støtte, at man skal forbyde dem, at de kan leje eller låne lokaler – kommunelokaler – og når jeg siger nej til det forslag, så er det også en slags støtte til dem. Det er dét, der bliver tolket på den måde, at jeg støtter dem. Men ikke i deres ideologi.«

    I magasinet er det oversat på en anden måde – som en direkte støtte til Hizb ut-Tahrir. Hvad er der gået galt, Wallait Khan, fordi jeg forstår, at du har godkendt det her manuskript, inden det blev bragt?

    »Ja. Hvis du læser det rigtigt og oversætter det rigtigt – det er jo et problem for dig. Du er jo afhængig af en tolk. Tolken har oversat det på dén måde, og det er ikke avisens fejl, det er bare tolken. Han skulle bare læse det ordentligt og oversætte det på en ordentlig måde.«

    Hvad er det for en tolk?

    »Det ved jeg jo ikke. De har brugt en tolk. For journalisterne er jo ikke selv i stand til at læse det.«

    Der er blevet brugt mange tolke. Det er Danmarks Radio, der har fået det oversat, det er Jyllands-Posten, der har fået det oversat, det er Ekstra Bladet, der har fået det oversat. Og Weekendavisen.

    »Ja, men jeg kan fortælle Jer, at enhver i Danmark ved, at jeg har den holdning, at man skal deltage i den demokratiske proces. Man skal stille op til kommunevalget, til Folketingsvalget, man skal bruge sin stemmeret. Og hvad siger Hizb ut-Tahrir: Det skal man ikke. Og alligevel. – hvis man har den tvivl, at jeg støtter dem i deres ideologi, så er det jo forkert.«

    I den pakistanske avis Monthly Sahil International er der så det fremme alt det her, som gør, at vi er her i dag. I det pakistanske blad Tasweer e Wattan er du også citeret for at støtte Hizb ut-Tahrir. Du har altså tilkendegivet din støtte flere steder, og du har selv omdelt det omtalte blad, og du optræder i det på et billede sammen med bladets redaktør. Så jeg spørger igen: Støtter du Hizb ut-Tahrir?

    »Det gør jeg ikke. Det gør jeg ikke. Jeg kan også fortælle dig, at hvis du oversætter det på den rigtige måde, så står der, at hver gang der har været noget nu – de oversætter det ligesom et eller andet “motion” mod dem – så har jeg støttet disse organisationer. Den tyrkiske skole, Minhaj ul-Quran og Hizb ut-Tahrir. Hvis det bliver oversat på den rigtige måde, så er det ikke nødvendigvis, at jeg har været medlem af dem, det er ikke nødvendigvis, at jeg har støttet dem i deres ideologi. Det er bare hver gang, man har prøvet at lukke en skole, eller man ville fratage støtten til en eller anden organisation som Minhaj ul-Quran, eller man har prøvet at forbyde, at Hizb ut-Tahrir kan leje eller låne kommunale lokaler, så har jeg været en af dem, som har sagt nej. Det sker ikke, så længe det er en lovlig organisation. De skal også have lov til at leje og låne kommunale lokaler.

    Oploadet Kl. 21:23 af Kim Møller — Direkte link3 kommentarer
    

    12. november 2005

    TV2 formidler Informations groteske opstramning (‘danskere i sjælen’)

    Før TV2 giver en nyhed overskriften DF: Dansk sjæl for at blive dansk, så burde jo nok lige sikre sig at ordet ’sjæl’ er et direkte citat, og ikke Informations opstramning. Information har to artikler i dagens avis:

  • 12/11-05 Information – DF: Test skal sikre, at nye statsborgere er danskere i sjælen.
  • 12/11-05 Information – Statsborgerskab: Krarups nationale værnepligt.
  • I ingen af disse indgår ordet i andet end overskriften. Artiklerne er skrevet af Mikael Børsting og Sandy French.

    Oploadet Kl. 19:32 af Kim Møller — Direkte linkSkriv!
    

    16. juli 2005

    DR & TV2 glemte hurtigt hvem der brød våbenhvilen

    Tirsdag aften myrdede en terrorist fra Islamic Jihad fem uskyldige israelere og brød dermed våbenhvilen…

    DR TVavisen 21.00 [15/7-05] Skilt: Blodigt døgn i Mellemøsten. Våbenhvile hænger i tynd tråd..

    Introduktion ved Paula Larrain: “Det har været et blodigt døgn i Mellemøsten, fem måneders våbenhvile er afløst af gensidige raketangreb…”

    TV2 Tekst-tv [16/7-05]: Hamas vil hævne israels angreb.

    Opdate 17/7-05: LGF konstaterer at Washington Post vælger samme vinkel Israel Defends Herself, Truce Ends .

    Oploadet Kl. 21:49 af Kim Møller — Direkte linkSkriv!
    Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

     

    « Forrige sideNæste side »

    

     

    Vælg selv beløb



    Blogs


    Meta
    RSS 2.0
    Comments RSS 2.0
    Valid XHTML
    WP






    MediaCreeper