lørdag 7. februar 2009
Per Juul Carlsen pÃ¥ Filmlands blog – Han heilede!!!
“Det er forbavsende hvilke stærke følelser man kan vække ved at løfte en strakt arm i en vinkel pÃ¥ cirka 45 grader. Der gik et sus gennem biografen Cinemaxx 7 i Berlin torsdag eftermiddag da den tidligere universitetsprofessor, Norman Finkelstein, løftede sin højre arm og ja, heilede – her, i Berlin, fÃ¥ hundrede meter fra Hitlers udbombede førerkommando…
Men tilbage til Professor Norman Finkelstein og hans højre arm. De optræder begge i israelske Yoav Shamirs tankevækkende og dejligt nysgerrige dokumentarfilm, ‘Defamation’, der stiller det gode og simple, men lidt naive spørgsmÃ¥l: ‘hvorfor optræder ordene ‘holocaust’, ‘nazister’ og ‘anti-semitisk’ altid i samme sætning?’ Derefter rejser Shamir som en slags Michael Moore light til USA for at tale med… forskellige amerikanske jøder, der er dybt kritiske overfor ADL, heriblandt Finkelstein, der er af den holdning, at israelerne og mange jøder i dag misbruger holocaust som et vÃ¥ben til at udsætte palæstinenserne for nye forbrydelser mod menneskeheden…
Norman Finkelstein har mange interessante og tankevækkende pointer, men har det store problem, at han ikke kender sin grænse. Det er i den sammenhæng, han i ren ophidselse løfter sin højre arm og gør det unævnelige. Han heiler sgu! Han gør det med et grin og et sobert argument, men skaden er sket. Og det bliver kun værre af at han tilføjer, at Hitler i det mindste ikke udryddede mennesker for pengenes skyld…
Shamir mangler at samle nogle løse ender op hist og pist tilsidst, men alt i alt er hans ‘Defamation’ en herligt Ã¥benhjertig, provokerende og tankevækkende dokumentarfilm om Israel og holocaust. Filmen er støttet med danske penge fra filmselskabet SF Film, Det danske Filminstittut og DR, og der er danskere overalt pÃ¥ filmens creditliste. Fx er det spøjst at læse, at trommeslageren fra Michael Learns to Rock, KÃ¥re Wanscher, der arbejder som advokat, nÃ¥r han ikke spiller trommer, har fungeret som ‘legal consultant’ pÃ¥ ‘Defamation’. Takker være de danske støttekroner kommer filmen med garanti ogsÃ¥ til Danmark. Den er bestemt værd at se. Og tænke over.”

(Memri via Youtube: Norman Finkelstein – Hezbollah, the Honour of Lebanon)
The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/wp-trackback.php?p=6536
28 kommentarer »
RSS af kommentarer til dette indlæg.
Skriv en kommentar
Linjer og afsnit brydes automatisk, e-mail-adresse vises aldrig. Tilladt HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>











Hvordan blev “Fitna” modtaget og anmeldt pÃ¥ DR? Var det ogsÃ¥ en “tankevækkende og dejligt nysgerrig” film?
Kommentar af BE — lørdag 7. februar 2009 @ 08:13
Off topic…
En smule konsekvens:
Boligforening vil straffe brandstifteres familier
http://avisen.dk./boligforening-vil-straffe-brandstifteres-familier_100096.aspx
Kommentar af ISBN — lørdag 7. februar 2009 @ 09:37
Hvis mediefolk får held med at nedtone heilens grumme betydning og historie, så er der ikke en loppe der vil gø når der heiles næste gang i danske gader (som der f.eks. for nyligt blev heilet mod en pro-israelsk demonstration) eller når der heiles i Mellemøsten. Når f.eks. Hamas heiler.
Kommentar af Janne — lørdag 7. februar 2009 @ 09:42
Der er en ubehagelig tendens til at nedtone grusomheder, synes jeg. I hvert fald er bogen Der Vorleser nu ogsÃ¥ blevet til film: Der Reader. Bog og film handler om en kvinde der har været SS’er i en koncentrationslejr. Hun er dog mere skamfuld over at hun er analfabet end at hun har været SS’er og har mord pÃ¥ samvittigheden. Det er meget mærkeligt at læse den bog, for historien er fantastisk, men det er modbydeligt at finde ud af at kvinden gemmer pÃ¥ sÃ¥ grusom en historie. Ikke mindst er det et chok at finde ud af at hun er mere skamfuld over sit handicap, end hun er over at have slÃ¥et nogen ihjel.
h t t p://film.tdconline.dk/sefilm/?id=1705
Kommentar af Janne — lørdag 7. februar 2009 @ 10:24
hov – Der Reader = The Reader.
Kommentar af Janne — lørdag 7. februar 2009 @ 10:29
Norman Finkelstein er en ultra venstreorienteret Israel hadene aktivist, hvor hadet til og mod jøder og Israeler helt utilsløret.
Her er så et link til nogen af hans lokale venner:
http://www.kommunister.dk/
Kommentar af PB — lørdag 7. februar 2009 @ 12:10
Hitler i det mindste ikke udryddede mennesker for pengenes skyld.
Der er da noget, han alvorligt har misforstået her. Hitler var en rabiat anti-kapitalist, og udplyndring af de jøder, han internerede og myrdede, var en hovedfaktor i at nazisterne overhovedet kunne finansiere deres mange krige.
Giv den mand en historiebog i fødselsdagsgave…
Kommentar af Henrik Ræder Clausen — lørdag 7. februar 2009 @ 12:58
Denne Journalist, Per Juul Carlsen, og hans falden i svime over Norman Finkelstein, der får Jonni Hansen til at ligne en drengespejder med blå frosne knæ.
Venstrefløjs utopisternes egen idioti relativisering af deres ideologiske holdninger, sålænge de ikke har et synligt armbing på armen, og deler venstrefløjs utopisternes livssyn, er de jo ikke Nazister.
10 minutters søgning pÃ¥ Norman Finkelstein, og enhver kan danne sig et billede af Finkelstein – Per Juul Carlsen er udmærket klar over hvem Finkelstein er, hvori han afspejler sine egne holdninger.
Det fortæller om venstrefløjs utopisternes mainstreaming af Jødehadet, og de grusomme paralleller det har med deres ideologiske brødre, Nazisterne, Janne #3 har helt og aldeles ret.
Mediernes propagandisering ligner et forsøg, pÃ¥ at forberede befolkningen, pÃ¥ at Israel opgives, og de efterfølgende konsekvenser er Jødernes egen skyld, ‘Der Ewige Jude’, som ekkoes stuerent i de røde stuer, hos de ‘anstændige’.
De deler de samme synspunkter som hizbollah, hamas og hvad der dertil hører, af både retorik og gerning, fordi ingen af disse grupper skjuler deres hensigter, tværtimod, i modætning til Hitler og Nazisterne, der skjulte hensigterne, ikke fordi de var imod hvad de gjorde, folk havde svært ved at begribe eller tro på uhyrlighederne, men fordi de vidste godt at det ville give bagslag, hamas og hizbollah proklamerer, i skrift, tale og gerning, at de vil udslette Israel, og slagte alle verdens Jøder, deres retorik er bevist, fordi det netop giver dem populær opbakning i de muslimske lande, og som vi kan iagtage, hos venstrefløjs utopisterne, deriblandt Per Juul Carlsen.
De prøver så, venstrefløjs utopisterne, gennem løgn, bedrag, udelukkelse af virkeligheden, at dække over disse hensigter, med deres egen ærkeracisme og über-moralske følelser, fornægter de samtidig at hamas, hizbollah, muslimerne, ikke er istand til at være ansvarlige for egne ugerninger.
Læg så til deres forherligelse,,, Man får kvalme af dem,,,,
Kommentar af Rolf Krake — lørdag 7. februar 2009 @ 13:36
“Individual Moslems may show splendid qualities, but the influence of the religion paralyzes the social development of those who follow it. No stronger retrograde force exists in the world. Far from being moribund, Mohammedanism is a militant and proselytizing faith. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step”. Sir Winston Churchill circa 1899.
Kommentar af Rolf Krake — lørdag 7. februar 2009 @ 14:35
Historien om heilen kommer fra samme medie, DR, som har forsøgt at indføre hijab på kvindelig TV-vært og fra samme medie, som har en TV-vært der mente at USA selv var uden om at en masse mennesker døde 9-11 og det er samme kanal der havde en person i studiet (jeg husker ikke hans navn), der flot sad og sagde at en kunstner ikke kunne have gjort det der skete mod tvillinge-tårnene bedre. Udtalelserne og valgene på DR og DR på nettet skal ses i den sammenhæng.
Kommentar af Janne — lørdag 7. februar 2009 @ 14:59
Det er samme kanal der har travlt med at promovere religiøs indpakning af kvinder, som det ses pÃ¥ foto’et her:
h t t p://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/02/07/141634.htm
Kommentar af Janne — lørdag 7. februar 2009 @ 15:17
# 3
Har MSM ikke allerede succes med at ignorere heilen? – Jeg mindes ikke at have stødt pÃ¥ omtale, hverken af Hamas’ heilen eller den heilen, der bliver mere og mere almindelig, ved demonstrationer imod Israel eller demonstrationer imod pro-israelske demonstrationer, i MSM. – Det er bloggene, der bringer bÃ¥de omtale og fotografisk dokumentation samt giver læserne mulighed for at udtrykke deres mening.
# 8
“Mediernes propagandisering ligner et forsøg, pÃ¥ at forberede befolkningen, pÃ¥ at Israel opgives, og de efterfølgende konsekvenser er Jødernes egen skyld, ‘Der Ewige Jude’, som ekkoes stuerent i de røde stuer, hos de ‘anstændige’.”
Man kan nemt forestille sig at det forholder sig sÃ¥dan. Jeg har aldrig været tilhænger af konspirationsteorier men det ligner mere og mere et forsøg pÃ¥ at virkeliggøre Eurabia og metoderne er ‘orwelske’. Det er et uhyggeligt billede, der toner frem nÃ¥r man sammenføjer ‘brikkerne’.
Kommentar af Leh — lørdag 7. februar 2009 @ 20:02
Sjov indstilling til folkemord.
Men det gælder jo også den kulsorte venstrefløjs indstilling til eks. den seksuelle frigørelse:
Når man gjorde det som led i en politisk kamp imod nogle andre, så var alting ok. Det kunne ikke blive frit nok.
Når så en kvik tøs finder ud af at tjene penge på at gå på dates med gamle mænd (og det der går videre) så skal vi have forbud og straffe og overvågning og tvangsfjernelser m.m.
Forskellen ? Det økonomiske motiv.
Så længe der IKKE er kapitalmotiv involveret accepterer venstrefløjen alt fra sexisme til racisme og folkemord.
Kommentar af DaLi — lørdag 7. februar 2009 @ 21:06
Da der var en kirkesanger fra DF, der heilede i Tivoli mens han sang efter godt med gurglevand, var hele venstrefløjen bestyrtede. Nazist skreg de. De kunne ikke forarges nok.
Der er naturligvis forskel på, hvem som heiler.
Venstrefløjen er i det hele taget vendt på en tallerken, hvad angår kvindefrigørelse og afstandtagen fra religion. Igen, det kommer an på, hvem som skal frigøres og hvilken religion, der tages afstand fra.
Venstrefløjen lefler nemlig for alt islamisk, for de gamle venner i øst viste sig jo at blive til nogle fusere. Muslimer er bare meget farligere at lefle for, for hvis de kommer til magten, bliver de små venstrefløjsere ret hurtig sk*dt på, som de vantro de jo er.
Kommentar af Janutte — lørdag 7. februar 2009 @ 22:34
Til Leh i #8
Jeg tror ikke, at det vil ske. Men muslimer behøver ikke flertal af stemmeberettigede for at kunne kuppe sig til magten. Der er for mange danskere, der er enten sofavælgere eller ikke har politisk nok indsigt til, at de kan overskue politiske konsekvenser. De har et fastlimet forhold til venstrefløjens propagandahorn DR.
Deres fagforsteninger hyler ligeledes med i den venstreforfløjne propaganda.
Kommentar af Janutte — lørdag 7. februar 2009 @ 22:42
Ser vi på hvad der er foregået og stadig foregår i flere af USAs delstater burde vi være advaret om hvad venstrefløjen + islams rettroende i fællesskab kan sætte iværk.
De går efter børnene :
http://www.worldnetdaily.com/index.php?fa=PAGE.printable&pageld=38451
Clinton var som Pinocchio der dansede efter hvordan der blev trukket i trådene.
Om Obama skulle være anderledes er spørgsmÃ¥let – men hvorfor skulle han i grunden det ?
Han fortsætter vel Clintons arbejde.
Det er sker derovre hvad angår indoktrinering af skolebørnene og unge på uddannelsesstederne, er ikke et isoleret USA-fænomen.
Europæerne har al mulig god grund til at holde øje med hvad EU(SSR) foretager sig i forbindelse med børn og unge, skoler og uddannelsessteder.
Det er ved at blive kompliceret at holde sig informeret om omkalfatringen af de europæiske lande og befolkninger, fordi denne så at sige omfatter alle områder og niveauer i vores liv, privat som offentligt.
Samtidig foregår der en hel masse tiltag fra EU i retning af de arabisk/islamiske lande, som vi også bliver nødt til at holde øje med.
Men det hele hænger sammen idet det alt sammen er faktorer der skal medvirke til omdannelsen af Europa til det Bat Ye`or kalder Eurabia, det socialistiske og det islamiske mikset godt sammen.
Om europæerne ønsker sig dette bliver vi naturligvis ikke spurgt om.
Kommentar af Vivi Andersen — lørdag 7. februar 2009 @ 23:39
Linket virker tilsyneladende ikke, men artiklen hedder
” Terror suspect contributed to school `religion guidelines`.
Issuede by Clinton, rules let students pray to Allah, but banish Chrismas.
Artiklen omhandler den af Clinton dyrkede Abdurahman Alamoudi som var formand for the American Muslim Council – og støtte af Hamas og Hezbollah, hvilket Ã¥benbart ikke afficerede Clinton.
Kommentar af Vivi Andersen — lørdag 7. februar 2009 @ 23:46
HÃ¥ber dette link virker.
Det er en Lauwrence Auster-artikel, omhandlende Clinton, Alamoudi and THE MYTH OF “MODERATE” ISLAM, idet Alamoudi gik for at tilhøre den moderate islam.
http://archive.newsmax.com/archives/articles/2000/11/6/170946.shtml
Kommentar af Vivi Andersen — søndag 8. februar 2009 @ 00:18
Transnational Socialismen, hybrid Marxismen, Utopismen, et eller andet skal man kalde dette vanvid.
Kommentar af Rolf Krake — søndag 8. februar 2009 @ 01:00
Til Vivi
Jeg er ikke overbevist om, at muslimer fÃ¥r ret meget fodfeste her i Sydstaterne. Det er bibelbæltet med stort ‘B’. Ca. 1/3 af befolkningen her i SC har aner i Vestafrika. Nogle af dem er konverteret til islam, men slet ikke islam, som kendes fra Mellemøsten. Det er i stedet noget nostalgisk med at have “roots”
Efter Obama ved rorpinden, er den slags konvertering muligvis blevet umoderne.
Der er ikke nogen moske her i nærheden. Der er muligvis i Savannah eller Charleston, som jeg bor nogenlunde midt imellem. Der er kun ca. en times kørsel hver vej. “Alt er stort i USA”. Jo selv afstandene fra “Lille Udby”.
Men USA kender faktisk til muslimske uhyrligheder. Her fra CNN som er ret tam i deres nyheder:
http://www.cnn.com/2009/WORLD/asiapcf/02/03/pakistan.girls.school/index.html
Hvis dem i nord vil konvertere til islam, har vi her i syd en gang før sagt fra for deres dominans dengang i 1800 tallet.
Og blev tromlet ned…..
Nu om stunder er vi bedre rustet. Nordboerne har udskiftet muskedonnerne og sneskovlene med golfkøller og fiskestænger her i sydens grønne vintre. Kom bare an
Hilsen Janutte
Kommentar af Janutte — søndag 8. februar 2009 @ 02:19
Janutte jeg er bange for at du ikke skal være al for sikker, sådan starter de i alle lande imens de er få, når så de er store nok vil de have specielle rettigheder samtidig med at en stor del bliver mere og mere rabiate og resten bliver truet til at holde kæft
Kommentar af Niels — søndag 8. februar 2009 @ 03:48
@14 Janutte: “Da der var en kirkesanger fra DF, der heilede i Tivoli”
Det kunne det kun ligne med meget (ikke-)god vilje, når medierne bortretucherede eller beskar det hævede, fyldte snapseglas ud af billederne.
@14 Janutte: “Venstrefløjen er i det hele taget vendt pÃ¥ en tallerken, hvad angÃ¥r kvindefrigørelse…”
Venstrefløjens meget anderledes adfærd i dag viser, at kvindefrigørelse, seksuel frigørelse osv. kun tjente til at nedbryde den tids samfund. De var ikke i sig selv af værdi for venstrefløjen.
Kommentar af AN — søndag 8. februar 2009 @ 10:03
Niels # 21
Generelt skal indvandrere til USA som minimum have en bachelors uddannelse. Muslimer med uddannelse har som regel ikke den hang til den helt store dyrkelse af religion. Der findes naturligvis undtagelser som f.eks. bin Haden, men han skal da være velkommen – i hÃ¥ndjern :O
Og muslimske indvandrere er i undertal sammenlignet med indvandrere legale eller ej fra Latinamerika.
Kommentar af Janutte — søndag 8. februar 2009 @ 13:33
Vivi,
Ja i den grad bør man være opmærksom på, hvad de fylder børn med af propaganda, sangbogen har de skrevet om, fjernet vers fra HC Andersen, tilføjet afghansk kattehalehiveri, da Vestager var uddanneses minister indførtes der EU historie omskrivning osv.
Man burde have organisationer, foreninger osv, der modarbejdede den slags, med upolitisk og saglig, faktuel undervisning som udgangs punkt, hvilket så vidt jeg ved er en pligt.
Apropos Per Juul Carlsen’s Heile svimelse.
Han svarede igen på indlægget, debatten er interressant, der er vestrefløjs Utopister der udgyder det værste, samt han får nogle drøje hug af andre, der er gale over at den slags er blevet financieret af licens penge og statsstøtte.
Dette indlæg postede jeg, som svar til Per Juul Carlsen, det ligger til godkendelse, lad os se om det bliver accepteret.
—-
blogs.dr.dk/blogs/filmland/archive/2009/02/06/han-heilede.aspx
Ja, alt kan fordrejes, og det er netop det der sker, tu quoque, et typisk refleks argument der undlader at tage stilling til det uønskede eller afspejler mangel på argument.
Munkemanden, JB Hansen og Holger, fuldstændig enig.
Norman Finkelstein, får Jonni Hansen til at ligne en drengespejder med blå frosne knæ.
Venstrefløjs utopisternes egen idioti relativisering af deres ideologiske holdninger, sålænge de ikke har et synligt armbind på armen, og deler venstrefløjs utopisternes livssyn, er det jo ikke Nazisme.
10 minutters søgning pÃ¥ Norman Finkelstein, og enhver kan danne sig et billede af Finkelstein – Per Juul Carlsen er udmærket klar over hvem Finkelstein er, hvori han afspejler venstrefløjens holdninger, tjek for eks kommunisten.dk hvor Finkelstein forherliges, at Nazisterne deler deres synspunkt er ikke tilfældigt, de holdt jo en Gaza holocaust demonstration i Berlin for nylig.
Det fortæller om venstrefløjs utopisternes mainstreaming af Jødehadet, og de grusomme paralleller det har med deres ideologiske brødre, Nazisterne.
Mediernes propagandisering ligner et forsøg, på at forberede befolkningen, på at Israel opgives, og de efterfølgende konsekvenser er Jødernes egen skyld, ‘Der Ewige Jude’, som ekkoes stuerent i de røde stuer, hos de ‘anstændige’.
Dermed deler de samme synspunkter som hizbollah, hamas og hvad der dertil hører, af både retorik og gerning, fordi ingen af disse grupper skjuler deres hensigter, tværtimod, i modætning til Hitler og Nazisterne, der skjulte hensigterne, ikke fordi de var imod hvad de gjorde, folk havde svært ved at begribe eller tro på uhyrlighederne, men fordi de vidste godt at det ville give bagslag, hamas og hizbollah proklamerer, i skrift, tale og gerning, at de vil udslette Israel, og slagte alle verdens Jøder, deres retorik er bevidst, fordi det netop giver dem populær opbakning i de muslimske lande, og som vi kan iagtage, hos venstrefløjs utopisterne.
De prøver så, venstrefløjs utopisterne, gennem løgn, bedrag, udelukkelse af virkeligheden, at dække over disse hensigter, undskylde dem, med deres egen ærkeracisme og über-moralske følelser, fornægter de samtidig at hamas, hizbollah, muslimerne, ikke kan være istand til at være ansvarlige for egne ugerninger, og dermed har brug for en frelst venstrefløjs Utopist.
Læg sÃ¥ til Utopisternes forherligelse af disse grupper der udgyder en ideologi, der samtidig Heiler, selv i vores egne gader og stræder, arm i arm med vesntreaktivister og autonome Sorthætte Stormtropper, som er en ideologi der er langt værre og ondskabsfuld end Nazismen, som den inkluderer (fra stormuftien Al Huseini, Ibn Saud i 1932 til Palæstinensisk nationalisme), ‘Mein kampf’ er tilmed en bestseller, der oversættes til ‘Min jihad’ pÃ¥ arabisk,,, Man fÃ¥r kvalme af det,,,,
At Heilen nu skal bortrelativeres, forherliges, undskyldes, er endnu et eksempel på den skændsel at det foregår for licens penge, og hvor langt fjernet DanMarx Radio, DDR, er for den brede del af befolkningen, der ikke deler den slags forherligelser, dette er ikke journalisme, men politisering på laveste niveau.
Kommentar af Rolf Krake — søndag 8. februar 2009 @ 14:14
Per Juul Carlsen prøver nu at trække i land, samtidig med at han giver Holocaust skylden.
Mere Holocaust
blogs.dr.dk/blogs/filmland/archive/2009/02/07/mere-holocaust.aspx
“I gÃ¥r skrev jeg om den israelske dokumentarfilm ‘Defamation’ og dens lyst til at diskutere hvorvidt israelerne idag bruger anti-semitisme og Holocaust offensivt. Der gik ikke mange timer før det indlæg her pÃ¥ bloggen satte gang i en hidsig debat. Holocaust og dets efterdønninger er et ømtÃ¥leligt emne, der straks tænder følelser og holdninger.
[...]
…’The Reader’ fortæller historier, der berører Holocaust, og det har allerede skabt debat før nogen har set filmene. En stor artikel i ugemagasinet Der Spiegel anklager filmene for at have manglende respekt for Holocaust nÃ¥r de bruger Holocaust som udgangspunkt for deres dramaer – istedet for at handle om selve Holocaust. I en artikel i det amerikanske filmbrancheblad, The Hollywood Reporter, erklærer Paul Schrader ganske klogt, at han ikke er enig i den holdning, men at han respekterer den. Og dermed fik vi igen understreget at Holocaust er et emne, man behandler varsomt.”
—
Han glemmer lige at tilføje hvad han skrev om Finkelstein
Finkelstein, der er af den holdning, at israelerne og mange jøder i dag misbruger holocaust som et våben til at udsætte palæstinenserne for nye forbrydelser mod menneskeheden. Han er ikke alene om at have den holdning, men den er upopulær, ikke bare blandt jøder, men også i den almindelige debat i et land som Danmark.
Intet under at det er upopulært, Holocaust benægtelse, samt banaliseringen af denne, et folkedrab, kræver en modbydelig ideologi, had, ondskabsfuldhed der er uden for pædagogisk rækkevidde.
At ‘Jøder’ bruger den som et vÃ¥ben, en beskyldning, der jo netop er den retorik og libel som disse ondskabsfulde ideologier propaganderer, samt Venstrefløjs Utopisterne, til forsvar for deres sympati til dem, der netop Heiler og udgyder at alle Jøder skal udslettes, der samtidig benægter Holocaust, som bÃ¥de et angreb pÃ¥ ytringsfriheden, ved at proklamere en løgn af laveste karakter, samt et ondskabsfuldt udsagn, fordi de selv proklamere i tale, skrift og gerning de stræber efter dette.
Norman Finkelstein har mange interessante og tankevækkende pointer, men har det store problem, at han ikke kender sin grænse. Det er i den sammenhæng, han i ren ophidselse løfter sin højre arm og gør det unævnelige. Han heiler sgu! Han gør det med et grin og et sobert argument, men skaden er sket. Og det bliver kun værre af at han tilføjer, at Hitler i det mindste ikke udryddede mennesker for pengenes skyld – altsÃ¥ som modsætning til ledelsen i ADL, der undersøger anti-semitisme og fÃ¥r millioner af dollars i støtte fra rige amerikanske jøder.
Hvilke ‘interressante og tankevækkene’ pointer, et grin og ’sobert’ argument…
Mere behøves ikke at tilføjes….
Kommentar af Rolf Krake — søndag 8. februar 2009 @ 15:05
Jeg ser frem til at DR journalister også beskæftiger sig med de pro-Hamas demonstranter der for nyligt har heilet i danske gader og med de Hamas folk der heiler i Mellemøsten.
Kommentar af Janne — søndag 8. februar 2009 @ 15:42
Jødehadet trives for fuld udblæsning bland venstrefløjen:
Kommentar fra en venstretosse i Per Juul Carlsens ‘Han heilede’ artikel:
Michael Sølvig har skrevet:
februar 11, 2009 13:50
Der bør være langt mere “antisemitisme” i Danmark. Alt for mange jøder er sluppet alt for let af sted med alt for meget med alt for fÃ¥ og/eller dÃ¥rlige pÃ¥stande/argumenter.
Der trænges til et godt og grundigt rusken op i flere jødiske miljøer i Danmark og lad bare alle lig i lasten komme frem, for mange af dem er jo mere eller mindre kendte.
Personer som “morten” og “holger” skriger jo bare til himlen med deres stakkelshed – selv om deres ord og metoder har virket godt i pinligt mange Ã¥r. Det er sikkert søde mennesker, men kunne de dog bare fÃ¥ lidt mere jordforbindelse.
Dette er kærlig ment. Det tror jeg både film og anmeldelsen er også er. Men personligt kan jeg kun tage maksimalt afstand fra Israels krigsforbryderadfærd overfor millioner af uskyldige
Kommentar af Rolf Krake — onsdag 11. februar 2009 @ 15:53
[...] More4 yesterday evening. A lot has been said about it previously, calling it everything from “irreverent and interesting” (in Danish only) to “[a] perverse, personal, political perspective and a missed [...]
Pingback af Defamation the movie « Loungepeople.com — onsdag 13. januar 2010 @ 14:07