søndag 29. november 2009
I Presselogen på TV2news kunne man i dag høre 180 Graders Ole Birk Olesen kritisere opstramningen der ligger i brugen af ordet had. En rimelig indvending rent journalistisk, men hvorfor ikke kritisere brugen af ‘indvandrer’ – vi taler om muslimer. Fra Kristeligt Dagblad – Jødehad er udbredt blandt indvandrere.
“Mistro og fordomme mod jøder i Danmark er ikke noget, der alene trives i yderligtgående grupper. Op mod 75 procent af indvandrerne fra fem forskellige lande og knap 20 procent af de etniske danskere har antijødiske holdninger. Det viser en ny undersøgelse, som offentliggøres i bogen “Danmark og de fremmede: Om mødet med den arabisk-muslimske verden”, som udkommer på fredag.
Undersøgelsen bygger på interview med i alt 1503 indvandrere fra fem forskellige grupper – tyrkere, pakistanere, somaliere, palæstinensere og eks-jugoslaver – samt 300 etniske danskere.
Alle er blevet stillet tre spørgsmål, som handler om deres holdninger til en række forskellige grupper i samfundet og altså ikke kun til jøder. Men det er jøderne, som de fem indvandrergrupper klart er mest mistroiske og fordomsfulde over for.
Samlet svarer 65,8 procent fra de fem indvandrergrupper, at man “ikke kan være forsigtig nok i forhold til jøder i Danmark.” 75,2 procent “ser ikke så gerne et familiemedlem gifte sig med en dansk jøde”. Og 31,9 procent mener, at “der er for mange jøder i Danmark.”
[...]
Undersøgelsen viser i øvrigt, at antijødiske holdninger er markant mere udbredte blandt indvandrere, der definerer sig selv som muslimer, end blandt kristne indvandrere.“
The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/wp-trackback.php?p=9966
33 kommentarer »
RSS af kommentarer til dette indlæg.
Skriv en kommentar
Linjer og afsnit brydes automatisk, e-mail-adresse vises aldrig. Tilladt HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>











Netop.
“vi” gør indvandrerne en bjørnetjeneste ved at undgå at nævne lorten ved navn.
Der er masser af fremmede kulturer og folkeslag som er velkomne i Danmark, de fleste vil noget for sig selv eller tage ansvar og del i samfundet og det er kun de færreste man hører der er problemer med og sjældent er de i søgelyset og de kan ment føle sig ramt når ordene i medierne skriver “indvandrere” generelt og det er der ingen grund til at de føler sig ramt.
Problemerne ligger lige for og den klamme omsiggribende moderigtige politiske korrekthed må høre op og skrive hvad det egentlig drejer sig om. Det er muslimer, muslimske arabere, muslimske persere, muslimske jugoslaver, muslimske somalier osv osv, kodeordet er her : muslim.
Det er ikke indvandrere der giver det danske samfund problemer, det er muslimer, staves M U S L I M E R – fat det dog bovlamme journalister..
Kommentar af Mike — søndag 29. november 2009 @ 17:11
Hvad er det multikultierne plejer at sige. Muslimer er slet ikke en homogen gruppe. De kommer mange steder fra, plejer omkvædet at lyde.
Kunne det være sådan at det der forener muslimer er afstandtagen fra “de vantro”. Det kunne jo nemt være således – da islam i grundholdning er eksluderende overfor andre trosretninger.
Kommentar af Limewoody — søndag 29. november 2009 @ 17:29
Jødehad udbredt blandt danskere
“Men de etniske danskere kan heller ikke sige sig fri for antijødiske holdninger. For eksempel mener 18,2 procent af dem, at man “ikke kan være forsigtig nok i forhold til jøder i Danmark”, og 14,7 procent “ser ikke så gerne et familiemedlem gifte sig med en dansk jøde.”"
Bla. denne blog, som også har henvisning fra Hodjas Blog, ligner noget fra DNSB, og hvor der også dyrkes holocaustbenægtelse:
http://blog.balder.org/
Kommentar af Fritænker — søndag 29. november 2009 @ 17:35
De to forskere Edward Kaplan og Charles Small har i en omfattende undersøgelse fundet frem til følgende. Udgivet i The Journal of Conflict.
De undersøgte holdningerne hos 5004 europæere, indsamlet fra 9 lande I EU, Østrig, Belgien, Danmark, Frankrig, Tyskland, Italien, Holland, Spanien, England og uden for EU Schweiz. Forskernes offentliggjorte resultater bekræftede deres a priori formodning: Antisemitiske følelser ses helt klart og tydeligt ved, at jo mere en person er mod nationen Israel (på en skala fra 0-4)jo større er sandsynligheden for, at personen også nærer anti-semitiske følelser.
Et endnu mere slående og relevant resultat af undersøgelsen i lyset af det spirende jødehad, som er tydelig hos Europas muslimske samfund, fik langt mindre opmærksomhed: i en kontrolleret sammenligning blandt europas kristne (sammenligningsgruppen) og europæiske muslimer vises, at sandsynligheden for at være åbenlyst anti-semitisk rundt regnet er 800% større blandt disse. (”Anti-Israel Sentiment Predicts Antisemitism in Europe,” p. 557 and Table 3, p. 558.)
At etniske danskere har fordomme mod jøder i den nævnte størrelsesorden kan undre. Hvordan spørgsmål stilles og hvordan evt. svarmulighederne er oplyses ikke. Hvad der ligger i “kan ikke være forsigtig nok i forhold til jøder” og “ser ikke så gerne et familiemedlem gifte sig med en jøde,” ville være rart at få belyst nærmere.
Kommentar af synopsis-olsen — søndag 29. november 2009 @ 20:11
Ole Birk Olesen minder efterhånden om Rune Larsen i sin relativisme.
Kommentar af pap — søndag 29. november 2009 @ 20:15
@Olsen
Danskerne fik stillet de samme spørgsmål, som muslimerne, så din mistænkeliggørelse af undersøgelsens resultater for danskernes svar holder ikke.
“Samlet svarer 65,8 procent fra de fem indvandrergrupper, at man “ikke kan være forsigtig nok i forhold til jøder i Danmark.” 75,2 procent “ser ikke så gerne et familiemedlem gifte sig med en dansk jøde”. Og 31,9 procent mener, at “der er for mange jøder i Danmark.”
Så hvorfor nærer hver femte anti jødiske holdninger som dem der også ses på Balder.org ?
Kommentar af Fritænker — søndag 29. november 2009 @ 20:19
Minaretforbud kan skabe vrede herhjemme.
Ja, det er en form for trusler. Den slags skal man ikke bøje sig for.
Kommentar af Henrik R Clausen — søndag 29. november 2009 @ 20:38
Ole Birk Olesen tror kun, der findes en værdi i verden: Penge.
Kommentar af Henrik R Clausen — søndag 29. november 2009 @ 20:52
Dagens vejrudisgt: Frisk kuling til frossen klam lorte vind fra alle retninger. Lortevejr hele dagen dog kommer der anti-cyklon A fra de britiske øer og fæ-øerne, og frisk brusebads cyklon-B fra højre og venstre! Husk nu at tape klunkerne til røvhullet, nu hvor USA rasler med atom-sablerne overfor de dumdristige perler i det Iraniske (eller uraniske?) perleland Irland – eller var det Iran?
Som en sidebemærkning skal det understreges kraftigt at:
http://www.youtube.com/watch?v=1psfcTl5_bg
Det gode råd fra linket bør følges jævnligt, for ikke helt at miste jordbesindelsen!
Kommentar af Haram Haloof — søndag 29. november 2009 @ 22:15
Hvorfor får vi ikke tallene for muslimske indvandrere, hvis kristne (og andre) er med i de første tal?
Kommentar af Frihed — mandag 30. november 2009 @ 00:02
@3
Sakset fra nazi-jonnis side :
“Succeshistorie: Adolf Hitlers bogværk „Mein Kampf“ er uhyre populær blandt veluddannede mennesker, oplyser Danmarks Radio. I sidste uge var „Mein Kampf“ således en af de mest solgte bøger i Bangladeshs hovedstad Dhaka, ligesom den var en af de mest populære gaver i forbindelse med den muslimske fest Eid.”
Bemærk den slet skjulte begejstring over at muslimerne i stort tal læser nazimanualen. Trods Jonnis hårde retorik mod de fremmede, vil han givetvis en dag – som alle de andre socialister – gøre fælles sag med islamisterne.
Tre myter bør snart være helt begravet :
- De kriminelle rockerbander er Danmarks redning.
- Nazisterne er Danmarks redning.
- Integration er Danmarks redning.
Kommentar af Tolder — mandag 30. november 2009 @ 00:27
3–> Fritænker er ikke en fritænker men en tankeløs og uvidende idiot der minder mig om noget fra Sovjet. Det er godt du ikke plaprede dit svineri op i mit ansigt mens jeg var til stede, dit lede kryb. Her blev jeg lige hidsig bag tasterne, og det sker faktisk meget sjældent. Jeg er glad for du er anonym din schuft, det håber jeg du bliver ved med at være.
Kommentar af Balder — mandag 30. november 2009 @ 07:57
Limewoody citat: “Kunne det være sådan at det der forener muslimer er afstandtagen fra “de vantro”. Det kunne jo nemt være således – da islam i grundholdning er eksluderende overfor andre trosretninger”
Jeg ved ikke om det er en grundholdning, men vil da lige minde dig om, at samme holdning gør sig gældende for kristne og jøder.
Kommentar af Robbyg — mandag 30. november 2009 @ 08:11
@ 12 (Balder)
Det hører ikke nogen steder til, at du antyder trusler, på nogen som helst måde.
Hvis du bliver sur over hvad du læser, så sluk skærmen – ta’ en lille gåtur udenfor, og kom ind igen, sæt dig til tasterne og argumentér konstruktivt. Det er egentlig ikke så svært.
Kommentar af AiS — mandag 30. november 2009 @ 08:34
Jeg mener ikke man kan bruge Nannestads undersøgelse, for så vidt angår den smule jeg har læst om den, til ret meget.
Man mangler f.eks. at man f.eks. også have spurgt en repræsentativ del af Jøderne.
Mange Jøder derunder ledende nuværende og forhenværende rabbinere er meget imod blandede ægteskaber som de ser som ‘den største trussel mod jødedommen’; det er vel ikke værre end en muslim eller en dansker der helst ikke ser sine børn gifte sig med en Jøde? Der er vel ikke noget nyt eller mærkeligt i, at danskere helst ser deres børn gifte sig med danskere (frem for indvandrere) at jøder helst ser deres børn gift med jøder, og at muslimer helst ser deres børn gift med en med tilsvarende baggrund.
Og hvad kan man bruge det til? Hvad er ‘antijødiske holdninger’? En Palæstinenser der er blevet smidt ud af sit land eller har været forfulgt af israelerne har formentlig af ganske naturlige årsager ‘antijødiske holdninger’.
Selv er jeg meget imod ritualslagtning, omskæring, og de jødiske organisationers aktiviteter for at fremme indvandring og multikultur. Er det også ‘antijødisk’, og hvis det er, er der så noget forkert i det? Er mistro noget forkert i sig selv, eller er der måske gode grunde til at være mistroisk (= forsigtig)?
Der kunne vel lige så godt have stået f.eks.:
Det er nøjagtigt den slags bestillingsopgaver der bruges til at dæmonisere danskerne og deres ‘fordomme’ om muslimer.
Med 99,999 % sikkerhed en undersøgelse der er lavet af en eller flere jødiske organisationer, (ADL, SPLC, Hebrew Immigrant Aid Society, Wiesenthal Centeret, INACH, osv.) der især i USA har sat sig på alt hvad der findes af ‘humanitære organisationer’, alt hvad der har med indvandring, antisemitisme og registrering af ‘hate crimes’ at gøre. De jødiske organisationer har lige siden deres fødsel himlet op om ’stigende antisemitisme’. De samme organisationer mistænkeliggør med jævne mellemrum det halve af den amerikanske befolkning og udråber dem til potentielle terrorister på baggrund af deres smag i musik, film, holdning til illegale indvandrere, støtte til kandidater som Ron Paul, begejstring for hvide skuespillere etc.
Hvis man går disse ‘undersøgelser’ på klingen så viser det sig som regel at falde helt til jorden når man går dem nærmere på klingen, i lighed med PET rapporten for nogle år siden, der bl.a. dokumenteret af Uriasposten og mig selv, der brugtes til at sprede skræk og rædsel om ‘faren fra højre.’ Ved nærmere eftersyn viste den faktisk at ‘højreorienteret’ vold og andet var minimal i Danmark, og langt mindre end vold fra andre grupper.
I Tyskland forsøger man nu at kompensere for manglende antal af ‘højreorienterede hate crimes’ ved at hvert eneste hagekors eller lignende graffiti der bliver fundet nu regnes som et selvstændigt ‘højreorienteret hate crime’, uanset om det er bevist eller sandsynliggjort at smørerierne stammer fra højreorienterede. Et barn, en indvandrer, eller en jøde der trænger til opmærksomhed kunne have lavet disse ting, men de regnes uden videre som ‘et højreorienteret hate crime’ (to hagekors på samme bygning samme dag = to særskilte ‘hate crimes’). Ved hjælp af denne teknik kunne man lige pludseligt påstå at antallet af ‘højere-ekstremistiske hate crimes’ var steget med et urovækkende procenttal.
Det er selvfølgelig meget fristende at kunne forbinde muslimer og ‘jødehad’, men når man tager den her slags undersøgelser for gode varer for at have den fornøjelse at se muslimer stemplet som ‘jødehadere’, må man jo realisere sig at det er nøjagtigt de samme selektive metoder der bruges til at dæmonisere indvandringsmodstandere, som man herved er med til at legitimere.
Undersøgelsen tager afsæt i de gældende multikulturelle dogmer: Mistro mod fremmede er forkert, at se sin børn gift med nogen af samme etnicitet eller religion = had mod andre, hvad viden og erfaring har lært nogen om visse befolkningsgrupper = fordomme.
Man kunne med lethed have lavet en undersøgelse der viste udbredte ‘negative’ holdninger mod kristne og muslimer fra en stor del af jødernes side. Men det giver næppe point til næste forfremmelse eller støttebidrag.
Bent Lexner (i KD) sætter sit lid til ‘at regeringen arbejder på en handlingsplan om, hvordan man kan skabe bedre oplysning om det jødiske samfund i Danmark i visse grupper.’
Som de fleste nok vil vide er det som regel dem der er mest oplyst omkring islam og muslimske indvandrere der også er mest negative omkring dem. Det samme gælder jøderne. De fleste filosemitter og jødetilbedere ved som regel meget lidt om jødedommen, jødisk religion og alt hvad der hænger sammen med det. At (reel) oplysning om en bestemt befolkningsgruppe, religion eller kultur automatiske medfører større sympati, holder selvfølgelig ikke i virkelighedens verden, men er blot sniksnak og ønsketænkning fra multikultilobbyen.
Kommentar af Balder — mandag 30. november 2009 @ 08:50
At der er forskellige opfattelser om ideelt folketal er vist en kendsgerning, og at jeg selv holder af få, og gerne så befolkningstal lokalt som globalt formindsket, min tolkning af tingenes tilstand.
Andre hæfter sig meget ved religiøst tilhørsforhold, det gør jeg også til tider, men ser det som faktor rubriceret efter vigtighed under antals-problematikken.
Med 1 million i Danmark var der ikke mange problemer med arbejdsløshed, der var problemer med blandt de mange muligheder der kan opremses, at der kun fandtes en svagt udviklet teknik, sygdomme og pantsætning foretaget af få med påvirkning af mange. Men det minder vist om nogle af de problemer, der stadig eksisterer…
Antal er for mig at se mest afgørende, derpå antallets art.
Kommentar af Peter Buch — mandag 30. november 2009 @ 08:56
13->
Godt så vis mig lige hvor der i islam er en central trossætning, der lyder: Elsk din næste, som dig selv.
Og forklar mig lige forskellen mellem islams forhold til deres allah sammenlignet med eksempelvis kristendommens Gud.
Kommentar af Limewoody — mandag 30. november 2009 @ 09:20
Helt enig med Balders indlæg. For mig at se er det ikke bare multikulti-lobbyen, men ligeså meget jødelobbyen, der har importeret alle disse muslimer til landet. Dette bør man ikke glemme!
Kommentar af Lars Pedersen — mandag 30. november 2009 @ 10:14
I en anden tråd spørger Emeritus:
Professor Peter Nannestad opererer hvis jeg ikke er meget forkert på den også under navnetPeter Brock-Nannestad. Det leder frem til en Margrethe Brock-Nannestad, som Peter Nannestad bl.a. takker i en af sine publikationer.
Kvinden er formentlig jøde af tysk afstamning, og er forfatter til et utal af judedocentriske værker; bl.a.:
Mindretal søger identitet: Tyskjødisk kultur i David Simonsens samling
og
Wir deutschen Juden: Deutsch-judische Kultur der Jahre 1871-1933 im Spiegel der Buchersammlung David Simonsens
Mon ikke der er en forbindelse her?
Kommentar af Balder — mandag 30. november 2009 @ 10:16
Hadet til jøderne er fundamentalt. Det udspringer i menneskets mest dominerende grundegenskab: Misundelse.
Misundelsen er den afskyelige egenskab, der sammen med ondskab og idioti styrer verden i ulykke med passende mellemrum. Derfor finder vi også jødehaderne blandt de ringest begavede. Blandt taberne. De ser jøderne, som de fx ser virksomhedsejerne.
Problemet med jøderne (de kaukasiske) er, at de er dygtige, og så skal de hakkes til medister. Derfor er de danske jødehadere at finde på venstrefløjen. Lykketoft bla. Kig på “boykot Israel” – Hvem er støtter der?
Min far var jøde. Heldigvis for ham var han ikke registreret som sådan, for så havde danskerne sendt ham sydpå, dengang jeg blev født. Han var dygtig og flittig, og jeg husker ham som en hjælpsom, gavmild og overordentlig venlig person. Lige sådan en mange danskere elsker at hade.
Vi kan ikke lukke af for jødehadet, så med passende mellemrum vil de blive massakreret. Det må vi se i øjnene. Vi slipper ikke af med menneskets basale egenskaber.
Mvh. Børge.
Kommentar af Børge — mandag 30. november 2009 @ 11:36
Enig med 1.Mike. Før muslimerne kom til DK, havde vi ikke haft alvorlige antisemistiske episoder i DK siden Jødefejden i 1819! Vi fik endda reddet de fleste danske jøder til Sverige fra de voldelige BZ-ere for godt 50 år siden. Antisemitismen kom til Skandinavien med den islamiske indvandring. Det jødiske samfund i Malmø er nu igen på flugt og jødehetzerne er muslimer og de bor i Rosengård. Lad være med at lægge røgslør ud over de enkle og synlige kendsgerninger, der kan ses af alle, der vil se. Jøderne levede fredeligt og havde det godt i DK siden Jødefejden i 1819 – dog voldsomt afbrudt af de tyske BZ-ere for 50 år siden og freden for jødrne ophørte med den muslimske indvandring for 15-20 år siden. Siden da har en person med jødekalot været i konstant livsfate. Derfor ses de sjældent idag.
Kommentar af anti-marx anno dazumahl — mandag 30. november 2009 @ 11:58
@ 18 Lars Pedersen.
Det er ikke jødelobbyen (hvem det så end er?), der har inviteret perkerne til Danmark. Det er DANSKERNE især dem fra venstrefløjen. At jøderne skulle have inviteret perkerne er helt ude i hampen.
Børge.
Kommentar af Børge — mandag 30. november 2009 @ 14:19
Hvis man ikke bryder sig om muslimer, er man Islamofob, nazist, Pia K. -tilhænger og det, der er VÆRRE. Ganske enkelt uintelligent idiot.
Hvis du er anti-jødisk, kan du optages i det rigtige selskab, primært venstrefløjen.
Samme fløj har i årevis støttet terror-organisationer, ganske åbent, uden at det har konsekvenser.
SYGT
Kommentar af ramses-2 — mandag 30. november 2009 @ 17:47
21.anti-marx
Derfor har jeg længe undret mig kraftigt over at f.eks. brdr. Melchior var og er varme tilhængere af indvandringen hertil fra de arabisk-islamiske Middelhavslande.
At mene at det ville være en kulturberigelse for danerne at få Mellemøstlige muslimer som medborgere- jeg har aldrig fattet denne opfattelse.
For brødrene har ikke kunnet undgå at vide, jvf. deres forhold til Israel og deres viden om islam, hvad denne indvandring ville medføre.
Hvor kunne de dog støtte dette eksperiment med Danmark !
Kommentar af Vivi Andersen — mandag 30. november 2009 @ 20:35
22.Børge
Jo, men det ændre ikke på brdr. Melchior og at de støttede den islamiske indvandring til Danmark ved bl.a. at udtale sig positivt om denne.
De har med deres baggrund og tilknytning til Israel vidst hvad Danmark ville blive udsat for !
Hvad der ikke er OK for Israel er altså OK for Danmark og det finder jeg temmelig fælt !
Danerne har præcist som israelerne ret til deres eget land og til at kunne leve på egne præmisser i samme.
Men dette syntes ikke at være tilfældet i Melchior´ernes optik, når det drejer sig om danerne !
Kommentar af Vivi Andersen — mandag 30. november 2009 @ 20:45
@ 25.
Det er vist at gøre for meget ud af et par Rothsteinere og Melchiorer, i forhold til 5 millioner danskere.
Børge.
Kommentar af Børge — mandag 30. november 2009 @ 21:28
Børge
Hvad mener du der findes af belæg for at menneskets mest dominerende grundegenskab er- misundelse?
Kommentar af Peter Buch — mandag 30. november 2009 @ 22:13
Melchiorne og deres gutmenschen-fløj er IKKE repræsentativ for de danske jøder. De er “suicide jews”, som får alt for megen taletid i medierne. De saver den gren over, jøderne sidder på.
Kommentar af Johansen — mandag 30. november 2009 @ 22:27
–> 18 ‘Helt enig med Balders indlæg. For mig at se er det ikke bare multikulti-lobbyen, men ligeså meget jødelobbyen, der har importeret alle disse muslimer til landet. Dette bør man ikke glemme!’
–> 22 Børge ‘Det er ikke jødelobbyen (hvem det så end er?), der har inviteret perkerne til Danmark. Det er DANSKERNE især dem fra venstrefløjen.’
Det er for så vidt korrekt at det i Danmark ikke er ‘jødelobbyen’ der direkte har ansvaret for indvandringen. Men fremtrædende danske jøders holdninger har givet venstrefløjen alibiet om at være moralsk ‘rigtigt’, da man efter anden verdenskrig lytter til enhver jøde med ærefrygt og stor respekt, uanset om vedkommende fortjener det eller ej. Det bedste eksempel er en uærlig krejler som Bent Melchior, der på trods af at have overtrådt alle regler for politisk korrekthed, alligevel behandles med den største respekt af medierne.
Tænk sig hvis Jonni Hansen havde spyttet to arabiske kvinder i hovedet ved en demonstration! Bent Melchior kan frit advare mod blandede ægteskaber; altså ifølge den politisk korrekte elite rendyrket racisme. Igen slipper ålen Melchior helt ustraffet gennem maskerne! Det er da en parodi! Melchior dyrker litteratur (Talmud, Maimonides) der får Hitlers meget udskældte bog til at blegne hvad angår etnocentrisme, fremmedhad, chauvinisme, mordlyst og racisme.
Hvordan kan sådan en mand beholde skinnet af respektabilitet? Fordi mediefolkene ligger på røven for det jødiske, og fordi man også er særdeles dårligt informeret angående disse sager. Den største åbent bekendende (efter den herskende moral) racistiske hykler Bent Melchior fik oven i købet en eller anden integrationspris! Men manden opfordrer ligefrem muslimerne til ikke at assimilere sig!
Men det er ikke kun Melchiorbrødrene, det var skam også folk som Jacques Blum, Arne Notkin, og så hele det venstreorienterede jødiske parnas, 2 x Rothstein, Georg Metz, Dorthe Bennedsen, Kjeld Koplev, Herbert Pundik, en masse Wiveler, Ebba Strange, Troels Trier, Rebekka Bruel, Anders Jerichow, Klaus Slavensky og mange, mange flere.
Det er folk som dem der skabte den stemning der gjorde masseinvasionen muligt. En stor del af deres ‘moralske autoritet’ takker disse figurer udelukkende deres jødiske baggrund.
Hvem var det der af egen drift foreslog at lovliggør tørklæder i danske retssale: Torben Melchior. Bakket op af Torben Goldin. Mange af de nævnte tilfælde kunne være tilfældigt (dvs. ingen relation til det jødiske) men at så overvældende mange jøder af alle former for overbevisninger er repræsenteret, er det ikke tilfældigt længere.
Ok. I Danmark har de jødiske foreninger ikke haft den direkte magt. Men så se på USA, Canada, Frankrig, og England. Her er det navngivne jødiske organisationer og jødiske politikere der har skabt stort set alle de undertrykkende censurparagraffer, og udgør den vigtigste del af indvandringslobbyen.
Hvor mange beviser skal man have? I de førnævnte lande er hele udviklingen tydeligvis skabt af Jøder og jødiske foreninger! I Holland har jøderne mig bekendt heller ikke haft direkte indflydelse på lovgivningen. Til gengæld har jødiske og jødisk dominerede foreninger nærmest tiltusket sig et monopol på ‘overvågning af racisme’, osv. lige som i USA i øvrigt. Jødiske organisationer underviser politiet, og afholder multikulturkurser osv. osv.
Nu er det ikke længere kun folk som den evangeliske præst Ted Pike, Lou Dobbs, menneskerettighedsforkæmperen David Duke, og mig selv, der påpeger det vanvittige i at én bestemt befolkningsgruppe i den grad kan dominere, at de får officielle regeringsinstitutioner stillet til rådighed til deres helt specielle censur og propagandavirksomhed.
Læs hvad en ganske almindelig journalist fra Los Angeles Examiner; Robert Stark har at sige om den seneste skandale:
Robert Stark: Hvis disse special-interessegrupper virkeligt ville gøre en ende på antisemitismen, burde de promovere lige rettigheder for alle amerikanere, og ikke speciale privilegier for sig selv.
Obamas udnævnelse af særligt antisemitisme udvalg gør andre amerikanere til andenrangs borgere
Gad vide hvilket ramaskrig der ville lyde fra Europas anti-indvandringslobby hvis en muslimsk organisation havde fået det samme tilbud?
Men det bliver da logisk nok selvfølgelig det næste, for sådan er det jo gået med hele udviklingen. Jøderne var de første indvandrere der modsat hvad folk tror nægtede at assimilere, og insisterede på at bevare deres særlige identitet, mens de samtidig kræver fuld accept som danske borgere. Muslimerne følger godt hjulpet af de samme Jøder i fodsporet.
Nu uddeler jødiske grupper statsborgerskaber i et holocaustmuseum og slår to fluer med ét smæk.. Hvor vanvittigt kan det blive?
Hvem kan længere påstå at al den snak om jødisk magt i og udenfor kulisserne penge og indflydelse er ‘en konspirationsteori’?
Ok. Og hvad er så konsekvensen? Skal vi nu alle sammen blive jødehadere?
Selvfølgelig ikke. Men vi skal bare ikke skåne Jøderne og deres organisationer for kritik, og ikke lade os forføre til automatisk at tage Israels parti, især når ‘Israel’ ikke tager vores parti. Og det gør ‘Israel’ (den samlede zionistiske magt i verden) indtil videre ikke, Tvært imod arbejder ‘Israel’ for tiden på fuld tryk på at få indført endnu mere censur. At der er enkelte individuelle jøder der tager afstand fra dette ændrer ikke noget grundlæggende på denne sandhed.
Det er logik for ethvert selvstændigt tænkende menneske at vi ikke skal lade os køre rund i manegen af ‘mindretal’, heller ikke hvis det drejer sig om Jøder. Desværre oplever vi gang på gang ‘nationalsindede’ der åbenbart synes det er helt i orden at zionistiske lobbyister køber politikere og afpresser medierne, som det blev afsløret i England i fjor.
Da ‘Europas modigste og bedste dokumentarredaktion’ et par uger senere afslørede den israelske lobbys lyssky manipulationer i England hvor man købte begge de dominerende partier til at føre en Israelvenlig udenrigspolitik, undlod man helt at fortælle historien, eller nævne ‘Dispatches’, men nøjedes med at linke til en Israel apologets sure opstød, der prøvede at fremstille de uhyrlige afsløringer af en minoritets enorme magt over folkevalgte og pressen som en ‘konspirationsteori’.
Det er den slags der ikke just øger tilliden til de zionist-overvenlige bloggeres intellektuelle formåen og moralske hæderlighed.
Kommentar af Balder — tirsdag 1. december 2009 @ 08:51
–> 18 ‘Helt enig med Balders indlæg. For mig at se er det ikke bare multikulti-lobbyen, men ligeså meget jødelobbyen, der har importeret alle disse muslimer til landet. Dette bør man ikke glemme!’
–> 22 Børge ‘Det er ikke jødelobbyen (hvem det så end er?), der har inviteret perkerne til Danmark. Det er DANSKERNE især dem fra venstrefløjen.’
Det er for så vidt korrekt at det i Danmark ikke er ‘jødelobbyen’ der direkte har ansvaret for indvandringen. Men fremtrædende danske jøders holdninger har givet venstrefløjen alibiet om at være moralsk ‘rigtigt’, da man efter anden verdenskrig lytter til enhver jøde med ærefrygt og stor respekt, uanset om vedkommende fortjener det eller ej. Det bedste eksempel er en uærlig krejler som Bent Melchior, der på trods af at have overtrådt alle regler for politisk korrekthed, alligevel behandles med den største respekt af medierne.
Tænk sig hvis Jonni Hansen havde spyttet to arabiske kvinder i hovedet ved en demonstration! Bent Melchior kan frit advare mod blandede ægteskaber; altså ifølge den politisk korrekte elite rendyrket racisme. Igen slipper ålen Melchior helt ustraffet gennem maskerne! Det er da en parodi! Melchior dyrker litteratur (Talmud, Maimonides) der får Hitlers meget udskældte bog til at blegne hvad angår etnocentrisme, fremmedhad, chauvinisme, mordlyst og racisme.
Hvordan kan sådan en mand beholde skinnet af respektabilitet? Fordi mediefolkene ligger på røven for det jødiske, og fordi man også er særdeles dårligt informeret angående disse sager. Den største åbent bekendende (efter den herskende moral) racistiske hykler Bent Melchior fik oven i købet en eller anden integrationspris! Men manden opfordrer ligefrem muslimerne til ikke at assimilere sig!
Men det er ikke kun Melchiorbrødrene, det var skam også folk som Jacques Blum, Arne Notkin, og så hele det venstreorienterede jødiske parnas, 2 x Rothstein, Georg Metz, Dorthe Bennedsen, Kjeld Koplev, Herbert Pundik, en masse Wiveler, Ebba Strange, Troels Trier, Rebekka Bruel, Anders Jerichow, Klaus Slavensky og mange, mange flere.
Det er folk som dem der skabte den stemning der gjorde masseinvasionen muligt. En stor del af deres ‘moralske autoritet’ takker disse figurer udelukkende deres jødiske baggrund.
Hvem var det der af egen drift foreslog at lovliggør tørklæder i danske retssale: Torben Melchior. Bakket op af Torben Goldin. Mange af de nævnte tilfælde kunne være tilfældigt (dvs. ingen relation til det jødiske) men at så overvældende mange jøder af alle former for overbevisninger er repræsenteret, er det ikke tilfældigt længere.
Ok. I Danmark har de jødiske foreninger ikke haft den direkte magt. Men så se på USA, Canada, Frankrig, og England. Her er det navngivne jødiske organisationer og jødiske politikere der har skabt stort set alle de undertrykkende censurparagraffer, og udgør den vigtigste del af indvandringslobbyen.
Hvor mange beviser skal man have? I de førnævnte lande er hele udviklingen tydeligvis skabt af Jøder og jødiske foreninger! I Holland har jøderne mig bekendt heller ikke haft direkte indflydelse på lovgivningen. Til gengæld har jødiske og jødisk dominerede foreninger nærmest tiltusket sig et monopol på ‘overvågning af racisme’, osv. lige som i USA i øvrigt. Jødiske organisationer underviser politiet, og afholder multikulturkurser osv. osv.
Nu er det ikke længere kun folk som den evangeliske præst Ted Pike, Lou Dobbs, menneskerettighedsforkæmperen David Duke, og mig selv, der påpeger det vanvittige i at én bestemt befolkningsgruppe i den grad kan dominere, at de får officielle regeringsinstitutioner stillet til rådighed til deres helt specielle censur og propagandavirksomhed.
Læs hvad en ganske almindelig journalist fra Los Angeles Examiner; Robert Stark har at sige om den seneste skandale:
Robert Stark: Hvis disse special-interessegrupper virkeligt ville gøre en ende på antisemitismen, burde de promovere lige rettigheder for alle amerikanere, og ikke speciale privilegier for sig selv.
Obamas udnævnelse af særligt antisemitisme udvalg gør andre amerikanere til andenrangs borgere
Gad vide hvilket ramaskrig der ville lyde fra Europas anti-indvandringslobby hvis en muslimsk organisation havde fået det samme tilbud?
Men det bliver da logisk nok selvfølgelig det næste, for sådan er det jo gået med hele udviklingen. Jøderne var de første indvandrere der modsat hvad folk tror nægtede at assimilere, og insisterede på at bevare deres særlige identitet, mens de samtidig kræver fuld accept som danske borgere. Muslimerne følger godt hjulpet af de samme Jøder i fodsporet.
Nu uddeler jødiske grupper statsborgerskaber i et holocaustmuseum og slår to fluer med ét smæk.. Hvor vanvittigt kan det blive?
Hvem kan længere påstå at al den snak om jødisk magt i og udenfor kulisserne penge og indflydelse er ‘en konspirationsteori’?
Ok. Og hvad er så konsekvensen? Skal vi nu alle sammen blive jødehadere?
Selvfølgelig ikke. Men vi skal bare ikke skåne Jøderne og deres organisationer for kritik, og ikke lade os forføre til automatisk at tage Israels parti, især når ‘Israel’ ikke tager vores parti. Og det gør ‘Israel’ (den samlede zionistiske magt i verden) indtil videre ikke, Tvært imod arbejder ‘Israel’ for tiden på fuld tryk på at få indført endnu mere censur. At der er enkelte individuelle jøder der tager afstand fra dette ændrer ikke noget grundlæggende på denne sandhed.
Det er logik for ethvert selvstændigt tænkende menneske at vi ikke skal lade os køre rund i manegen af ‘mindretal’, heller ikke hvis det drejer sig om Jøder. Desværre oplever vi gang på gang ‘nationalsindede’ der åbenbart synes det er helt i orden at zionistiske lobbyister køber politikere og afpresser medierne, som det blev afsløret i England i fjor.
Da ‘Europas modigste og bedste dokumentarredaktion’ et par uger senere afslørede den israelske lobbys lyssky manipulationer i England hvor man købte begge de dominerende partier til at føre en Israelvenlig udenrigspolitik, undlod man helt at fortælle historien, eller nævne ‘Dispatches’, men nøjedes med at linke til en Israel apologets sure opstød, der prøvede at fremstille de uhyrlige afsløringer af en minoritets enorme magt over folkevalgte og pressen som en ‘konspirationsteori’.
Det er den slags der ikke just øger tilliden til de zionist-overvenlige bloggeres intellektuelle formåen og moralske hæderlighed.
Kommentar af Balder — tirsdag 1. december 2009 @ 08:51
Jeg ved ikke hvorfor jeg har så mange dobbeltposteringer for tiden. Mener kun jeg har trykket én gang. Beder Kim om at slette det ene af indlæggene.
Kommentar af Balder — tirsdag 1. december 2009 @ 09:18
Ja meger skal man høre (læse) før ørene falder af. Balders indlæg syder af antesemitisme, han må være jødehader nummer et. Han er så fuld af konspirationsteori som gør at han bliver blændet for almindelige kendsgerninger. Bare eet eksempel fra din svada: I Danmark har jøderne ikke magt men se på USA og andre stater.Et eksempel blandt mange angreb på jøderne du præsterer. Du er syg Balder, jeg tro mere end du selv er klar over, søg læge. Jeg tror nu ikke det hjælper.
Til orientering, før du går i gang, nej jeg er ikke jøde, men kender nok noget mere til historie og samtidshistorie end du.
mvh
nik
Kommentar af nik — tirsdag 1. december 2009 @ 17:27
Der er intet der bør afholde nogen fra kritik af undertegnede, af jøder eller jødiske organisationer, eller nogen som helst andre, når de ses modarbejde hvad man selv ser som bedst.
Taler jeg eller jøder for begrænsninger af ytringsfrihed og man selv er for ytringsfrihed kritiserer man mig respektivt dem. Eksempelvis. Hvis man vælger at gøre det.
At Balder så har et udpræget mønster med at koncentrere sig om jøder er Balders trip. At Balders perspektiv kan forekomme snævert gør næppe Balder er syg. Bare sær. I mine øjne.
Kommentar af Peter Buch — tirsdag 1. december 2009 @ 21:41