fredag 12. marts 2010
Praktikant Sofie Tholl fortsætter den insinuerende journalistik på Information, og denne gang med politiets hjælp. Fra Tilsvining i gadebilledet er en eskalering.
“Som politimand kan jeg konstatere, at det ikke er lovligt. Og som menneske, kan jeg konstatere, at det er noget forbandet svineri,« siger Morten Anker Jensen politiinspektør for Østjyllands politi og fortsætter
»Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt pÃ¥ Uriasposten, Redox eller Modkraft og finder de digitale udgaver af tilsvininger. SÃ¥ det er en hel anden mÃ¥de at eksponere hinanden pÃ¥, nÃ¥r det bliver gjort i gadebilledet. Det er langt mere provokerende,« siger Morten Anker Jensen.”
Modkraft blev grundlagt af revolutionære socialister, er ofte talerør for erklærede militante Antifascistisk Aktion, og flere på redaktionen er dømt for alt fra fysiske angreb på politiske modstandere til terrorstøtte.
Researchkollektivet Redox står ligeledes i tæt kontakt med Antifascistisk Aktion, og her taler vi om anonyme der fotograferer og registrerer politiske modstandere på hjemmeadresse.
Uriasposten, undertegnede – fotograferer til offentlige demonstrationer. Forskellen er alt. Sammenligningen er urimelig.
The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/wp-trackback.php?p=12852
39 kommentarer »
RSS af kommentarer til dette indlæg.
Skriv en kommentar
Linjer og afsnit brydes automatisk, e-mail-adresse vises aldrig. Tilladt HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>











Her ser man en af forklaringerne på, at vi har et så håbløst politi.
Er der da ikke en eller anden bundgrænse for IQ hos politiet?
Åbenbart ikke for politiinspektører ved Østjyllands politi
Kommentar af Binee — fredag 12. marts 2010 @ 19:43
Kim Møller må skrive til politiet g bede om kopi af dokumentationen. Den har politiet givetvis, eftersom de kan konstatere, at det ikke er lovligt. Politiet kan også fastslå, at der foregår tilsvininger på Uriasposten.
Så må vi tage stilling til politiets dokumentation. For det er da givetvis ikke injurier, det Morten Anker Jensen kommer med, vel? Vel??
Kommentar af Universalgeni — fredag 12. marts 2010 @ 19:49
“»Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt pÃ¥ Uriasposten, Redox eller Modkraft og finder de digitale udgaver af tilsvininger”.
Hvor ved den gode betjent dog det fra, man skulle tro at udtalelsen kom fra DR’s ekspertpanel.
Kim, trøst dig med at dårlig reklame for din Blog er bedre end tavshedens mur.
Kommentar af Menig 442 — fredag 12. marts 2010 @ 19:57
Kommentarer er overflødige…
“Det er da sjovt at Uriasposten godt mÃ¥ tage billeder af folk til demonstrationer.
Mens venstrefløjen ikke mÃ¥ hænge plakater op.”
“Jeg forstÃ¥r ikke helt hvad der er sÃ¥ forkert i at hænge de plakater op. Plakatophængerne forsøger blot at bekæmpe ondskab ved at mobilisere den kollektive modstand mod facismen. De udhængte er jo nazister som lever for at smadre.”
Kommentar af lmnord — fredag 12. marts 2010 @ 20:21
Jeg vil ogsÃ¥ mene at du maler dig op i en krog her Kim. Uden i øvrigt at sammenligne Uriasposten.net med henholdsvis Redox og Modkraft sÃ¥ har du indtil flere gange brgat billeder mv. af “anderledes tænkedende…:-)” senest hvor jeg selv deltog i debatten omkring noget materiale fra junikredsen. SÃ¥, in mente andre episoder, er sammenligningen ikke urimelig!
Kommentar af Christian — fredag 12. marts 2010 @ 20:33
Du skal absolut ikke sidestilles med hverken redox.dk eller modkraft.dk. Du er redelig, bevist ved dit flotte 7-tal for specialet! Ikke alle og enhver kan opnå det!
Kommentar af Anonym — fredag 12. marts 2010 @ 20:47
Kim Møller, du bør jo næsten politianmelde tossen, for det han siger kan givetvis bliver henledt til en egentlig sag i forhold til injurier, da han taler til offentligheden (pressen) og påtaler dig/dine læsere for disse sager, såvel dig som budbringer.
Han kender tydeligvis ikke andet, denne politiinspektør, som virkelig bringer skamme over Politiet. Men Århus Politi har altid været slem til at klappe venstrefløjen på ryggen, imens højrefløjen får en lige højre.
Jeg har altid været stolt af vores Politi, men alt dette, samt andre sager gør, at jeg langsomt begynder at tvivle pÃ¥ Politiet og deres egentlige motivation. Vi ser i højere og højere grad, at Politiet ikke længere tør gøre noget ved bl.a. indvandrer-rocker-problematikken, sÃ¥vel som ghetto-problemer, samtidig med, at indsatte og fængselspersonale ikke engang tør gøre noget ved nogle “dansk fjendske værdier”.
Jeg synes det er synd, for det er ikke noget som i hvert fald kan bekæmpe problemet. Og tror da pokker at problemet blot bliver værre, når de ikke gør noget imod det!
Engang kunne Politiet være stolt af sig selv, men det ligner mere og mere blot en pædagogisk forening for samfundsværdier, uden en egentlig magtbeføjelse til at skabe ro og orden.
-Alt dette er naturligvis en grov generalisering, og jeg kan ikke forstille mig andet end, at det blot er nogle enkelte ledelses-personer som er det egentlige problem, og ikke betjentene ved skrivebordet, i bilen eller pÃ¥ gaderne. Og heldigvis er det ikke alle ledelser som er sÃ¥dan, heldigvis kun et fÃ¥tal – og situationerne er heldigvis stadig kun fÃ¥.
Men stadig, jeg kan sagtens følge personer som i stigende grad gÃ¥r til selvjustits, for hvis ordensmagten ikke ønsker at skabe ro og orden, og beskytte borgerne og deres rettigheder, sÃ¥ mÃ¥ borgerne selv gøre det. Man burde have nogle “Guardian Angels” i Danmark som i USA.
Men igen, vagtfirmaer har aldrig haft så travlt som de seneste år.
Kommentar af AiS — fredag 12. marts 2010 @ 21:06
“Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt pÃ¥ Uriasposten”
Nå, det gør jeg nu. Altså konservativt. Hvordan skal han i øvrigt kunne vide hvad folk stemmer? Henrik Ræder Clausen tror jeg nok at jeg ved hvad stemmer
, men resten aner jeg da ikke noget om?
Kommentar af Svend P — fredag 12. marts 2010 @ 21:15
Betjent Jensen ved vidst ikke hvad han taler om.
Ret sørgelig , når een tænker på, hvad han laver.
Kommentar af pk — fredag 12. marts 2010 @ 21:17
Han siger jo dybest set bare at Uriasposten er længere ude pÃ¥ højrefløjen end de fleste konservative – og deri har han jo fuldstændigt ret.
At man ogsÃ¥ finder mere end rigelige mængder “digital tilsvining” her, er endnu en sandhed. Jeg vil endda tillade mig at pÃ¥stÃ¥ at der finder mere digital tilsvining sted i kommentar sporerne her end pÃ¥ de andre nævnte sider.
Kommentar af Polyb — fredag 12. marts 2010 @ 21:45
Jeg har tænkt mig at stemme LA næste gang (…) – ellers har jeg altid stemt Venstre med en enkelt undtagelse konservativt. Og jeg er helt ualmindeligt almindelig.
Kommentar af FriKapitalist — fredag 12. marts 2010 @ 22:02
Sjovt nok er en af mine problemer med Uriasposten at bloggens profil i høj grad handler om mediekritik, altsÃ¥ reagerer pÃ¥ mediestrømmens skæverter. Bloggens hovedindhold er egentlig ikke politisk, mere journalistisk og kritisk. Det er ikke her man finder en pædagogisk formuleret politisk platform, snarere finder man et uformuleret holdningsfællesskab, At “budskabet” sÃ¥ derved bliver borgerligt er bare naturligt. Men at kritisere Uriasposten for at drive politisk hetz er virkelig ynkeligt, selvom nogle af kommentarerne er rÃ¥.
Kommentar af Høgsbro — fredag 12. marts 2010 @ 22:03
Det er næppe muligt at definere end konservativ idag, men jeg vil dog mene at kende mange konservativt stemmende, der kigger pÃ¥ Uriasposten – for information – ofte.
Politiet er i store problemer, og det virker mærkeligt, at de vil have en kamp med borgerlige og nationale elementer.
anti-sharia
Kommentar af anti-sharia — fredag 12. marts 2010 @ 22:12
I krigens første år var politiet også på tysk side.
De troede, at Hitler ville vinde krigen.
Senere kom de pÃ¥ helt andre tanker – men for sent.
Det gør de også denne gang.
falkeøje
Kommentar af falkeøje — fredag 12. marts 2010 @ 23:33
Falkeøje:
Hvordan kom Politiken “for sent” pÃ¥ andre tanker? De eksisterer endnu. Om noget viser Politiken da netop, at det er den bløde kollaboration der betaler sig.
Efter Befrielsen blev dem der deltog i den “hÃ¥rde” kollaboration skudt eller fængslet (nogle endda før). Dem der deltog i frihedskampen fik besked pÃ¥ at holde deres kæft, medmindre de mente det samme som Politiken.
Kommentar af Henrik — fredag 12. marts 2010 @ 23:40
5/Christian:
Jeg kan varmt anbefale dig at læse de sidste tre afsnit i hvad Kim skriver – du skulle næsten prøve det.
Kommentar af Henrik — fredag 12. marts 2010 @ 23:45
Du har ret Kim, det er igen venstrefløjens sædvanlige proportionsforvrægning og manglende præcision.
AFA og hele den flok beskidte lortesvin, er voldelige og grusomme og fuldstændigt uden retning eller klart formÃ¥l. Det er et ros af kriminelle som gemmer sig bag en maske, de kalder “politisk”. De ønsker hverken demokrati eller ejendomsret eller Ã¥ndelig udvikling, det eneste de ønsker er ubetinget magt over andre, for enhver pris.
Venstrefløjens dumheds-spøgelse, kan findes overalt i vores samfund. Det er den grumme arv, fra USSRs velmagtsdage, der udspiller sig i 3-4 generation. Ligesom med 3 generations indvandrere, der viser sig at være mere grumme og voldelige og kriminelle end 2 generationen var, således er det også med venstrefløjens psykopat-afkom. syge i skalden. Og det smitter.
Det smitter hos politimænd, lærere, socialrÃ¥dgivere, universiteter osv osv, hvor sygdommen “socialistitis” stikker sit lortede hoved frem, i selvfedhed, dumhed, ukorrekthed, voldelighed, ligegyldighed og griskhed. Alle steder hvor magtliderlige venstrefløjsfolk, har fÃ¥et gnasket sig til taburetter og har fÃ¥et flertal, dukker denne sygdom op og ødelægger samfundet og gør institutionerne ineffektive, bureaukratiske og ultra-dyre.
PÃ¥ toppen af kransekagen er de virkelige socialistitis-gyllespredere:
Danmarks radio, Det Røde Kabinet på Københavns rådhus og langt de fleste indlærings-institutioner vi har, for elever fra 3 år og opefter. Dumheden breder sig overalt.
Der skal være en kontra-bevægelse mod denne tilstand, som netop må være præcished og mådehold og selvdisciplin. Start i dag!.
( og gå ind på http://www.afskaflicensen.dk )
Den eneste tanke jeg får, når jeg ser de plakater, er at det er meningen at tilfældige psykopater fra venstrefløjen, skal gå løs på disse mennesker og smadre dem, bare fordi de har lyst!.
Venstrefløjen hylder diktaturet. Islam hylder diktaturet. Venstrefløjen dømmer folk ud fra følelser og uden rettergang. Sharia, dømmer folk ud fra følelser og uden rettergang.
Sharia skærer halsen over på folk og smadrer hovedet på kvinder, der er mistænkt for at være .. kvinder!
HvornÃ¥r mon venstrefløjen bekender kulør og starter deres egen blodrus? – de drøner deruaf mod dumheden sorte hul, sÃ¥ det kan ikke vare længe.
Kommentar af Galdespreder — fredag 12. marts 2010 @ 23:49
Fejl: http://www.afskaflicen.dk
Kommentar af Galdespreder — fredag 12. marts 2010 @ 23:54
9 Polyb
Hvad der sker her i kommentarerne er ikke KM’s ansvar. Han har blot tilladt at kommentarerne kan komme uden censur. Og størstedelen af kommentarerne er ogsÃ¥ ganske sobre, pÃ¥nær dem fra venstrefløjen og de xenofile, vel at mærke
Kommentar af Altermedia - Danmark — lørdag 13. marts 2010 @ 00:55
Altermedia
Hvis man ikke selv er kritisk, så er andre det for en.
Der ryger altsÃ¥ en del verbalt affald ud i kommentarsporene, det kan man ikke benægte. Mængden er faldet en del med Thyregods pÃ¥tvungne ferie de næste to en halv uge, men “vi” er altsÃ¥ ogsÃ¥ leveringsdygtige.
Kommentar af Henrik — lørdag 13. marts 2010 @ 01:09
Ja toppen af politiet bliver værre og værre,det er næmmelig som
Falkeøje siger det samme som i 1935-1940,jeg vil tro vi i sammlining
til dengang står i 1938 nu.Denne gang står vi bare overfor et noget
større problem en de gjorde dengang,det ser i mine øjne ud som om
det er venstrefløjen og muslimerne der er i besidelse af alle de
våben der florere i samfundet,så pyh-ha det bliver en sej kamp hold
da helt op jeg må i bedre form.
Kommentar af gravballemanden — lørdag 13. marts 2010 @ 01:27
Ja det var nok lidt over stregen,sorry men det er altså svært at holde
kammertonen i dette helt utrolige glade vanvid.
Kommentar af gravballemanden — lørdag 13. marts 2010 @ 01:33
jeg går ind for fred og frihed for alle,men hvis jeg skal sidde i et
hjørne og slikke sko for at få det,så siger jeg nej nej nej.
Kommentar af gravballemanden — lørdag 13. marts 2010 @ 01:43
Rolig nu! enhver med bare lidt kendskab til mandslinge ved, at staklen morten Anker-Jørgensen/jensen(same mindreværds shit-name!) socialdemokratiske udtalelser, kun dækker over mandslingens manglende kompentance, til at bestride jobbet som politi Inspektor ClouSo!
Denne uoplyste karriere higende dumme mandslinge, har det svært, tænk på, at denne ukvalificerede chef, hver dag må møde menige betjente med langt større hjernekapacitet, som ikke kan føle hverken respekt eller accept af sådan en fejl forfremmet IDIOT.
Må vi alle sende vores medfølelser til de gode menige betjente, der alligevel udfører deres job pligtskyldigt, TRODS deres mindrebegavede chief Inspector Pinky panser boZZ!!
Kommentar af li — lørdag 13. marts 2010 @ 03:30
Ved anvendelse af begrebet “tilsvininger” benyttes en meget sløret mÃ¥de at udtrykke sig pÃ¥, hvad tilsvining defineres som og omfatter findes der mig bekendt ikke eninghed om. Det minder heri om bergreber som- krænkelse, og- tonen.
At Uriasposten desuden skulle have en del andre end de 37.9% af vælgerne der ved sidste Capacent måling ville stemme på enten de konservative eller socialdemokraterne er vel meget muligt:
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/Barometer.htm
Kommentar af Peter Buch — lørdag 13. marts 2010 @ 06:15
“Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk…”. Lad os engang stoppe sætningen her! Det betjenten citeres for at sige er: at det er U-almindeligt at stemme konservativt eller socialdemokratisk, sÃ¥ det vil han ikke anbefale. Hvad vil du sÃ¥ anbefale hr. betjent?
Kommentar af morlille — lørdag 13. marts 2010 @ 08:22
-> Poly, Henrik, Altermedia
Antallet af kommentarer pÃ¥ Uriasposten svarer til en mindre avis’ online-udgave, og alt man kan finde her findes eksempelvis ogsÃ¥ pÃ¥ BT.dk eller JP.dk. Det sproglige niveau er klart højere end pÃ¥ hedengangne Nyhedsavisen. Ingen kunne drømme om at lade de groveste kommentarer kendetegne mediet som sÃ¥dan, og det er flere Ã¥r siden jeg oprettede moderation-vejledning.
Folk der vil shame gør det uanset hvad. Folk der vil overfalde, kan altid finde en grund. Politiet bør tænke mere logisk.
Kommentar af Kim Møller — lørdag 13. marts 2010 @ 08:26
Kim:
Ikke uenig. Jeg pÃ¥peger bare, at griseriet OGSÃ… kommer fra højre fløj – der ryger nogle finker af panden fra tid til anden.
Kommentar af Henrik — lørdag 13. marts 2010 @ 08:50
morlille
Nej, det er ikke det betjenten siger.
Han siger af ud af de der stemmer konservativt og socialdemokratisk, der i parentes bemærket stadig ville være- som ved sidste valg- et mindretal af alle vælgere, temmelig aktuelt afrundet omkring 38 % i følge sidste meningsmåling, er det ret få der surfer på nettet og finder digitale udgaver af tilsvininger på Uriasposten, Redox og Modkraft.
Med et unikt ip-antal på omkring 3.500 eller det sværere anslået antal mennesker der ser på Uriasposten- Danmarks mest læste blog- er antallet af mennesker der ser betydeligt under vælgerskarerne til de to partier er korrekt.
Det er som hr. Møller nævner sammenligngen af de tre nævnte Uriasposten, Redox og Modkraft der er absurd, med mine ord.
Om betjenten så i grunden egentlig mener der er ret få digitale tilsvininger fremgår ikke, og han blev ikke spurgt om dette.
Kommentar af Peter Buch — lørdag 13. marts 2010 @ 09:14
Er der nogen af jer som har læst den bog som blev forbudt efter krigen, jeg har fået at vide at den omhandlede dhimmi politiets svineri under krigen og derfor blev forbudt.
Kommentar af Fritz — lørdag 13. marts 2010 @ 09:27
“Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt pÃ¥ Uriasposten..”
Det er måske en del af problemet i dag. Flere lader sig nøje med DR og TV2 og f.eks. Berlingeren og Politiken som nyhedsformidlere og kulturbærere. Flere lader sig nøje med de aviser, der er islam og multikultur ideologi afrettede. I stedet for er der måske udenlandske aviser og blogs og ditto udenlandske, der giver et mere tidssvarende og uforfærdet og ikke mindst kulturbevidst nyhedsbillede, som socialdemokrater og konservative kunne have godt at stifte bekendtskab med.
Det kræver i dag en del af danskere, både mænd og kvinder, at turde stå fast på egne holdninger, værdier og ikke mindst kultur. Det er Uriasposten et godt eksempel på. Her skilles får fra bukke. Og det ER en udsat post.
Her er en anden mand der godt tør at sige sin ærlige mening – være en Urias – midt i en aggressiv multikultur ideologisk tid. Han hedder Poulsen. En lille spinkel mand i øvrigt. Maskulinitet og mod har intet med størrelse at gøre. Først nu ser vi for alvor at der er danske/vestlige mænd – og kvinder – der for alvor begynder at sige fra overfor multikultur ideologi Ã¥benlyse urimeligheder. Det tror jeg at vi bl.a. kan takke blogs som Uriasposten for. Uriaspostens og lign. blogs arbejde batter. Skaber kulturel selvbevidsthed.
Her er det offentlige danske sygehuses ansættelse af udenlandske læger med manglende kompetencer, der problematiseres. Maskinel og arrogant Multikultur ideologi/isme skal selvfølgelig ikke sætte danske patienters liv og sundhed på spil. Ej heller dansk sygehus kultur.
“At arbejde som læge i Danmark betyder nemlig ikke kun, at man skal være lægefagligt kompetent, men ogsÃ¥ at man sætter sig ind i den mÃ¥de, vi i vores kultur samarbejder pÃ¥.
I enkelte tilfælde har jeg selv tvivlet på, om den pågældende læge faktisk var læge, men idet jeg ikke var leder af den pågældende afdeling, så jeg naturligvis ikke hvilken dokumentation, der forelå, da den pågældende blev ansat.
Jeg har på psykiatrisk afdeling således selv forsøgt at supervisere en afghansk læge, der ikke viste, hvordan man behandlede alkoholikere for abstinenser, hvilket er en rutinebehandling, som en vagthavende læge skal beherske, idet der her er tale om en potentiel farlig tilstand, hvis den ikke behandles korrekt.
Den samme læge var konsekvent nedladende over for det kvindelige personale og tilkendegav, at han ikke respekterede kvindelige læger, når de ikke bar tørklæde.
Selv om denne person skulle vise sig at have sine lægepapirer i orden, mener jeg, at han af kulturelle grunde ikke kan arbejde på et dansk hospital med sådanne holdninger og omgangstone.
Hvordan ville han ikke reagere over for en patient, der var prostitueret, alkoholiker, homoseksuel, jøde (uden sammenligning i øvrigt!) eller tilhørte en anden gruppe, som han personlig ikke brød sig om?
I psykiatrien har vi et stort problem, idet vi er et af de områder, der i særlig grad mangler læger; ikke mindst speciallæger.
Samtalen er psykiaterens vigtigste instrument, og derfor er gode danskkundskaber meget vigtige. Vi behandler også nogle af de mest svage patienter, nemlig dem der er sindssyge og dermed har mistet forbindelsen til virkelighedens verden.
Som i al anden lægebehandling kræver omgang med patienter respekt og stor forstÃ¥else for patientens situation, kultur og sociale baggrund.”
h t t p://jp.dk/opinion/kronik/article2008675.ece
På med vanten, blogejer. Det batter det der gøres. Det har effekt.
Kommentar af Liva — lørdag 13. marts 2010 @ 10:59
For de der forstår lidt tysk er der aktuelt, via pi-news link:
http://www.pi-news.net/2010/03/film-ueber-zusammenhaenge-von-medien-und-politik/
med link nævnt til små film
http://www.youtube.com/watch?v=oX5BciGHMkU
Sådan noget kunne også laves i herhjemme, og flere ville forstå det.
Universalgeni.wordpress.com har også et par gode filmklip i dag, disse desværre på engelsk hvilket gør forståelsen svær for mange.
Kommentar af Peter Buch — lørdag 13. marts 2010 @ 11:29
Det han siger at de 3500 der læser uriasposten er ikke almindelige vælgere – altsÃ¥ de er ekstreme, han hævder altsÃ¥ ud af de 3500 læsere som Uriasposten har en given dag, er der forholdsvis fÃ¥ der stemmer eks. konservativt.
Alt andet er dit sofisteri.
Kommentar af FriKapitalist — lørdag 13. marts 2010 @ 11:37
Ovenstående er til Peter Buch.
Det skal bemærkes at det er Sofie der bruger inspektøren til at sige dette. Hvad han har sagt og i hvilken sammenhæng det er sagt i er uvist.
Kommentar af FriKapitalist — lørdag 13. marts 2010 @ 11:43
FriKapitalist
Ikke enig.
Politiinspektøren siger i Information, til avisen formoder jeg, men det fremgår rigtignok ikke eksakt:
“Der er ikke ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt pÃ¥ Uriasposten, Redox eller Modkraft og finder de digitale udgaver af tilsvininger.”.
Han siger ikke de mennesker, der ser pÃ¥ nævnte sider er ekstreme, ej heller noget om hvormange af de der nu engang ser pÃ¥ siderne, han anser for konservative eller socialdemokratiske vælgere. Min konklusion er han reelt siger noget om antallet af mennesker, at det er fÃ¥, fÃ¥ i det hele taget og fÃ¥ i forhold til antallet af konservative og socialdemokratiske vælgere – der ser pÃ¥ siderne. Du er naturligvis velkommen til at mene al muligt andet.
Kommentar af Peter Buch — lørdag 13. marts 2010 @ 12:35
Man må vel antage at politimanden ved hvad han taler om: Han er i et offentligt system og hvis han ikke havde været en god socialdemokrat havde det vel været svært for ham at få lidt chefkasket på?
Eller hvad?
Kommentar af Jens Hansen — lørdag 13. marts 2010 @ 19:49
Politimanden tager tydeligvis fejl. Uriasposten modtager mig bekendt ikke skattekroner til at finansiere driften;
http://www.dr.dk/P3/P3Nyheder/2010/03/14/083935.htm
Kommentar af Superman — søndag 14. marts 2010 @ 09:55
Synes det er lidt underligt, at Enhedslisten ikke råber op.
De var da hurtige til det, da DF foreslog, man skulle oplyse om pædofile, der flyttede ind i ens nabolag.
Meget mærkeligt, man ikke vil udstille folk, der ødelægger børn, men rigtig gerne folk, der bare er af en anden politisk overbevisning.
ForstÃ¥ det hvem, der kan…
Kommentar af JohnJohn — søndag 14. marts 2010 @ 21:13
Vi hjælper lige Politiinspektør Morten Anker Jensen lidt (man kan jo ikke holde sig orienteret om alt, nÃ¥r man skal fange forbrydere og færdselsyndere 24/7! Han skulle egentlig have sagt: “Der er ret mange almindelige mennesker, der stemmer konservativt eller socialdemokratisk, som surfer rundt pÃ¥ Uriasposten og finder de digitale udgaverde af afsløringer af venstreorienteringen i MSM. SÃ¥ det er en hel anden mÃ¥de at eksponere mediemanipulationerne pÃ¥. Det er langt mere provokerende for mediemagten og dens sortklædte lakajer” siger Morten Anker Jensen. Og manden har jo ret.
Kommentar af anti-marx anno dazumal — søndag 14. marts 2010 @ 23:18